Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Köszönjük Bakter Úr! ;)

Sima villanyszerelő gégecsövet? <_<

Határeset.... :wacko:

Nem vagyok Bakter. Nem csak az az egyetlen egy szakma létezik ám a vasúton. Bocs hogy ilyen infót közöltem. Azért még tudsz aludni éjjel? :(

Hogyne, jó az is, csak fekete legyen. Szürke az már drága és lépésálló, de csak nem fog a motoron járkálni. ;)

Link to comment
Megosztás:

Valószínű néhány vagy csak egy csatolókondi az előerősítőnél feladta. Rádió és kazettás üzemben is recseg?

A kazettás üzeme már nem működik. De szétkaptam atomjaira, kazettarészt kivettem, levittem és próbálgattam, mozgattam ott mindent a csati körül és hol jobban - hol mégjobban recsegett :wacko: Meg ott olyan dolgok vannak amiket nemigen lehet leszedeni. Szal már össze se raktam, keresek majd egy eladófélben lévő példányt. Nem nagy anyagi veszteség, "ezeröté" vettem a tapolcai piacon a braziloktól <_< Szereztem hozzá kódot és működött is több éven keresztül.

Igaz néha ez a baj előtt meg kiírta hogy telefon, ilyenkor rá kellett csapni egyet és szólt tovább :(

Ha kell valakinek szóljon (alkatrész belőle stb) persze ingyen

A gyertyakábelekről meg annyit hogy én tuti cserélném. Ugyanígy vágott meg engem is egyszer, majd be sz***tam. Idővel el is kezdett rángatni az autó. Csergőnél egy szett 4ezer körül van, persze utángyártott, nem bírja addig mint a gyári de ár/időtartamban azért mégis jó.

Link to comment
Megosztás:

A kazettás üzeme már nem működik. De szétkaptam atomjaira, kazettarészt kivettem, levittem és próbálgattam, mozgattam ott mindent a csati körül és hol jobban - hol mégjobban recsegett :( Meg ott olyan dolgok vannak amiket nemigen lehet leszedeni. Szal már össze se raktam, keresek majd egy eladófélben lévő példányt. Nem nagy anyagi veszteség, "ezeröté" vettem a tapolcai piacon a braziloktól :wacko: Szereztem hozzá kódot és működött is több éven keresztül.

Igaz néha ez a baj előtt meg kiírta hogy telefon, ilyenkor rá kellett csapni egyet és szólt tovább ;)

Ha kell valakinek szóljon (alkatrész belőle stb) persze ingyen

A gyertyakábelekről meg annyit hogy én tuti cserélném. Ugyanígy vágott meg engem is egyszer, majd be sz***tam. Idővel el is kezdett rángatni az autó. Csergőnél egy szett 4ezer körül van, persze utángyártott, nem bírja addig mint a gyári de ár/időtartamban azért mégis jó.

Meg lehetne csinálni, de érdemes-e... vegyél helyette CAR300-at vag 400-at. <_<

Link to comment
Megosztás:

Nem vagyok Bakter. Nem csak az az egyetlen egy szakma létezik ám a vasúton. Bocs hogy ilyen infót közöltem. Azért még tudsz aludni éjjel? <_<

Hogyne, jó az is, csak fekete legyen. Szürke az már drága és lépésálló, de csak nem fog a motoron járkálni. :wacko:

Hát lehet fent leszek éjfélig, nagyon megkavartad az aurámat. :(

Link to comment
Megosztás:

Meg lehetne csinálni, de érdemes-e... vegyél helyette CAR300-at vag 400-at. <_<

Azt tudod vagy valaki, hogy ezeknek a csatija (car 3-400) egy az egybe olyan mint a régebbi sc 202 és sc303 magnóknak? És kommunikál simán a kijelzővel? (annak nevét nemtudom)

Mert elég sok car300 van a piacon, vadásznék egyet.

kösz előre is

Üdv:B

Link to comment
Megosztás:

Azt tudod vagy valaki, hogy ezeknek a csatija (car 3-400) egy az egybe olyan mint a régebbi sc 202 és sc303 magnóknak? És kommunikál simán a kijelzővel? (annak nevét nemtudom)

Mert elég sok car300 van a piacon, vadásznék egyet.

kösz előre is

Üdv:B

Uaz. Működni fog, már ha jó a rádió.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok. Nincs indexem. Allandoan kicsapja a biztit. Az elakadásjelzö müködik rendesen. A központizárra is villog ahogy kell. Ma du. elkezdett füstölni a müszerfal. Leolvadt a biztiröl a müanyag. Kicseréltem de néhány villanás után a legerössebb is elcsattant. Mit nézzek meg.?

Link to comment
Megosztás:

sziasztok. Nincs indexem. Allandoan kicsapja a biztit. Az elakadásjelzö müködik rendesen. A központizárra is villog ahogy kell. Ma du. elkezdett füstölni a müszerfal. Leolvadt a biztiröl a müanyag. Kicseréltem de néhány villanás után a legerössebb is elcsattant. Mit nézzek meg.?

Hogy van-e sör a hűtőben :( Bocsi, ez gonosz volt...... :wacko:

Ha a lámpák jók, elakadásjelző megy, akkor jó a relé is. Kizárásos alapon marad a kormánykapcsoló..... <_<

Link to comment
Megosztás:

Mivel azt írta, riasztóra jó, és az elakadásjelző is megy, nem marad más, csak az a kör, amit a gyújt. kapcsoló indít el. Azon meg nincs más, csak a kormánykapcsoló (ha jól emléxem......) <_<

Én is arra tippelek, nagyon más nem lehet, mert a kar csak "oldalválasztó" funkciót tölt be, így csak az lehet a ludas.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem rég vettem egy szivargyújtóba dugható feszültségmérőt, mert rakoncátlankodott a töltésem, és kíváncsi voltam, hogy mikor mennyit tölt a generátor.

Az Isuzu-n van utóizzítás, az biztos (ezt eddig is tudtam). Most beszéltem egy autóvillamossági szerelővel, aki azt mondta, hogy 6 percig megy az utóizzítás. Hát, ha 6-ig nem is, de jó néhány percig biztosan.

Jó le is fikázta a szerelő az Isuzu-s Astra-k generátorát... Nem is csodálom, kb. 2 évente járok felújításra... <_<

Most vasárnap is megszűnt a fordulatszámjelem, azóta sincs. Sőt, töltés is hol van, hol nincs... :wacko:

őőő tudom-tudom OFF, majd kimoderálsz. Mennyit kértek érte? :(

Link to comment
Megosztás:

Na, ja, vannak nálam találékonyabb emberek... :wacko:

De én éjjel is látom! ;) Igaz 3k-ért...

Ui: Arról nem is beszélve, hogy a multiméter sokkal nagyobb, ráadásul az enyém csúnya sárga ;)

Jó, persze, meg csóró (és még annál is spúrabb :( ) vagyok, hogy vegyek ilyesmit, de télleg érdekel hogy miért adták <_<

Link to comment
Megosztás:

Jó, persze, meg csóró (és még annál is spúrabb :wacko: ) vagyok, hogy vegyek ilyesmit, de télleg érdekel hogy miért adták <_<

Ott van, odaírtam kb. 3k (2600+posta)

No, de most már ne off-oljunk, inkább szidjuk az Isuzu generátort...

Ui: Amúgy ha nekem is eszembe jut a módszered, akkor valószínűleg én sem veszek ilyet

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem rég vettem egy szivargyújtóba dugható feszültségmérőt, mert rakoncátlankodott a töltésem, és kíváncsi voltam, hogy mikor mennyit tölt a generátor.

Az Isuzu-n van utóizzítás, az biztos (ezt eddig is tudtam). Most beszéltem egy autóvillamossági szerelővel, aki azt mondta, hogy 6 percig megy az utóizzítás. Hát, ha 6-ig nem is, de jó néhány percig biztosan.

Jó le is fikázta a szerelő az Isuzu-s Astra-k generátorát... Nem is csodálom, kb. 2 évente járok felújításra... :wacko:

Most vasárnap is megszűnt a fordulatszámjelem, azóta sincs. Sőt, töltés is hol van, hol nincs... :(

Az a lényeg, hogy kihúztak a sárból buli után <_<

Nézd meg a generátor hátulján a sarukat/csavarokat (nem tudom, milyen a Tiéd) lehet csak oxidos, azért nincs fordszámjeled.

Link to comment
Megosztás:

Ott van, odaírtam kb. 3k (2600+posta)

No, de most már ne off-oljunk, inkább szidjuk az Isuzu generátort...

Tényleg, már látom <_< (majd beLEDezem a multimétert és akkor én is fogom ;) ) Azzal hogy 2 évente újíttatod fel a generátort, nem lehet hogy inkább keresni kéne egy szépet, és kompletten cserélni? :wacko: Nem létezik hogy ezek gyárilag 2 évre vannak kódolva és állandóan szétesnek :(

Link to comment
Megosztás:

Az a lényeg, hogy kihúztak a sárból buli után <_<

Látom mesélt a tesód... Na, ott még volt fordszámjel... Hazafelé fogyott el. Esős időben gyakran le szokott esni alapjárat környékére egy kis időre, ha pocsolyába mentem. De most kereken nulla.

Nézd meg a generátor hátulján a sarukat/csavarokat (nem tudom, milyen a Tiéd) lehet csak oxidos, azért nincs fordszámjeled.

Majd megnézetem, mert nincs hol alámásznom.

Azzal hogy 2 évente újíttatod fel a generátort, nem lehet hogy inkább keresni kéne egy szépet, és kompletten cserélni? :wacko: Nem létezik hogy ezek gyárilag 2 évre vannak kódolva és állandóan szétesnek :(

Mi az a szép? És miért jobb az, ha veszek egy használtat, mint ha az enyémet újíttatom fel? Akkor elvileg ez is szép lesz... 2 éve (talán 3), amikor ezt megcsinálták, akkor 1 év garit is ígértek rá...

Link to comment
Megosztás:

Ha egy hónappal ezelőtt írtam volna a HSZ-t akkor én is a felújítást mondom. Azóta levettem a másfél éve "felújított" önindítómat, és rájöttem hogy milyen az, amikor egy önindító jó. (és rájöttem milyen az, amikor a szénkefék csonkig kopnak, és beledarálódnak a forgórészbe, miközben a műanyag fogaskoszorú ropira törik...) Megjegyzem ez a bontott, ami kb. 6x annyit pörög, mint az előző amikor belekerült, 5 ropival olcsóbb volt, mint a felújított. <_<

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.