amavisca Elküldve Október20, 2010 Elküldve Október20, 2010 Halihó! Olyan problémám van h elromlott a féklámpa kapcsolóm... kicseréltem...ami kb. egy hétig bírta!Aztán adtak helyette egy másikat ami már csak 3 napig bírta!amikor észre vettem a problémát kipattintottam a kapcsolót és elég meleg volt szegény... gondolom nem ez a normális! :S Mi lehet a baj?Valahol zárlat lehet?Vagy túl sok feszültséget kaphat?Vagy csak szerencsétlen vagyok és kifogtam 2 szart?Ugyan olyan volt mindkét kapcsoló!
zotya975 Elküldve Október20, 2010 Elküldve Október20, 2010 Halihó! Olyan problémám van h elromlott a féklámpa kapcsolóm... kicseréltem...ami kb. egy hétig bírta!Aztán adtak helyette egy másikat ami már csak 3 napig bírta!amikor észre vettem a problémát kipattintottam a kapcsolót és elég meleg volt szegény... gondolom nem ez a normális! :S Mi lehet a baj?Valahol zárlat lehet?Vagy túl sok feszültséget kaphat?Vagy csak szerencsétlen vagyok és kifogtam 2 szart?Ugyan olyan volt mindkét kapcsoló! Elméletileg ha zárlat van kiold a bizti, próbálj meg rámérni a csatijára, mekorra fesz van ott.
amavisca Elküldve Október20, 2010 Elküldve Október20, 2010 Elméletileg ha zárlat van kiold a bizti, próbálj meg rámérni a csatijára, mekorra fesz van ott. Gondoltam rá! Mennyit kell mérnem?Mármint mennyi az ideális?
Guest Sanci Elküldve Október20, 2010 Elküldve Október20, 2010 Mennyit kell mérnem?Mármint mennyi az ideális? A kapcsoló negatívot szakít tehát a két sarka közt az akku telepfeszültségét kellene mérned.. :)
amavisca Elküldve Október20, 2010 Elküldve Október20, 2010 A kapcsoló negatívot szakít tehát a két sarka közt az akku telepfeszültségét kellene mérned.. :D Vagyis 12V-ot... Igy érthetőbb! :)
Guest Sanci Elküldve Október20, 2010 Elküldve Október20, 2010 Vagyis 12V-ot... Igy érthetőbb! :) Ha az akku telepfeszültsége mondjuk 13.2 V akkor már nem de egyébként igen.. :D
amavisca Elküldve Október20, 2010 Elküldve Október20, 2010 Ha az akku telepfeszültsége mondjuk 13.2 V akkor már nem de egyébként igen.. :) Látom zavarba akarsz hozni! :D
Guest Sanci Elküldve Október20, 2010 Elküldve Október20, 2010 Látom zavarba akarsz hozni! :) Eszem ágában sincs <_< de ugyanazt az értéket kell mérned a kapcsoló két sarkánál mint az akkuénál :D
amavisca Elküldve Október20, 2010 Elküldve Október20, 2010 Eszem ágában sincs :icon13: de ugyanazt az értéket kell mérned a kapcsoló két sarkánál mint az akkuénál :D Jólvan!Felfogtam a dolgokat! <_< Először mérjem le az akkut! :)
Habina Elküldve Október20, 2010 Elküldve Október20, 2010 közepes mennyiségű szopás árán, akna sztem mindenképpen kell hozzá. az önindító a tűzfal és a blokk között van a kipufogó cső által kellemesen takarva.... 1. akksi kábelt leveszed 2. lebontod a hővédő lemezt az önindítóról 3. leszereled az önindító seggéről a kitámasztó lemezt. 4. leszereled a vezetékeket 5. a motortér felől férsz hozzá az elülső rögzítő csavarokhoz kicsavarod azokat is. ezután már jön is ki. mire ide érsz valószínűleg összesen 14-szer verted le a kezed, meghúzódott a derekad és összesen kb 17 percet káromkodással töltöttél :) X16XEL B Vectrám önindítójavításra szorul. Remélem csak szénkefe, mert ha teljesen hideg a motor akkor indít. Szal, az előbb aláfeküdtem (Padka és nagyobb méretű gödör segítségével) és egy 13-as csavart láttam ami tartja. Valószínűsítem nem csak az az egy csavar tartja, és hogy a többit hogy csavarom ki azt nem tudom. Nem is a kipufogó ami takarja hanem a kormánymű ami a jobb kerékhez megy. Holnap nekiállok ésleszedem
FPepe Elküldve Október20, 2010 Elküldve Október20, 2010 Jólvan!Felfogtam a dolgokat! :D Először mérjem le az akkut! :) Sztem itt több értelme lenne áramot mérni, ha zárlat van, azt így lehet kideríteni. Multimétert árammérés állásba teszed (10A, vagy 20A), a mérőzsinórokat a megfelelő csatlakozókba dugod, és így a műszerrel zárod össze a tolatólámpakapcsoló vezetékeit. Normális esetben 1-2A-t kell mérned, ha kiakad a műszer, akkor zárlat van.
zotya975 Elküldve Október20, 2010 Elküldve Október20, 2010 X16XEL B Vectrám önindítójavításra szorul. Remélem csak szénkefe, mert ha teljesen hideg a motor akkor indít. Szal, az előbb aláfeküdtem (Padka és nagyobb méretű gödör segítségével) és egy 13-as csavart láttam ami tartja. Valószínűsítem nem csak az az egy csavar tartja, és hogy a többit hogy csavarom ki azt nem tudom. Nem is a kipufogó ami takarja hanem a kormánymű ami a jobb kerékhez megy. Holnap nekiállok ésleszedem Lehet abból még 3 csavar is.
Breki Elküldve Október20, 2010 Elküldve Október20, 2010 Sztem itt több értelme lenne áramot mérni, ha zárlat van, azt így lehet kideríteni. Multimétert árammérés állásba teszed (10A, vagy 20A), a mérőzsinórokat a megfelelő csatlakozókba dugod, és így a műszerrel zárod össze a tolatólámpakapcsoló vezetékeit. Normális esetben 1-2A-t kell mérned, ha kiakad a műszer, akkor zárlat van. Nem kötözködni akarok, de nálam 3.5A jött ki.....rosszul számolok? :)
daykiller Elküldve Október20, 2010 Elküldve Október20, 2010 Nem kötözködni akarok, de nálam 3.5A jött ki.....rosszul számolok? :) 2,91A 14,4V-nál 21W terhelés, de mivel a 21W az 12V-ra van meghatározva, így helyes a számításod. :D
FPepe Elküldve Október20, 2010 Elküldve Október20, 2010 Nem kötözködni akarok, de nálam 3.5A jött ki.....rosszul számolok? :) Lehetséges, nem tudom, hányas izzó van a tolatólámpában (még sosem égett ki), nagyságrendileg írtam 1-2A-t. Így belegondolva, mióta nálam van az autó (5 éve) talán egy darab hátsó égőt cseréltem összesen (kiégés miatt legalábbis), idén a Blitzről hazafelé jövet. A pályán ránéztem a BC-re, és kiírta két sorban, hogy Taillight és Frontlight. Ez már érdekes, hogy egyszerre első és hátsó égő kiéghet, de ami a legérdekesebb, hogy a hátsó égő kicserélése után az elsők is világítottak újra :D Lehetséges, hogy az elsőket a BC kapcsolta ki?
daykiller Elküldve Október20, 2010 Elküldve Október20, 2010 Lehetséges, nem tudom, hányas izzó van a tolatólámpában (még sosem égett ki), nagyságrendileg írtam 1-2A-t. Így belegondolva, mióta nálam van az autó (5 éve) talán egy darab hátsó égőt cseréltem összesen (kiégés miatt legalábbis), idén a Blitzről hazafelé jövet. A pályán ránéztem a BC-re, és kiírta két sorban, hogy Taillight és Frontlight. Ez már érdekes, hogy egyszerre első és hátsó égő kiéghet, de ami a legérdekesebb, hogy a hátsó égő kicserélése után az elsők is világítottak újra :D Lehetséges, hogy az elsőket a BC kapcsolta ki? Féklámpáról van szó. <_< Nem hinném hogy képes ilyenre, talán CC hiba vagy rosszul kötötted be? :)
FPepe Elküldve Október20, 2010 Elküldve Október20, 2010 Féklámpáról van szó. <_< Nem hinném hogy képes ilyenre, talán CC hiba vagy rosszul kötötted be? :) Bocs, én végig tolatólámpában gondolkodtam... korán volt reggel :D Hogy lehet úgy bekötni, hogy le tudja kapcsolni az első lámpákat?
daykiller Elküldve Október20, 2010 Elküldve Október20, 2010 Bocs, én végig tolatólámpában gondolkodtam... korán volt reggel :D Hogy lehet úgy bekötni, hogy le tudja kapcsolni az első lámpákat? Viszont a tolatólámpa is 21W-os. :)
Breki Elküldve Október20, 2010 Elküldve Október20, 2010 Lehetséges, nem tudom, hányas izzó van a tolatólámpában (még sosem égett ki), nagyságrendileg írtam 1-2A-t. Így belegondolva, mióta nálam van az autó (5 éve) talán egy darab hátsó égőt cseréltem összesen (kiégés miatt legalábbis), idén a Blitzről hazafelé jövet. A pályán ránéztem a BC-re, és kiírta két sorban, hogy Taillight és Frontlight. Ez már érdekes, hogy egyszerre első és hátsó égő kiéghet, de ami a legérdekesebb, hogy a hátsó égő kicserélése után az elsők is világítottak újra :) Lehetséges, hogy az elsőket a BC kapcsolta ki? A CC sorba van kötve a lámpákkal? Ha nincs akkor nem tudja kikapcsolni. Inkább valami kh-ra tippelnék, esetleg egy kicsit túltöltött a generátor, amit már nem bírtak az izzók. Halihó! Olyan problémám van h elromlott a féklámpa kapcsolóm... kicseréltem...ami kb. egy hétig bírta!Aztán adtak helyette egy másikat ami már csak 3 napig bírta!amikor észre vettem a problémát kipattintottam a kapcsolót és elég meleg volt szegény... gondolom nem ez a normális! :S Mi lehet a baj?Valahol zárlat lehet?Vagy túl sok feszültséget kaphat?Vagy csak szerencsétlen vagyok és kifogtam 2 szart?Ugyan olyan volt mindkét kapcsoló! Rá kéne nézni a hátsó lámpákban a foglalatokra, ha esetleg tuning lámpák akkor meg főleg. Keress koksz nyomokat a kábelcsatlakozások, izzó foglalatok környékén. Igaza van Fpepének..... ampermérő megmutatja, ha nagy a fogyasztása a féklámpának. Azt nem igazán szereti a kapcsolója.
J0hnny Elküldve Október20, 2010 Elküldve Október20, 2010 Viszont a tolatólámpa is 21W-os. :) Elbacta és akkor mi van?Te sosem hibázol?Okostojás! :D
Tiv. Elküldve Október20, 2010 Elküldve Október20, 2010 Elbacta és akkor mi van?Te sosem hibázol?Okostojás! :) :D <_<
daykiller Elküldve Október20, 2010 Elküldve Október20, 2010 Bocs, én végig tolatólámpában gondolkodtam... korán volt reggel <_< Hogy lehet úgy bekötni, hogy le tudja kapcsolni az első lámpákat? Nem tudom, tudtommal csak sorba kell kötni a megfelelő pontokat a lámpaszálakkal és heló, de hogy kikapcsolni is tudná... ez nekem új. :icon13::) :D Beszót mer msn-en beszótam. :lol:
FPepe Elküldve Október20, 2010 Elküldve Október20, 2010 A CC sorba van kötve a lámpákkal? Ha nincs akkor nem tudja kikapcsolni. Inkább valami kh-ra tippelnék, esetleg egy kicsit túltöltött a generátor, amit már nem bírtak az izzók. Rá kéne nézni a hátsó lámpákban a foglalatokra, ha esetleg tuning lámpák akkor meg főleg. Keress koksz nyomokat a kábelcsatlakozások, izzó foglalatok környékén. Igaza van Fpepének..... ampermérő megmutatja, ha nagy a fogyasztása a féklámpának. Azt nem igazán szereti a kapcsolója. Igen, sorba kötődik az izzókkal. Ha egyszer kellően pihent leszek, kitekerem ez egyik hátsó izzót, és megnézem, előáll-e megint a dolog.
Breki Elküldve Október20, 2010 Elküldve Október20, 2010 Igen, sorba kötődik az izzókkal. Ha egyszer kellően pihent leszek, kitekerem ez egyik hátsó izzót, és megnézem, előáll-e megint a dolog. Nekem anno az 1.8-as BC, CC terén full gyári volt, de a 4 év alatt egyszer nyafogott a féklámpa miatt. Akkor sem volt kiégve, csak kh-s volt az egyik csati a lámpánál. A hátsó rendszám világítást viszont annál többször cseréltem, és ez most sincs másképp. Már odáig jutottam, hogy felhoztam egy kiégett szofitát a méret miatt, és faragok bele ledet, mert már a t.köm tele van vele, hogy havonta cserélgetem hol az egyiket, hol a másikat...... :)
daykiller Elküldve Október20, 2010 Elküldve Október20, 2010 Nekem anno az 1.8-as BC, CC terén full gyári volt, de a 4 év alatt egyszer nyafogott a féklámpa miatt. Akkor sem volt kiégve, csak kh-s volt az egyik csati a lámpánál. A hátsó rendszám világítást viszont annál többször cseréltem, és ez most sincs másképp. Már odáig jutottam, hogy felhoztam egy kiégett szofitát a méret miatt, és faragok bele ledet, mert már a t.köm tele van vele, hogy havonta cserélgetem hol az egyiket, hol a másikat...... :D Nekem már két éve húzzák a tungsramok a rendszámnál... :)
Recommended Posts