Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Heló.

Kész vége nembirom <_<

Kúrv@ elektromos ablak...

Valaki rajzolja má le nekem vagy valahogy magyarázzátok el nekem a motor lábkiosztását lécci.

Akárhogy kötöm meg se moccan. Má azon gondolkozom szar-e a motor. Ja, és nekem nincs feltüntetve a lábkiosztás a motoron.

Valaki könyörüljön rajtam :)

Del.

Meg se merem kérdezni, hogy ugye van kapcsolási rajzod az autóhoz?

Egyébként szerintem haza lehet vágni a motort, ha igaz, hogy a rajzon lévő tranzisztor azt jelenti, hogy elektronikai vezérlés, a motor ikon előtt. :D

Elküldve
Meg se merem kérdezni, hogy ugye van kapcsolási rajzod az autóhoz?

Egyébként szerintem haza lehet vágni a motort, ha igaz, hogy a rajzon lévő tranzisztor azt jelenti, hogy elektronikai vezérlés, a motor ikon előtt. :)

Van rajzom, csak az a gáz vele, hogy ott is, és itt is mindenki vezeték színekről beszél, de mivel nekem nincs kábelkötegem hozzá, ezért nem tudom melyik vezeték melyik lábra megy.

Elküldve
Heló.

Kész vége nembirom :D

Kúrv@ elektromos ablak...

Valaki rajzolja má le nekem vagy valahogy magyarázzátok el nekem a motor lábkiosztását lécci.

Akárhogy kötöm meg se moccan. Má azon gondolkozom szar-e a motor. Ja, és nekem nincs feltüntetve a lábkiosztás a motoron.

Valaki könyörüljön rajtam :)

Del.

Pin 1 : motor táp (összekötni a gombok tápjával)

Pin 2 : "fel" gomb jel

Pin 3 : "le" gomb jel

Pin 4 : test

A pin 1-en folyamatosan kell kapnia a tápot, különben nem megy!

Elküldve
Van rajzom, csak az a gáz vele, hogy ott is, és itt is mindenki vezeték színekről beszél, de mivel nekem nincs kábelkötegem hozzá, ezért nem tudom melyik vezeték melyik lábra megy.

Jó, oké, értem én hogy benzin, de fel is van tüntetve hogy hányas számú pinre megy a motorra, ha jól látom, azért gondoltam, hogy onnan már csak ki lehet valahogy silabizálni... :) ... és a Breki féle eggyel feljebb lévő hozzászólás alapján úgy is vannak megszámozva a érintkezők a rajzon is.

Elküldve
Pin 1 : motor táp (összekötni a gombok tápjával)

Pin 2 : "fel" gomb jel

Pin 3 : "le" gomb jel

Pin 4 : test

A pin 1-en folyamatosan kell kapnia a tápot, különben nem megy!

Értem én. :) De melyik a Pin1? Na ovizok egyet: szembe állok a csatlakozóval:

Pin3 -> * . * <- Pin4

Pin2 -> * * <- Pin5

Pin1 -> * * <- Pin6 így van a kiosztás, vagy fordítva?

Elküldve
Jó, oké, értem én hogy benzin, de fel is van tüntetve hogy hányas számú pinre megy a motorra, ha jól látom, azért gondoltam, hogy onnan már csak ki lehet valahogy silabizálni... :)

Nincs rajta a csatin a lábszámozás...

Elküldve
Jó, oké, értem én hogy benzin, de fel is van tüntetve hogy hányas számú pinre megy a motorra, ha jól látom, azért gondoltam, hogy onnan már csak ki lehet valahogy silabizálni... :)

Ha szembe fordítja a motorcsatit magával, a jobb oldali középső és az alsó pinek az 5-ös és a 6-os.

A bal alsó összecsipog az elektronika test-tel.

Jut eszembe......ha nincs vezetékköteg, hogy van kötögetve a csati????

Elküldve
Nincs rajta a csatin a lábszámozás...

Tudom, de pl a test pin-t nem lehet kimérni a motor házával szakadásvizsgálattal? Nade mindegy, vegyétek úgy hogy nem is szóltam. :)

Elküldve
Akkor kiveszed a rádiót, és megnézed. Amúgy mi a rádió pontos száma?

Blaupunkt sc202 - a régebbi alacsonyabb felszereltségű Astrákban zömében ilyet látni.

Elküldve
Köszi,

akkor az is lehet, hogy esetleg kiszakítottam én véletlenül? Valamibe beakadt a kocsi?

Akkor milyen színt keressek? kék-kék fehér? És abban a kábelkorbácsban amiből az fényszóróhoz is megy a kábel? Ott bontsam ki pl, hogy megvan-e?

Köszi

Vagy kiveszed a kijelzőt és megnézed,hogy milyen szín megy a 2 ; 4 -es lábra. Az a hőmérséklet jeladóé.

De lehet még a kijelző csatlakozó is rossz.

Elküldve
Mármint a TID forrasztásai adták meg magukat.

Nekem maga a csati volt kontakhibás, rázkódásra elmnet a táp, és mindíg állíthattam be újra a dátumot. Kivettem, kicsit megfeszegettem a lábait, azóta jó. :)

Elküldve
Vagy kiveszed a kijelzőt és megnézed,hogy milyen szín megy a 2 ; 4 -es lábra. Az a hőmérséklet jeladóé.

De lehet még a kijelző csatlakozó is rossz.

Nem hiszem, mert amig megvolt a jeladó addig tökéletesen működött. Szóval első feladat, hogy meglegyen a kábel vége és legyen rajta jeladó. Addig nem hiszem, hogy fog működni:)

Elküldve
Nem hiszem, mert amig megvolt a jeladó addig tökéletesen működött. Szóval első feladat, hogy meglegyen a kábel vége és legyen rajta jeladó. Addig nem hiszem, hogy fog működni:)

Hello,

megtaláltam a kék, kék-fehér párost. Annyit látni a motortérből, hogy megy be valahova alulra a kaptató mögé.

Le kell szerintem vennem a kaptatót, mert így nem látom hova megy pontosan.

Lehet, hogy át lett helyezve.

A kijelző 2-4-es kivezetésére és kék, kék-fehér megy és műszerrel nem lehet mérni rajta semmit.

Elküldve
Hello,

megtaláltam a kék, kék-fehér párost. Annyit látni a motortérből, hogy megy be valahova alulra a kaptató mögé.

Le kell szerintem vennem a kaptatót, mert így nem látom hova megy pontosan.

Lehet, hogy át lett helyezve.

A kijelző 2-4-es kivezetésére és kék, kék-fehér megy és műszerrel nem lehet mérni rajta semmit.

Mi az a kaptató?

Elküldve
Sziasztok a külsö hőmérő hova van rögzitve gyárilag?

Lökösbe. bal alul. ködlámpa alatt. Kis lyuk a lökösbe oda való. De még nem láttam olyan astrát amelyiknek ott is van.

Elküldve
Lökösbe. bal alul. ködlámpa alatt. Kis lyuk a lökösbe oda való. De még nem láttam olyan astrát amelyiknek ott is van.

Én se találtam meg a pontos eredeti helyét sajnos, miután tönkretettem egyet. Így ha dugóban ülök a hűtő kicsit megnyomja a mutatott értéket.

Időközben meg életre kelt a rádióm. Arra gyanakszom, hogy az éjszaki hidegben valamilyen pára csapódhatott le benne. Megbontani meg nem nagyon akarom mostanában, ha nem muszáj.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.