Tiv. Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Gondolom a veszprémi tungsram boltban vetted... :) Én is ott, akkoriban még 4200-ért. :D Igen ott. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
CoolAdam Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Igen ott. :) ezt az izzót lehet én is kipróbálom ha valóban ilyen jók a tapasztalatok vele és a kép is meggyőző volt! :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 ezt az izzót lehet én is kipróbálom ha valóban ilyen jók a tapasztalatok vele és a kép is meggyőző volt! :P :) Ezt nem. :D :D Reggel berakom a lámpáimba. :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
CoolAdam Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Ezt nem. :D :D Reggel berakom a lámpáimba. :P :D :D ááá a mindenségit neki! :D akkor kénytelen leszek majd nézni :D :P am majd Tiv írj te is hogy milyen! ;) remélem bővíteni fogod a pozitív kommenteket! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 ... inkább szidjuk az Isuzu generátort... Ismét a diódahidam ment gallyra. 14K-ért csinálták meg. Most van fordulatszámjel, a töltésem sajnos csak 14,13V, ha nem használok semmi fogyasztót. Lehetne egy picit több. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Ismét a diódahidam ment gallyra. 14K-ért csinálták meg. Most van fordulatszámjel, a töltésem sajnos csak 14,13V, ha nem használok semmi fogyasztót. Lehetne egy picit több. Milyen gyártmányú generátor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Ismét a diódahidam ment gallyra. 14K-ért csinálták meg. Most van fordulatszámjel, a töltésem sajnos csak 14,13V, ha nem használok semmi fogyasztót. Lehetne egy picit több. Alapjáraton vagy emelt fordulaton? Nálam csak néhány tized V-t az eltérés :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Milyen gyártmányú generátor? Nem vagyok benne biztos, ez alkalommal nem volt róla szó, de mintha 4 évvel ezelőtt Hitachi-t mondott volna a szerelő. Alapjáraton vagy emelt fordulaton? Nálam csak néhány tized V-t az eltérés :) Menet közben, tehát emelt fordulaton Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 ezt az izzót lehet én is kipróbálom ha valóban ilyen jók a tapasztalatok vele és a kép is meggyőző volt! :D :) Nagyon jó még az Osram Cool Blue is. Nekem az van és nagyon elégedett vagyok vele. Szép fehér 4000 Kelvines fénye van és sokkal erősebb a normálnál. Most láttam, hogy van belőle újabb változat a Cool Blue Hyper White, ami 5000 K-s. Az már majdnem xenon, és a fényerejével sem lehet gond, szerintem. Legközelebb olyat veszek. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Nagyon jó még az Osram Cool Blue is. Nekem az van és nagyon elégedett vagyok vele. Szép fehér 4000 Kelvines fénye van és sokkal erősebb a normálnál. Most láttam, hogy van belőle újabb változat a Cool Blue Hyper White, ami 5000 K-s. Az már majdnem xenon, és a fényerejével sem lehet gond, szerintem. Legközelebb olyat veszek. :) Ezt fejtsd már ki plz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Ezt fejtsd már ki plz. A fény színére gondoltam, a színhőmérsékletre. Ezeket az izzókat úgy hirdetik, hogy xenon hatásúak. És 5000K az már tényleg az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 ... a töltésem sajnos csak 14,13V, ha nem használok semmi fogyasztót. Lehetne egy picit több. Utólag okosítom magam az Így csináld-ból, ott azt írják hogy a feszültségszabályozó az üzemi feszültséget a fordulatszámtól függetlenül állandó kb. 14V értéken tartja. Picit lejjebb 13,5-14,5V közötti értéket ír 3000/perc fordulatnál. Ezek alapján nincs okom panaszra... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Utólag okosítom magam az Így csináld-ból, ott azt írják hogy a feszültségszabályozó az üzemi feszültséget a fordulatszámtól függetlenül állandó kb. 14V értéken tartja. Picit lejjebb 13,5-14,5V közötti értéket ír 3000/perc fordulatnál. Ezek alapján nincs okom panaszra... Épp mondani akartam, hogy jó az.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Ezt nem. :) :D Reggel berakom a lámpáimba. :D :D :D Azt nézd már meg kérlek, hogy konkrétan az izzóra rá van e írva hogy tungsram? Mert én beleraktam a GE izzókat az autóba, és én nem esek hasra a különbségtől, valamivel mintha jobb lenne, de eget verő különbséget nem mondanék! Kíváncsi vagyok nagyon, most olvastam itt vmi osram 5000k lehet arra keresek inkább rá... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Épp mondani akartam, hogy jó az.... :) Jobban örülnék a felső határnak, mert ha rányomom a refit (2X140W + 2X35W vagy 2X55W), az elég rendesen lehúzza... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Jobban örülnék a felső határnak, mert ha rányomom a refit (2X140W + 2X35W vagy 2X55W), az elég rendesen lehúzza... :) Ha 13V fölött marad alapjáraton is, nincs miért aggódni. Mi a frász zabál nálad annyit? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
