Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ugyan már, miért lopták volna ki? Lehet hogy kiszakadt egy padkázásnál, vagy nem volt jó, kivették, és a kábelét valahova felkötötték hogy ne lógjon.

Nem tudom miért lopták volna ki.

nem padkáztam mostanában, de ha padkáztam volna is ott lenne a kábel.

2 napja még működött tehát a kábelt én kötöttem volna fel...

Elküldve
Lehet hogy régebben valaki "áthelyezte" mert pl. lecsapta az elejét, és lököscserénél nem tette vissza. Vagy gyárilag a tied sem ilyen, csak TID lett beletéve, de a hőmérő része nincs kiépítve :)

2 napja még működött.

Egyébként ez előző hozzászoláshoz: Miért lopták volna ki? Mert több ezer forint és 10 másodperc alatt ki lehet venni. A csatit meg azért nem vette le mert az is kellett neki.

De lehet valóban lehet, hogy át lett helyezve így máshol kell, hogy keressem

Elküldve
2 napja még működött.

Egyébként ez előző hozzászoláshoz: Miért lopták volna ki? Mert több ezer forint és 10 másodperc alatt ki lehet venni. A csatit meg azért nem vette le mert az is kellett neki.

De lehet valóban lehet, hogy át lett helyezve így máshol kell, hogy keressem

Egyáltalán mutat valamit ? Vagy csak vízszintes vonalakat?

Elküldve
2 napja még működött.

Egyébként ez előző hozzászoláshoz: Miért lopták volna ki? Mert több ezer forint és 10 másodperc alatt ki lehet venni. A csatit meg azért nem vette le mert az is kellett neki.

De lehet valóban lehet, hogy át lett helyezve így máshol kell, hogy keressem

Az akku mögött meg egy kábelköteg előre, amiből a lámpák vezetékei is kijönnek, sztem abban kell lennie a hőmérő vezetékeinek is. Kék és kékfehér színűek a vezetékei, ha jól emléxem.

Elküldve

Sziasztok!

Ma délután megpróbáltam bekapcsolni a rádiót de nem történik semmi. Gyújtás nélkül és azzal együtt is próbáltam. Hagyományos gyári Blaupunktkazettás magnós rádió van benne. Pont eről a fajtásól nem találok most képet. Ebben még nincs RDS. Nah a lényeg, hogy első nekifutásra mit érdemes megnézni nagyobb buherálás nélkül? Pl bizosíték vagy ilyesmi.

Nem is gondoltam volna, h ennyire zavaró a rádió hiánya:D

Elküldve
Sziasztok!

Ma délután megpróbáltam bekapcsolni a rádiót de nem történik semmi. Gyújtás nélkül és azzal együtt is próbáltam. Hagyományos gyári Blaupunktkazettás magnós rádió van benne. Pont eről a fajtásól nem találok most képet. Ebben még nincs RDS. Nah a lényeg, hogy első nekifutásra mit érdemes megnézni nagyobb buherálás nélkül? Pl bizosíték vagy ilyesmi.

Nem is gondoltam volna, h ennyire zavaró a rádió hiánya:D

Biztosíték első körben.

Én nem vesződnék a javítással,tolnék bele egy bontottat.

Elküldve
Vízszintes 3 vonal

Az pedig az hogy nincs meg a szenzor...legalábbis nekem is azt mutatja...csak én tudom hogy nincs a helyén a szenzor, mert a csomagtartóba vár beépítésre :)

Elküldve
Az akku mögött meg egy kábelköteg előre, amiből a lámpák vezetékei is kijönnek, sztem abban kell lennie a hőmérő vezetékeinek is. Kék és kékfehér színűek a vezetékei, ha jól emléxem.

Köszi,

megnéztem. nem lesz egyszerű azt megbontani úgy láttam

ha több időm lesz megnézem...de továbbra sem értem hol lehet a szenzor?:)

Néztem mindenhol hátha át lett helyezve, de semmi:(

Elküldve
Köszi,

megnéztem. nem lesz egyszerű azt megbontani úgy láttam

ha több időm lesz megnézem...de továbbra sem értem hol lehet a szenzor?:)

Néztem mindenhol hátha át lett helyezve, de semmi:(

Megprobálok valami ismerőst szerezni akinek ilyen van és megnézem, hogy pontosan melyik kábelkötegbe megy bele alul...de most nem ugrik be senki akinek ilyen lenne. Egyik kollégámnak van, de neki éppen most törték totálkárra

Elküldve
Köszi, akkor kezdem a biztosítékellenőrzésnél.

Most nézem egy leírásban, hogy a rádió biztosítéka közös a belső világítás, csomagtér vill, óra vészjelzővel. És az óra ment amire emlékszem. Szóval valszeg a rádió lesz a ludas.

Gondolom elég olcsó a bontott ahhoz h ne legyen érdemes szarakodni a rádió javításával.

Elküldve
Most nézem egy leírásban, hogy a rádió biztosítéka közös a belső világítás, csomagtér vill, óra vészjelzővel. És az óra ment amire emlékszem. Szóval valszeg a rádió lesz a ludas.

Gondolom elég olcsó a bontott ahhoz h ne legyen érdemes szarakodni a rádió javításával.

Vegyél akkor már egy ujat bele. Tizenezrekért lehet kapni CD- USB lejátszóst, bármelyik nagy áruházban.

Elküldve
Vegyél akkor már egy ujat bele. Tizenezrekért lehet kapni CD- USB lejátszóst, bármelyik nagy áruházban.

Csak vedd figyelembe, hogy a sebességfüggő hangerő nem fog működni és a kijelzőn is csak a dátum lesz:)

Elküldve
Mennyiért vesztegették a jeladót?

10xxx a listaára.

Én azért foglalkoznék helyedben az elsővel is. Az ugyanis az nem a vezérműtengely jeladóra, hanem a főtengely jeladó hibájára utal. Én a helyedben megnézném azt is mert ha jól tudom a fordulatszám jelet is onnan kapja a vezérlő és ettől ugrálhatott a fordulatszámmérő is.

Köszönöm a tanácsot. Hétvégén hosszú teszt lesz, de ha nem lesz semmi gondja én hozzá nem nyúlok. :)

Elküldve
Sziasztok!

Ezt nagyon nem értem:

Abban a "lyukban" ami a képen látható nincs semmi. Gondoltam kiesett/kilopták. De az odavezető kábelt sem találom.

Sőt megnéztem egy utcán parkoló ugyanilyen kocsit és annál is üres volt.

Mi lehet a gond? Abban a kocsiban amit néztem az utcán lehet, hogy gyárilag nincs is? ÉS akkor az enyémből hova tűnt a kábel?

Közben megnéztem mégegyszer azt a másik F astrát ami itt van a parkolóba és abban szerintem gyárilag sincs. A kijelzője nem oszott (nincs 3 felé osztva) és annak még a szögletes visszapillantója van. Szóval abban szerintem azért nincs.

Aláfeküdtem az enyémnek mégegyszer rendesen és sehol nem látok kábel véget.

Lehet, hogy úgy kilopták, hogy kiszakították a kábelt is?

Ha igen, akkor merre keressem a kábel másik végét, melyik kábelcsatornába ment és merre?

Köszi

Ott lóg a kábel:

P7180007_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Amúgy én is fel szoktam húzni az akku mellé télen, mert valamiért hidegben meghülyül, és össze-vissza mutat. A motortérben is elvan, csak ha megállsz a moci felmelegíti. Nem olyan ritka dolog, hogy valakinek beakad valamibe, és kiszakítja meg kell nézni az akku mögött nem megy-e a kábele a semmibe.

Elküldve
Csak vedd figyelembe, hogy a sebességfüggő hangerő nem fog működni és a kijelzőn is csak a dátum lesz:)

Ha eddig működött a sebességfüggő hangerő. Kijelzőn minek akkor más? Annak a magnónak van saját kijelzője.

Elküldve
Most nézem egy leírásban, hogy a rádió biztosítéka közös a belső világítás, csomagtér vill, óra vészjelzővel. És az óra ment amire emlékszem. Szóval valszeg a rádió lesz a ludas.

Gondolom elég olcsó a bontott ahhoz h ne legyen érdemes szarakodni a rádió javításával.

A rádióba nincs külön biztosíték?

Elküldve (edited)
Ott lóg a kábel:

http://kepfeltoltes.hu/101014/P7180007_www...ltoltes.hu_.jpg

Amúgy én is fel szoktam húzni az akku mellé télen, mert valamiért hidegben meghülyül, és össze-vissza mutat. A motortérben is elvan, csak ha megállsz a moci felmelegíti. Nem olyan ritka dolog, hogy valakinek beakad valamibe, és kiszakítja meg kell nézni az akku mögött nem megy-e a kábele a semmibe.

Köszi,

akkor az is lehet, hogy esetleg kiszakítottam én véletlenül? Valamibe beakadt a kocsi?

Akkor milyen színt keressek? kék-kék fehér? És abban a kábelkorbácsban amiből az fényszóróhoz is megy a kábel? Ott bontsam ki pl, hogy megvan-e?

Köszi

Módosítva : ivannorbi
Képpel nem idézünk!!!
Elküldve
Köszi,

akkor az is lehet, hogy esetleg kiszakítottam én véletlenül? Valamibe beakadt a kocsi?

Akkor milyen színt keressek? kék-kék fehér? És abban a kábelkorbácsban amiből az fényszóróhoz is megy a kábel? Ott bontsam ki pl, hogy megvan-e?

Köszi

Igen kék, kék-fehér, de nekem egy fekete-fehér csőben megy. Az akku sarkánál megy bele egy 1cm átmérőjű gégecsőbe amiből egy barna testkábel megy a zárhídhoz a testcsavarhoz. Utánna belemegy az egész egy vastagabb gégecsőbe.

Elküldve
Akkor még nem kapkodom el annyira a dolgot. Egyébként meg maradnék a gyári rádiónál, mert van egy GPS-em amin van mp3 is FM transmitterrel, ami nekem megfelel.

Akkor kiveszed a rádiót, és megnézed. Amúgy mi a rádió pontos száma?

Elküldve

Heló.

Kész vége nembirom :D

Kúrv@ elektromos ablak...

Valaki rajzolja má le nekem vagy valahogy magyarázzátok el nekem a motor lábkiosztását lécci.

Akárhogy kötöm meg se moccan. Má azon gondolkozom szar-e a motor. Ja, és nekem nincs feltüntetve a lábkiosztás a motoron.

Valaki könyörüljön rajtam :)

Del.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.