Delvecchio Elküldve Október11, 2010 Elküldve Október11, 2010 Hali. Visszatérve az ablakemelőre, ami mellesleg kezdi próbáratenni híresen nyugodt természetemet, azt kellene tudnom, hogy magán a motoron lévő 6 pines csatlakozón (mivel a motor kábelkötege nincs meg) hogy van a kiosztás. Sajnos a vezeték szín szerinti ide kösd- oda kösd dolog nem megy addig, míg nem tudom melyik vezeték hova megy a csatlakozón. Istenem, remélem érti valaki. :)
mrbis Elküldve Október11, 2010 Elküldve Október11, 2010 Hali. Visszatérve az ablakemelőre, ami mellesleg kezdi próbáratenni híresen nyugodt természetemet, azt kellene tudnom, hogy magán a motoron lévő 6 pines csatlakozón (mivel a motor kábelkötege nincs meg) hogy van a kiosztás. Sajnos a vezeték szín szerinti ide kösd- oda kösd dolog nem megy addig, míg nem tudom melyik vezeték hova megy a csatlakozón. Istenem, remélem érti valaki. :) A komfortelektronikáson fel van tűntetve a lábkiosztás. Ha jól rémlik.
FPepe Elküldve Október11, 2010 Elküldve Október11, 2010 Lett szép új (felújított) önindítóm :) :D Műxik rendesen? Mennyi volt?
pebe Elküldve Október11, 2010 Elküldve Október11, 2010 Műxik rendesen? Mennyi volt? 12500-ért vettem. szétszedtem, kipucoltam csili-vilire. Bolygóműházat jól bezsíroztam grafitos zsírral, megy mint a varrógép. Még majd annyit kell tennem, hogy új vezetékeket és sarukat kellene rá tennem, mert a régiek már elég viseltek. Csináltam képeket, amjd (talán hétvégén) készítek róla egy leírást és megkérjük JOhnny-t, hogy tegye be a GYIK-be.
Tápiószecső Elküldve Október11, 2010 Elküldve Október11, 2010 Üdvözlet! :) Meg tudná valaki mondani/nézni nekem, hogy a C18XEL-hez való vezérműtengely jeladó mennyire motorspecifikus? Azaz más motorokon lévővel cserélhető-e. Köszönöm.
zsiga53 Elküldve Október11, 2010 Elküldve Október11, 2010 Hali! Bocs, hogy még mindíg a központi zárral rugózom, de nem akar összejönni. Megtaláltam a vezérlőt (K37) és a testcsavar jól el volt rohadva csere, fogazott alátét új, de a 30 as és a15 ös vezetékekben nincs szufla, az F1 és F20 biztik jók. A rajzon van valami kötés ,vagy elosztó pont azt nem találom. Esetleg valakinek ötlete?
daykiller Elküldve Október11, 2010 Elküldve Október11, 2010 Hali! Bocs, hogy még mindíg a központi zárral rugózom, de nem akar összejönni. Megtaláltam a vezérlőt (K37) és a testcsavar jól el volt rohadva csere, fogazott alátét új, de a 30 as és a15 ös vezetékekben nincs szufla, az F1 és F20 biztik jók. A rajzon van valami kötés ,vagy elosztó pont azt nem találom. Esetleg valakinek ötlete? A leírásod alapján arra jutottam, hogy Te az X6-os jelű "kötést" keresed. Na ez bal oldalt van a küszöb alatt (motorháztető nyitókar alatt). Ott ráadásul kettőt találsz, de a szélesebbik és nagyobbik amit te keresel, abban található ez a kettő tápkötés. Ha erre gondoltál. :) A 3-as és a 9-es pontra érkező villanyok hiányával van problémád, ugye (bár máshonnan nem érkezik táp)? Mert akkor mindenképp abban a csatiban kell keresni a problémát, hogy egyáltalán be van-e kötve és/vagy van.e villany egyáltalán.
daykiller Elküldve Október11, 2010 Elküldve Október11, 2010 Üdvözlet! :) Meg tudná valaki mondani/nézni nekem, hogy a C18XEL-hez való vezérműtengely jeladó mennyire motorspecifikus? Azaz más motorokon lévővel cserélhető-e. Köszönöm. Erre gondoltál?