neeshow Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Sziasztok! Meg tudná nekem mondani valaki, hogy ha motoros fényszóróállítást szeretnék utólag szerelni az f caravanomba, akkor mit kell hozzá beszereznem? A fényszórókból így is "lóg" ki hátrafelé egy kábelköteg, rajta csatlakozóval, de az használaton klívül van. Lehet, hogy a fényszórók voltak rajta cserélve korábban ilyenre, nem tudom, mert egy hónapja vettem a verdát. Előtte G Astrám volt, azon meg alapban volt magasság állítás és nem is néztem meg hogyan működik pontosan (mi kell hozzá, stb). Szóval arra gondoltam lehet, hogy egy motorral és kapcsolóval megúszhatom a dolgot? Vagy ez így túl egyszerűen hangzik? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Azt nézd már meg kérlek, hogy konkrétan az izzóra rá van e írva hogy tungsram? Mert én beleraktam a GE izzókat az autóba, és én nem esek hasra a különbségtől, valamivel mintha jobb lenne, de eget verő különbséget nem mondanék! Kíváncsi vagyok nagyon, most olvastam itt vmi osram 5000k lehet arra keresek inkább rá... Ő is ott vette ahol én és az enyémekre rá van írva hogy tungsram, nem csak a dobozra. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Sziasztok! Meg tudná nekem mondani valaki, hogy ha motoros fényszóróállítást szeretnék utólag szerelni az f caravanomba, akkor mit kell hozzá beszereznem? A fényszórókból így is "lóg" ki hátrafelé egy kábelköteg, rajta csatlakozóval, de az használaton klívül van. Lehet, hogy a fényszórók voltak rajta cserélve korábban ilyenre, nem tudom, mert egy hónapja vettem a verdát. Előtte G Astrám volt, azon meg alapban volt magasság állítás és nem is néztem meg hogyan működik pontosan (mi kell hozzá, stb). Szóval arra gondoltam lehet, hogy egy motorral és kapcsolóval megúszhatom a dolgot? Vagy ez így túl egyszerűen hangzik? :) Nem. Nekem is ennyibe telt :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Nem. Nekem is ennyibe telt :) Nem mindig. Pl Karcsinak nem volt bent, de zotya kocsijában gyárilag ott van az aljat az állítóhoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Mi a frász zabál nálad annyit? :D Hát, korábban már belinkeltem a H4-es izzómat (140/100W). Plusz szereztem egy ködlámpás hűtőmaszkot, és a ködlámpa is refiként üzemel... Azt nem tudom, hogy abban hány W-os izzó van, gondolom 35-ös vagy 55-ös. De most láttam a tungsram webshopjában, hogy van 100W-os is... :) Bár ez elég pici lámpa, ebbe szerintem nem rakom be, mert lehet, hogy hamar gallyra vágná. És abba nem lenne egyszerű újat szerezni, mivel nem túl gyakori... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Nem mindig. Pl Karcsinak nem volt bent, de zotya kocsijában gyárilag ott van az aljat az állítóhoz. Igen, de azt írta ott a madzag a lámpa mögött. Volt akinél a kapcsoló helye be volt madzagolva, csak ki kellett húzni a lámpáig a vezetékeket, de olyan is van, hogy semmi sincs benn. Vagy a legjobb eset, mint nálam, hogy minden be van húzva, csak kapcsolót + motorokat kell berakni, csati bedug és müxik :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Sziasztok! Meg tudná nekem mondani valaki, hogy ha motoros fényszóróállítást szeretnék utólag szerelni az f caravanomba, akkor mit kell hozzá beszereznem? A fényszórókból így is "lóg" ki hátrafelé egy kábelköteg, rajta csatlakozóval, de az használaton klívül van. Lehet, hogy a fényszórók voltak rajta cserélve korábban ilyenre, nem tudom, mert egy hónapja vettem a verdát. Előtte G Astrám volt, azon meg alapban volt magasság állítás és nem is néztem meg hogyan működik pontosan (mi kell hozzá, stb). Szóval arra gondoltam lehet, hogy egy motorral és kapcsolóval megúszhatom a dolgot? Vagy ez így túl egyszerűen hangzik? :) 1 db fényszórómagasság állító motor eladó! :D Sajnos nem párban van, gyári, full jól működik. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
neeshow Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Nem. Nekem is ennyibe telt :D Köszi! :) Egy motor elég rá ugye? Mármint nem kell lámpatestenként egy-egy vagy igen? Holnap azért még ránézek a búrákra, hogy biztosan onnan jönnek-e ki a vezetékek amelyek csatlakozója üresen fityeg... Külön relé vagy bármi sem kell (a kábelkötegen kívül persze)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Igen, de azt írta ott a madzag a lámpa mögött. Volt akinél a kapcsoló helye be volt madzagolva, csak ki kellett húzni a lámpáig a vezetékeket, de olyan is van, hogy semmi sincs benn. Vagy a legjobb eset, mint nálam, hogy minden be van húzva, csak kapcsolót + motorokat kell berakni, csati bedug és müxik :D Jóhát, nekem is ott a fékkopásjelzők csatlakozói a tornyoknál, még sincs gyárilag MID csatlakozó a kötegen. :D Lényeg, hogy van mindenféle felvonultatás. :D Köszi! :D Egy motor elég rá ugye? Mármint nem kell lámpatestenként egy-egy vagy igen? Holnap azért még ránézek a búrákra, hogy biztosan onnan jönnek-e ki a vezetékek amelyek csatlakozója üresen fityeg... Külön relé vagy bármi sem kell (a kábelkötegen kívül persze)? Lámpánként egy motor. Amúgy a vezeték nem a búrából jön, hanem a búra hátulján az izzó mellett a motorra kéne rányomni egy csatit, ami a magasságállítóé. Nem kell semmi,csak a kapcsoló még. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts