neeshow Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Így van, illetve 1 relé húzza fel őket, amit a központi indít és lekapcsol kb.10 pm után. Járó motor tiltja a relé működését, mert tankolás után előfordul, hogy lekönyöklöm a pöcköt fizetéskor........ :D Dögmelegben, lehúzott ablaknál nem tökmindegy, hogy be van-e zárva? :D Aha, köszi :) Nekem elvileg mind a négy gyárilag komfortos, úgyhogy nem kell hozzá drága pénzért modult venni, ha arra vetemednék, hogy megcsináltassam... Nyáron, ha munkába járok vele a cég parkolójába állok be, ami ugyan körbe van kerítve, de a kapu nem zárt (egész nap jönnek-mennek a céges autók). Résnyire le szoktam engedni az ablakot (max. amíg a Szatuna légterelő tart, úgyhogy nem is látszik), hogy ne szoruljon be annyira a meleg, de azért bezárom, hogy ha valaki betévedne ne kezdjen el benne keresgélni... A cégtől nem bántja senki az biztos, de külsős emberekben nem bízom! :D Szóval ezért kérdeztem ... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Egybként a gyik ban olvastam az írásod Breki. "A csatlakozóra adott "-" jellel lehet a leállított autó ablakait felhúzni (sok riasztó tudja kezelni ezt a funkciót) Az ablakok bezárásáig folyamatosan kell kapniuk a jelet! Kb.8mp." Na most én hiába adtam neki negatívot, nem húzta fel az ablakot Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Egybként a gyik ban olvastam az írásod Breki. "A csatlakozóra adott "-" jellel lehet a leállított autó ablakait felhúzni (sok riasztó tudja kezelni ezt a funkciót) Az ablakok bezárásáig folyamatosan kell kapniuk a jelet! Kb.8mp." Na most én hiába adtam neki negatívot, nem húzta fel az ablakot Hova adtad a jelet? A csati melyik lábára? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Hova adtad a jelet? A csati melyik lábára? Az ablakemelő 6 os pin jére, ahogy írtad. Ezt a 6 os pint hozzáérintettem próbaképp a kasznihoz (ahol le van testelve a többi kütyüm is) és semmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Az ablakemelő 6 os pin jére, ahogy írtad. Ezt a 6 os pint hozzáérintettem próbaképp a kasznihoz (ahol le van testelve a többi kütyüm is) és semmi. Belehekkeltél a csatiba egy + érintkezőt vagy beleszúrtál tűvel a gumidugóba? Gyárilag az a pin üres, nincs alatta érintkező Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Belehekkeltél a csatiba egy + érintkezőt vagy beleszúrtál tűvel a gumidugóba? Gyárilag az a pin üres, nincs alatta érintkező Kiszedtem a gumidugót és a lyukba beletoltam egy blankolt vezetéket, ami elért a tüskéig Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Kiszedtem a gumidugót és a lyukba beletoltam egy blankolt vezetéket, ami elért a tüskéig Ha kapott tápot és érintkezett a vezetékdarabod rendesen, akkor mennie kéne. Ez az a pin ami a "sarokban" van, felette lennie kell egy üresnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Ha kapott tápot és érintkezett a vezetékdarabod rendesen, akkor mennie kéne. Ez az a pin ami a "sarokban" van, felette lennie kell egy üresnek. Állandó + t kapott az biztos, mert működött az ablakemelő. A csatira meg rá van írva a pin szám. Ott pedig a 6 osba dugtam a cuccost. De megoldottam egy ablakfelhúzó modullal, amit a vezető oldali kapcsolóra (felfele vezetékére) kötöttem rá, adtam neki egy állandó + t és kész is van. Csak kíváncsi voltam miért nem működik úgy ahogy írtad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Állandó + t kapott az biztos, mert működött az ablakemelő. A csatira meg rá van írva a pin szám. Ott pedig a 6 osba dugtam a cuccost. De megoldottam egy ablakfelhúzó modullal, amit a vezető oldali kapcsolóra (felfele vezetékére) kötöttem rá, adtam neki egy állandó + t és kész is van. Csak kíváncsi voltam miért nem működik úgy ahogy írtad. Passz. Nem nagyon lehet eltéveszteni a pin-t, mert csak 2 van üresen :) Lényeg, hogy müxik :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Passz. Nem nagyon lehet eltéveszteni a pin-t, mert csak 2 van üresen :) Lényeg, hogy müxik :D Igen, a modullal működik. Hát azért nagyon köszi a segítséget. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Igen, a modullal működik. Hát azért nagyon köszi a segítséget. :D Igazán nincs mit! Te dolgoztál vele :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Na ezt az ablakfelhúzós dolgot én is megpróbálom. Riasztón van is negítív trigger jel csak azt nem tudom, hogy tudom-e programozni, hogy 10mp-ig meg is tartsa. Már csak egy kételyem van. Nekem a becsípődésvédelemnek van egy hátulütője: Ha egyik ablak csak félig a másik meg teljesen nyitva és mindkettőt elindítom felfele akkor amikor az első felér megállítja és visszafordítja a másikat mint a becsípésvédelem. Gondolom az elsőként felérő ahogy véghelyzetre fut változik a feszültség és ezt megérzi a másik oldal is de mint becsípés értelmezi. Kérdés ha riasztóval és 6-os pinnel zárom az ablakokat akkor is működik a becsípés védelem? Mert akkor lehet szívás belőle ha nem egyszerre érnek fel az ablakok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Na ezt az ablakfelhúzós dolgot én is megpróbálom. Riasztón van is negítív