Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Szerintem ne vedd meg. Túl sok elektronika lesz már a kocsidban. :)

Ja. Ma index nélkül jártam. <_< Boltban kérdezem a kapcsolot, 5500 a gyári. Mondom hadd probáljam bele, biztos az e a gond. Monja a pali nem lehet, mert akkor már használt lesz. ;) ;)

Elmentem bontóba, belepróbáltam kettőt, mindkettővel csapkodta a biztit. Szoval nem az volt a gond. Normális az, hogy a biztije helyén, gyujtást ráadva a két érintkező közt 12 V ot mértem? Amugy megmozgattam a biztitáblát, és most jó. :wacko: :(

De az a baj, hogy ezzel még nincs megcsinálva. Bármikor ujra előjöhet a baj. Mindenesetre a 15 ös bizti helyett csak 5 öst tettem be. Mindenképpen az csattanjon, ne a füst jöjjön elő. :o

Link to comment
Megosztás:

Amúgy ez mitől lehet? Megcsúszik a szíj? :wacko:

Vizesek lesznek a szénkefék. Olyankor elmúlik a töltés is. Kiszárad néhány fordulat után és újra megy, de ez nem tesz túl jót neki..... :o

Elmentem bontóba, belepróbáltam kettőt, mindkettővel csapkodta a biztit. Szoval nem az volt a gond. Normális az, hogy a biztije helyén, gyujtást ráadva a két érintkező közt 12 V ot mértem? Amugy megmozgattam a biztitáblát, és most jó. ;) ;)

De az a baj, hogy ezzel még nincs megcsinálva. Bármikor ujra előjöhet a baj. Mindenesetre a 15 ös bizti helyett csak 5 öst tettem be. Mindenképpen az csattanjon, ne a füst jöjjön elő. :)

:( No, az érdekes.....és nem igazán egészséges. Ki kéne fordítani a biztitáblát, de azt mindannyian tudjuk, hogy nem egyszerű feladat <_<

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nagy problemam van Nekem...

Megjartam olaszorszagot minden gond nelkul (kopp-kopp)!

Nade a bajom:

Gondolom nem irok ujat de azert ledaralom kb 10fok alatt reggel ha inditunk alapjarat mindig magasabb nekem kb 1000-1100 kozott van valahol, ha bemelegszik lehet hallani, hogy kattan egy rele alapjarat visszaall 900-ra azaz automata szivato kikapcs es orulunk!

Ma reggel inditom pereg kerreg egyszer csak ut kozben felvillan a toltesjelzo. Leall ekszij fent genrator pereg nagy gond nem lehet! Ma delutan beul a paraszt a kocsiba 20 fok van. Indit,indul rendesen am mintha szivato rajta lenne fordulat "magas" ( 1000-1100 ) - 20fokban szivato :? minek :?: . Elindulok es par perc mulva kis aku ikon vadul villog az auto jobb oldalan belul valami relé vadul meghuz majd elenged a kis akuikon villogasanak utemeben.

Kerdesem mi lehet a hiba oka, osszefuggesben van e a fordulatszammal, vagy eggyaltalan milyen rele van jobb oldalt elol miert felelos az ???

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nagy problemam van Nekem...

Megjartam olaszorszagot minden gond nelkul (kopp-kopp)!

Nade a bajom:

Gondolom nem irok ujat de azert ledaralom kb 10fok alatt reggel ha inditunk alapjarat mindig magasabb nekem kb 1000-1100 kozott van valahol, ha bemelegszik lehet hallani, hogy kattan egy rele alapjarat visszaall 900-ra azaz automata szivato kikapcs es orulunk!

Ma reggel inditom pereg kerreg egyszer csak ut kozben felvillan a toltesjelzo. Leall ekszij fent genrator pereg nagy gond nem lehet! Ma delutan beul a paraszt a kocsiba 20 fok van. Indit,indul rendesen am mintha szivato rajta lenne fordulat "magas" ( 1000-1100 ) - 20fokban szivato :? minek :?: . Elindulok es par perc mulva kis aku ikon vadul villog az auto jobb oldalan belul valami relé vadul meghuz majd elenged a kis akuikon villogasanak utemeben.

Kerdesem mi lehet a hiba oka, osszefuggesben van e a fordulatszammal, vagy eggyaltalan milyen rele van jobb oldalt elol miert felelos az ???

Mert a motor hideg...

Link to comment
Megosztás:

..........

Ma reggel inditom pereg kerreg egyszer csak ut kozben felvillan a toltesjelzo. Leall ekszij fent genrator pereg nagy gond nem lehet! Ma delutan beul a paraszt a kocsiba 20 fok van. Indit,indul rendesen am mintha szivato rajta lenne fordulat "magas" ( 1000-1100 ) - 20fokban szivato :? minek :?: . Elindulok es par perc mulva kis aku ikon vadul villog az auto jobb oldalan belul valami relé vadul meghuz majd elenged a kis akuikon villogasanak utemeben.

Rángat is az autó a villogás ütemében?

Nekem a gyújtás kapcsoló vezetéke miatt csinált ilyet, pontosabban az egyik saru volt elmelegedve a stekkerben.

A jobb lábtérben az izzító relé van, annak hallod a kattanását, úgy érzi, mintha levennéd és ráadnád a gyújtást sokszor egymás után, ezért hallod kattogni.

A hidegindításra nem térek külön ki, pont most tárgyaltuk ki részletesen az izzítás-utóizzítás témáját a dizeles topicban. Kicsit olvass bele...... <_<

Link to comment
Megosztás:

Rángat is az autó a villogás ütemében?

Nekem a gyújtás kapcsoló vezetéke miatt csinált ilyet, pontosabban az egyik saru volt elmelegedve a stekkerben.

A jobb lábtérben az izzító relé van, annak hallod a kattanását, úgy érzi, mintha levennéd és ráadnád a gyújtást sokszor egymás után, ezért hallod kattogni.

A hidegindításra nem térek külön ki, pont most tárgyaltuk ki részletesen az izzítás-utóizzítás témáját a dizeles topicban. Kicsit olvass bele...... :wacko:

Nem rangatott, simán ment. Lámpátol indultam..váltottam uzemi gond nem volt, csupan a jelenseg amit irtam!!!

Dizel topicot mar olvasom is <_< - koszonom

Link to comment
Megosztás:

Hellótok!

Most regisztráltam ezért nem tok ennyit visszaolvasni de nemrég vettem egy Astra F Classikot (2002-es), és abba sima lámpakapcsoló van. a kérdésem, hogy abba beletudok tenni olyan kapcsolót amin van az a fényerő szabályzó tekerő is? máhogy kiveszem rádugom és kész vagy kellene hozzá valami plussz vacakolás is kébel stb? Mert ha komplikált akkor inkább nem fogok hozzá. <_<

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Döglödik az AC-m <_< Van, hogy már csak koppintásra indul, és elég zajos is lett. Vett már valaki tőlük AC-t?ac Normális minőségű lehet, vagy a unixos kínait adják drágábban?

A másik lehetőség az olasz lenne, 18ért, ha jól néztem a fényképét vmi előszűrő is jár hozzá.

Tapasztalat, vélemény?

Zotya, neked kifejezetten Unixos volt az AC, vagy a kínaira gondoltál?

Link to comment
Megosztás:

Ha már segítesz, akkor pontos adatot mondjál. 165mm.

azért így írtam, mert én most akarok nagyobb teljesítményűt beletenni ahelyett a Sony helyett, amit tavaly raktam bele. A minap kerestem elő a dobozát, hogy lenézzem az adatokat, és azon 17 cm van. Nem rosszindulatból kerekítettem föl az értéket.

Ja, és ha már korrektül akarunk segíteni, akkor áruljuk el, hogy a normál hangszórókhoz kell egy típusspecifikus beépítő keret is Opelhez.

Link to comment
Megosztás:

azért így írtam, mert én most akarok nagyobb teljesítményűt beletenni ahelyett a Sony helyett, amit tavaly raktam bele. A minap kerestem elő a dobozát, hogy lenézzem az adatokat, és azon 17 cm van. Nem rosszindulatból kerekítettem föl az értéket.

Ja, és ha már korrektül akarunk segíteni, akkor áruljuk el, hogy a normál hangszórókhoz kell egy típusspecifikus beépítő keret is Opelhez.

Nem az volt a kérdés, hogy Te mekkorát építettél be, hanem hogy mekkora a gyári. Az pedig 165ös. Ha majd eljut a beépítésig, megkérdezi a hifi topikban, hogy milyen módon lehet beépíteni rendesen.

Link to comment
Megosztás:

Nem az volt a kérdés, hogy Te mekkorát építettél be, hanem hogy mekkora a gyári. Az pedig 165ös. Ha majd eljut a beépítésig, megkérdezi a hifi topikban, hogy milyen módon lehet beépíteni rendesen.

Bocsánat, többet nem szólok/írok. Pláne badarságokat nem.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.