Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Én se találtam meg a pontos eredeti helyét sajnos, miután tönkretettem egyet. Így ha dugóban ülök a hűtő kicsit megnyomja a mutatott értéket.

Időközben meg életre kelt a rádióm. Arra gyanakszom, hogy az éjszaki hidegben valamilyen pára csapódhatott le benne. Megbontani meg nem nagyon akarom mostanában, ha nem muszáj.

Vissza térve a hőmérőre. Nekem sem volt egy ideig a helyén fel volt kötegelőzve a lökös mögé valahova. Aztán mikor fújattam a lökösöket akkor tettem a lukjába. Most a gsi. lökösben is a helyén van még sosem esett ki6szaggadtam le. Szal nem is értem miért rejtik el az emberek. :) így se mutat pontos értéket hát még a motortérbe.

Link to comment
Megosztás:

Lökösbe. bal alul. ködlámpa alatt. Kis lyuk a lökösbe oda való. De még nem láttam olyan astrát amelyiknek ott is van.

Itt van:)

http://kepfeltoltes.hu/101013/fda_1_big_ww...ltoltes.hu_.jpg

Tényleg nem láttatok olyan Astrát ahol ott is van? Akkor tényleg nem ott kell nekem sem keresnem:)

De azért az utcán keresek egy kocsit ahol ott van:)

Link to comment
Megosztás:

Itt van:)

http://kepfeltoltes.hu/101013/fda_1_big_ww...ltoltes.hu_.jpg

Tényleg nem láttatok olyan Astrát ahol ott is van? Akkor tényleg nem ott kell nekem sem keresnem:)

De azért az utcán keresek egy kocsit ahol ott van:)

Enyémben is ott van bal oldalt a kerék és a ködlámpa között és azt cáfolom, hogy pontatlanul mér. Igenis pontos. :D

Egyébként a kép nem jön be, csak 404. :)

Link to comment
Megosztás:

Hello,

megtaláltam a kék, kék-fehér párost. Annyit látni a motortérből, hogy megy be valahova alulra a kaptató mögé.

Le kell szerintem vennem a kaptatót, mert így nem látom hova megy pontosan.

Lehet, hogy át lett helyezve.

A kijelző 2-4-es kivezetésére és kék, kék-fehér megy és műszerrel nem lehet mérni rajta semmit.

Alapból oda megy nekem is. Nem kell levenni, én aláhasalva szoktam felhúzni-tolni télre.

Link to comment
Megosztás:

Lehet,hogy marhaságot kérdezek...És lehet,hogy a GyIK-ban vagyok gyík,de a zenecuccot akarnám babrálni.Mégpedig,hogy ne csak gyújtáson üzemeljen a muzsika.Tud ebben nekem segíteni valaki?

Nem akarok egy vödör biztit kidobni,mire rájövök,ezért inkább kérdezek.

A csomagtér világítást viszont megoldottam,holnap dobok be képet :)

Link to comment
Megosztás:

Enyémben is ott van bal oldalt a kerék és a ködlámpa között és azt cáfolom, hogy pontatlanul mér. Igenis pontos. -_-

Egyébként a kép nem jön be, csak 404. <_<

Nekem is pontos. Pontosan azt mutatja, hogy a motortérben milyen az idő :icon13: szakadó hóesésben is stabilan tudtuk álló helyzetben a 8-10 fokot, aztán ahogy elindultam hűlt vissza :)

Ugyan ezt tudta az előző lökösben, de a mostaniba nem tettem bele :D

Mennyire macerás a rádiót kiszedni? Meg kell bontani a középkonzolt hozzá? Ha igen, hogyan? Mer ha szétszedésre kerül majd egyszer a dolog (most éppen megint működik a rádió), akkor a fűtés/szellőzés mögötti izzókat is kicserélném.

Van akinek egyáltalán nem, és simán, a gyári fülek benyomásával kijön (én) és van akinek a fél középkonzolt le kellett bontania hogy hátulról kitolja (Zotya, meg még sokan mások) Próbáld meg, és majd megtudod melyik csapathoz tartozol :lol:

Link to comment
Megosztás:

Van akinek egyáltalán nem, és simán, a gyári fülek benyomásával kijön (én) és van akinek a fél középkonzolt le kellett bontania hogy hátulról kitolja (Zotya, meg még sokan mások) Próbáld meg, és majd megtudod melyik csapathoz tartozol :)

Sok sikert:

P1090022_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

P1090023_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

PB160047_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

:D De azért nagy átlagban ki lehet szedni kihúzóval, vagy szöggel kipöckölve a karmokat a kazettanyíláson benyúlva, esetleg a kesztyűtartó helyéről rásegítve.

Link to comment
Megosztás:

Sok sikert:

%7Boption%7Dhttp://kepfeltoltes.hu/101016/P1090022_www.kepfeltoltes.hu_.jpg%7Boption%7D

%7Boption%7Dhttp://kepfeltoltes.hu/101016/P1090023_www.kepfeltoltes.hu_.jpg%7Boption%7D

%7Boption%7Dhttp://kepfeltoltes.hu/101016/PB160047_www.kepfeltoltes.hu_.jpg%7Boption%7D

:D De azért nagy átlagban ki lehet szedni kihúzóval, vagy szöggel kipöckölve a karmokat a kazettanyíláson benyúlva, esetleg a kesztyűtartó helyéről rásegítve.

Pontosabban 65-ös szeggel ki lehet rántani a cumót. Illetve ha nem volt még kiszedve, akkor kicsit nehezebben adja meg magát, de kilehet mocorogtatni... :)

Link to comment
Megosztás:

Még egy kis központi zár!

Rajz szerint a 15 ős azF20 biztin aX6 61 es pontján fekete 0,75 ös vezetékkel csatlakozik a K37 vezérlő 3 as pontjára.

a 30 as az F1 en keresztül az x6 79 pontjáról piros 1,5 ös vezetékkel megy a K37 vezérlő 9 es pontjára. Namost daykiller szerint az X6 a belső vastag csatlakozó, ezen viszont csak 50 ig vannak csatlakozási pontok. Hogyan tovább? Merre keressem a hibát, mert ez még két hete működött. Lassan ezzel álmodok.

Link to comment
Megosztás:

Még egy kis központi zár!

Rajz szerint a 15 ős azF20 biztin aX6 61 es pontján fekete 0,75 ös vezetékkel csatlakozik a K37 vezérlő 3 as pontjára.

a 30 as az F1 en keresztül az x6 79 pontjáról piros 1,5 ös vezetékkel megy a K37 vezérlő 9 es pontjára. Namost daykiller szerint az X6 a belső vastag csatlakozó, ezen viszont csak 50 ig vannak csatlakozási pontok. Hogyan tovább? Merre keressem a hibát, mert ez még két hete működött. Lassan ezzel álmodok.

Az én rajzomon (97-es) nem a 61-es, hanem az 51-es pontra van kötve az X6-os csatlakozón a fekete 0.75-ös vezeték, ami az F20-as biztosíték.

A 30-as (akkumulátoros állandó táp) pedig a 69-es pontra van kötve az X6-on (piros vezeték, 1.5mm2 keresztmetszet), ami a 9-es pontra csatlakozik.

Az ottani két csatlakozóból az egyik az X4-es jelölésű, ami 31 pólusú, a másik az X6-os meg 64 pólusú, mivel én pont a múlthéten kotortam ott, így emlékszem rá, hogy az a csatlakozó az X6-os, amelyik a szélesebb. Színek alapján már próbáltad lekövetni? Én is így tettem és asszem a csatlakozó belső részében van a számozás, ami néhol eléggé nehezen felismerhető.

Egyébként az, hogy 69-es pontot jelöl az elvileg 64 pólusú X6-osra, az nekem is furcsa.

Szerk: 92-es rajz szerint jól írtad, hogy 61 és 79, a 94-es rajz szerint már 61 és 75. :)

Link to comment
Megosztás:

Az én rajzomon (97-es) nem a 61-es, hanem az 51-es pontra van kötve az X6-os csatlakozón a fekete 0.75-ös vezeték, ami az F20-as biztosíték.

A 30-as (akkumulátoros állandó táp) pedig a 69-es pontra van kötve az X6-on (piros vezeték, 1.5mm2 keresztmetszet), ami a 9-es pontra csatlakozik.

Az ottani két csatlakozóból az egyik az X4-es jelölésű, ami 31 pólusú, a másik az X6-os meg 64 pólusú, mivel én pont a múlthéten kotortam ott, így emlékszem rá, hogy az a csatlakozó az X6-os, amelyik a szélesebb. Színek alapján már próbáltad lekövetni? Én is így tettem és asszem a csatlakozó belső részében van a számozás, ami néhol eléggé nehezen felismerhető.

Egyébként az, hogy 69-es pontot jelöl az elvileg 64 pólusú X6-osra, az nekem is furcsa.

Szerk: 92-es rajz szerint jól írtad, hogy 61 és 79, a 94-es rajz szerint már 61 és 75. :)

Nekem csak 51ig van számozva! Leellenőriztem az összes hasonló méretű és szinű vezetéket és egy fekete 0,75 ösben tényleg nincs szufla. Holnap széthúzom a stekkert (X6) és ohm mérővel megkeresem a kér vezeték végét. Előszőr a K37 és X6 között, majd X6 és F1 és F20 között. És ami még érdekes, hogy a kani és nöstény oldalon nem stimmelnek az érintkezők, van ami lóg (nincs pápja). Köszi a segitséget. :D

Link to comment
Megosztás:

Köszi az infót: Ha megint megadja magát, akkor lehet nekilátok. Kesztyűtartót már szedtem ki (az nem volt bonyolult), úgyhogy ha szükséges, akkor hátulról is tudom kicist mocorogtatni. Egyébként akkor a rádió lényegében csak be van csúsztatva a helyére és semmilyen csavar nem rögzíti azt?

Link to comment
Megosztás:

Köszi az infót: Ha megint megadja magát, akkor lehet nekilátok. Kesztyűtartót már szedtem ki (az nem volt bonyolult), úgyhogy ha szükséges, akkor hátulról is tudom kicist mocorogtatni. Egyébként akkor a rádió lényegében csak be van csúsztatva a helyére és semmilyen csavar nem rögzíti azt?

De, négy hernyócsavar van ott, ahova a kiszedőt tolod be. Imbusz.

Link to comment
Megosztás:

Köszi az infót: Ha megint megadja magát, akkor lehet nekilátok. Kesztyűtartót már szedtem ki (az nem volt bonyolult), úgyhogy ha szükséges, akkor hátulról is tudom kicist mocorogtatni. Egyébként akkor a rádió lényegében csak be van csúsztatva a helyére és semmilyen csavar nem rögzíti azt?

2-2 beakadós fül van a két oldalán azt kell szöggel vagy kiszedő szerszámmal kiakasztani, utánna már csak a súrlódás szab gátat. :) Ja és előtte nekem van imbusz hernyócsavar, azt ki kell tekerni utánna mehet be a célszerszám.

Link to comment
Megosztás:

Azt hiszem értem. Tehát az előlapról imbusszal ki kell hajtani a 4db csavart, majd egy szöggel vagy valamivel az oldalsó füleket kiakasztani és előre kicsúsztatni. Gondolom a fülek kiakasztása itt a legproblémásabb mutatvány.

2-2 beakadós fül van a két oldalán azt kell szöggel vagy kiszedő szerszámmal kiakasztani, utánna már csak a súrlódás szab gátat. :) Ja és előtte nekem van imbusz hernyócsavar, azt ki kell tekerni utánna mehet be a célszerszám.
Link to comment
Megosztás:

Azt hiszem értem. Tehát az előlapról imbusszal ki kell hajtani a 4db csavart, majd egy szöggel vagy valamivel az oldalsó füleket kiakasztani és előre kicsúsztatni. Gondolom a fülek kiakasztása itt a legproblémásabb mutatvány.

A kiszedővel vagy szögekkel akad ki gyakorlatilag, aztán ki is jön. A kiszedő azért jó, mert az úgy van kialakítva, hogy be is akad, tehát azokkal ki is húzható. Ha ez nincs meg, akkor a kazettanyílást kell alkalmazni. :)

Link to comment
Megosztás:

Helló! Egy kis közponi zár!

Nekem a vékony stekkeren vannak számok 66- 99 ig a vastagon 1- 40 ig. A számozás logikáját nagyon nem értem!!! Azonosithatatlan!! A vékony stekkeren vannak olyan vezetékek ami a rajz szerinti szín és vastagság,és reagál a bizti kihúzására de nagyon nem olyan a száma. Holnap mégegyszer ráfutok. A 61es pontot kellene megtalálnom. :)

Link to comment
Megosztás:

Helló! Egy kis közponi zár!

Nekem a vékony stekkeren vannak számok 66- 99 ig a vastagon 1- 40 ig. A számozás logikáját nagyon nem értem!!! Azonosithatatlan!! A vékony stekkeren vannak olyan vezetékek ami a rajz szerinti szín és vastagság,és reagál a bizti kihúzására de nagyon nem olyan a száma. Holnap mégegyszer ráfutok. A 61es pontot kellene megtalálnom. :)

Gondolom az x4, x6 os steckerre gondolsz.

Kis segítség az értelmezésében:)

image-72F4_4CBB0544.jpg

Remélem tudtam segíteni.

Link to comment
Megosztás:

Gondolom az x4, x6 os steckerre gondolsz.

Kis segítség az értelmezésében:)

Remélem tudtam segíteni.

Na igen, erre gondoltam én is, hogy talán jobban meg kéne nézni, mert én is szívtam anno a számozás értelmezésével, aztán rájöttem. De a "köszi a segítséget :)" után úgy gondoltam, hogy nem foglalkozom vele többet. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mostanában nem akar indulni a szekér ha áll vagy 12 órát. Az aksi újszerű állapotban van szerintem. Folyadék is van rendesen az akuban. Nem tudom mi lehet a baj... :S Természetesen ha betolom (gurítom) akkor megy szépen menet közben semmi probléma. Nagyon idegesít, légy szíves segítsetek....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mostanában nem akar indulni a szekér ha áll vagy 12 órát. Az aksi újszerű állapotban van szerintem. Folyadék is van rendesen az akuban. Nem tudom mi lehet a baj... :S Természetesen ha betolom (gurítom) akkor megy szépen menet közben semmi probléma. Nagyon idegesít, légy szíves segítsetek....

Nem akar indulni?Önindító meg se mukkan?Ha indítasz és elhalványulnak a műszerfali világító holmik,akkor ott test vagy akku kábel gond van.Ha pedig a bendix sem húz be akkor önindítóra kell gyanakodó pillantást vetni....Szerintem.... :)

Link to comment
Megosztás:

Nem akar indulni?Önindító meg se mukkan?Ha indítasz és elhalványulnak a műszerfali világító holmik,akkor ott test vagy akku kábel gond van.Ha pedig a bendix sem húz be akkor önindítóra kell gyanakodó pillantást vetni....Szerintem.... :D

Ha indítanék akkor a műszerfalon világító akármik elhalványulnak... Tehát akkor kábelgond? Nagyon örülnék de mondjátok a valódit... :)

Ja és persze nem is tekeri az önindítót...:S

Link to comment
Megosztás:

Ha indítanék akkor a műszerfalon világító akármik elhalványulnak... Tehát akkor kábelgond? Nagyon örülnék de mondjátok a valódit... :)

Nézz rá az akksi sarukra.Nem árt lepucolni az érintkező felületeket.Ha ez sem javít akkor az önindítóra menő baromi vastag kábel csatlakozásánál kell leselkedni.Lehet,hogy fellazult vagy nincs rendes testelés.

Link to comment
Megosztás:

Nézz rá az akksi sarukra.Nem árt lepucolni az érintkező felületeket.Ha ez sem javít akkor az önindítóra menő baromi vastag kábel csatlakozásánál kell leselkedni.Lehet,hogy fellazult vagy nincs rendes testelés.

Ez a barna??? csak kérdem, multiméterrel ki kell mérni???? Mi a jó, mi a rosz érték?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.