amavisca Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Halihó! Olyan problémám van h elromlott a féklámpa kapcsolóm... kicseréltem...ami kb. egy hétig bírta!Aztán adtak helyette egy másikat ami már csak 3 napig bírta!amikor észre vettem a problémát kipattintottam a kapcsolót és elég meleg volt szegény... gondolom nem ez a normális! :S Mi lehet a baj?Valahol zárlat lehet?Vagy túl sok feszültséget kaphat?Vagy csak szerencsétlen vagyok és kifogtam 2 szart?Ugyan olyan volt mindkét kapcsoló! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Halihó! Olyan problémám van h elromlott a féklámpa kapcsolóm... kicseréltem...ami kb. egy hétig bírta!Aztán adtak helyette egy másikat ami már csak 3 napig bírta!amikor észre vettem a problémát kipattintottam a kapcsolót és elég meleg volt szegény... gondolom nem ez a normális! :S Mi lehet a baj?Valahol zárlat lehet?Vagy túl sok feszültséget kaphat?Vagy csak szerencsétlen vagyok és kifogtam 2 szart?Ugyan olyan volt mindkét kapcsoló! Elméletileg ha zárlat van kiold a bizti, próbálj meg rámérni a csatijára, mekorra fesz van ott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
amavisca Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Elméletileg ha zárlat van kiold a bizti, próbálj meg rámérni a csatijára, mekorra fesz van ott. Gondoltam rá! Mennyit kell mérnem?Mármint mennyi az ideális? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Mennyit kell mérnem?Mármint mennyi az ideális? A kapcsoló negatívot szakít tehát a két sarka közt az akku telepfeszültségét kellene mérned.. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
amavisca Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 A kapcsoló negatívot szakít tehát a két sarka közt az akku telepfeszültségét kellene mérned.. :D Vagyis 12V-ot... Igy érthetőbb! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Vagyis 12V-ot... Igy érthetőbb! :) Ha az akku telepfeszültsége mondjuk 13.2 V akkor már nem de egyébként igen.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
amavisca Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Ha az akku telepfeszültsége mondjuk 13.2 V akkor már nem de egyébként igen.. :) Látom zavarba akarsz hozni! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Látom zavarba akarsz hozni! :) Eszem ágában sincs <_< de ugyanazt az értéket kell mérned a kapcsoló két sarkánál mint az akkuénál :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
amavisca Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Eszem ágában sincs :icon13: de ugyanazt az értéket kell mérned a kapcsoló két sarkánál mint az akkuénál :D Jólvan!Felfogtam a dolgokat! <_< Először mérjem le az akkut! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Habina Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 közepes mennyiségű szopás árán, akna sztem mindenképpen kell hozzá. az önindító a tűzfal és a blokk között van a kipufogó cső által kellemesen takarva.... 1. akksi kábelt leveszed 2. lebontod a hővédő lemezt az önindítóról 3. leszereled az önindító seggéről a kitámasztó lemezt. 4. leszereled a vezetékeket 5. a motortér felől férsz hozzá az elülső rögzítő csavarokhoz kicsavarod azokat is. ezután már jön is ki. mire ide érsz valószínűleg összesen 14-szer verted le a kezed, meghúzódott a derekad és összesen kb 17 percet káromkodással töltöttél :) X16XEL B Vectrám önindítójavításra szorul. Remélem csak szénkefe, mert ha teljesen hideg a motor akkor indít. Szal, az előbb aláfeküdtem (Padka és nagyobb méretű gödör segítségével) és egy 13-as csavart láttam ami tartja. Valószínűsítem nem csak az az egy csavar tartja, és hogy a többit hogy csavarom ki azt nem tudom. Nem is a kipufogó ami takarja hanem a kormánymű ami a jobb kerékhez megy. Holnap nekiállok