trigger jel csak azt nem tudom, hogy tudom-e programozni, hogy 10mp-ig meg is tartsa. Már csak egy kételyem van. Nekem a becsípődésvédelemnek van egy hátulütője: Ha egyik ablak csak félig a másik meg teljesen nyitva és mindkettőt elindítom felfele akkor amikor az első felér megállítja és visszafordítja a másikat mint a becsípésvédelem. Gondolom az elsőként felérő ahogy véghelyzetre fut változik a feszültség és ezt megérzi a másik oldal is de mint becsípés értelmezi. Hogy kötötted be a riasztót? A jel vezetéket hova kötötted? Csak azért kérdem mert, nálam is voltak ilyen problémák, igaz a felhúzó modullal. Rossz helyre kötöttem a cuccokat azért csinálta. De most már tökéletesen működik. :) Egyébként ha megy fel az ablak záráskor, nálam akkor is működik a becsípődés védelem. Nézd át a bekötést. Ha a riasztód tudja a pozitív jelet esetleg, akkor én azt csinálnám, hogy rákötném a vezetőoldali dupla kapcsolóra. Ott is a "felfele" vezetékekre. Ha be van tanítva az ablak, akkor elég neki egy "+" jel elvileg és felmegy a jel nélkül is utána már magától. (Én mondjuk raktam be a kapcsolókhoz diódákat egyenirányítás miatt, hogy ha nyomom a gombot a modulba elhúzó vezetékeire ne tudjon áram kerülni.) Remélem tudtam segíteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Sziasztok! Nem tudja valaki, hogy lehet-e légzsák hibajelet házilag kiütni? Egyszer kapott gyújtást úgy hogy nem volt rádugva a kormánylégzsák, és bennmaradt. Az önteszt indításkor OK, kialszik, aztán folyamatosan világít megint... Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Sziasztok! Nem tudja valaki, hogy lehet-e légzsák hibajelet házilag kiütni? Egyszer kapott gyújtást úgy hogy nem volt rádugva a kormánylégzsák, és bennmaradt. Az önteszt indításkor OK, kialszik, aztán folyamatosan világít megint... Előre is köszi. Én azt mondanám, hogy a diag csatinál ki lehet ütni a hibát. De nem vagyok benne biztos. Ugyanúgy, ahogy a motorhibát olvasod ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Én azt mondanám, hogy a diag csatinál ki lehet ütni a hibát. De nem vagyok benne biztos. Ugyanúgy, ahogy a motorhibát olvasod ki. Köszi. Én is ebben bízom. De most láttam hozzászólást régebbről, hogy valószínűleg kell hozzá a Tech1. Nem szívesen pénzelnék emiatt autóvillamosságist... De hátha tud valaki még okosat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Köszi. Én is ebben bízom. De most láttam hozzászólást régebbről, hogy valószínűleg kell hozzá a Tech1. Nem szívesen pénzelnék emiatt autóvillamosságist... De hátha tud valaki még okosat. Nem biztos h tech 1 kell, ha újabb kocsid van facelift utáni akkor tech 2. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Hogy kötötted be a riasztót? A jel vezetéket hova kötötted? Csak azért kérdem mert, nálam is voltak ilyen problémák, igaz a felhúzó modullal. Rossz helyre kötöttem a cuccokat azért csinálta. De most már tökéletesen működik. :) Egyébként ha megy fel az ablak záráskor, nálam akkor is működik a becsípődés védelem. Még nem kötöttem rá a riasztót az ablakemelőre csak mondom, hogy megpróbálom vmelyik hétvégén. Az egyik előbb felér akkor a másik megáll probléma meg megvan már amióta az autó. Amugy minden gyári az ablakemelők körül, szóval ezért gondoltam, hogy ez gyárilag ilyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Még nem kötöttem rá a riasztót az ablakemelőre csak mondom, hogy megpróbálom vmelyik hétvégén. Az egyik előbb felér akkor a másik megáll probléma meg megvan már amióta az autó. Amugy minden gyári az ablakemelők körül, szóval ezért gondoltam, hogy ez gyárilag ilyen. Értem Link to comment Megosztás: More sharing options...
qwertz Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Hali! Nincs index,de a visszajelző folyamatosan világít!! (Vészjelző van) Mi lehet a baj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Hali! Nincs index,de a visszajelző folyamatosan világít!! (Vészjelző van) Mi lehet a baj? Egyik irányba sincs? Ha középállásban van a kar, akkor is világít a visszajelző? Link to comment Megosztás: More sharing options...
qwertz Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Egyik irányba sincs,ha középállásban van,akkor nem világít. Ha jobbra,balra indexelek,akkor folyamatosan világít a zöld visszajelző lámpa. (Vonóhorgos a kocsi) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Egyik irányba sincs,ha középállásban van,akkor nem világít. Ha jobbra,balra indexelek,akkor folyamatosan világít a zöld visszajelző lámpa. (Vonóhorgos a kocsi) Szerintem ha az izzók jók, akkor valamelyik vezeték megadta magát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
qwertz Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Az izzók jók!!!!!!!!!!!!!!!! Aki ért hozzá,az írjon már!!!!!!!!!!!! ty! Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Az izzók jók!!!!!!!!!!!!!!!! Aki ért hozzá,az írjon már!!!!!!!!!!!! ty! Fuh de odáig vagy. Attól hogy itt pattogsz, még nem fog senki sem elöbb segiteni. Vagy a reléd adta meg magát, vagy valahol a hátsó lámpában nem érintkezik a test rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts