ivannorbi Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Esős időben gyakran le szokott esni alapjárat környékére egy kis időre, ha pocsolyába mentem. Amúgy ez mitől lehet? Megcsúszik a szíj? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Na, ja, vannak nálam találékonyabb emberek... <_< De én éjjel is látom! :( Igaz 3k-ért... Ui: Arról nem is beszélve, hogy a multiméter sokkal nagyobb, ráadásul az enyém csúnya sárga ;) Ilyen? Ezzel én is szemezek már egy ideje. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Ilyen? Ezzel én is szemezek már egy ideje. <_< Szerintem ne vedd meg. Túl sok elektronika lesz már a kocsidban. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Szerintem ne vedd meg. Túl sok elektronika lesz már a kocsidban. :) Ja. Ma index nélkül jártam. <_< Boltban kérdezem a kapcsolot, 5500 a gyári. Mondom hadd probáljam bele, biztos az e a gond. Monja a pali nem lehet, mert akkor már használt lesz. ;) ;) Elmentem bontóba, belepróbáltam kettőt, mindkettővel csapkodta a biztit. Szoval nem az volt a gond. Normális az, hogy a biztije helyén, gyujtást ráadva a két érintkező közt 12 V ot mértem? Amugy megmozgattam a biztitáblát, és most jó. :wacko: :( De az a baj, hogy ezzel még nincs megcsinálva. Bármikor ujra előjöhet a baj. Mindenesetre a 15 ös bizti helyett csak 5 öst tettem be. Mindenképpen az csattanjon, ne a füst jöjjön elő. :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Amúgy ez mitől lehet? Megcsúszik a szíj? :wacko: Vizesek lesznek a szénkefék. Olyankor elmúlik a töltés is. Kiszárad néhány fordulat után és újra megy, de ez nem tesz túl jót neki..... :o Elmentem bontóba, belepróbáltam kettőt, mindkettővel csapkodta a biztit. Szoval nem az volt a gond. Normális az, hogy a biztije helyén, gyujtást ráadva a két érintkező közt 12 V ot mértem? Amugy megmozgattam a biztitáblát, és most jó. ;) ;) De az a baj, hogy ezzel még nincs megcsinálva. Bármikor ujra előjöhet a baj. Mindenesetre a 15 ös bizti helyett csak 5 öst tettem be. Mindenképpen az csattanjon, ne a füst jöjjön elő. :) :( No, az érdekes.....és nem igazán egészséges. Ki kéne fordítani a biztitáblát, de azt mindannyian tudjuk, hogy nem egyszerű feladat <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 :( No, az érdekes.....és nem igazán egészséges. Ki kéne fordítani a biztitáblát, de azt mindannyian tudjuk, hogy nem egyszerű feladat <_< Meg aztán ha kis is fordítja nem lát mást, csak egy vagon drótot. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rpeti Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Sziasztok! Nagy problemam van Nekem... Megjartam olaszorszagot minden gond nelkul (kopp-kopp)! Nade a bajom: Gondolom nem irok ujat de azert ledaralom kb 10fok alatt reggel ha inditunk alapjarat mindig magasabb nekem kb 1000-1100 kozott van valahol, ha bemelegszik lehet hallani, hogy kattan egy rele alapjarat visszaall 900-ra azaz automata szivato kikapcs es orulunk! Ma reggel inditom pereg kerreg egyszer csak ut kozben felvillan a toltesjelzo. Leall ekszij fent genrator pereg nagy gond nem lehet! Ma delutan beul a paraszt a kocsiba 20 fok van. Indit,indul rendesen am mintha szivato rajta lenne fordulat "magas" ( 1000-1100 ) - 20fokban szivato :? minek :?: . Elindulok es par perc mulva kis aku ikon vadul villog az auto jobb oldalan belul valami relé vadul meghuz majd elenged a kis akuikon villogasanak utemeben. Kerdesem mi lehet a hiba oka, osszefuggesben van e a fordulatszammal, vagy eggyaltalan milyen rele van jobb oldalt elol miert felelos az ??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Sziasztok! Nagy problemam van Nekem... Megjartam olaszorszagot minden gond nelkul (kopp-kopp)! Nade a bajom: Gondolom nem irok ujat de azert ledaralom kb 10fok alatt reggel ha inditunk alapjarat mindig magasabb nekem kb 1000-1100 kozott van valahol, ha bemelegszik lehet hallani, hogy kattan egy rele alapjarat visszaall 900-ra azaz automata szivato kikapcs es orulunk! Ma reggel inditom pereg kerreg egyszer csak ut kozben felvillan a toltesjelzo. Leall ekszij fent genrator pereg nagy gond nem lehet! Ma delutan beul a paraszt a kocsiba 20 fok van. Indit,indul rendesen am mintha szivato rajta lenne fordulat "magas" ( 1000-1100 ) - 20fokban szivato :? minek :?: . Elindulok es par perc mulva kis aku ikon vadul villog az auto jobb oldalan belul valami relé vadul meghuz majd elenged a kis akuikon villogasanak utemeben. Kerdesem mi lehet a hiba oka, osszefuggesben van e a fordulatszammal, vagy eggyaltalan milyen rele van jobb oldalt elol miert felelos az ??? Mert a motor hideg... Link to comment Megosztás: More sharing options...
rpeti Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Mert a motor hideg... 20 fokban ?? na neemar <_< azert ennyire nem fazosak ezek az olajkályhák :wacko: - es az akuikon villogasra meg a relé erdekes mukodesere ez nem is hiszem hogy megoldas lenne... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Az a baj, hogy ezt látni kellene. Egyfelől azt, hogy a mostani milyen, érdemes-e felújíttatni, illetve látni kellene azt, amit helyette ajánlanak... A mi Zsoltink mit mond erre? Nincs neki a sok kacat között? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 20 fokban ?? na neemar :( azert ennyire nem fazosak ezek az olajkályhák ;) - es az akuikon villogasra meg a relé erdekes mukodesere ez nem is hiszem hogy megoldas lenne... ;) ember... :wacko: mennyi az üzemi hőfoka egy motornak? <_< nah alatta hideg. :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 .......... Ma reggel inditom pereg kerreg egyszer csak ut kozben felvillan a toltesjelzo. Leall ekszij fent genrator pereg nagy gond nem lehet! Ma delutan beul a paraszt a kocsiba 20 fok van. Indit,indul rendesen am mintha szivato rajta lenne fordulat "magas" ( 1000-1100 ) - 20fokban szivato :? minek :?: . Elindulok es par perc mulva kis aku ikon vadul villog az auto jobb oldalan belul valami relé vadul meghuz majd elenged a kis akuikon villogasanak utemeben. Rángat is az autó a villogás ütemében? Nekem a gyújtás kapcsoló vezetéke miatt csinált ilyet, pontosabban az egyik saru volt elmelegedve a stekkerben. A jobb lábtérben az izzító relé van, annak hallod a kattanását, úgy érzi, mintha levennéd és ráadnád a gyújtást sokszor egymás után, ezért hallod kattogni. A hidegindításra nem térek külön ki, pont most tárgyaltuk ki részletesen az izzítás-utóizzítás témáját a dizeles topicban. Kicsit olvass bele...... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
rpeti Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 ember... :wacko: mennyi az üzemi hőfoka egy motornak? <_< nah alatta hideg. :( ok uzemi hofok legyen valoban nem 20fok , de terjunk akkor ettol el. Mitol villoghat a toltesjelzo ikon illetve a relé ami jobb oldalt van miert felelos ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
rpeti Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Rángat is az autó a villogás ütemében? Nekem a gyújtás kapcsoló vezetéke miatt csinált ilyet, pontosabban az egyik saru volt elmelegedve a stekkerben. A jobb lábtérben az izzító relé van, annak hallod a kattanását, úgy érzi, mintha levennéd és ráadnád a gyújtást sokszor egymás után, ezért hallod kattogni. A hidegindításra nem térek külön ki, pont most tárgyaltuk ki részletesen az izzítás-utóizzítás témáját a dizeles topicban. Kicsit olvass bele...... :wacko: Nem rangatott, simán ment. Lámpátol indultam..váltottam uzemi gond nem volt, csupan a jelenseg amit irtam!!! Dizel topicot mar olvasom is <_< - koszonom Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Meg aztán ha kis is fordítja nem lát mást, csak egy vagon drótot. <_< Esetleg egy vezetéket, amit kidörzsölt valami fém alkatrész vagy csavarvég amihez hozzáért......... :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 , hogy a biztije helyén, gyujtást ráadva a két érintkező közt 12 V ot mértem? Amugy megmozgattam a biztitáblát, és most jó. <_< :wacko: Ez azt jelenti, hogy a bizti után valami letestel azaz zárlatos. Forditsad ki a biztitáblát és alaposan nézz körül mögötte, hátha látható a hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Hellótok! Most regisztráltam ezért nem tok ennyit visszaolvasni de nemrég vettem egy Astra F Classikot (2002-es), és abba sima lámpakapcsoló van. a kérdésem, hogy abba beletudok tenni olyan kapcsolót amin van az a fényerő szabályzó tekerő is? máhogy kiveszem rádugom és kész vagy kellene hozzá valami plussz vacakolás is kébel stb? Mert ha komplikált akkor inkább nem fogok hozzá. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Losee Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Sziasztok! Döglödik az AC-m <_< Van, hogy már csak koppintásra indul, és elég zajos is lett. Vett már valaki tőlük AC-t?ac Normális minőségű lehet, vagy a unixos kínait adják drágábban? A másik lehetőség az olasz lenne, 18ért, ha jól néztem a fényképét vmi előszűrő is jár hozzá. Tapasztalat, vélemény? Zotya, neked kifejezetten Unixos volt az AC, vagy a kínaira gondoltál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Roland78 Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 sziasztok, a gyikban nem találtam, a kérdésem az lenne, hogy elől 13, vagy 16 centis hangszórók vannak? mert szeretném lecserélni a gyárit. köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Ilyen? Ezzel én is szemezek már egy ideje. <_< Igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 sziasztok, a gyikban nem találtam, a kérdésem az lenne, hogy elől 13, vagy 16 centis hangszórók vannak? mert szeretném lecserélni a gyárit. köszi 17 centis, én már cseréltem Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 17 centis, én már cseréltem Ha már segítesz, akkor pontos adatot mondjál. 165mm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Ha már segítesz, akkor pontos adatot mondjál. 165mm. azért így írtam, mert én most akarok nagyobb teljesítményűt beletenni ahelyett a Sony helyett, amit tavaly raktam bele. A minap kerestem elő a dobozát, hogy lenézzem az adatokat, és azon 17 cm van. Nem rosszindulatból kerekítettem föl az értéket. Ja, és ha már korrektül akarunk segíteni, akkor áruljuk el, hogy a normál hangszórókhoz kell egy típusspecifikus beépítő keret is Opelhez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 azért így írtam, mert én most akarok nagyobb teljesítményűt beletenni ahelyett a Sony helyett, amit tavaly raktam bele. A minap kerestem elő a dobozát, hogy lenézzem az adatokat, és azon 17 cm van. Nem rosszindulatból kerekítettem föl az értéket. Ja, és ha már korrektül akarunk segíteni, akkor áruljuk el, hogy a normál hangszórókhoz kell egy típusspecifikus beépítő keret is Opelhez. Nem az volt a kérdés, hogy Te mekkorát építettél be, hanem hogy mekkora a gyári. Az pedig 165ös. Ha majd eljut a beépítésig, megkérdezi a hifi topikban, hogy milyen módon lehet beépíteni rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Nem az volt a kérdés, hogy Te mekkorát építettél be, hanem hogy mekkora a gyári. Az pedig 165ös. Ha majd eljut a beépítésig, megkérdezi a hifi topikban, hogy milyen módon lehet beépíteni rendesen. Bocsánat, többet nem szólok/írok. Pláne badarságokat nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts