Skorpijo Elküldve Október17, 2010 Elküldve Október17, 2010 Sziasztok! Mostanában nem akar indulni a szekér ha áll vagy 12 órát. Az aksi újszerű állapotban van szerintem. Folyadék is van rendesen az akuban. Nem tudom mi lehet a baj... :S Természetesen ha betolom (gurítom) akkor megy szépen menet közben semmi probléma. Nagyon idegesít, légy szíves segítsetek.... Mikor látott töltőt utoljára az aku? néha nem árt külső áramforrásról feltölteni. Folyadék hiába van rendesen ha van egy cellazárlat. Szép újszerű külsőre nemlehet alapozni, attólmég lehet kuka. Nézesd meg az akudat szerintem. Utána jöhetnek a kábelek,ha az sem segit akkor az öninditó. szerk.: igen az a barna, multival kicsit necces kimérni a test kábelt
a_lajos Elküldve Október17, 2010 Elküldve Október17, 2010 Üdv!! Valaki véletlenül nem tudja, hogy hány bar nyomással nyomja előre az üzemanyagot a benzinpumpa??
zsiga53 Elküldve Október17, 2010 Elküldve Október17, 2010 Gondolom az x4, x6 os steckerre gondolsz. Kis segítség az értelmezésében:) http://kephost.hu/image-72F4_4CBB0544.jpg Remélem tudtam segíteni. Mille Gracie!!! :)
Najsz88 Elküldve Október17, 2010 Elküldve Október17, 2010 Mikor látott töltőt utoljára az aku? néha nem árt külső áramforrásról feltölteni. Folyadék hiába van rendesen ha van egy cellazárlat. Szép újszerű külsőre nemlehet alapozni, attólmég lehet kuka. Nézesd meg az akudat szerintem. Utána jöhetnek a kábelek,ha az sem segit akkor az öninditó. szerk.: igen az a barna, multival kicsit necces kimérni a test kábelt Hol tudják ezt nekem megnézni???
zsiga53 Elküldve Október17, 2010 Elküldve Október17, 2010 Na igen, erre gondoltam én is, hogy talán jobban meg kéne nézni, mert én is szívtam anno a számozás értelmezésével, aztán rájöttem. De a "köszi a segítséget :)" után úgy gondoltam, hogy nem foglalkozom vele többet. :D Igy is sokat segítettél, jogos a THX. <_<
zotya975 Elküldve Október17, 2010 Elküldve Október17, 2010 Ez a barna??? csak kérdem, multiméterrel ki kell mérni???? Mi a jó, mi a rosz érték? Igen barna. Mérd meg multiméterrel az akkufeszültséget, indítózás előtt, közben és utánna, (persze kell valaki aki kerreget, amíg nézed az értékeket) írd be ide, valaki majd megmondja jó-e. Üdv!! Valaki véletlenül nem tudja, hogy hány bar nyomással nyomja előre az üzemanyagot a benzinpumpa?? Miyen kocsi? Kisnyomású nagyjából 1 bar, nagynyomású kábé 3 bar.
a_lajos Elküldve Október17, 2010 Elküldve Október17, 2010 Igen barna. Mérd meg multiméterrel az akkufeszültséget, indítózás előtt, közben és utánna, (persze kell valaki aki kerreget, amíg nézed az értékeket) írd be ide, valaki majd megmondja jó-e. Miyen kocsi? Kisnyomású nagyjából 1 bar, nagynyomású kábé 3 bar. c18nz 92-es
Najsz88 Elküldve Október17, 2010 Elküldve Október17, 2010 Igen barna. Mérd meg multiméterrel az akkufeszültséget, indítózás előtt, közben és utánna, (persze kell valaki aki kerreget, amíg nézed az értékeket) írd be ide, valaki majd megmondja jó-e. Miyen kocsi? Kisnyomású nagyjából 1 bar, nagynyomású kábé 3 bar. Köszi Mindenkinek a segítséget...
daykiller Elküldve Október17, 2010 Elküldve Október17, 2010 Köszi Mindenkinek a segítséget... Olyat már próbáltál, hogy mikor így nem indul be, akkor betolod a verdát, aztán rányomod az önindítót és aztán a kuplungot? Ha így beindul, akkor önindító.
rpeti Elküldve Október17, 2010 Elküldve Október17, 2010 üdv. Kiégett a féklámpám. Még nem szedtem szét viszont vennék uj izzot, meg tudnatok mondani hany wattos izzó kell a féklámpához? Illetve az is erdekelne hogy a helyzetjelzok hatul hany wattosak mert az egyik nekem erosebben vilagit azt is cserelnem akkor !
FPepe Elküldve Október17, 2010 Elküldve Október17, 2010 üdv. Kiégett a féklámpám. Még nem szedtem szét viszont vennék uj izzot, meg tudnatok mondani hany wattos izzó kell a féklámpához? Illetve az is erdekelne hogy a helyzetjelzok hatul hany wattosak mert az egyik nekem erosebben vilagit azt is cserelnem akkor ! Helyzetjelző 5W-os, a féklámpa tudtommal 21W-os, BA15-ös foglalatúak.
rpeti Elküldve Október17, 2010 Elküldve Október17, 2010 Helyzetjelző 5W-os, a féklámpa tudtommal 21W-os, BA15-ös foglalatúak. rendben , koszonom!
biker1988 Elküldve Október17, 2010 Elküldve Október17, 2010 Sziasztok! Mostanában nem akar indulni a szekér ha áll vagy 12 órát. Az aksi újszerű állapotban van szerintem. Folyadék is van rendesen az akuban. Nem tudom mi lehet a baj... :S Természetesen ha betolom (gurítom) akkor megy szépen menet közben semmi probléma. Nagyon idegesít, légy szíves segítsetek.... Nekem is volt ilyen,cellazárlatos volt az akksi.Töltés után indult,kocsi leállít pár óra múlva megint semmi,akksicsere megoldotta.
Reeckatee Elküldve Október18, 2010 Elküldve Október18, 2010 Leszedi. :) (mond neki egy faviccet és kiakad. :lol:) :D <_< :icon13:
Najsz88 Elküldve Október18, 2010 Elküldve Október18, 2010 Nekem is volt ilyen,cellazárlatos volt az akksi.Töltés után indult,kocsi leállít pár óra múlva megint semmi,akksicsere megoldotta. Milyen motor van neked, megy milyen aksid (hány Ah)? Mert én is arra gyanakszom bár nekem valami szívja az aksit 1 3W-os kis izzót megvilágít. Nekem most 45 Ah aksi van benne, lehet már a hidegekben gyengusz az aksi és nem bírja sokáig... nem tudom
zotya975 Elküldve Október18, 2010 Elküldve Október18, 2010 Milyen motor van neked, megy milyen aksid (hány Ah)? Mert én is arra gyanakszom bár nekem valami szívja az aksit 1 3W-os kis izzót megvilágít. Nekem most 45 Ah aksi van benne, lehet már a hidegekben gyengusz az aksi és nem bírja sokáig... nem tudom Hát mérd ki. Álló mocinál minden fogyasztót kikapcsolva nem szabad pár század Ampernál nagyobb áramnak folynia. Nekem pölö 0.04 volt az áramfolyás. Persze ne tévesszen meg a kijelző, méréskor be fog kapcsolni a dátum beállítás miatt, ki kell előbb nyomni mert ekkor 0.3-at is mutathat.
Gelcsa Elküldve Október18, 2010 Elküldve Október18, 2010 Sziasztok,segítsetek ha tudtok!!!! a töltés jelző lámpám sokszor elkezd pislogni, sőt a másik gondom ha ráadom a gyujtást a visszajelző lámpák nem mindig villannak fel. a generátorom egy hónapja lett felújítva. a töltésem elvileg rendben van meg lett mérve. :)
szepnorbee Elküldve Október18, 2010 Elküldve Október18, 2010 Sziasztok! Nem tudjátok, hogy lépcsőshátu Astra F-be milyen méretűek a gyári hangszórók? A két első ill. a két hátsó. Vennék bele jobbakat. Hátha valaki tudja az átmérőjüket meg a mélységüket és nem kellene méregetnem :) Help aki már cserélte! Nameg mit ajánlotok bele emi jól nyomja? Ládával nem akarom foglalni a csomagteret.
yankee Elküldve Október18, 2010 Elküldve Október18, 2010 Sziasztok! Nem tudjátok, hogy lépcsőshátu Astra F-be milyen méretűek a gyári hangszórók? A két első ill. a két hátsó. Vennék bele jobbakat. Hátha valaki tudja az átmérőjüket meg a mélységüket és nem kellene méregetnem :) Help aki már cserélte! Nameg mit ajánlotok bele emi jól nyomja? Ládával nem akarom foglalni a csomagteret. Első 16,5 hátsó 13 (centibe értendő) Ezek a méretek szabványok. Szinte minden kocsiba ezek az alapok. Valami nagyon fullos booze hifis vasba lehetnek eltérések. De ott is max csak a hangszorók mennyiségében. :D
FPepe Elküldve Október18, 2010 Elküldve Október18, 2010 Sziasztok! Nem tudjátok, hogy lépcsőshátu Astra F-be milyen méretűek a gyári hangszórók? A két első ill. a két hátsó. Vennék bele jobbakat. Hátha valaki tudja az átmérőjüket meg a mélységüket és nem kellene méregetnem :) Help aki már cserélte! Nameg mit ajánlotok bele emi jól nyomja? Ládával nem akarom foglalni a csomagteret. Az első 165mm (itt a mélység is számít, max. 58mm kb, és kiemelőkeretet is kell venned hozzá), a hátsót nem tudom, 5-ajtósban 130mm-es.
Najsz88 Elküldve Október18, 2010 Elküldve Október18, 2010 Hát mérd ki. Álló mocinál minden fogyasztót kikapcsolva nem szabad pár század Ampernál nagyobb áramnak folynia. Nekem pölö 0.04 volt az áramfolyás. Persze ne tévesszen meg a kijelző, méréskor be fog kapcsolni a dátum beállítás miatt, ki kell előbb nyomni mert ekkor 0.3-at is mutathat. Nincs most sajnos a közelbe mulitméter így csak gagyi lámpás módszer maradt... :S Neked hán Ah-s aksid van???
kalapur Elküldve Október18, 2010 Elküldve Október18, 2010 Sziasztok, új vagyok itt. Adott egy 95-ös 2.0 16 szelepes astra. Egyik nap nem akart indulni. Pörgette a motort el is kapta, de 2-3 ütem tán azonnal leállt. Tehát nem az volt hogy köszörültem és nem kapta el, henm elkapta, de azonnal leállt. Ezt megcsináltam vele párszor. Gondoltam az immo szívat (kulcsba épített immoja van). Többször ki be vettem a kulcsot, de semmi. Kiszálltam, beriasztottam, majd ki, beültem és pöccre indult és haza is mentem vele gond nélkül. Otthon parkolóhelyet kerestem (tehát nem száguldoztam, poroszkáltam), egyszer csak ledadog, pontosabban megtorpan a motor, majd 1-2 másodperc után megy, mintha mi sem történt volna. Másnap reggel (dében) pöccre indul, végigmegyek a Rákóczi úton, fel az Erzsébethídra, visszaváltok kicsit húzatom megelőzöm a töcmörgőket, előzés közben torpan egyet majd megy tovább, utána hazáig semmi. Ma reggel ugyanez a jelenség. egyszer megtorpan aztán megy. Azóta csinálja mióta bejöttek a hidegek. Benzinellátás lehet vagy elektronika? Azt javasolták kezdjem a benziszűrővel, hátha nem engedi át az AC pumpa a nyomását rendesen és pufferelni a benzint, amikor kell a nyomás akkor még éppen van kicsit utána meg elfogy. Vagy gyertya lehet? Esetleg légtömeg mérő? Most elindulok, haza, kiváncsi vagyok mit alkot a gép.
daykiller Elküldve Október18, 2010 Elküldve Október18, 2010 ... Benzinellátás lehet vagy elektronika? Azt javasolták kezdjem a benziszűrővel, hátha nem engedi át az AC pumpa a nyomását rendesen és pufferelni a benzint, amikor kell a nyomás akkor még éppen van kicsit utána meg elfogy. Vagy gyertya lehet? Esetleg légtömeg mérő? Most elindulok, haza, kiváncsi vagyok mit alkot a gép. Helyes a javaslat, először benzinszűrő, aztán AC pumpa, bár ez inkább AC pumpa lesz szerintem (nekem is hasonlót csinált). Öreg benzinszűrővel (értsd gyári 13 éves) a jelenség inkább az volt, hogy ötödikben nem gyorsul, hanem lassult a verda, de negyedikben még tudott pörögni, kicseréltem és újra jó volt. Az is lehet, hogy az AC pumpa csatlakozója kontakthibás. Szerk: még annyi, hogy ilyesmit csinál akkor is, ha kevés a benzin a tankban és eléggé meredek úton áll. Beindul nagy nehezen, talán csak gázadásra, de aztán le is áll.
Recommended Posts