spzoli Elküldve Október11, 2010 Elküldve Október11, 2010 Üdvözlet! :) Meg tudná valaki mondani/nézni nekem, hogy a C18XEL-hez való vezérműtengely jeladó mennyire motorspecifikus? Azaz más motorokon lévővel cserélhető-e. Köszönöm. ÉRZÉKELŐ, VEZÉRMŰTENGELY FORDULATSZÁM (MÁR NEM KAPHATÓ - 24445139 62 38 187 ALKALMAZANDÓ) C18SEL, C18XE, X18XE, C18XEL, X20XEV (90458252) (12 38 915) 1 A cserecuccra sem hoz több motorkódot. Jah, lemaradtam... :D
zsiga53 Elküldve Október11, 2010 Elküldve Október11, 2010 A leírásod alapján arra jutottam, hogy Te az X6-os jelű "kötést" keresed. Na ez bal oldalt van a küszöb alatt (motorháztető nyitókar alatt). Ott ráadásul kettőt találsz, de a szélesebbik és nagyobbik amit te keresel, abban található ez a kettő tápkötés. Ha erre gondoltál. :) A 3-as és a 9-es pontra érkező villanyok hiányával van problémád, ugye (bár máshonnan nem érkezik táp)? Mert akkor mindenképp abban a csatiban kell keresni a problémát, hogy egyáltalán be van-e kötve és/vagy van.e villany egyáltalán. Igen eddig működött, bezártam és egy óra múlva már nem nyitott.A Biztikről elmegy a táp. Akkor csak ott lehet hiba ! Köszi
Tiu Elküldve Október11, 2010 Elküldve Október11, 2010 Üdvözlet! :) Meg tudná valaki mondani/nézni nekem, hogy a C18XEL-hez való vezérműtengely jeladó mennyire motorspecifikus? Azaz más motorokon lévővel cserélhető-e. Köszönöm. Helló! Rég jártál erre, jó újra látni. <_< :D
Tápiószecső Elküldve Október11, 2010 Elküldve Október11, 2010 Köszönöm a válaszokat. Sokat segített. Elmélkedéssel egybekötött mesedélután következik (part 2): .... és akkor ismét kigyulladt a sárga lámpa. Kivillogtam a hibakódot és dobott egy ilyet: 19 Incorrect Revs per Minute (RPM) signal (crankshaft sensor) Incorrect signal, check sensor meg egy ilyet: 92 Camshaft sensor Incorrect signal Az előbbivel nem sokat kellett foglalkozni mivel kis idő után törlődött. Meglepően kevés idő után. :) Utóbbit azóta is sokszor jelzi, van hogy szinte rögtön indulás után, de van hogy csak jópár perc elteltével. Gyanús volt, hogy nem sokkal a korábbi szerelés után jött elő, aminek során le is vettem egy csatit. Az általános csodafegyver WD40 bevetése azonban nem segített. Persze nehéz is lett volna, mert amit jól befújtam az nem a vezérműjeladó csatlakozója volt. B) Mire erre rájöttem jószokásomhoz híven már szét is borítottam a vezetékelést a környéken. Mármint a gyújtás környékén. (És mint tudjuk a vezérműjeladó bizony nem ott van. :icon13:) Viszont ha már ott voltam megnéztem van-e szakadás/sérülés valahol. Hát volt. :lol: A hűtővízhőmérsékletjeladó vezetékei azonos pozícióban szigeteléshiányosak voltak, amit jobb híján egy kis szigetelőszalaggal orvosoltam. Szerintem ennek is lehetett köze az indulás utáni nehézkes működésnek. Na de ne térjünk el a tárgytól nagyon. Amikor ráeszméltem rossz felé tapogatózok, a lehető leghamarabb összeraktam a