Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ha a mostani km órán a hőfok skálázása nekem 90-től kezdődik és a ford. mérősön pedig 80 a legalsó, az probléma? Rosszul fogja mutatni a hőfokot?

Egy kicsit csalni fog, nekem olyan 87-88 táján látszik a nyitás, de megszoktam már.

Elküldve
Én asszem ezt vágtam el: szürke-piros

Ha jól emlékszem, akkor ezt az elvágandó szál!

De azért várjunk egy vezetői megerősítésre! :)

Szerk.:

Nem hagyott nyugodni a dolog, kimentem, és kibontottam! :D Csak a te kedvedért! <_<

Íme a kép!

Nagyon szépen köszönöm az infót, ma megveszem bele a kék LEDeket és el is vágom a mazzagot. :icon13:

Elküldve
Ha a km óránál a W szám nem egyezik, a mostani normál km órámból a sebességmérő részt át lehet tenni egy fordulatszámmérős óráéba? :)

Simán! :icon13: Én is így csináltam! :D

Nagyon szépen köszönöm az infót, ma megveszem bele a kék LEDeket és el is vágom a mazzagot. :lol:

Nekem megtiszteltetés, hogy segíthettem! <_< -_-

Elküldve

Hétvégén ha már a kocsi alatt mászkáltam megkerestem a belső hőmérséklet mutatóm végét ha már páran nem találták a bal oldalon a lökösnél. Enyém pl egyik merevítőre volt "rácsomózva" a hűtő oldala mellett kb 10cm-re. :)

Elküldve
Hétvégén ha már a kocsi alatt mászkáltam megkerestem a belső hőmérséklet mutatóm végét ha már páran nem találták a bal oldalon a lökösnél. Enyém pl egyik merevítőre volt "rácsomózva" a hűtő oldala mellett kb 10cm-re. :D

Még jó, hogy eredetileg a lökösbe van bepattintva! :)

Az egyiknél nekem is fel volt csatizva, nem is mutatott valós adatokat, de már megoldottam, mostmár jól mutat! <_<

Elküldve
Még jó, hogy eredetileg a lökösbe van bepattintva! :)

Az egyiknél nekem is fel volt csatizva, nem is mutatott valós adatokat, de már megoldottam, mostmár jól mutat! <_<

Megoldás menete? hátha enyém is téveset mutat. :D :icon13:

Elküldve
Még jó, hogy eredetileg a lökösbe van bepattintva! :)

Az egyiknél nekem is fel volt csatizva, nem is mutatott valós adatokat, de már megoldottam, mostmár jól mutat! :icon13:

Nekem gyárilag nincsen hőmérőm..csak utólgaosan vettem bele 1 kis digitális hőmérőt... De sokszor kapja a motortól a meleget a kis szál. Hova tűzzem ki a végét, hogy ne kapjon meleget?? :D A löhárítóig meg nem ér el a madzag.... <_<

Egy ilyet ha be szeretnék tenni/kötni, akkor miket kellene csinálnom?

Elküldve
Ilyenem van most. Akkor...Hőmérséklet érzékelő nem hiszem hogy benne lenne..bár nemtudom. :)

Meg kell nézni a kábelköteget mit raktak be a gyárban.

Lehet csak a lábtércsatlakozóig van meg a kinti kábel(mint nálam),akkor kell egy két tyúkbél és menni fog.

Elküldve
Meg kell nézni a kábelköteget mit raktak be a gyárban.

Lehet csak a lábtércsatlakozóig van meg a kinti kábel(mint nálam),akkor kell egy két tyúkbél és menni fog.

Okés :D

Köszi! Jön haza hétvégén unokatesóm, villmosmérnök és opeles. Megnézzük milyen kábelek vannak. Aztán ha lesz egy ilyen kijelzőm akkor beletesszük.

Mert nekem sajnos csak ilyen kis vackot tettek bele... :)

Elküldve
Hétvégén ha már a kocsi alatt mászkáltam megkerestem a belső hőmérséklet mutatóm végét ha már páran nem találták a bal oldalon a lökösnél. Enyém pl egyik merevítőre volt "rácsomózva" a hűtő oldala mellett kb 10cm-re. :D

Külső hőmérsékletet mér... :)

Elküldve
Megoldás menete? hátha enyém is téveset mutat. :D :lol:

Levágtam a gyorscsatit a kasztnitól (oda volt felfogatva), és bepattintottam a helyére! -_- (szerintem valamikor kirázódhatott, és nem tudták, hogy az hova is jár pontosan, és pont kéznél volt egy gyorscsati, meg egy kis leleményesség! :) <_< :icon13:

Elküldve
Okés <_<

Köszi! Jön haza hétvégén unokatesóm, villmosmérnök és opeles. Megnézzük milyen kábelek vannak. Aztán ha lesz egy ilyen kijelzőm akkor beletesszük.

Mert nekem sajnos csak ilyen kis vackot tettek bele... :)

TID-je van majdnem mindenkinek, de ilyen izét még csak a tiedben láttam :icon13: Ki ne kukázd, add nekem, kiteszem a szobába, a LADA kilincsek mellé. :D

Elküldve

Gyerekek!

Ugyan az elektromos téma határmesgyéje, de talán belefér: :)

Amikor járó motorral a benzintank mellől a szokásosnál erősebb sziszegő hangra figyelek fel, amit az autó jobb hátulja mellett állva jól el lehet különíteni a motor- illetve kipufogó által keltett zajtól, akkor a benzinpumpám figyelmeztet, hogy a végét járja? :D

(Caravanról van szó, 1,6 8v)

Elküldve
Gyerekek!

Ugyan az elektromos téma határmesgyéje, de talán belefér: :)

Amikor járó motorral a benzintank mellől a szokásosnál erősebb sziszegő hangra figyelek fel, amit az autó jobb hátulja mellett állva jól el lehet különíteni a motor- illetve kipufogó által keltett zajtól, akkor a benzinpumpám figyelmeztet, hogy a végét járja? :D

(Caravanról van szó, 1,6 8v)

Hallatszik ez a hang kábé 3-4 másodpercre amikor gyujtást adsz? Lecsavart tanksapka mellett is van ilyen hangja?

Elküldve
Hallatszik ez a hang kábé 3-4 másodpercre amikor gyujtást adsz? Lecsavart tanksapka mellett is van ilyen hangja?

Már becuccoltam vele a garázsba, azt meg becsuktam éjszakára, de holnap reggel munkába indulva kipróbálom és jelzem!

Egyébként, ha az általad leírtakat produkálja az jó vagy éppen ellenkezőleg?

Elküldve
Már becuccoltam vele a garázsba, azt meg becsuktam éjszakára, de holnap reggel munkába indulva kipróbálom és jelzem!

Egyébként, ha az általad leírtakat produkálja az jó vagy éppen ellenkezőleg?

Amennyiben központi injektoros, NZ a motokód, akkor gyujtásra elindul a pumpa egy kis időre, tehát ha akkor is hallod a hangot, akkor a pumpa haldoklik. Ha viszont lecsavarod a tanksapkát és megszűnik a hang, akkor a tankszellőztetéssel van gond, szívja be a levegőt a sapka mellett, az hallatszik. Amúgy a gyári pumpákat szinte nem is hallani, úgy szoktak tönkremenni szép csendben, az utángyári nagyon olcsók hangoskodnak, mondjuk nekem már ilyen sípol benne két éve.

Elküldve

Sziasztok!

Keresek egy nagytudású fórumtársat aki az alábbi jelenségre okosat tud mondani :o

F Astra 97 X16XEL motor. Hideg indítás után kb. 10 másodpercig 4 henger üzemel, majd átmegy' kéthengeresbe.

A 3; 4. henger áll le. Vadi új gyertyával is ez a jelenség. Üzem melegen indítva már nincs ez a jelenség, csak 2 henger megy. Amennyire tudom trafó nem lehet. Gyújtásvezérlő elektronika csinálhat ilyet? Vagy a BC inkább?

Elküldve
Sziasztok!

Keresek egy nagytudású fórumtársat aki az alábbi jelenségre okosat tud mondani :D

F Astra 97 X16XEL motor. Hideg indítás után kb. 10 másodpercig 4 henger üzemel, majd átmegy' kéthengeresbe.

A 3; 4. henger áll le. Vadi új gyertyával is ez a jelenség. Üzem melegen már nincs ez a jelenség, csak 2 henger megy. Amennyire tudom trafó nem lehet. Gyújtásvezérlő elektronika csinálhat ilyet? Vagy a BC inkább?

Vagy inkább gyertyakábel :o

Elküldve
Szerintem DIS modul hiba inkább.

Én is hajlamos vagyok erre tippelni, csak nem tudok egy kapcsolási rajzot szerezni, hogy eldönthető legyen, okozhat-e ilyen jelenséget.

Mellesleg hol van elhelyezve? A trafó alatt valahol?

Elküldve
Én is hajlamos vagyok erre tippelni, csak nem tudok egy kapcsolási rajzot szerezni, hogy eldönthető legyen, okozhat-e ilyen jelenséget.

Mellesleg hol van elhelyezve? A trafó alatt valahol?

A DIS modul maga az a fekete doboz, amiből a gyújtókábelek kijönnek, amit Te trafónak nevezel. Elvileg olyan a felépítése, hogy egyszerre 2 hengernek ad szikrát, úgyhogy lehet, hogy a 3-as 4-es henger emiatt rossz egyszerre.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.