daykiller Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Igen, konkrétan rá van írva az izzóra hogy Tungsram. http://img0.tar.hu/tivadar68/size2/90370001.jpg Nappal is látszik a különbség a kettő között. Pedig a normál izzó sem volt tul régi. http://img0.tar.hu/tivadar68/size2/90370002.jpg Melyikben van a Mega? Aki kitalálja, vehet magának. :) :D Szemből nézve a bal, menetirány szerint jobb. :D Köszi a "nyereményem". :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Akkor a képek..... :) nyami, nyálfolyós szmájli..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 :) nyami, nyálfolyós szmájli..... Csak óvatosan. :D Így már kényesebb az eleje. Több minden tud törni. :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Csak óvatosan. :D Így már kényesebb az eleje. Több minden tud törni. :D :) :D Az igaz, de akkor is odabac! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Akkor a képek: http://kepfeltoltes.hu/100925/K_dl_mp_s_h_...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/100925/K_dl_mp_s_h_...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/100925/K_dl_mp_s_h_...ltoltes.hu_.jpg Ui: A morcosítást nem fikázni, az még a korábbi (íves) maszkhoz lett megcsinálva. Mondjuk ahhoz is szar lett... :D Pfúúú de csúnya. Nehogy rajta hagyd az autón. Add nekem, én feláldozom magam, és majd fölteszem helyetted Adok helyett szééép piros facelift előtti maszkot, meg egy picit rozsdás peremű motorháztetőt. Megbeszéltük? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Pfúúú de csúnya. Nehogy rajta hagyd az autón. Add nekem, én feláldozom magam, és majd fölteszem helyetted Adok helyett szééép piros facelift előtti maszkot, meg egy picit rozsdás peremű motorháztetőt. Megbeszéltük? :D :D És mennyit kell még ráfizetnem? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Vettem egy dt9205a típusú multimetert. Kérdésem az lenne hogyan lehet ezzel megmérni hogy üres állapotban, bezárva az autó mennyit áramot fogyaszt, ezt azért kérdezem, mert 2-3 nap alatt teljesen lemerül az akkumlátorom és kiváncsi vagyok hogy vmi leszívja az áramot, vagy az akkumlátor a rossz-e Mit hova állitsak, és a két csatlakozót hova dugjam? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Vettem egy dt9205a típusú multimetert. Kérdésem az lenne hogyan lehet ezzel megmérni hogy üres állapotban, bezárva az autó mennyit áramot fogyaszt, ezt azért kérdezem, mert 2-3 nap alatt teljesen lemerül az akkumlátorom és kiváncsi vagyok hogy vmi leszívja az áramot, vagy az akkumlátor a rossz-e Mit hova állitsak, és a két csatlakozót hova dugjam? Ide dugd, és ide tekerd: Aztán lehúzod az egyik akkusarut ( most nem vágom melyiket, valaki megírja, ha nem akkor próbálkozol, nagy baj nem lehet) és odanyomod a mérőcsúcsokat a lehúzott sarura, és arra a pólusra ameylyikről lehúztad. Rögzíted valamivel, mert le kell kapcsolnod a középkijelzőt, ami közben bekapcsolt az idő-dátum beállítás miatt. Ajtót becsukod, egy-két századampert szabad csak mutatnia. Nekem pölö 0.04A-volt. Biztos van aki jobban el tudja magyarázni, de mérni így is lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Ide dugd, és ide tekerd: http://kepfeltoltes.hu/100925/P9050016_www...ltoltes.hu_.jpg Aztán lehúzod az egyik akkusarut ( most nem vágom melyiket, valaki megírja, ha nem akkor próbálkozol, nagy baj nem lehet) és odanyomod a mérőcsúcsokat a lehúzott sarura, és arra a pólusra ameylyikről lehúztad. Rögzíted valamivel, mert le kell kapcsolnod a középkijelzőt, ami közben bekapcsolt az idő-dátum beállítás miatt. Ajtót becsukod, egy-két századampert szabad csak mutatnia. Nekem pölö 0.04A-volt. Biztos van aki jobban el tudja magyarázni, de mérni így is lehet. A pozitív pólust kell levenni a akksiról és ahogy zotya képén is van, a piros színűt kell az ampermérős helyre dugni, a feketét meg a COM-ba. Ezután a piros mérőcsúcsot kell az akksira tenni, a feketét meg a sarura (áramirány miatt). Meg ugye árammérő állásba tenni pl 10 amperesre, ez is látszik a képen.:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Az enyémen 10A dugalj nincs, enyémen ilyenek vannak: http://www.tigerhotdeals.com/files/imageca..._304492_3_t.jpg legelső az 20A Meg a kapcsolónál sincs olyan hogy 10A :S 7 Ezen lehet látni nekem ilyen van: http://img824.imageshack.us/img824/8758/45769435.jpg Nos akkor ezzel nem lehet :S?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Az enyémen 10A dugalj nincs, enyémen ilyenek vannak: http://www.tigerhotdeals.com/files/imageca..._304492_3_t.jpg legelső az 20A Meg a kapcsolónál sincs olyan hogy 10A :S 7 Ezen lehet látni nekem ilyen van: http://img824.imageshack.us/img824/8758/45769435.jpg Nos akkor ezzel nem lehet :S?? Akkor a pirosat a 20A-es dugóba, a feketét a COM feliratúba és 20A-es méréshatárra kell tekerned. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Először mérj 20A-es bemeneten,tök mindegy melyik akksi saru és az akksi között,a műszert sorba kell kötni. Ha nagyon alacsony értéket mutat,akkor mehetsz a 200mA-es bemenetre,akkor valszeg már nem küldöd a biztijét a halálba. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Akkor a pirosat a 20A-es dugóba, a feketét a COM feliratúba és 20A-es méréshatárra kell tekerned. :) Bedugtam de kétféle A van van egy ilyen: A~ meg egy ilyen: A- .. Mindkettőnél van olyan hogy sima 20, meg 2m, 20m, 200m Rátettem a 20ra és kiprobáltam de nem mutat semmi értéket, vmit rosszul csinálok vagy rossz a multiméter? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 - egyenáramot mérjél és 200mA-es állásban! Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Melyik az egyenáram jele, bocsi hogy ilyen tudatlan vok :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Bedugtam de kétféle A van van egy ilyen: A~ meg egy ilyen: A- .. Mindkettőnél van olyan hogy sima 20, meg 2m, 20m, 200m Rátettem a 20ra és kiprobáltam de nem mutat semmi értéket, vmit rosszul csinálok vagy rossz a multiméter? Bal szélsőbe dugd bele. Aztán a karikán a bal oldalon van olyan hogy 20, 200m, 20m, 2m. Először tekerd a 20-ra, aztán próbáld meg kimérni, ha nem mutat, akkor tedd át 200m-s állásra. Az A~ a váltóáramot jelzi, a A= meg az egyenáramú mérést. Autóan egyenáram van, úgy hogy az A=-höz kell tenned. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Bal szélsőbe dugd bele. Aztán a karikán a bal oldalon van olyan hogy 20, 200m, 20m, 2m. Először tekerd a 20-ra, aztán próbáld meg kimérni, ha nem mutat, akkor tedd át 200m-s állásra. Az A~ a váltóáramot jelzi, a A= meg az egyenáramú mérést. Autóan egyenáram van, úgy hogy az A=-höz kell tenned. :) Köszi a segitséget, de nem mér semmit :S Levettem a pozitiv saruját, a pirosat a pozitiv saruhoz érintettem, a feketét meg az akksi negativ polusára de 0.00 mutat egyfolytába :S és elkezdett melegetni a vezeték :S Mi lett vele??? A piros dugót a 20A-be dugtam bele, nem a mA-be Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Köszi a segitséget, de nem mér semmit :S Levettem a pozitiv saruját, a pirosat a pozitiv saruhoz érintettem, a feketét meg az akksi negativ polusára de 0.00 mutat egyfolytába :S és elkezdett melegetni a vezeték :S Mi lett vele??? A piros dugót a 20A-be dugtam bele, nem a mA-be Rosszul csináltad. Sorba kell kötni. Tehát a piros vezetéket az akksi pozitív pontjára, a feketét meg a sarura, amit levettél az akksi pozitív sarujáról. Feszültség mérésnél kell azt csinálni, ahogy csináltad (párhuzamos). Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Okés kimegyek és megnézzem, de azt nem értem miért melegedett :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Okés kimegyek és megnézzem, de azt nem értem miért melegedett :S Mert zárlatot csináltál, amin nem kevés áram haladt át. Lehetséges, hogy kiment a bizti egyébként és már nem mér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Pfff, ez tényleg A-t nem mér :S feszültség meg minden mást igen, kinyitottam a csomagajtómat hogy világitana, de ígyis 0.00 mutat :S és ilyenkor biztit lehet cserélni?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Pfff, ez tényleg A-t nem mér :S feszültség meg minden mást igen, kinyitottam a csomagajtómat hogy világitana, de ígyis 0.00 mutat :S és ilyenkor biztit lehet cserélni?? Át tetted kisebb méréshatárra? Pl 200m? Bizticseréhez szét kell szedni. Elvileg üvegbiztosíték van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Igen áttettem, váltogattam, de semmi, kiprobáltam a minusz saru és akksi minusz pontjára, de ott se semmi. 3 csavar fogja, szedjem szét? De akkor pl. feszültséget miért mér?? Szerk: Most néztem utána és azt írják hogy a 20A nem biztositó védett: Overload protection: 200mA 250V fuse (20A-range is not fuse-protected) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Igen áttettem, váltogattam, de semmi, kiprobáltam a minusz saru és akksi minusz pontjára, de ott se semmi. 3 csavar fogja, szedjem szét? De akkor pl. feszültséget miért mér?? Szerk: Most néztem utána és azt írják hogy a 20A nem biztositó védett: Overload protection: 200mA 250V fuse (20A-range is not fuse-protected) Azért szedd szét, hátha látsz valamit, de ha nem védett, akkor sajna tönkre ment. :) Bár talán ha mellé dugod balról a másodikba, ott talán még mérhet, de ott max 200mA-t tud, erre figyelj! Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Ott most probáltam de semmi :S Szétszedem mindjárt, max visszaviszem mert aztmondta a csaj hogy ha vmi baj lesz vele vigyem vissza és garanciát vállal rá, csak nemtom mit mondjak mert 3e ftért vettem ma Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts