Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Én asszem ezt vágtam el: szürke-piros

Ha jól emlékszem, akkor ezt az elvágandó szál!

De azért várjunk egy vezetői megerősítésre! :)

Szerk.:

Nem hagyott nyugodni a dolog, kimentem, és kibontottam! :D Csak a te kedvedért! <_<

Íme a kép!

Nagyon szépen köszönöm az infót, ma megveszem bele a kék LEDeket és el is vágom a mazzagot. :icon13:

Link to comment
Megosztás:

Ha a km óránál a W szám nem egyezik, a mostani normál km órámból a sebességmérő részt át lehet tenni egy fordulatszámmérős óráéba? :)

Simán! :icon13: Én is így csináltam! :D

Nagyon szépen köszönöm az infót, ma megveszem bele a kék LEDeket és el is vágom a mazzagot. :lol:

Nekem megtiszteltetés, hogy segíthettem! <_< -_-

Link to comment
Megosztás:

Hétvégén ha már a kocsi alatt mászkáltam megkerestem a belső hőmérséklet mutatóm végét ha már páran nem találták a bal oldalon a lökösnél. Enyém pl egyik merevítőre volt "rácsomózva" a hűtő oldala mellett kb 10cm-re. :D

Még jó, hogy eredetileg a lökösbe van bepattintva! :)

Az egyiknél nekem is fel volt csatizva, nem is mutatott valós adatokat, de már megoldottam, mostmár jól mutat! <_<

Link to comment
Megosztás:

Még jó, hogy eredetileg a lökösbe van bepattintva! :)

Az egyiknél nekem is fel volt csatizva, nem is mutatott valós adatokat, de már megoldottam, mostmár jól mutat! :icon13:

Nekem gyárilag nincsen hőmérőm..csak utólgaosan vettem bele 1 kis digitális hőmérőt... De sokszor kapja a motortól a meleget a kis szál. Hova tűzzem ki a végét, hogy ne kapjon meleget?? :D A löhárítóig meg nem ér el a madzag.... <_<

Egy ilyet ha be szeretnék tenni/kötni, akkor miket kellene csinálnom?

Link to comment
Megosztás:

Meg kell nézni a kábelköteget mit raktak be a gyárban.

Lehet csak a lábtércsatlakozóig van meg a kinti kábel(mint nálam),akkor kell egy két tyúkbél és menni fog.

Okés :D

Köszi! Jön haza hétvégén unokatesóm, villmosmérnök és opeles. Megnézzük milyen kábelek vannak. Aztán ha lesz egy ilyen kijelzőm akkor beletesszük.

Mert nekem sajnos csak ilyen kis vackot tettek bele... :)

Link to comment
Megosztás:

Okés <_<

Köszi! Jön haza hétvégén unokatesóm, villmosmérnök és opeles. Megnézzük milyen kábelek vannak. Aztán ha lesz egy ilyen kijelzőm akkor beletesszük.

Mert nekem sajnos csak ilyen kis vackot tettek bele... :)

TID-je van majdnem mindenkinek, de ilyen izét még csak a tiedben láttam :icon13: Ki ne kukázd, add nekem, kiteszem a szobába, a LADA kilincsek mellé. :D

Link to comment
Megosztás:

Gyerekek!

Ugyan az elektromos téma határmesgyéje, de talán belefér: :)

Amikor járó motorral a benzintank mellől a szokásosnál erősebb sziszegő hangra figyelek fel, amit az autó jobb hátulja mellett állva jól el lehet különíteni a motor- illetve kipufogó által keltett zajtól, akkor a benzinpumpám figyelmeztet, hogy a végét járja? :D

(Caravanról van szó, 1,6 8v)

Link to comment
Megosztás:

Gyerekek!

Ugyan az elektromos téma határmesgyéje, de talán belefér: :)

Amikor járó motorral a benzintank mellől a szokásosnál erősebb sziszegő hangra figyelek fel, amit az autó jobb hátulja mellett állva jól el lehet különíteni a motor- illetve kipufogó által keltett zajtól, akkor a benzinpumpám figyelmeztet, hogy a végét járja? :D

(Caravanról van szó, 1,6 8v)

Hallatszik ez a hang kábé 3-4 másodpercre amikor gyujtást adsz? Lecsavart tanksapka mellett is van ilyen hangja?

Link to comment
Megosztás:

Hallatszik ez a hang kábé 3-4 másodpercre amikor gyujtást adsz? Lecsavart tanksapka mellett is van ilyen hangja?

Már becuccoltam vele a garázsba, azt meg becsuktam éjszakára, de holnap reggel munkába indulva kipróbálom és jelzem!

Egyébként, ha az általad leírtakat produkálja az jó vagy éppen ellenkezőleg?

Link to comment
Megosztás:

Már becuccoltam vele a garázsba, azt meg becsuktam éjszakára, de holnap reggel munkába indulva kipróbálom és jelzem!

Egyébként, ha az általad leírtakat produkálja az jó vagy éppen ellenkezőleg?

Amennyiben központi injektoros, NZ a motokód, akkor gyujtásra elindul a pumpa egy kis időre, tehát ha akkor is hallod a hangot, akkor a pumpa haldoklik. Ha viszont lecsavarod a tanksapkát és megszűnik a hang, akkor a tankszellőztetéssel van gond, szívja be a levegőt a sapka mellett, az hallatszik. Amúgy a gyári pumpákat szinte nem is hallani, úgy szoktak tönkremenni szép csendben, az utángyári nagyon olcsók hangoskodnak, mondjuk nekem már ilyen sípol benne két éve.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Keresek egy nagytudású fórumtársat aki az alábbi jelenségre okosat tud mondani :o

F Astra 97 X16XEL motor. Hideg indítás után kb. 10 másodpercig 4 henger üzemel, majd átmegy' kéthengeresbe.

A 3; 4. henger áll le. Vadi új gyertyával is ez a jelenség. Üzem melegen indítva már nincs ez a jelenség, csak 2 henger megy. Amennyire tudom trafó nem lehet. Gyújtásvezérlő elektronika csinálhat ilyet? Vagy a BC inkább?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Keresek egy nagytudású fórumtársat aki az alábbi jelenségre okosat tud mondani :D

F Astra 97 X16XEL motor. Hideg indítás után kb. 10 másodpercig 4 henger üzemel, majd átmegy' kéthengeresbe.

A 3; 4. henger áll le. Vadi új gyertyával is ez a jelenség. Üzem melegen már nincs ez a jelenség, csak 2 henger megy. Amennyire tudom trafó nem lehet. Gyújtásvezérlő elektronika csinálhat ilyet? Vagy a BC inkább?

Vagy inkább gyertyakábel :o

Link to comment
Megosztás:

Én is hajlamos vagyok erre tippelni, csak nem tudok egy kapcsolási rajzot szerezni, hogy eldönthető legyen, okozhat-e ilyen jelenséget.

Mellesleg hol van elhelyezve? A trafó alatt valahol?

A DIS modul maga az a fekete doboz, amiből a gyújtókábelek kijönnek, amit Te trafónak nevezel. Elvileg olyan a felépítése, hogy egyszerre 2 hengernek ad szikrát, úgyhogy lehet, hogy a 3-as 4-es henger emiatt rossz egyszerre.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.