ésleszedem Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Jólvan!Felfogtam a dolgokat! :D Először mérjem le az akkut! :) Sztem itt több értelme lenne áramot mérni, ha zárlat van, azt így lehet kideríteni. Multimétert árammérés állásba teszed (10A, vagy 20A), a mérőzsinórokat a megfelelő csatlakozókba dugod, és így a műszerrel zárod össze a tolatólámpakapcsoló vezetékeit. Normális esetben 1-2A-t kell mérned, ha kiakad a műszer, akkor zárlat van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 X16XEL B Vectrám önindítójavításra szorul. Remélem csak szénkefe, mert ha teljesen hideg a motor akkor indít. Szal, az előbb aláfeküdtem (Padka és nagyobb méretű gödör segítségével) és egy 13-as csavart láttam ami tartja. Valószínűsítem nem csak az az egy csavar tartja, és hogy a többit hogy csavarom ki azt nem tudom. Nem is a kipufogó ami takarja hanem a kormánymű ami a jobb kerékhez megy. Holnap nekiállok ésleszedem Lehet abból még 3 csavar is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Sztem itt több értelme lenne áramot mérni, ha zárlat van, azt így lehet kideríteni. Multimétert árammérés állásba teszed (10A, vagy 20A), a mérőzsinórokat a megfelelő csatlakozókba dugod, és így a műszerrel zárod össze a tolatólámpakapcsoló vezetékeit. Normális esetben 1-2A-t kell mérned, ha kiakad a műszer, akkor zárlat van. Nem kötözködni akarok, de nálam 3.5A jött ki.....rosszul számolok? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Nem kötözködni akarok, de nálam 3.5A jött ki.....rosszul számolok? :) 2,91A 14,4V-nál 21W terhelés, de mivel a 21W az 12V-ra van meghatározva, így helyes a számításod. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Nem kötözködni akarok, de nálam 3.5A jött ki.....rosszul számolok? :) Lehetséges, nem tudom, hányas izzó van a tolatólámpában (még sosem égett ki), nagyságrendileg írtam 1-2A-t. Így belegondolva, mióta nálam van az autó (5 éve) talán egy darab hátsó égőt cseréltem összesen (kiégés miatt legalábbis), idén a Blitzről hazafelé jövet. A pályán ránéztem a BC-re, és kiírta két sorban, hogy Taillight és Frontlight. Ez már érdekes, hogy egyszerre első és hátsó égő kiéghet, de ami a legérdekesebb, hogy a hátsó égő kicserélése után az elsők is világítottak újra :D Lehetséges, hogy az elsőket a BC kapcsolta ki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Lehetséges, nem tudom, hányas izzó van a tolatólámpában (még sosem égett ki), nagyságrendileg írtam 1-2A-t. Így belegondolva, mióta nálam van az autó (5 éve) talán egy darab hátsó égőt cseréltem összesen (kiégés miatt legalábbis), idén a Blitzről hazafelé jövet. A pályán ránéztem a BC-re, és kiírta két sorban, hogy Taillight és Frontlight. Ez már érdekes, hogy egyszerre első és hátsó égő kiéghet, de ami a legérdekesebb, hogy a hátsó égő kicserélése után az elsők is világítottak újra :D Lehetséges, hogy az elsőket a BC kapcsolta ki? Féklámpáról van szó. <_< Nem hinném hogy képes ilyenre, talán CC hiba vagy rosszul kötötted be? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Féklámpáról van szó. <_< Nem hinném hogy képes ilyenre, talán CC hiba vagy rosszul kötötted be? :) Bocs, én végig tolatólámpában gondolkodtam... korán volt reggel :D Hogy lehet úgy bekötni, hogy le tudja kapcsolni az első lámpákat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Bocs, én végig tolatólámpában gondolkodtam... korán volt reggel :D Hogy lehet úgy bekötni, hogy le tudja kapcsolni az első lámpákat? Viszont a tolatólámpa is 21W-os. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Lehetséges, nem tudom, hányas izzó van a tolatólámpában (még sosem égett ki), nagyságrendileg írtam 1-2A-t. Így belegondolva, mióta nálam van az autó (5 éve) talán egy darab hátsó égőt cseréltem összesen (kiégés miatt legalábbis), idén a Blitzről hazafelé jövet. A pályán ránéztem a BC-re, és kiírta két sorban, hogy Taillight és Frontlight. Ez már érdekes, hogy egyszerre első és hátsó égő kiéghet, de ami a legérdekesebb, hogy a hátsó égő kicserélése után az elsők is világítottak újra :) Lehetséges, hogy az elsőket a BC kapcsolta ki? A CC sorba van kötve a lámpákkal? Ha nincs akkor nem tudja kikapcsolni. Inkább valami kh-ra tippelnék, esetleg egy kicsit túltöltött a generátor, amit már nem bírtak az izzók. Halihó! Olyan problémám van h elromlott a féklámpa kapcsolóm... kicseréltem...ami kb. egy hétig bírta!Aztán adtak helyette egy másikat ami már csak 3 napig bírta!amikor észre vettem a problémát kipattintottam a kapcsolót és elég meleg volt szegény... gondolom nem ez a normális! :S Mi lehet a baj?Valahol zárlat lehet?Vagy túl sok feszültséget kaphat?Vagy csak szerencsétlen vagyok és kifogtam 2 szart?Ugyan olyan volt mindkét kapcsoló! Rá kéne nézni a hátsó lámpákban a foglalatokra, ha esetleg tuning lámpák akkor meg főleg. Keress koksz nyomokat a kábelcsatlakozások, izzó foglalatok környékén. Igaza van Fpepének..... ampermérő megmutatja, ha nagy a fogyasztása a féklámpának. Azt nem igazán szereti a kapcsolója. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Viszont a tolatólámpa is 21W-os. :) Elbacta és akkor mi van?Te sosem hibázol?Okostojás! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Elbacta és akkor mi van?Te sosem hibázol?Okostojás! :) :D <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Bocs, én végig tolatólámpában gondolkodtam... korán volt reggel <_< Hogy lehet úgy bekötni, hogy le tudja kapcsolni az első lámpákat? Nem tudom, tudtommal csak sorba kell kötni a megfelelő pontokat a lámpaszálakkal és heló, de hogy kikapcsolni is tudná... ez nekem új. :icon13::) :D Beszót mer msn-en beszótam. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 A CC sorba van kötve a lámpákkal? Ha nincs akkor nem tudja kikapcsolni. Inkább valami kh-ra tippelnék, esetleg egy kicsit túltöltött a generátor, amit már nem bírtak az izzók. Rá kéne nézni a hátsó lámpákban a foglalatokra, ha esetleg tuning lámpák akkor meg főleg. Keress koksz nyomokat a kábelcsatlakozások, izzó foglalatok környékén. Igaza van Fpepének..... ampermérő megmutatja, ha nagy a fogyasztása a féklámpának. Azt nem igazán szereti a kapcsolója. Igen, sorba kötődik az izzókkal. Ha egyszer kellően pihent leszek, kitekerem ez egyik hátsó izzót, és megnézem, előáll-e megint a dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Igen, sorba kötődik az izzókkal. Ha egyszer kellően pihent leszek, kitekerem ez egyik hátsó izzót, és megnézem, előáll-e megint a dolog. Nekem anno az 1.8-as BC, CC terén full gyári volt, de a 4 év alatt egyszer nyafogott a féklámpa miatt. Akkor sem volt kiégve, csak kh-s volt az egyik csati a lámpánál. A hátsó rendszám világítást viszont annál többször cseréltem, és ez most sincs másképp. Már odáig jutottam, hogy felhoztam egy kiégett szofitát a méret miatt, és faragok bele ledet, mert már a t.köm tele van vele, hogy havonta cserélgetem hol az egyiket, hol a másikat...... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október20, 2010 Megoszt Elküldve Október20, 2010 Nekem anno az 1.8-as BC, CC terén full gyári volt, de a 4 év alatt egyszer nyafogott a féklámpa miatt. Akkor sem volt kiégve, csak kh-s volt az egyik csati a lámpánál. A hátsó rendszám világítást viszont annál többször cseréltem, és ez most sincs másképp. Már odáig jutottam, hogy felhoztam egy kiégett szofitát a méret miatt, és faragok bele ledet, mert már a t.köm tele van vele, hogy havonta cserélgetem hol az egyiket, hol a másikat...... :D Nekem már két éve húzzák a tungsramok a rendszámnál... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts