ftamas78 Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 Hát bizony lehet. :) Nem találom:( Hol van pontosan, merre keressem? A bal ködlámpa környékén valahol vagy még hátrébb? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nono88 Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 Sziasztok! Történt az autómmal egy nagyobb hiba! Oroszlányról Tatabányára mentem elintézni 1-2 dolgot...Hazafelé indulva mikor ültem be a kocsiba és elindítottam felvillant a töltés visszajelző lámpa és égve maradt! Ahogy rálépek a gázpedálra növelem a fordulatot úgy a visszajelző lámpa is egyre erősebben világít! 4000-es forulaton már majdnemhogy csak vakít! a másik hogy ahogy pörög a motor egy ilyen halk búgó hangot lehet hallani! Hazajöttem majd rámértem gyújtás állapotban a aksira és 12.3V -ot mutatott..ez eddíg oké....ráindítottam és 12.5 - 12.6V-ra ment fel! 3000 fordulaton 13.5V! Beszart a generátorom? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 ... Úgyhogy holnap becsattogok a csergőbe veszek mindent. :D Siker! :icon13: Vettem, összeraktam (persze miért is ne repedt volna el a vezérműburkolat... <_< ), megy szépen. De még nem akarom elkiabálni, csak 15-km tapsztalata szól belőlem. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 Siker! <_< Vettem, összeraktam (persze miért is ne repedt volna el a vezérműburkolat... :D ), megy szépen. De még nem akarom elkiabálni, csak 15-km tapsztalata szól belőlem. :) Mennyiért vesztegették a jeladót? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 Beszart a generátorom? :D Pontosan! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nono88 Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 Azért nem gondoltam volna hogy 1-ik pillanatról a másikra így tönkre megy! Ha akarok venni használtat az motorfüggő vagy elég annyi hogy f astra 1.6 16V? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 Azért nem gondoltam volna hogy 1-ik pillanatról a másikra így tönkre megy! Ha akarok venni használtat az motorfüggő vagy elég annyi hogy f astra 1.6 16V? Azért jobb tudni, hogy milyen van most. Például hány amperos és Bosch vagy Delco. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 Azért nem gondoltam volna hogy 1-ik pillanatról a másikra így tönkre megy! Ha akarok venni használtat az motorfüggő vagy elég annyi hogy f astra 1.6 16V? Nem vennék hasxználtat,inkább felújíttatnám.Kb ugyanannyiba kerül és akkor tuti jó lesz sokáig,a bontott elég lutri. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nono88 Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 Azért jobb tudni, hogy milyen van most. Például hány amperos és Bosch vagy Delco. :D Hát a generátoron GM van ráírva! Ahogy nézegettem meg a Bosch a gyári ha nem tévedek :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 Nem vennék hasxználtat,inkább felújíttatnám.Kb ugyanannyiba kerül és akkor tuti jó lesz sokáig,a bontott elég lutri. Egy éve vettem használtat 5000 ért. Azóta is hibátlan. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 Nem találom:( Hol van pontosan, merre keressem? A bal ködlámpa környékén valahol vagy még hátrébb? Köszi Ott kell-ene lennie: Nem vennék hasxználtat,inkább felújíttatnám.Kb ugyanannyiba kerül és akkor tuti jó lesz sokáig,a bontott elég lutri. Valaki írta már a fórumról, hogy megjárta a felújíttottal...csak úgy mondom. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 Hát a generátoron GM van ráírva! Ahogy nézegettem meg a Bosch a gyári ha nem tévedek :) Enyémre is, mellette ott a Bosch felirat. :D Amúgy azért fontos, mert felszereltségfüggő. Alaphoz 70A-st adnak, kicsivel extrásabb már 100A-es, és a klíma + extrás autóhoz meg olykor 120A-est is találni. <_< Viszont egyetértek J0hnny-val, hogy érdemesebb felújítani, mint bontottat szerezni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 Sziasztok! Történt az autómmal egy nagyobb hiba! Oroszlányról Tatabányára mentem elintézni 1-2 dolgot...Hazafelé indulva mikor ültem be a kocsiba és elindítottam felvillant a töltés visszajelző lámpa és égve maradt! Ahogy rálépek a gázpedálra növelem a fordulatot úgy a visszajelző lámpa is egyre erősebben világít! 4000-es forulaton már majdnemhogy csak vakít! a másik hogy ahogy pörög a motor egy ilyen halk búgó hangot lehet hallani! Hazajöttem majd rámértem gyújtás állapotban a aksira és 12.3V -ot mutatott..ez eddíg oké....ráindítottam és 12.5 - 12.6V-ra ment fel! 3000 fordulaton 13.5V! Beszart a generátorom? :D Azért nem gondoltam volna hogy 1-ik pillanatról a másikra így tönkre megy! Ha akarok venni használtat az motorfüggő vagy elég annyi hogy f astra 1.6 16V? Valószínű h diódasor és fesszabályzó cserére szorul. Akkor meg már egyúttal meg lehet a csapágyait is nézni. Jobb szerintem is felújítani, mert akkor tudod, hogy jó... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 Valószínű h diódasor és fesszabályzó cserére szorul. Akkor meg már egyúttal meg lehet a csapágyait is nézni. Jobb szerintem is felújítani, mert akkor tudod, hogy jó... :) Csapágyak, szénkefék, szíjtárcsa és a diódahíd modul (ugye egybe van a feszültség szabályzóval). Egyikből sem occsójó kínait kell venni és jó ideig megint szolgálni fog. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 Egy éve vettem használtat 5000 ért. Azóta is hibátlan. :) Valaki írta már a fórumról, hogy megjárta a felújíttottal...csak úgy mondom. :D Az én véleményem mégis az,hogy egy jó szakember,aki nem csak összetákolja,de teszteli padon és garit is vállal rá mégis jobb választás a felújítás! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Az én véleményem mégis az,hogy egy jó szakember,aki nem csak összetákolja,de teszteli padon és garit is vállal rá mégis jobb választás a felújítás! :) Ha talál ilyet, akkor egyértelmű. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas78 Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Sziasztok! Történt az autómmal egy nagyobb hiba! Oroszlányról Tatabányára mentem elintézni 1-2 dolgot...Hazafelé indulva mikor ültem be a kocsiba és elindítottam felvillant a töltés visszajelző lámpa és égve maradt! Ahogy rálépek a gázpedálra növelem a fordulatot úgy a visszajelző lámpa is egyre erősebben világít! 4000-es forulaton már majdnemhogy csak vakít! a másik hogy ahogy pörög a motor egy ilyen halk búgó hangot lehet hallani! Hazajöttem majd rámértem gyújtás állapotban a aksira és 12.3V -ot mutatott..ez eddíg oké....ráindítottam és 12.5 - 12.6V-ra ment fel! 3000 fordulaton 13.5V! Beszart a generátorom? :) Ugyanigy jártam egy éve. Kigyulladt a töltésjelző lámpa és ahogy pörgettem a motort egyre erősebben világított minden. Viszont én mikor rámértem akkor 4000-es fordulaton 16 voltot is mértem. Fesszabályzó hibásodott meg, túltöltött. Míg meg lett csinálva úgy oldottam meg, hogy minden világítást bekapcsoltam és max fordulat 2000. Mivel állandóan max árammal töltött így a diódahíd és elszállt. 3 utas, 2 már átütött benne így mire eljutott odáig, hogy meglegyen csinálva már csak 13 V volt a max feszültség. Szóval a tiédbe is diódahíd plusz fesszabályzó. Ilyenkor már illik kicserélni a csapágyat is. Igy az anyagár kb. 15 ezer forint. Ha olcsó helyre viszed akkor 20-25 ezer ha drága helyre viszed akkor lehet 40 fölött is. Ha te csinálod akkor 15 ezer:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nono88 Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Ha talál ilyet, akkor egyértelmű. <_< Az már meg van és ingyen dolgozik drága faterom :icon13: aki villanyszerelő technikus :) Ugyanigy jártam egy éve. Kigyulladt a töltésjelző lámpa és ahogy pörgettem a motort egyre erősebben világított minden. Viszont én mikor rámértem akkor 4000-es fordulaton 16 voltot is mértem. Fesszabályzó hibásodott meg, túltöltött. Míg meg lett csinálva úgy oldottam meg, hogy minden világítást bekapcsoltam és max fordulat 2000. Mivel állandóan max árammal töltött így a diódahíd és elszállt. 3 utas, 2 már átütött benne így mire eljutott odáig, hogy meglegyen csinálva már csak 13 V volt a max feszültség. Szóval a tiédbe is diódahíd plusz fesszabályzó. Ilyenkor már illik kicserélni a csapágyat is. Igy az anyagár kb. 15 ezer forint. Ha olcsó helyre viszed akkor 20-25 ezer ha drága helyre viszed akkor lehet 40 fölött is. Ha te csinálod akkor 15 ezer:) Köszi hogy ezt leírtad mert már arra is gyanakodtam mikor pörgetem a motrot és fényesedik a visszajelző lámpa hogy valahol zárlat van..nem-e esetleg azé szarakodik de hát a vele egyidejüleg fellépő halk búgó hang "1000 - 2000-s fordulaton " a generátor felől csak az lehet a beteg :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nono88 Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Ha valakit érdekel 1 olyan kütyü amivel a szakaszos ablaktörlést be lehet állítani milyen időközönként töröljön az írjon és faterral csinátatok ha éppen van 1kis ideje meg kedve mert 1-2hónappal ezelött csinált vagy 40 db-ot. Úgy műkszik hogy kapcsolsz 1 szakaszos-t majd vissza, majd kapcsolsz mondjuk 3mp múlva megint szakaszost akkor megjegyzi hogy 3mp telt el a 2kapcsolás között és utána már saját maga fogja utánozni a mozdulatot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Ha valakit érdekel 1 olyan kütyü amivel a szakaszos ablaktörlést be lehet állítani milyen időközönként töröljön az írjon és faterral csinátatok ha éppen van 1kis ideje meg kedve mert 1-2hónappal ezelött csinált vagy 40 db-ot. Úgy műkszik hogy kapcsolsz 1 szakaszos-t majd vissza, majd kapcsolsz mondjuk 3mp múlva megint szakaszost akkor megjegyzi hogy 3mp telt el a 2kapcsolás között és utána már saját maga fogja utánozni a mozdulatot! Nem rossz. :) Mennyiért? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas78 Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Ott kell-ene lennie: http://kepfeltoltes.hu/101013/fda_1_big_ww...ltoltes.hu_.jpg Valaki írta már a fórumról, hogy megjárta a felújíttottal...csak úgy mondom. :) Sziasztok! Ezt nagyon nem értem: Abban a "lyukban" ami a képen látható nincs semmi. Gondoltam kiesett/kilopták. De az odavezető kábelt sem találom. Sőt megnéztem egy utcán parkoló ugyanilyen kocsit és annál is üres volt. Mi lehet a gond? Abban a kocsiban amit néztem az utcán lehet, hogy gyárilag nincs is? ÉS akkor az enyémből hova tűnt a kábel? Közben megnéztem mégegyszer azt a másik F astrát ami itt van a parkolóba és abban szerintem gyárilag sincs. A kijelzője nem oszott (nincs 3 felé osztva) és annak még a szögletes visszapillantója van. Szóval abban szerintem azért nincs. Aláfeküdtem az enyémnek mégegyszer rendesen és sehol nem látok kábel véget. Lehet, hogy úgy kilopták, hogy kiszakították a kábelt is? Ha igen, akkor merre keressem a kábel másik végét, melyik kábelcsatornába ment és merre? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 .... és akkor ismét kigyulladt a sárga lámpa. Kivillogtam a hibakódot és dobott egy ilyet: 19 Incorrect Revs per Minute (RPM) signal (crankshaft sensor) Incorrect signal, check sensor meg egy ilyet: 92 Camshaft sensor Incorrect signal Az előbbivel nem sokat kellett foglalkozni mivel kis idő után törlődött. Meglepően kevés idő után. :) Én azért foglalkoznék helyedben az elsővel is. Az ugyanis az nem a vezérműtengely jeladóra, hanem a főtengely jeladó hibájára utal. Én a helyedben megnézném azt is mert ha jól tudom a fordulatszám jelet is onnan kapja a vezérlő és ettől ugrálhatott a fordulatszámmérő is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas78 Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Sziasztok! Ezt nagyon nem értem: Abban a "lyukban" ami a képen látható nincs semmi. Gondoltam kiesett/kilopták. De az odavezető kábelt sem találom. Sőt megnéztem egy utcán parkoló ugyanilyen kocsit és annál is üres volt. Mi lehet a gond? Abban a kocsiban amit néztem az utcán lehet, hogy gyárilag nincs is? ÉS akkor az enyémből hova tűnt a kábel? Közben megnéztem mégegyszer azt a másik F astrát ami itt van a parkolóba és abban szerintem gyárilag sincs. A kijelzője nem oszott (nincs 3 felé osztva) és annak még a szögletes visszapillantója van. Szóval abban szerintem azért nincs. Aláfeküdtem az enyémnek mégegyszer rendesen és sehol nem látok kábel véget. Lehet, hogy úgy kilopták, hogy kiszakították a kábelt is? Ha igen, akkor merre keressem a kábel másik végét, melyik kábelcsatornába ment és merre? Köszi Megnéztem mégegyszer azt a másik F astrát ami itt van a parkolóba és abban szerintem gyárilag sincs. A kijelzője nem oszott (nincs 3 felé osztva) és annak még a szögletes visszapillantója van. Szóval abban szerintem azért nincs. Aláfeküdtem az enyémnek mégegyszer rendesen és sehol nem látok kábel véget. Lehet, hogy úgy kilopták, hogy kiszakították a kábelt is? Ha igen, akkor merre keressem a kábel másik végét, melyik kábelcsatornába ment és merre? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Ott kell-ene lennie: http://kepfeltoltes.hu/101013/fda_1_big_ww...ltoltes.hu_.jpg Sziasztok! Ezt nagyon nem értem: Abban a "lyukban" ami a képen látható nincs semmi. Gondoltam kiesett/kilopták. De az odavezető kábelt sem találom. Sőt megnéztem egy utcán parkoló ugyanilyen kocsit és annál is üres volt. Mi lehet a gond? Abban a kocsiban amit néztem az utcán lehet, hogy gyárilag nincs is? ÉS akkor az enyémből hova tűnt a kábel? Közben megnéztem mégegyszer azt a másik F astrát ami itt van a parkolóba és abban szerintem gyárilag sincs. A kijelzője nem oszott (nincs 3 felé osztva) és annak még a szögletes visszapillantója van. Szóval abban szerintem azért nincs. Aláfeküdtem az enyémnek mégegyszer rendesen és sehol nem látok kábel véget. Lehet, hogy úgy kilopták, hogy kiszakították a kábelt is? Ha igen, akkor merre keressem a kábel másik végét, melyik kábelcsatornába ment és merre? Köszi Ugyan már, miért lopták volna ki? Lehet hogy kiszakadt egy padkázásnál, vagy nem volt jó, kivették, és a kábelét valahova felkötötték hogy ne lógjon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október14, 2010 Megoszt Elküldve Október14, 2010 Sziasztok! Ezt nagyon nem értem: Abban a "lyukban" ami a képen látható nincs semmi. Gondoltam kiesett/kilopták. De az odavezető kábelt sem találom. Sőt megnéztem egy utcán parkoló ugyanilyen kocsit és annál is üres volt. Mi lehet a gond? Abban a kocsiban amit néztem az utcán lehet, hogy gyárilag nincs is? ÉS akkor az enyémből hova tűnt a kábel? Közben megnéztem mégegyszer azt a másik F astrát ami itt van a parkolóba és abban szerintem gyárilag sincs. A kijelzője nem oszott (nincs 3 felé osztva) és annak még a szögletes visszapillantója van. Szóval abban szerintem azért nincs. Aláfeküdtem az enyémnek mégegyszer rendesen és sehol nem látok kábel véget. Lehet, hogy úgy kilopták, hogy kiszakították a kábelt is? Ha igen, akkor merre keressem a kábel másik végét, melyik kábelcsatornába ment és merre? Köszi Megnéztem mégegyszer azt a másik F astrát ami itt van a parkolóba és abban szerintem gyárilag sincs. A kijelzője nem oszott (nincs 3 felé osztva) és annak még a szögletes visszapillantója van. Szóval abban szerintem azért nincs. Aláfeküdtem az enyémnek mégegyszer rendesen és sehol nem látok kábel véget. Lehet, hogy úgy kilopták, hogy kiszakították a kábelt is? Ha igen, akkor merre keressem a kábel másik végét, melyik kábelcsatornába ment és merre? Köszi Lehet hogy régebben valaki "áthelyezte" mert pl. lecsapta az elejét, és lököscserénél nem tette vissza. Vagy gyárilag a tied sem ilyen, csak TID lett beletéve, de a hőmérő része nincs kiépítve :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts