daykiller Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Heló. Kész vége nembirom <_< Kúrv@ elektromos ablak... Valaki rajzolja má le nekem vagy valahogy magyarázzátok el nekem a motor lábkiosztását lécci. Akárhogy kötöm meg se moccan. Má azon gondolkozom szar-e a motor. Ja, és nekem nincs feltüntetve a lábkiosztás a motoron. Valaki könyörüljön rajtam :) Del. Meg se merem kérdezni, hogy ugye van kapcsolási rajzod az autóhoz? Egyébként szerintem haza lehet vágni a motort, ha igaz, hogy a rajzon lévő tranzisztor azt jelenti, hogy elektronikai vezérlés, a motor ikon előtt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Meg se merem kérdezni, hogy ugye van kapcsolási rajzod az autóhoz? Egyébként szerintem haza lehet vágni a motort, ha igaz, hogy a rajzon lévő tranzisztor azt jelenti, hogy elektronikai vezérlés, a motor ikon előtt. :) Van rajzom, csak az a gáz vele, hogy ott is, és itt is mindenki vezeték színekről beszél, de mivel nekem nincs kábelkötegem hozzá, ezért nem tudom melyik vezeték melyik lábra megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Heló. Kész vége nembirom :D Kúrv@ elektromos ablak... Valaki rajzolja má le nekem vagy valahogy magyarázzátok el nekem a motor lábkiosztását lécci. Akárhogy kötöm meg se moccan. Má azon gondolkozom szar-e a motor. Ja, és nekem nincs feltüntetve a lábkiosztás a motoron. Valaki könyörüljön rajtam :) Del. Pin 1 : motor táp (összekötni a gombok tápjával) Pin 2 : "fel" gomb jel Pin 3 : "le" gomb jel Pin 4 : test A pin 1-en folyamatosan kell kapnia a tápot, különben nem megy! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Van rajzom, csak az a gáz vele, hogy ott is, és itt is mindenki vezeték színekről beszél, de mivel nekem nincs kábelkötegem hozzá, ezért nem tudom melyik vezeték melyik lábra megy. Jó, oké, értem én hogy benzin, de fel is van tüntetve hogy hányas számú pinre megy a motorra, ha jól látom, azért gondoltam, hogy onnan már csak ki lehet valahogy silabizálni... :) ... és a Breki féle eggyel feljebb lévő hozzászólás alapján úgy is vannak megszámozva a érintkezők a rajzon is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Pin 1 : motor táp (összekötni a gombok tápjával) Pin 2 : "fel" gomb jel Pin 3 : "le" gomb jel Pin 4 : test A pin 1-en folyamatosan kell kapnia a tápot, különben nem megy! Értem én. :) De melyik a Pin1? Na ovizok egyet: szembe állok a csatlakozóval: Pin3 -> * . * <- Pin4 Pin2 -> * * <- Pin5 Pin1 -> * * <- Pin6 így van a kiosztás, vagy fordítva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Jó, oké, értem én hogy benzin, de fel is van tüntetve hogy hányas számú pinre megy a motorra, ha jól látom, azért gondoltam, hogy onnan már csak ki lehet valahogy silabizálni... :) Nincs rajta a csatin a lábszámozás... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Jó, oké, értem én hogy benzin, de fel is van tüntetve hogy hányas számú pinre megy a motorra, ha jól látom, azért gondoltam, hogy onnan már csak ki lehet valahogy silabizálni... :) Ha szembe fordítja a motorcsatit magával, a jobb oldali középső és az alsó pinek az 5-ös és a 6-os. A bal alsó összecsipog az elektronika test-tel. Jut eszembe......ha nincs vezetékköteg, hogy van kötögetve a csati???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Nincs rajta a csatin a lábszámozás... Tudom, de pl a test pin-t nem lehet kimérni a motor házával szakadásvizsgálattal? Nade mindegy, vegyétek úgy hogy nem is szóltam. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
glutamin Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Akkor kiveszed a rádiót, és megnézed. Amúgy mi a rádió pontos száma? Blaupunkt sc202 - a régebbi alacsonyabb felszereltségű Astrákban zömében ilyet látni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Blaupunkt sc202 - a régebbi alacsonyabb felszereltségű Astrákban zömében ilyet látni. Itt látod hol a biztosíték. Azt nézted már? http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=5919 Amúgy 2500 körül van használt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Köszi, akkor az is lehet, hogy esetleg kiszakítottam én véletlenül? Valamibe beakadt a kocsi? Akkor milyen színt keressek? kék-kék fehér? És abban a kábelkorbácsban amiből az fényszóróhoz is megy a kábel? Ott bontsam ki pl, hogy megvan-e? Köszi Vagy kiveszed a kijelzőt és megnézed,hogy milyen szín megy a 2 ; 4 -es lábra. Az a hőmérséklet jeladóé. De lehet még a kijelző csatlakozó is rossz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 De lehet még a kijelző csatlakozó is rossz. Mármint a TID forrasztásai adták meg magukat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Mármint a TID forrasztásai adták meg magukat. Erre gondoltam. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október15, 2010 Megoszt Elküldve Október15, 2010 Mármint a TID forrasztásai adták meg magukat. Nekem maga a csati volt kontakhibás, rázkódásra elmnet a táp, és mindíg állíthattam be újra a dátumot. Kivettem, kicsit megfeszegettem a lábait, azóta jó. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas78 Elküldve Október15, 2010 Megoszt Elküldve Október15, 2010 Vagy kiveszed a kijelzőt és megnézed,hogy milyen szín megy a 2 ; 4 -es lábra. Az a hőmérséklet jeladóé. De lehet még a kijelző csatlakozó is rossz. Nem hiszem, mert amig megvolt a jeladó addig tökéletesen működött. Szóval első feladat, hogy meglegyen a kábel vége és legyen rajta jeladó. Addig nem hiszem, hogy fog működni:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas78 Elküldve Október15, 2010 Megoszt Elküldve Október15, 2010 Nem hiszem, mert amig megvolt a jeladó addig tökéletesen működött. Szóval első feladat, hogy meglegyen a kábel vége és legyen rajta jeladó. Addig nem hiszem, hogy fog működni:) Hello, megtaláltam a kék, kék-fehér párost. Annyit látni a motortérből, hogy megy be valahova alulra a kaptató mögé. Le kell szerintem vennem a kaptatót, mert így nem látom hova megy pontosan. Lehet, hogy át lett helyezve. A kijelző 2-4-es kivezetésére és kék, kék-fehér megy és műszerrel nem lehet mérni rajta semmit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október15, 2010 Megoszt Elküldve Október15, 2010 Hello, megtaláltam a kék, kék-fehér párost. Annyit látni a motortérből, hogy megy be valahova alulra a kaptató mögé. Le kell szerintem vennem a kaptatót, mert így nem látom hova megy pontosan. Lehet, hogy át lett helyezve. A kijelző 2-4-es kivezetésére és kék, kék-fehér megy és műszerrel nem lehet mérni rajta semmit. Mi az a kaptató? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október15, 2010 Megoszt Elküldve Október15, 2010 Mi az a kaptató? Koptató. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október15, 2010 Megoszt Elküldve Október15, 2010 Koptató. És azt hogy veszi le? :) (tudom... megkér egy magasabb padkát hogy segítsen :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október15, 2010 Megoszt Elküldve Október15, 2010 És azt hogy veszi le? :D (tudom... megkér egy magasabb padkát hogy segítsen <_< ) Leszedi. :) (mond neki egy faviccet és kiakad. :icon13:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Október15, 2010 Megoszt Elküldve Október15, 2010 Ha csak az utasoldali légzsák van bedugva akkor fog működni a dolog? Hibát fog mutatni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október15, 2010 Megoszt Elküldve Október15, 2010 Ha csak az utasoldali légzsák van bedugva akkor fog működni a dolog? Hibát fog mutatni? Szerintem igen, dobni fogja a hibát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Október15, 2010 Megoszt Elküldve Október15, 2010 Sziasztok a külsö hőmérő hova van rögzitve gyárilag? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Október15, 2010 Megoszt Elküldve Október15, 2010 Sziasztok a külsö hőmérő hova van rögzitve gyárilag? Lökösbe. bal alul. ködlámpa alatt. Kis lyuk a lökösbe oda való. De még nem láttam olyan astrát amelyiknek ott is van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
glutamin Elküldve Október15, 2010 Megoszt Elküldve Október15, 2010 Lökösbe. bal alul. ködlámpa alatt. Kis lyuk a lökösbe oda való. De még nem láttam olyan astrát amelyiknek ott is van. Én se találtam meg a pontos eredeti helyét sajnos, miután tönkretettem egyet. Így ha dugóban ülök a hűtő kicsit megnyomja a mutatott értéket. Időközben meg életre kelt a rádióm. Arra gyanakszom, hogy az éjszaki hidegben valamilyen pára csapódhatott le benne. Megbontani meg nem nagyon akarom mostanában, ha nem muszáj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts