Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ez milyen ház? Az enyémben szögletes van (Caravan) és 5W-os izzó (tegnap cseréltem). Igaz az egyik helyére 10W-osat tettem mivel az volt kéznél, de itt írják, hogy az megolvasztja a műanyagot, így mielőbb kicserélem. :o

Tegyél bele LEDet, aztán nem fog megolvadni. :D

A műszereket meg nem is érdemes szétszerelni a LEDezéshez...csak akkor ha nagyon spéci világítást akar az ember. Ha a sima megvilágító izzókat cserélitek ki, akkor is megfelelő lesz.

Elküldve
Tegyél bele LEDet, aztán nem fog megolvadni. :o

A műszereket meg nem is érdemes szétszerelni a LEDezéshez...csak akkor ha nagyon spéci világítást akar az ember. Ha a sima megvilágító izzókat cserélitek ki, akkor is megfelelő lesz.

Hát azért jóval szebb ha több ledet pakolsz bele. Nekem csak a gyári helyeken van, tűrhető, de amiket itt belinkeltek a többiek, azok sokkal szebbek.

Elküldve
Hát azért jóval szebb ha több ledet pakolsz bele. Nekem csak a gyári helyeken van, tűrhető, de amiket itt belinkeltek a többiek, azok sokkal szebbek.

Ne is emlegesd... :o

Elküldve

Sziasztok!

Szétszedtem a középkonzolt a ledek miatt. Mert már jó ideje csak villognak.

De nem sikerül megszüntetni a villogásukat.

Ha valakinek van egy jó ötlete erre, azt megköszönném!

Elküldve
Sziasztok!

Szétszedtem a középkonzolt a ledek miatt. Mert már jó ideje csak villognak.

De nem sikerül megszüntetni a villogásukat.

Ha valakinek van egy jó ötlete erre, azt megköszönném!

Gondolom valami kábel, vagy kontakthiba lehet. Az összes villog egyszerre? Nekem multkor a kijelző csatijában volt gebasz, náha elment a kép, és állíthattam be újból a dátumot. Lehúztam a csatit, kicsit meghajtgattam a lábakat, azóta jó.

Elküldve
Gondolom valami kábel, vagy kontakthiba lehet. Az összes villog egyszerre? Nekem multkor a kijelző csatijában volt gebasz, náha elment a kép, és állíthattam be újból a dátumot. Lehúztam a csatit, kicsit meghajtgattam a lábakat, azóta jó.

Van ott 3 led, ebből 2 villog. a lev. hőmérséklet állító alatt van egy fehér a többi kék. A fehér és a jobb oldali kék villog.

Ha beindítom a motort a rezgés hatására elkezdenek villogni, de most csak piszkáltam őket és egyből kezdtek villogni.

Szerintem nem érintkezik megfelelően a ledek fémszálával. Ezért tekertem alá 1, majd 2 , 3 rétegben ragasztószalagot, hogy hátha jobban érintkeznek.(persze a fémszálak alá, hogy kijjebb nyomja)

De nem jó!

Elküldve
Van ott 3 led, ebből 2 villog. a lev. hőmérséklet állító alatt van egy fehér a többi kék. A fehér és a jobb oldali kék villog.

Ha beindítom a motort a rezgés hatására elkezdenek villogni, de most csak piszkáltam őket és egyből kezdtek villogni.

Szerintem nem érintkezik megfelelően a ledek fémszálával. Ezért tekertem alá 1, majd 2 , 3 rétegben ragasztószalagot, hogy hátha jobban érintkeznek.(persze a fémszálak alá, hogy kijjebb nyomja)

De nem jó!

Nem fixen vannak beforrasztva?

Elküldve
Nem. A gyári helyeken vannak 3fejű ledek. Csak beraktam oda, nem kellett hozzányúlni. Sokáig jó volt.

Nem akarlak elszomorítani, de sztem azok a ledek már kuka. Legalább is saját tapasztalatból mondva, a villogás után a teljes sötétség jön. A túl nagy áram miatt lefáradtak :o

Elküldve
Nem akarlak elszomorítani, de sztem azok a ledek már kuka. Legalább is saját tapasztalatból mondva, a villogás után a teljes sötétség jön. A túl nagy áram miatt lefáradtak :o

De akkor állandóan villogna nem?

Ezek nem mindig villognak, csak ha pl jár a motor, vagy amikor elkezdtem piszkálni.

Elküldve
De akkor állandóan villogna nem?

Ezek nem mindig villognak, csak ha pl jár a motor, vagy amikor elkezdtem piszkálni.

Ezek mind olyanok lesznek egy idő után amik töb ledes 12voltra van kitalálva és nem 13-14re ezért legközelebb egy kis ellenálatot kösél elébe.

Nekem szofitába van ilyen és az első két db meghat fél év utéán most már jók mert tetem ellenállást elébe.

Elküldve
Ezek mind olyanok lesznek egy idő után amik töb ledes 12voltra van kitalálva és nem 13-14re ezért legközelebb egy kis ellenálatot kösél elébe.

Nekem szofitába van ilyen és az első két db meghat fél év utéán most már jók mert tetem ellenállást elébe.

Még azért kiszedem a kmórát hátha azzal nem ez a helyzet. Mert az csak pár napig működött(1led) és most pár napja vettem észre hogy időnként felvillan, de csak nagyon gyengén. Remélem annak csak érintkezés gondjai vannak.

Elküldve
Még azért kiszedem a kmórát hátha azzal nem ez a helyzet. Mert az csak pár napig működött(1led) és most pár napja vettem észre hogy időnként felvillan, de csak nagyon gyengén. Remélem annak csak érintkezés gondjai vannak.

Pont így kezdenek el meghalni a ledek, ha túl vannak hajtva. Sajnos ezek a vásárolható "csak betekered és múkoggy" dolgok rosszul vannak méretezve, ami már abból is látszik, hogy LED-izzónak hívják az analfabéta barmok. :o Nekem már 1 éve 5 chippes 180 fokos fényszórású ledek világítanak a műszeregységben, amiket én magam szerkesztettem bele. Semmi bajuk, mert jól van méretezve az ellenállás hozzá. Egyébként ha van a lámpakapcsolónál potmétered, akkor azt érdemes a legalacsonyabb állásban használni, talán úgy kicsivel még tovább bírják. :D

Elküldve

Üdv! Önindító gondom lenne! Az a gondom h nemtom hogy kell kiszedni hány csavar fogja van-e valami trükkje? C14se motorról lenne szó és a bendixem halódik. Előre is köszi!

Elküldve

Sziasztok!

Pakoltam a garázsban és rábukkantam erre:

thumb-151A_4CCD4947.jpgthumb-913D_4CCD4947.jpg

Nem tudja valaki, hogy ez az ülésfűtés kapcsoló milyen kocsiba való?

A GM száma van tehát szerintem Opel.

Elküldve
Sziasztok!

Pakoltam a garázsban és rábukkantam erre:

Nem tudja valaki, hogy ez az ülésfűtés kapcsoló milyen kocsiba való?

A GM száma van tehát szerintem Opel.

Ha GM szám akkor lehet, Chevrolet, Saab. is HA jól tudom. Vagy valami féle Opel Senator? Nem is láttam még ilyet. :o

Elküldve
A második képen látszik, hogy 90 044 560, de nekem az EPC nem dobott rá semmit.

Nekem sem dobott ki rá semmit ezért kérdeztem tőletek. :o

Elküldve
Ha GM szám akkor lehet, Chevrolet, Saab. is HA jól tudom. Vagy valami féle Opel Senator? Nem is láttam még ilyet. :)

Ha Senator lenne, akkor kidobta volna az EPC-m. :o

Nekem sem dobott ki rá semmit ezért kérdeztem tőletek. :D

Nekem csak Opel/Vauxhall EPC-m van, a többi márkáról nincs adatbázisom.. :)

Elküldve
Nem akarlak elszomorítani, de sztem azok a ledek már kuka. Legalább is saját tapasztalatból mondva, a villogás után a teljes sötétség jön. A túl nagy áram miatt lefáradtak :o

Csatlakozom az előttem szólóhoz. Én is hasonlóképpen jártam a bolti xarokkal. Először csak villog, azt végleg KO.

Elküldve
Ha Senator lenne, akkor kidobta volna az EPC-m. :o

Nekem csak Opel/Vauxhall EPC-m van, a többi márkáról nincs adatbázisom.. :D

Oké oké. Sose ládtam azt az EPC-t nem tom mi van benne. De jogos. De csak tipp volt.

Elküldve
Ha jól emlékszem, a C16NZ-ben 2 db csavar fogta, könnyű volt leszedni! :)

Ezen látszik is a helye

Nekem a DR-en, van egy konzol, ami az önindító hátulját tartja még, mint 3. rögzítési pont, plusz a pajzs is hozzá van fogatva :o Mondjuk nem tudom benzineseknél hogy van az úgy van, de szerintem azokon is kéne lennie egy konzolnak :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.