dolgokat, és most már a tényleges vezérműjeladó csatit támadtam be a WD40-el. A próbakör első 5 perce büszkeséggel teli volt. Utána azonban a csalódás következett. Ez sem oldotta meg. -_- Ráadásul amikor leállítottam a szemem sarkából úgy vettem észre a lámpicskuk mintha nem azonnal aludnának el. A hatodik érzékem alapján újra ráadtam a gyújtást, és olyat láttam mint még soha. A fordulatszámmérő kitért teljesen majd vissza. :D Jobb autókban ez egy izgalmas fícsör itt viszont egyértelmű bag. Néhányszor újrapróbáltam majd meg is szűnt. Itt is az elveszett kontaktusra gyanakszom valamelyik megbolygatott csatlakozónál, de jobban megvizsgálni még nem volt időm. Jobban zavar a sárga lámpa, és az hogy nem tudom mitől van és mire számíthatok. Kicserélném azonnal, de aggodalommal tölt el hogy netán csak a kábelköteg tréfál meg ismét. Furcsa, hogy azonkívül hogy világít a sárga semmi rendellenessséget nem tapasztalok. Csináltam egy olyat is hogy lehúztam, beindítottam, világított, rádugtam, egy picit megzavarodott a fordulat, de nagyon gyorsan beállt viszont a sárga nem aludt el. Éppen csak picit rossz az a jeladó és ha már egyszer jelez nem alszik el többet csak újraindításnál? Megállhat az autó alattam ettől? Felhívtam Csergőt, ott azt mondták van 10ért a szögletes csatis meg 19ért az ovális. (nemgyári) Most megnéztem megint és olyan mint a fenti képen, ez pedig inkább szögletes, de akkor mi a másik? <_< Gondolkozom még bontóban is. Most itt áll a történet. Majd még megálmodom. Valakinek bármi értelmes hozzáfűznivalója van ne tartsa magában. :D
spzoli Elküldve Október11, 2010 Elküldve Október11, 2010 ... Nincs a közelben valakinek testvérmotorja, amiből át tudjátok tenni, az elvileg jót? Visszafelé is megoldható, hogy az jó autóba a te jeladódat. Ilyen fordulatszámmérő ugrálást csinált egy x20xev is amivel jöttünk svájcból. Annak veztengely és főtengely jeladó hibája is volt(tipikus xev hibák) Nem tudom, hogy ezek mennyire egyeznek a te motoroddal, és hogy esetleg ezek is bekavarhatnak-e. Ugye már láttunk olyat, hogy más volt a hibakód, mint maga a hiba. :)
daykiller Elküldve Október11, 2010 Elküldve Október11, 2010 Nincs a közelben valakinek testvérmotorja, amiből át tudjátok tenni, az elvileg jót? Visszafelé is megoldható, hogy az jó autóba a te jeladódat. Ilyen fordulatszámmérő ugrálást csinált egy x20xev is amivel jöttünk svájcból. Annak veztengely és főtengely jeladó hibája is volt(tipikus xev hibák) Nem tudom, hogy ezek mennyire egyeznek a te motoroddal, és hogy esetleg ezek is bekavarhatnak-e. Ugye már láttunk olyat, hogy más volt a hibakód, mint maga a hiba. :) A xev és a 18xel jeladója ugyanaz, tehát... :D
spzoli Elküldve Október11, 2010 Elküldve Október11, 2010 A xev és a 18xel jeladója ugyanaz, tehát... :) Az addig ok, csak ennyivel ritkább lenne az 18ban a hiba, mint a 20ban, vagy maga a motor ennyivel ritkább?
daykiller Elküldve Október11, 2010 Elküldve Október11, 2010 Felhívtam Csergőt, ott azt mondták van 10ért a szögletes csatis meg 19ért az ovális. (nemgyári) Most megnéztem megint és olyan mint a fenti képen, ez pedig inkább szögletes, de akkor mi a másik? :) Gondolkozom még bontóban is. Most itt áll a történet. Majd még megálmodom. Valakinek bármi értelmes hozzáfűznivalója van ne tartsa magában. <_< A képen amit linkeltem, látszik az a kerek formájú (3-mal van jelölve és a listán is látszik), az a C20XE motorhoz való csak. EPC szerint. Az addig ok, csak ennyivel ritkább lenne az 18ban a hiba, mint a 20ban, vagy maga a motor ennyivel ritkább? Ezt sem cáfolni, sem megerősíteni nem tudom. Dejó hogy nekem csak főtengely jeladóm van. :D
J0hnny Elküldve Október11, 2010 Elküldve Október11, 2010 Köszönöm a válaszokat. Sokat segített. Elmélkedéssel egybekötött mesedélután következik (part 2): Zoli jól mondja sajna: tipikus XEV hiba. Joee barátomnak is tolt hibakódot,ment a sas,csak 3E fölé nem engedte. Amúgy mizu?Nagyon rég nem írtál már! :)
daykiller Elküldve Október11, 2010 Elküldve Október11, 2010 Zoli jól mondja sajna: tipikus XEV hiba. Joee barátomnak is tolt hibakódot,ment a sas,csak 3E fölé nem engedte. Amúgy mizu?Nagyon rég nem írtál már! :D Vészprogram rulez! <_< Ismerős. :icon13: :)
ftamas78 Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 Sziasztok! F astrában a külső hőmérséklet érzékelőt pontosan hol találom? Néha nem mutat semmit, szerintem valami kontaktos. Köszi
mrbis Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 Sziasztok! F astrában a külső hőmérséklet érzékelőt pontosan hol találom? Néha nem mutat semmit, szerintem valami kontaktos. Köszi Első lökhárító alján, a bal oldalon.
csizi_JR Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 Hali! Egy egyszerű kérdésem lenne csak! Mi lehet a baj akkor ha a központi kijelzőn nem mutatja a hőmérsékletet! Csak 3 vonal van helyette! A csatlakozót próbáltam piszkálni de nem reagált! A megvilágítás is rendben van! Tegnap cseréltem az izzókat ledekre és mikor tettem vissza akkor jelentkezett a probléma! Válaszokat előre is köszi! András
Tiv. Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 Hali! Egy egyszerű kérdésem lenne csak! Mi lehet a baj akkor ha a központi kijelzőn nem mutatja a hőmérsékletet! Csak 3 vonal van helyette! A csatlakozót próbáltam piszkálni de nem reagált! A megvilágítás is rendben van! Tegnap cseréltem az izzókat ledekre és mikor tettem vissza akkor jelentkezett a probléma! Válaszokat előre is köszi! András Lehet hogy a kijelző hátulján a lábak érintkezése nem jó. Vedd ki, és meg kell erősíteni a forrasztást minden tüskénél. Nekem is ez volt a gondom, igaz nekem jelzett, de nagy hülyeségeket mutatott. Nyáron 5-10 fokot, vagy minuszt. Azóta tökéletes.
Mester91 Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 Lehet hogy a kijelző hátulján a lábak érintkezése nem jó. Vedd ki, és meg kell erősíteni a forrasztást minden tüskénél. Nekem is ez volt a gondom, igaz nekem jelzett, de nagy hülyeségeket mutatott. Nyáron 5-10 fokot, vagy minuszt. Azóta tökéletes. Nekem maga az érzékelő romlott el! Ki folyt belőle a lötyi :)
Wolfy Elküldve Október12, 2010 Elküldve Október12, 2010 Sziasztok! A központi zár néha elég furcsa dolgokat művel nálam mostanában. Van amikor nyitni nem hajlandó, csak zárni. A riasztó kiriaszt, de csak egyesével nyitható kézzel az összes ajtó. Zárni tud ilyenkor is, tehát ha kinyitom kézzel az ajtókat, és megnyomom a gombot, akkor mindet bezárja és beriaszt. Kulccsal ugyanúgy nem nyit, csak zár ilyenkor. A tapasztalatom még az, hogy akkor szokta csinálni, ha sokáig erős napsütésben parkoltam vele. Persze ez lehet, hogy csak véletlen, nem csinálja túl gyakran. Szerintetek merre keresgéljem a hibát? Tudom nem fenyeget egy ideig, hogy erős napsütésben állok vele, de nem akarom megvárni, míg teljesen megadja magát...
Recommended Posts