Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Tudom. Meg hogy sötétbe elég zavaró a fénye. Erre írtam neked hogy ellenállás, vagy potméter. A led kijelzője elé. És akkor tudnád szabályozni a fényerejét. Mert gondolom a kijelző állandó feszültséget kap. És nem 14,4V-ról megy.

A ledenek szerintem nem nagyon lehet szabályozni a fényerejét, legalábbis a ledesített műszeregység csak egészen kis mértékben halványodik.

Elküldve
A ledenek szerintem nem nagyon lehet szabályozni a fényerejét, legalábbis a ledesített műszeregység csak egészen kis mértékben halványodik.

Jól megválasztott ellenállás kérdése az egész :)

Elküldve
Csak ugye az állandóan be van dugva, mindíg mutatja a feszültséget, látni pölö mennyire esik vissza indítózáskor, stb. lehet kérek a Mikitől, vagy a Jézustól. :D

Az enyém is állandóan be vót dugva, és láttam rajta mindent. Egy régi szivargyújtó töltőt kiheréltem, fölforrintottam a drótok végére két banándugót, és hibátlanul be lehet dugni a multiméterbe. Anyagköltség: előkotortam a fiók aljából, plusz a villany amit a páka megevett :D

Ahhoz pici ez. :D

Tegyél a kijelzőre egy sötétítő fólia darabot :)

Elküldve
Amikor megnyomom a müszerfalnál a kijelzőnél a két kis gombot akkor kiirja hogy F 12 és utána meg hoyg F 95 ez mit jelent ?

Nem gyári rádió?

Csak tippelek, mert nem néztem utána, de nekem is van valami hasonló, és egyszer már megkérdeztem.

Amúgy ezek nem az ECU hibakódjai, nem az nyafog.

Elküldve
Nem gyári rádió?

Csak tippelek, mert nem néztem utána, de nekem is van valami hasonló, és egyszer már megkérdeztem.

Amúgy ezek nem az ECU hibakódjai, nem az nyafog.

A rádió az nem gyári .

Csak én is arra tippelek hogy valami hibakód lenne de nem vagyok benne biztos azért kérdeztem.

Elküldve
Amúgy ezek nem az ECU hibakódjai, nem az nyafog.

TID ERROR CODES:

F12 – Autodiagnostic start

F81 – Low SDA signal

F82 - Low SCL signal

F83 - Low MRQ signal

F84 - High SDA signal

F85 - High SCL signal

F86 - High MRQ signal

F87 – Shortcircuit, signals SDA y SCL

F88 – Shortcircuit, signals SDA y MRQ

F89 – Shortcircuit, signals SCL y MRQ

F91 - Signals SDA and SCL exchanged

F92 - Signals MRQ and SCL exchanged

F93 – Radio headunit internal error

F94 – Uncapable to detect radio headunit

F95 – Communication failure: TID-Radio headunit

F96 - Signals MRQ and SDA exchanged

F169 – Outside temp sensor error: low signal

F171 – Outside temp sensor failure: high signal

:)

Elküldve
Nem gyári rádió?

Csak tippelek, mert nem néztem utána, de nekem is van valami hasonló, és egyszer már megkérdeztem.

Amúgy ezek nem az ECU hibakódjai, nem az nyafog.

Ezek a kijelző hibakódjai ha jól tudom...

Szerk.: Megelőztek :)

Elküldve
A rádió az nem gyári .

Csak én is arra tippelek hogy valami hibakód lenne de nem vagyok benne biztos azért kérdeztem.

:)

Tehát kommunikációs hiba a rádióval, ami az miatt van hogy nem gyári. :D

Elküldve
Tehát akármilyen rádiót rakhatnák bele egyikkel sem tud kommunikálni csak a gyárival?

Vagy ami astra kompatibilis. Tehát az SC202, CAR300, Car400 CDR500 és 600-asakkal kommunikálna rendesen és írná a kijelzőre a rádiók RDS szövegét, vagy a frekvenciát ennek hiányában. Most dátumot sem ír ki, ugye?

Nőt,kocsit,sört soha nem adunk még kölcsön sem!

Tisztában vagy azzal, hogy mit jelent a "Nyer" szó? :)

Elküldve
Vagy ami astra kompatibilis. Tehát az SC202, CAR300, Car400 CDR500 és 600-asakkal kommunikálna rendesen és írná a kijelzőre a rádiók RDS szövegét, vagy a frekvenciát ennek hiányában. Most dátumot sem ír ki, ugye?

Tisztában vagy azzal, hogy mit jelent a "Nyer" szó? :)

Azt ki kell hogy írja így is nem?

Elküldve
Nekem úgy van, hogy ha ki van kapcsolva a rádió, kiírja a dátumot, ha bekapcsolom eltűnik, és üres lesz a helye.

Ha így nem tecc akkor szedd ki a piros-szürke zsinór pinjét a csatlakozóból, és akkor lesz fix dátumod, bekapcsolt-kikapcsolt rádióval is :) :D

Elküldve
Azt ki kell hogy írja így is nem?

Nem. :D Ezért:

Nekem úgy van, hogy ha ki van kapcsolva a rádió, kiírja a dátumot, ha bekapcsolom eltűnik, és üres lesz a helye.

Piros/szürke szálat kell kiszedni valamelyik csatiból... :) Rádiós csatiban a 7-es pinre megy, kijelzőnél meg a 8-asra.

Elküldve
Ha így nem tecc akkor szedd ki a piros-szürke zsinór pinjét a csatlakozóból, és akkor lesz fix dátumod, bekapcsolt-kikapcsolt rádióval is :) :D

Már megszoktam, jó ez nekem így, de köszi a tippet, ha egyszer késztetést érzek, hogy megcsináljam, már tudom hogy kell.

Most az zavar, hogy a ledes műszeregységtől nagyon elüt a középkonzol gyári színe :D

Meg hogy megint töltőn van az akksi, mert ma reggel megint nem indult :D

Igaz utóbbi pár hétben volt kínozva bőven, és töltődni se nagyon tudott a rövid utaktól.

Elküldve
Vagy ami astra kompatibilis. Tehát az SC202, CAR300, Car400 CDR500 és 600-asakkal kommunikálna rendesen és írná a kijelzőre a rádiók RDS szövegét, vagy a frekvenciát ennek hiányában. Most dátumot sem ír ki, ugye?

Tisztában vagy azzal, hogy mit jelent a "Nyer" szó? :)

A dátumot kirja meg az időt is de mást nem, de amúgy még milyen infokat irna még ki ha kompatibilis lenne?

Elküldve
A dátumot kirja meg az időt is de mást nem, de amúgy még milyen infokat irna még ki ha kompatibilis lenne?

A rádióállomások RDS-ét vagy ha ilyet nem sugároz a rádióadó vagy ki van kapcsolva a funkció a rádión, akkor a frekvenciát írná ki helyette. Nameg a kódbeírást is ott látni és egyéb infókat is a beállítás során (sebességfüggő hangerőszabályzás mértékét például).

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.