mrbis Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Sziasztok Mi a különbség a benzines és a dízel óraegység között? Köszi <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Sziasztok Mi a különbség a benzines és a dízel óraegység között? Köszi <_< A fordulatszámmérő a dízelben csak 6ezerig van skálázva, a benyás tovább :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 A fordulatszámmérő a dízelben csak 6ezerig van skálázva, a benyás tovább <_< Értem. Köszi az infót! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 A fordulatszámmérő a dízelben csak 6ezerig van skálázva, a benyás tovább <_< És a dieseles műszeregységben nem mindben van útjeladó, úgyhogy benzineshez nem használható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 A fordulatszámmérő a dízelben csak 6ezerig van skálázva, a benyás tovább :wacko: a benzines 7ezerig? a GSi meg 8ezerig? vagy valahogy így..nem? És a dieseles műszeregységben nem mindben van útjeladó, úgyhogy benzineshez nem használható. Mi azaz útjeladó? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 És a dieseles műszeregységben nem mindben van útjeladó, úgyhogy benzineshez nem használható. Jah, azt nem tudtam. Eddig két különböző (dízel) autóból volt már műszeregységem, és azokon rajta volt. Azthittem azt szórták mindegyikre <_< a benzines 7ezerig? a GSi meg 8ezerig? vagy valahogy így..nem? Mi azaz útjeladó? :wacko: Az a T alakú műanyag kis szutyok a km-óra hátulján, amire neked semmi szükséged, a benzinesek meg meghalnak nélküle :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Roland78 Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 köszönöm a válaszokat, és elnézést kérek, hogy nem a hifi topikban kérdeztem, de olyat sajnos nem találtam. lenne még néhány kérdésem ezzel kapcsolatban. egy pioneer fejegységet nézegetek és hozzá a pioneer ts-g sorozatból valamelyik 17 centist, ezek elég laposak, 46mm mélységűek. amit említettetek kiemelővel ez befér anélkül, hogy szétvágnám az oldalkárpitot? mert azt nem szeretném. ja, és a tükörállító kar mellett az magassugárzó? az autót vasárnap vettem, ezért vagyok még ilyen bizonytalan, most ismerkedünk <_< Nem az volt a kérdés, hogy Te mekkorát építettél be, hanem hogy mekkora a gyári. Az pedig 165ös. Ha majd eljut a beépítésig, megkérdezi a hifi topikban, hogy milyen módon lehet beépíteni rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Az a T alakú műanyag kis szutyok a km-óra hátulján, amire neked semmi szükséged, a benzinesek meg meghalnak nélküle :wacko: <_< A régi órámon nincs semmiféle T alakú műanyag darabka. Hát na dízel... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 köszönöm a válaszokat, és elnézést kérek, hogy nem a hifi topikban kérdeztem, de olyat sajnos nem találtam. lenne még néhány kérdésem ezzel kapcsolatban. egy pioneer fejegységet nézegetek és hozzá a pioneer ts-g sorozatból valamelyik 17 centist, ezek elég laposak, 46mm mélységűek. amit említettetek kiemelővel ez befér anélkül, hogy szétvágnám az oldalkárpitot? mert azt nem szeretném. ja, és a tükörállító kar mellett az magassugárzó? az autót vasárnap vettem, ezért vagyok még ilyen bizonytalan, most ismerkedünk :( Igen, ott vannak fönt a csipogók (legalábbis a helye ott van, hogy mögötte megvan -e az eszköz az kiderül ha megnézted <_< ) A HIFI topic itt van: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1293 (nem F astrán belül van, gondolom azért nem találtad) Nekem 2db 165-ös BOXXER ment be előre, azok 53mm mélyek. Kiemelőkerettel simán befértek, sem a kárpithoz, sem az ajtóhoz nem kellett nyúlni. (kiemelő keret nélkül is bement, csak akkor az ablak lehúzást el lehetett felejteni :wacko: ) Hogy a 170-es hogy megy be azt nemtudom, bár megfelelő kiemelővel gondolom nem túl problémás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Roland78 Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 ok, köszi Igen, ott vannak fönt a csipogók (legalábbis a helye ott van, hogy mögötte megvan -e az eszköz az kiderül ha megnézted <_< ) A HIFI topic itt van: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1293 (nem F astrán belül van, gondolom azért nem találtad) Nekem 2db 165-ös BOXXER ment be előre, azok 53mm mélyek. Kiemelőkerettel simán befértek, sem a kárpithoz, sem az ajtóhoz nem kellett nyúlni. (kiemelő keret nélkül is bement, csak akkor az ablak lehúzást el lehetett felejteni :wacko: ) Hogy a 170-es hogy megy be azt nemtudom, bár megfelelő kiemelővel gondolom nem túl problémás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Sziasztok! Döglödik az AC-m <_< Van, hogy már csak koppintásra indul, és elég zajos is lett. Vett már valaki tőlük AC-t?ac Normális minőségű lehet, vagy a unixos kínait adják drágábban? A másik lehetőség az olasz lenne, 18ért, ha jól néztem a fényképét vmi előszűrő is jár hozzá. Tapasztalat, vélemény? Zotya, neked kifejezetten Unixos volt az AC, vagy a kínaira gondoltál? Én pont innen vettem a KO-CSI-bt-től, csak az egyém 1 baros. Bent van más több mint egy éve, jó, csak kicsit hangos. De szerintem ha most kellene vennem, kicsit magasabb árfekvésben gondolkodnák, persze nem Boscht. Bocsánat, többet nem szólok/írok. Pláne badarságokat nem. Nyugodtan, én is összepofáztam egy-két hsz-t pár év alatt. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 És a dieseles műszeregységben nem mindben van útjeladó, úgyhogy benzineshez nem használható. Tetézném egy kicsit azzal is, hogy a dizel ford. mérő más frekin dolgozik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Ez azt jelenti, hogy a bizti után valami letestel azaz zárlatos. Forditsad ki a biztitáblát és alaposan nézz körül mögötte, hátha látható a hiba. Köszi, megvan. A jobb hátsó lámpa csatiján volt összesülve két zsinór. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Köszi, megvan. A jobb hátsó lámpa csatiján volt összesülve két zsinór. :wacko: <_< Akkor az a lámpa nem igazán működött......mi meg már kiakartuk szedetni veled a biztitáblát :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Losee Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Én pont innen vettem a KO-CSI-bt-től, csak az egyém 1 baros. Bent van más több mint egy éve, jó, csak kicsit hangos. De szerintem ha most kellene vennem, kicsit magasabb árfekvésben gondolkodnák, persze nem Boscht. Ma délután még 3x eljátszotta <_< Utoljára a benzinkúton, nézett is a kutas, mért indítózok hanyattfekve a kartámaszon :wacko: "Minek tankol a hülyéje etanolt, ha nem bírja" gondolta magában. Úgyhogy holnap megveszem az olaszt, remélem kussban lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 köszönöm a válaszokat, és elnézést kérek, hogy nem a hifi topikban kérdeztem, de olyat sajnos nem találtam. lenne még néhány kérdésem ezzel kapcsolatban. egy pioneer fejegységet nézegetek és hozzá a pioneer ts-g sorozatból valamelyik 17 centist, ezek elég laposak, 46mm mélységűek. amit említettetek kiemelővel ez befér anélkül, hogy szétvágnám az oldalkárpitot? mert azt nem szeretném. ja, és a tükörállító kar mellett az magassugárzó? az autót vasárnap vettem, ezért vagyok még ilyen bizonytalan, most ismerkedünk <_< Akkor ami az első ajtókban van hangszóró ki tudod cserélni olyanra ami alakítgatások nélkül belefér küldenél róla típust leírást meg egy árat? Mert majd én is szerintem cserélném ha tudom. A kiemelő keret az most mi is mert nem igazán értek hozzá, most akkor a gyári rácson belül maradna a hangszóró csak épp valami keretet kell bele rakni? Már csak azért mert ha kifele jön nehogy véletlen szétrúgjam. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 Akkor ami az első ajtókban van hangszóró ki tudod cserélni olyanra ami alakítgatások nélkül belefér küldenél róla típust leírást meg egy árat? Mert majd én is szerintem cserélném ha tudom. A kiemelő keret az most mi is mert nem igazán értek hozzá, most akkor a gyári rácson belül maradna a hangszóró csak épp valami keretet kell bele rakni? Már csak azért mert ha kifele jön nehogy véletlen szétrúgjam. <_< Na most megint hozzászólok, remélem nem hülyeséget és nem hurrognak le a cartársak :wacko: A keret azért kell, mert nem lehet teljesen besüllyeszteni az ajtó belső lemezsíkjába, ezért kell egy "távtartó". Ami nekem benne volt gyári Blaupunkt, az így volt kialakítva, de az utólag beszerelt típusokhoz lehet külön venni Astra beépítő keretet. Ehhez rögzíted a hangszórót, és ezt a keretet magához az ajtóhoz. Az egész műveletet az ajtókárpít levételével tudod elvégezni, tehát az ajtókárpítban lévő rács marad a helyén. Azt viszont nem tudom biztire, hogy maga a rács esetleg cserélhető-e, egyáltalán kiszedhető-e vagy az fixen van a boratásban? Ezt majd valaki más kifejti. Ja és ha jól emlékszem a csatlakozókat is át kellett kicsit alakítani, mert a gyári Blaupunktnak más a csatlakozója. De ez csak halvány emlék, ezt majd megint valaki pontosítja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 Na most megint hozzászólok, remélem nem hülyeséget és nem hurrognak le a cartársak :( A keret azért kell, mert nem lehet teljesen besüllyeszteni az ajtó belső lemezsíkjába, ezért kell egy "távtartó". Ami nekem benne volt gyári Blaupunkt, az így volt kialakítva, de az utólag beszerelt típusokhoz lehet külön venni Astra beépítő keretet. Ehhez rögzíted a hangszórót, és ezt a keretet magához az ajtóhoz. Az egész műveletet az ajtókárpít levételével tudod elvégezni, tehát az ajtókárpítban lévő rács marad a helyén. Azt viszont nem tudom biztire, hogy maga a rács esetleg cserélhető-e, egyáltalán kiszedhető-e vagy az fixen van a boratásban? Ezt majd valaki más kifejti. Ja és ha jól emlékszem a csatlakozókat is át kellett kicsit alakítani, mert a gyári Blaupunktnak más a csatlakozója. De ez csak halvány emlék, ezt majd megint valaki pontosítja. Én a rácsot szedtem már ki. :wacko: Vannak neki fülei, és úgy lehet a kárpitba beakasztani. Én olyan keretet (mivel a gyári tönkrement) faragtam fából <_< De tökéletesen megteszi ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 Na most megint hozzászólok, remélem nem hülyeséget és nem hurrognak le a cartársak ;) A keret azért kell, mert nem lehet teljesen besüllyeszteni az ajtó belső lemezsíkjába, ezért kell egy "távtartó". Ami nekem benne volt gyári Blaupunkt, az így volt kialakítva, de az utólag beszerelt típusokhoz lehet külön venni Astra beépítő keretet. Ehhez rögzíted a hangszórót, és ezt a keretet magához az ajtóhoz. Az egész műveletet az ajtókárpít levételével tudod elvégezni, tehát az ajtókárpítban lévő rács marad a helyén. Azt viszont nem tudom biztire, hogy maga a rács esetleg cserélhető-e, egyáltalán kiszedhető-e vagy az fixen van a boratásban? Ezt majd valaki más kifejti. Ja és ha jól emlékszem a csatlakozókat is át kellett kicsit alakítani, mert a gyári Blaupunktnak más a csatlakozója. De ez csak halvány emlék, ezt majd megint valaki pontosítja. Kiemelőkeret pipa, ajtókárpit pipa, a rácsot ki lehet venni belőle, és cserélgetni (én vagyon olyan elvetemült hogy fekete kárpitrácsát-ablaktekerőjét, és vakdugóját nyomtam bele a szürke kárpitba :wacko: ;) ) Csatlakozó is pipa, általában minden hangszóróhoz le kell nyesni, és tolni két sarut a végére <_< Legyen egy 4-es jó? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 Kiemelőkeret pipa, ajtókárpit pipa, a rácsot ki lehet venni belőle, és cserélgetni (én vagyon olyan elvetemült hogy fekete kárpitrácsát-ablaktekerőjét, és vakdugóját nyomtam bele a szürke kárpitba :wacko: ;) ) Csatlakozó is pipa, általában minden hangszóróhoz le kell nyesni, és tolni két sarut a végére <_< Legyen egy 4-es jó? :( Köszönöm tanár úr! Öröm Önnel együtt dolgozni!!! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 Ahha hát ööö értem! <_< a rácsot már én is szedtem le mert már poros volt a hangszóró és kicsit legalább megtakarítottam. A mostaniban biztos gyárilag van minden cucc hangszóró keret stb. Szóval a lényeg ha valaki tudna olyan hangszórót ajánlani ami pont jó bele mármint olyan szempontból hogy a rács levesz gyárit ki sarukat újra aztán új be, rács vissza és még az ablakot is le tudom teljesen tekerni, nahh ilyen érdekelne. Jahh és persze a szokásos kritériumok, olcsó és jó legyen! :( Most így amit kapásból mondtak a boltba hogy nézzem meg milyen a hangszóró hátúlja az ablak letekerés miatt, hogy elférjen. Csipogók viszont tuti nem látok benne szóval 2utas v 3-as van ilyan 16,5-ösbe ami beférne? tudom nagyok az igényeim! :wacko: (Aztán meg lépcsőshátúhoz kéne egy kalaptartó amibe beleugrasztok 2 ovált, gyárit nem akarom szétbarmolni. Nem nagy zenét akarok hanem csak azért hogy valami szóljon benne! mert ugye hátra a gyári helyre meg már tényleg nagyon picik férnének el sajna.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 Ahha hát ööö értem! <_< a rácsot már én is szedtem le mert már poros volt a hangszóró és kicsit legalább megtakarítottam. A mostaniban biztos gyárilag van minden cucc hangszóró keret stb. Szóval a lényeg ha valaki tudna olyan hangszórót ajánlani ami pont jó bele mármint olyan szempontból hogy a rács levesz gyárit ki sarukat újra aztán új be, rács vissza és még az ablakot is le tudom teljesen tekerni, nahh ilyen érdekelne. Jahh és persze a szokásos kritériumok, olcsó és jó legyen! :( Most így amit kapásból mondtak a boltba hogy nézzem meg milyen a hangszóró hátúlja az ablak letekerés miatt, hogy elférjen. Csipogók viszont tuti nem látok benne szóval 2utas v 3-as van ilyan 16,5-ösbe ami beférne? tudom nagyok az igényeim! :wacko: (Aztán meg lépcsőshátúhoz kéne egy kalaptartó amibe beleugrasztok 2 ovált, gyárit nem akarom szétbarmolni. Nem nagy zenét akarok hanem csak azért hogy valami szóljon benne! mert ugye hátra a gyári helyre meg már tényleg nagyon picik férnének el sajna.) Veszel kiemelő keretet. Vagy lebarkácsolod mdf-lapból otthon. És akkor úgy már belefér egy normális méretű 16.5ös is. Mostanság már komponens szetteket tudsz venni amiben van csipogó is. Azt meg a tükör 3szögbe berakod ha van gyárilag ha nincs. A vezetéke a csipogónak meg kell legyen. szóval ennyi. Ajánlom figyelmedbe a HERTZ komponens szettet A sárga membránosból válogass cikkszámot nem tudok csak h a sárga membrános széria. 16.5be 16-17ezerért meg kapod és nagyon szépen szól. Ameddig használod a kocsit tuti elég lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 Ahha hát ööö értem! :( a rácsot már én is szedtem le mert már poros volt a hangszóró és kicsit legalább megtakarítottam. A mostaniban biztos gyárilag van minden cucc hangszóró keret stb. Szóval a lényeg ha valaki tudna olyan hangszórót ajánlani ami pont jó bele mármint olyan szempontból hogy a rács levesz gyárit ki sarukat újra aztán új be, rács vissza és még az ablakot is le tudom teljesen tekerni, nahh ilyen érdekelne. Jahh és persze a szokásos kritériumok, olcsó és jó legyen! :o Most így amit kapásból mondtak a boltba hogy nézzem meg milyen a hangszóró hátúlja az ablak letekerés miatt, hogy elférjen. Csipogók viszont tuti nem látok benne szóval 2utas v 3-as van ilyan 16,5-ösbe ami beférne? tudom nagyok az igényeim! ;) (Aztán meg lépcsőshátúhoz kéne egy kalaptartó amibe beleugrasztok 2 ovált, gyárit nem akarom szétbarmolni. Nem nagy zenét akarok hanem csak azért hogy valami szóljon benne! mert ugye hátra a gyári helyre meg már tényleg nagyon picik férnének el sajna.) Ilyen engem is ;) Egy kiemelő mindenképp kell, hacsak nem találsz 12 mély 165-ös hangcórót :) Ilyet nézzél valahol (b.ssz...ez ennyibe kerül? :wacko: Nah ne itt vedd meg :o ) Nekem Ezek mentek be az első ajtóba, de mellette megvan még a 2 gyári csipogó is <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
RCsaba Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 Sziasztok! Lenne egy fontos kérdésem. Nem működik az első ablaktörlőm (a hátsó már jó rég nem, lehet berohadt, pedig ügyeltem arra, hogy mozgassam). Amikor elfordítom a bajuszkapcsolót hallom, hogy felveszi az áramot, de nem töröl. Mi lehet a gond? Biztosíték? Ha igen, akkor melyik amperórás, és mekkora méretű (30-asból láttam kétfélét is)? Hol van ez a biztosítéktáblán? Előre is köszi!<_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 Sziasztok! Lenne egy fontos kérdésem. Nem működik az első ablaktörlőm (a hátsó már jó rég nem, lehet berohadt, pedig ügyeltem arra, hogy mozgassam). Amikor elfordítom a bajuszkapcsolót hallom, hogy felveszi az áramot, de nem töröl. Mi lehet a gond? Biztosíték? Ha igen, akkor melyik amperórás, és mekkora méretű (30-asból láttam kétfélét is)? Hol van ez a biztosítéktáblán? Előre is köszi!<_< Hát ha hallod hogy felveszi az áramot akkor nem biztosíték. Ugyanis akkor nem menne el az árama motorig, mert a bizti táblánál már meg szakad a kör. Tehát nem bizti. Inkább meg van szorulva. De amúgy leveszed a bizti tábla fedelét meg fordítod és bele vannak írva mi micsoda. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts