ivannorbi Elküldve Szeptember21, 2010 Elküldve Szeptember21, 2010 Esős időben gyakran le szokott esni alapjárat környékére egy kis időre, ha pocsolyába mentem. Amúgy ez mitől lehet? Megcsúszik a szíj? <_<
Tiv. Elküldve Szeptember21, 2010 Elküldve Szeptember21, 2010 Na, ja, vannak nálam találékonyabb emberek... <_< De én éjjel is látom! :( Igaz 3k-ért... Ui: Arról nem is beszélve, hogy a multiméter sokkal nagyobb, ráadásul az enyém csúnya sárga ;) Ilyen? Ezzel én is szemezek már egy ideje. :wacko:
daykiller Elküldve Szeptember21, 2010 Elküldve Szeptember21, 2010 Ilyen? Ezzel én is szemezek már egy ideje. <_< Szerintem ne vedd meg. Túl sok elektronika lesz már a kocsidban. :wacko:
Tiv. Elküldve Szeptember21, 2010 Elküldve Szeptember21, 2010 Szerintem ne vedd meg. Túl sok elektronika lesz már a kocsidban. :) Ja. Ma index nélkül jártam. <_< Boltban kérdezem a kapcsolot, 5500 a gyári. Mondom hadd probáljam bele, biztos az e a gond. Monja a pali nem lehet, mert akkor már használt lesz. ;) ;) Elmentem bontóba, belepróbáltam kettőt, mindkettővel csapkodta a biztit. Szoval nem az volt a gond. Normális az, hogy a biztije helyén, gyujtást ráadva a két érintkező közt 12 V ot mértem? Amugy megmozgattam a biztitáblát, és most jó. :wacko: :( De az a baj, hogy ezzel még nincs megcsinálva. Bármikor ujra előjöhet a baj. Mindenesetre a 15 ös bizti helyett csak 5 öst tettem be. Mindenképpen az csattanjon, ne a füst jöjjön elő. :o
Breki Elküldve Szeptember21, 2010 Elküldve Szeptember21, 2010 Amúgy ez mitől lehet? Megcsúszik a szíj? :wacko: Vizesek lesznek a szénkefék. Olyankor elmúlik a töltés is. Kiszárad néhány fordulat után és újra megy, de ez nem tesz túl jót neki..... :o Elmentem bontóba, belepróbáltam kettőt, mindkettővel csapkodta a biztit. Szoval nem az volt a gond. Normális az, hogy a biztije helyén, gyujtást ráadva a két érintkező közt 12 V ot mértem? Amugy megmozgattam a biztitáblát, és most jó. ;) ;) De az a baj, hogy ezzel még nincs megcsinálva. Bármikor ujra előjöhet a baj. Mindenesetre a 15 ös bizti helyett csak 5 öst tettem be. Mindenképpen az csattanjon, ne a füst jöjjön elő. :) :( No, az érdekes.....és nem igazán egészséges. Ki kéne fordítani a biztitáblát, de azt mindannyian tudjuk, hogy nem egyszerű feladat <_<
zotya975 Elküldve Szeptember21, 2010 Elküldve Szeptember21, 2010 :( No, az érdekes.....és nem igazán egészséges. Ki kéne fordítani a biztitáblát, de azt mindannyian tudjuk, hogy nem egyszerű feladat <_< Meg aztán ha kis is fordítja nem lát mást, csak egy vagon drótot. :wacko:
rpeti Elküldve Szeptember21, 2010 Elküldve Szeptember21, 2010 Sziasztok! Nagy problemam van Nekem... Megjartam olaszorszagot minden gond nelkul (kopp-kopp)! Nade a bajom: Gondolom nem irok ujat de azert ledaralom kb 10fok alatt reggel ha inditunk alapjarat mindig magasabb nekem kb 1000-1100 kozott van valahol, ha bemelegszik lehet hallani, hogy kattan egy rele alapjarat visszaall 900-ra azaz automata szivato kikapcs es orulunk! Ma reggel inditom pereg kerreg egyszer csak ut kozben felvillan a toltesjelzo. Leall ekszij fent genrator pereg nagy gond nem lehet! Ma delutan beul a paraszt a kocsiba 20 fok van. Indit,indul rendesen am mintha szivato rajta lenne fordulat "magas" ( 1000-1100 ) - 20fokban szivato :? minek :?: . Elindulok es par perc mulva kis aku ikon vadul villog az auto jobb oldalan belul valami relé vadul meghuz majd elenged a kis akuikon villogasanak utemeben. Kerdesem mi lehet a hiba oka, osszefuggesben van e a fordulatszammal, vagy eggyaltalan milyen rele van jobb oldalt elol miert felelos az ???
Peti85 Elküldve Szeptember21, 2010 Elküldve Szeptember21, 2010 Sziasztok! Nagy problemam van Nekem... Megjartam olaszorszagot minden gond nelkul (kopp-kopp)! Nade a bajom: Gondolom nem irok ujat de azert ledaralom kb 10fok alatt reggel ha inditunk alapjarat mindig magasabb nekem kb 1000-1100 kozott van valahol, ha bemelegszik lehet hallani, hogy kattan egy rele alapjarat visszaall 900-ra azaz automata szivato kikapcs es orulunk! Ma reggel inditom pereg kerreg egyszer csak ut kozben felvillan a toltesjelzo. Leall ekszij fent genrator pereg nagy gond nem lehet! Ma delutan beul a paraszt a kocsiba 20 fok van. Indit,indul rendesen am mintha szivato rajta lenne fordulat "magas" ( 1000-1100 ) - 20fokban szivato :? minek :?: . Elindulok es par perc mulva kis aku ikon vadul villog az auto jobb oldalan belul valami relé vadul meghuz majd elenged a kis akuikon villogasanak utemeben. Kerdesem mi lehet a hiba oka, osszefuggesben van e a fordulatszammal, vagy eggyaltalan milyen rele van jobb oldalt elol miert felelos az ??? Mert a motor hideg...
rpeti Elküldve Szeptember21, 2010 Elküldve Szeptember21, 2010 Mert a motor hideg... 20 fokban ?? na neemar <_< azert ennyire nem fazosak ezek az olajkályhák :wacko: - es az akuikon villogasra meg a relé erdekes mukodesere ez nem is hiszem hogy megoldas lenne... :(
Tiu Elküldve Szeptember21, 2010 Elküldve Szeptember21, 2010 Az a baj, hogy ezt látni kellene. Egyfelől azt, hogy a mostani milyen, érdemes-e felújíttatni, illetve látni kellene azt, amit helyette ajánlanak... A mi Zsoltink mit mond erre? Nincs neki a sok kacat között? <_<
Dáwid Elküldve Szeptember21, 2010 Elküldve Szeptember21, 2010 20 fokban ?? na neemar :( azert ennyire nem fazosak ezek az olajkályhák ;) - es az akuikon villogasra meg a relé erdekes mukodesere ez nem is hiszem hogy megoldas lenne... ;) ember... :wacko: mennyi az üzemi hőfoka egy motornak? <_< nah alatta hideg. :o
Breki Elküldve Szeptember21, 2010 Elküldve Szeptember21, 2010 .......... Ma reggel inditom pereg kerreg egyszer csak ut kozben felvillan a toltesjelzo. Leall ekszij fent genrator pereg nagy gond nem lehet! Ma delutan beul a paraszt a kocsiba 20 fok van. Indit,indul rendesen am mintha szivato rajta lenne fordulat "magas" ( 1000-1100 ) - 20fokban szivato :? minek :?: . Elindulok es par perc mulva kis aku ikon vadul villog az auto jobb oldalan belul valami relé vadul meghuz majd elenged a kis akuikon villogasanak utemeben. Rángat is az autó a villogás ütemében? Nekem a gyújtás kapcsoló vezetéke miatt csinált ilyet, pontosabban az egyik saru volt elmelegedve a stekkerben. A jobb lábtérben az izzító relé van, annak hallod a kattanását, úgy érzi, mintha levennéd és ráadnád a gyújtást sokszor egymás után, ezért hallod kattogni. A hidegindításra nem térek külön ki, pont most tárgyaltuk ki részletesen az izzítás-utóizzítás témáját a dizeles topicban. Kicsit olvass bele...... <_<
rpeti Elküldve Szeptember21, 2010 Elküldve Szeptember21, 2010 ember... :wacko: mennyi az üzemi hőfoka egy motornak? <_< nah alatta hideg. :( ok uzemi hofok legyen valoban nem 20fok , de terjunk akkor ettol el. Mitol villoghat a toltesjelzo ikon illetve a relé ami jobb oldalt van miert felelos ?
rpeti Elküldve Szeptember21, 2010 Elküldve Szeptember21, 2010 Rángat is az autó a villogás ütemében? Nekem a gyújtás kapcsoló vezetéke miatt csinált ilyet, pontosabban az egyik saru volt elmelegedve a stekkerben. A jobb lábtérben az izzító relé van, annak hallod a kattanását, úgy érzi, mintha levennéd és ráadnád a gyújtást sokszor egymás után, ezért hallod kattogni. A hidegindításra nem térek külön ki, pont most tárgyaltuk ki részletesen az izzítás-utóizzítás témáját a dizeles topicban. Kicsit olvass bele...... :wacko: Nem rangatott, simán ment. Lámpátol indultam..váltottam uzemi gond nem volt, csupan a jelenseg amit irtam!!! Dizel topicot mar olvasom is <_< - koszonom
Breki Elküldve Szeptember21, 2010 Elküldve Szeptember21, 2010 Meg aztán ha kis is fordítja nem lát mást, csak egy vagon drótot. <_< Esetleg egy vezetéket, amit kidörzsölt valami fém alkatrész vagy csavarvég amihez hozzáért......... :wacko:
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember22, 2010 Elküldve Szeptember22, 2010 , hogy a biztije helyén, gyujtást ráadva a két érintkező közt 12 V ot mértem? Amugy megmozgattam a biztitáblát, és most jó. <_< :wacko: Ez azt jelenti, hogy a bizti után valami letestel azaz zárlatos. Forditsad ki a biztitáblát és alaposan nézz körül mögötte, hátha látható a hiba.
Endre06 Elküldve Szeptember22, 2010 Elküldve Szeptember22, 2010 Hellótok! Most regisztráltam ezért nem tok ennyit visszaolvasni de nemrég vettem egy Astra F Classikot (2002-es), és abba sima lámpakapcsoló van. a kérdésem, hogy abba beletudok tenni olyan kapcsolót amin van az a fényerő szabályzó tekerő is? máhogy kiveszem rádugom és kész vagy kellene hozzá valami plussz vacakolás is kébel stb? Mert ha komplikált akkor inkább nem fogok hozzá. <_<
Losee Elküldve Szeptember22, 2010 Elküldve Szeptember22, 2010 Sziasztok! Döglödik az AC-m <_< Van, hogy már csak koppintásra indul, és elég zajos is lett. Vett már valaki tőlük AC-t?ac Normális minőségű lehet, vagy a unixos kínait adják drágábban? A másik lehetőség az olasz lenne, 18ért, ha jól néztem a fényképét vmi előszűrő is jár hozzá. Tapasztalat, vélemény? Zotya, neked kifejezetten Unixos volt az AC, vagy a kínaira gondoltál?
Roland78 Elküldve Szeptember22, 2010 Elküldve Szeptember22, 2010 sziasztok, a gyikban nem találtam, a kérdésem az lenne, hogy elől 13, vagy 16 centis hangszórók vannak? mert szeretném lecserélni a gyárit. köszi
ivannorbi Elküldve Szeptember22, 2010 Elküldve Szeptember22, 2010 Ilyen? Ezzel én is szemezek már egy ideje. <_< Igen.
pebe Elküldve Szeptember22, 2010 Elküldve Szeptember22, 2010 sziasztok, a gyikban nem találtam, a kérdésem az lenne, hogy elől 13, vagy 16 centis hangszórók vannak? mert szeretném lecserélni a gyárit. köszi 17 centis, én már cseréltem
spzoli Elküldve Szeptember22, 2010 Elküldve Szeptember22, 2010 17 centis, én már cseréltem Ha már segítesz, akkor pontos adatot mondjál. 165mm.
pebe Elküldve Szeptember22, 2010 Elküldve Szeptember22, 2010 Ha már segítesz, akkor pontos adatot mondjál. 165mm. azért így írtam, mert én most akarok nagyobb teljesítményűt beletenni ahelyett a Sony helyett, amit tavaly raktam bele. A minap kerestem elő a dobozát, hogy lenézzem az adatokat, és azon 17 cm van. Nem rosszindulatból kerekítettem föl az értéket. Ja, és ha már korrektül akarunk segíteni, akkor áruljuk el, hogy a normál hangszórókhoz kell egy típusspecifikus beépítő keret is Opelhez.
spzoli Elküldve Szeptember22, 2010 Elküldve Szeptember22, 2010 azért így írtam, mert én most akarok nagyobb teljesítményűt beletenni ahelyett a Sony helyett, amit tavaly raktam bele. A minap kerestem elő a dobozát, hogy lenézzem az adatokat, és azon 17 cm van. Nem rosszindulatból kerekítettem föl az értéket. Ja, és ha már korrektül akarunk segíteni, akkor áruljuk el, hogy a normál hangszórókhoz kell egy típusspecifikus beépítő keret is Opelhez. Nem az volt a kérdés, hogy Te mekkorát építettél be, hanem hogy mekkora a gyári. Az pedig 165ös. Ha majd eljut a beépítésig, megkérdezi a hifi topikban, hogy milyen módon lehet beépíteni rendesen.
pebe Elküldve Szeptember22, 2010 Elküldve Szeptember22, 2010 Nem az volt a kérdés, hogy Te mekkorát építettél be, hanem hogy mekkora a gyári. Az pedig 165ös. Ha majd eljut a beépítésig, megkérdezi a hifi topikban, hogy milyen módon lehet beépíteni rendesen. Bocsánat, többet nem szólok/írok. Pláne badarságokat nem.
Recommended Posts