Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Nekem a DR-en, van egy konzol, ami az önindító hátulját tartja még, mint 3. rögzítési pont, plusz a pajzs is hozzá van fogatva :o Mondjuk nem tudom benzineseknél hogy van az úgy van, de szerintem azokon is kéne lennie egy konzolnak :D

Most hogy mondod... :) Rémlik valami... :)

Azt hiszem ennek is volt a hátulján, az a 3 csavaros valami.

Ezen látszik is.

Link to comment
Megosztás:

Mi kell egy belső világítás késleltetőhöz? Régen, az előző Astrámba vettem valahol. Egy zsugorcsőben volt valami elektromos bigyó, és a két végén jött ki egy egy kábel. A belső lámpatestnél kellett rákötni a két érintkezőre. Kb. 10 másodpercig égett még a lámpa az ajtó becsukása után. Aztán folyamatosan elhalványult.

Link to comment
Megosztás:

Mi kell egy belső világítás késleltetőhöz? Régen, az előző Astrámba vettem valahol. Egy zsugorcsőben volt valami elektromos bigyó, és a két végén jött ki egy egy kábel. A belső lámpatestnél kellett rákötni a két érintkezőre. Kb. 10 másodpercig égett még a lámpa az ajtó becsukása után. Aztán folyamatosan elhalványult.

Én építettem magamnak egyet. :o Igaz ez egyből elkezd halványulni, nem késleltetve, a fejlesztés meg egyelőre jegelve. :D

Link to comment
Megosztás:

Mi kell egy belső világítás késleltetőhöz? Régen, az előző Astrámba vettem valahol. Egy zsugorcsőben volt valami elektromos bigyó, és a két végén jött ki egy egy kábel. A belső lámpatestnél kellett rákötni a két érintkezőre. Kb. 10 másodpercig égett még a lámpa az ajtó becsukása után. Aztán folyamatosan elhalványult.

Nekem ilyen van.

Mivel hátul a kapaszkódókban is van izzó,ezért csak kb. 4-5 mp.-ig világítanak,utána elhalványodnak.

Direkt akartam így,inkább a halványodás volt a cél,nem pedig,hogy minél tovább világítson.:o

Link to comment
Megosztás:

Gyíkban leírt: " A piros és fekete vezetéket fel kell cserélni, így elkerüljük azt a problémát, hogy állandóan feszültség alatt van a rádió és elfelejti a beállításainkat. Ehhez a művelethez ki kell venni a beépítőkeretet, ahol könnyedén felcserélhetjük a két vezetéket."

Itt elakadtam. Az én ISO csatlakozómba van olyan sárga kis bigyó az oldalán amit kivétel után úgy gondoltam kipotyognak a vezetékek. Ehelyett meg meg se mozdulnak nyomtam húztam csavartam alányúltam oldalról felülről és semmi. vagy most én nem tudok kihúzni 2 vezetéket vagy valami trükkje van, hogy hogy kell tolni- kihúzni?vagy ki kellene nyomni elfordítani és úgy kihúzni?másik csatlakozón is gyakoroltam a sárga pöcök kivétele után se abból se sikerült kihúznom, pedig már majdnem hogy nyúlt a kábel... :o

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, új vagyok itt.

Adott egy 95-ös 2.0 16 szelepes astra. Egyik nap nem akart indulni. Pörgette a motort el is kapta, de 2-3 ütem tán azonnal leállt. Tehát nem az volt hogy köszörültem és nem kapta el, henm elkapta, de azonnal leállt. Ezt megcsináltam vele párszor.

Gondoltam az immo szívat (kulcsba épített immoja van). Többször ki be vettem a kulcsot, de semmi.

Kiszálltam, beriasztottam, majd ki, beültem és pöccre indult és haza is mentem vele gond nélkül. Otthon parkolóhelyet kerestem (tehát nem száguldoztam, poroszkáltam), egyszer csak ledadog, pontosabban megtorpan a motor, majd 1-2 másodperc után megy, mintha mi sem történt volna.

Másnap reggel (dében) pöccre indul, végigmegyek a Rákóczi úton, fel az Erzsébethídra, visszaváltok kicsit húzatom megelőzöm a töcmörgőket, előzés közben torpan egyet majd megy tovább, utána hazáig semmi.

Ma reggel ugyanez a jelenség. egyszer megtorpan aztán megy.

Azóta csinálja mióta bejöttek a hidegek.

Benzinellátás lehet vagy elektronika?

Azt javasolták kezdjem a benziszűrővel, hátha nem engedi át az AC pumpa a nyomását rendesen és pufferelni a benzint, amikor kell a nyomás akkor még éppen van kicsit utána meg elfogy.

Vagy gyertya lehet?

Esetleg légtömeg mérő?

Most elindulok, haza, kiváncsi vagyok mit alkot a gép.

Sziasztok!

Az elmúlt két hétben nem csinálta a kocsi a megtorpanást. Ennek két oka lehet:

1. megjártam Szegedet oda-vissza 140 körüli tempóval, tehát kiégett motor rendesen.

2. normális benzint tankoltam bele.

Amikor produkálta a megtorpanásokat auchan-os benzin volt benne. Ráadásul annál a kútnál tankoltam, ahol előre kell megmondanod mennyiért tankolsz, kártyával fizetsz és mehet a tankolás. Ezt a kutat senki sem használja, nem véletlenül. Arra gondoltam, mivel kevesen használják, mert körülményes, régi volt a tartályban a benzin. Persze lehet, hogy hülyeség amit írok, mert mindegyik kút egy tartályról táplálkozik, de szerintem nem.

Szóval szerintem a benzin volt xar.

üdv

k

Link to comment
Megosztás:

Gyíkban leírt: " A piros és fekete vezetéket fel kell cserélni, így elkerüljük azt a problémát, hogy állandóan feszültség alatt van a rádió és elfelejti a beállításainkat. Ehhez a művelethez ki kell venni a beépítőkeretet, ahol könnyedén felcserélhetjük a két vezetéket."

Itt elakadtam. Az én ISO csatlakozómba van olyan sárga kis bigyó az oldalán amit kivétel után úgy gondoltam kipotyognak a vezetékek. Ehelyett meg meg se mozdulnak nyomtam húztam csavartam alányúltam oldalról felülről és semmi. vagy most én nem tudok kihúzni 2 vezetéket vagy valami trükkje van, hogy hogy kell tolni- kihúzni?vagy ki kellene nyomni elfordítani és úgy kihúzni?másik csatlakozón is gyakoroltam a sárga pöcök kivétele után se abból se sikerült kihúznom, pedig már majdnem hogy nyúlt a kábel... :o

Kettős biztosítása van. Egyik a sárga pöcök, a másik, hogy a sarunál van kicsúszásgátlás. Tehát a saru mögé kéne nyúlnod, nem a nyitott részre és van egy kihajtott pöcök, amit vissza kell hajtani, ezután fog kijönni.

Link to comment
Megosztás:

Kettős biztosítása van. Egyik a sárga pöcök, a másik, hogy a sarunál van kicsúszásgátlás. Tehát a saru mögé kéne nyúlnod, nem a nyitott részre és van egy kihajtott pöcök, amit vissza kell hajtani, ezután fog kijönni.

Huhh akkor ezt most még1x most akkor beletámadok egy pici csavarhúzóval de most a pöcköt azt akkor a vezeték felöli részénél nyúljak az ISO-ba, mármint hátúlról ("mellbe")? :D vagy az elejénél toljak be egy tűt vagy mittomén mit és próbáljam begörbíteni? :o

Link to comment
Megosztás:

Huhh akkor ezt most még1x most akkor beletámadok egy pici csavarhúzóval de most a pöcköt azt akkor a vezeték felöli részénél nyúljak az ISO-ba, mármint hátúlról ("mellbe")? :) vagy az elejénél toljak be egy tűt vagy mittomén mit és próbáljam begörbíteni? :D

Saruk felől. Látnod kéne a kis kihajtást, ami megakadályozza... :o

Link to comment
Megosztás:

A külső hőmérséklet jeladónak van valami csatlakozója is? Mert az enyém tőből ki van szakadva, csak két csupasz drót lóg a lyukból a lökhárító alján...

Ha vennék egy olyan jeladót, vagy hőmérőt, vagy mi az... akkor csatlakozó is kellene hozzá?

Link to comment
Megosztás:

A külső hőmérséklet jeladónak van valami csatlakozója is? Mert az enyém tőből ki van szakadva, csak két csupasz drót lóg a lyukból a lökhárító alján...

Ha vennék egy olyan jeladót, vagy hőmérőt, vagy mi az... akkor csatlakozó is kellene hozzá?

Szerintem sima két érintkezős Bosch csati megy rá.

Link to comment
Megosztás:

Ha megnézed az új árát én nem bajlódnék a bontottal.

Viszont a csatit érdemes bontóban megnézni.

Tényleg nem egy komoly dolog. Unom már, hogy mindig --.- fok van...

Az a baj, hogy ami bontóban jártam itt, az olyan, hogy az autókhoz ki sem lehet menni, ha pedig komolyabbat kérdezek, mint egy műszeregység vagy ajtó-ablak, akkor inkább azt mondják, hogy nincs, pedig a rácsokon innen is látom, hogy ott van egy csomó Astra...

Link to comment
Megosztás:

Saruk felől. Látnod kéne a kis kihajtást, ami megakadályozza... :D

Tegnap már a t*k*m ki volt a saruval mert nem akart visszajönni. Akkor elvileg úgy van hogy műanyag ISO azon belül egy négyzet alakú fém és úgy a saru? vezetékenként fél óra volt mire kibányásztam bár most se tudom hogy szedtem ki őket. a lényeg hogy most meg felcserélve nem megy vissza a saru... grrr.

Tudtam volna ez ilyen "könnyű" inkább vezeték elvág és átforrasztottam volna. :o

amúgy a hangszórós csatlakozóba lehet plusszba beletenni még kettőt? ha már hátra is szeretnék majd hangszórót a kalaptartóba?

Link to comment
Megosztás:

Tegnap már a t*k*m ki volt a saruval mert nem akart visszajönni. Akkor elvileg úgy van hogy műanyag ISO azon belül egy négyzet alakú fém és úgy a saru? vezetékenként fél óra volt mire kibányásztam bár most se tudom hogy szedtem ki őket. a lényeg hogy most meg felcserélve nem megy vissza a saru... grrr.

Tudtam volna ez ilyen "könnyű" inkább vezeték elvág és átforrasztottam volna. :o

amúgy a hangszórós csatlakozóba lehet plusszba beletenni még kettőt? ha már hátra is szeretnék majd hangszórót a kalaptartóba?

Hello!

Én úgy tudom, hogy a hangszórós ISO-ban eleve benne van a 4 hangszórónak a kábele.

Link to comment
Megosztás:

Akkor gondolom azt csak rá kell varázsolni, és minden oké.

Ezek a hőmérők időtállóak? Érdemes bontottat szerezni (csatival együtt esetleg)?

Én spec ráforrasztottam a vezetékeket a hőgomba tüskéire, nem vacakoltam a csati kereséssel. Így legalább nem is kh-zik :o

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.