Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Köszönjük Bakter Úr! ;)

Sima villanyszerelő gégecsövet? <_<

Határeset.... :wacko:

Nem vagyok Bakter. Nem csak az az egyetlen egy szakma létezik ám a vasúton. Bocs hogy ilyen infót közöltem. Azért még tudsz aludni éjjel? :(

Hogyne, jó az is, csak fekete legyen. Szürke az már drága és lépésálló, de csak nem fog a motoron járkálni. ;)

Elküldve
Valószínű néhány vagy csak egy csatolókondi az előerősítőnél feladta. Rádió és kazettás üzemben is recseg?

A kazettás üzeme már nem működik. De szétkaptam atomjaira, kazettarészt kivettem, levittem és próbálgattam, mozgattam ott mindent a csati körül és hol jobban - hol mégjobban recsegett :wacko: Meg ott olyan dolgok vannak amiket nemigen lehet leszedeni. Szal már össze se raktam, keresek majd egy eladófélben lévő példányt. Nem nagy anyagi veszteség, "ezeröté" vettem a tapolcai piacon a braziloktól <_< Szereztem hozzá kódot és működött is több éven keresztül.

Igaz néha ez a baj előtt meg kiírta hogy telefon, ilyenkor rá kellett csapni egyet és szólt tovább :(

Ha kell valakinek szóljon (alkatrész belőle stb) persze ingyen

A gyertyakábelekről meg annyit hogy én tuti cserélném. Ugyanígy vágott meg engem is egyszer, majd be sz***tam. Idővel el is kezdett rángatni az autó. Csergőnél egy szett 4ezer körül van, persze utángyártott, nem bírja addig mint a gyári de ár/időtartamban azért mégis jó.

Elküldve
A kazettás üzeme már nem működik. De szétkaptam atomjaira, kazettarészt kivettem, levittem és próbálgattam, mozgattam ott mindent a csati körül és hol jobban - hol mégjobban recsegett :( Meg ott olyan dolgok vannak amiket nemigen lehet leszedeni. Szal már össze se raktam, keresek majd egy eladófélben lévő példányt. Nem nagy anyagi veszteség, "ezeröté" vettem a tapolcai piacon a braziloktól :wacko: Szereztem hozzá kódot és működött is több éven keresztül.

Igaz néha ez a baj előtt meg kiírta hogy telefon, ilyenkor rá kellett csapni egyet és szólt tovább ;)

Ha kell valakinek szóljon (alkatrész belőle stb) persze ingyen

A gyertyakábelekről meg annyit hogy én tuti cserélném. Ugyanígy vágott meg engem is egyszer, majd be sz***tam. Idővel el is kezdett rángatni az autó. Csergőnél egy szett 4ezer körül van, persze utángyártott, nem bírja addig mint a gyári de ár/időtartamban azért mégis jó.

Meg lehetne csinálni, de érdemes-e... vegyél helyette CAR300-at vag 400-at. <_<

Elküldve
Nem vagyok Bakter. Nem csak az az egyetlen egy szakma létezik ám a vasúton. Bocs hogy ilyen infót közöltem. Azért még tudsz aludni éjjel? <_<

Hogyne, jó az is, csak fekete legyen. Szürke az már drága és lépésálló, de csak nem fog a motoron járkálni. :wacko:

Hát lehet fent leszek éjfélig, nagyon megkavartad az aurámat. :(

Elküldve
Meg lehetne csinálni, de érdemes-e... vegyél helyette CAR300-at vag 400-at. <_<

Azt tudod vagy valaki, hogy ezeknek a csatija (car 3-400) egy az egybe olyan mint a régebbi sc 202 és sc303 magnóknak? És kommunikál simán a kijelzővel? (annak nevét nemtudom)

Mert elég sok car300 van a piacon, vadásznék egyet.

kösz előre is

Üdv:B

Elküldve
Azt tudod vagy valaki, hogy ezeknek a csatija (car 3-400) egy az egybe olyan mint a régebbi sc 202 és sc303 magnóknak? És kommunikál simán a kijelzővel? (annak nevét nemtudom)

Mert elég sok car300 van a piacon, vadásznék egyet.

kösz előre is

Üdv:B

Uaz. Működni fog, már ha jó a rádió.

Elküldve

sziasztok. Nincs indexem. Allandoan kicsapja a biztit. Az elakadásjelzö müködik rendesen. A központizárra is villog ahogy kell. Ma du. elkezdett füstölni a müszerfal. Leolvadt a biztiröl a müanyag. Kicseréltem de néhány villanás után a legerössebb is elcsattant. Mit nézzek meg.?

Elküldve
sziasztok. Nincs indexem. Allandoan kicsapja a biztit. Az elakadásjelzö müködik rendesen. A központizárra is villog ahogy kell. Ma du. elkezdett füstölni a müszerfal. Leolvadt a biztiröl a müanyag. Kicseréltem de néhány villanás után a legerössebb is elcsattant. Mit nézzek meg.?

Hogy van-e sör a hűtőben :( Bocsi, ez gonosz volt...... :wacko:

Ha a lámpák jók, elakadásjelző megy, akkor jó a relé is. Kizárásos alapon marad a kormánykapcsoló..... <_<

Elküldve
Hogy van-e sör a hűtőben :( Bocsi, ez gonosz volt...... :wacko:

Ha a lámpák jók, elakadásjelző megy, akkor jó a relé is. Kizárásos alapon marad a kormánykapcsoló..... <_<

Én meg talán kiszedném egyenként az izzókat, vagy hülyeség?

Elküldve
Én meg talán kiszedném egyenként az izzókat, vagy hülyeség?

Mivel azt írta, riasztóra jó, és az elakadásjelző is megy, nem marad más, csak az a kör, amit a gyújt. kapcsoló indít el. Azon meg nincs más, csak a kormánykapcsoló (ha jól emléxem......) <_<

Elküldve
Mivel azt írta, riasztóra jó, és az elakadásjelző is megy, nem marad más, csak az a kör, amit a gyújt. kapcsoló indít el. Azon meg nincs más, csak a kormánykapcsoló (ha jól emléxem......) <_<

Én is arra tippelek, nagyon más nem lehet, mert a kar csak "oldalválasztó" funkciót tölt be, így csak az lehet a ludas.

Elküldve
Én is arra tippelek, nagyon más nem lehet, mert a kar csak "oldalválasztó" funkciót tölt be, így csak az lehet a ludas.

Tehát az indexkar?

Elküldve
Sziasztok!

Nem rég vettem egy szivargyújtóba dugható feszültségmérőt, mert rakoncátlankodott a töltésem, és kíváncsi voltam, hogy mikor mennyit tölt a generátor.

Az Isuzu-n van utóizzítás, az biztos (ezt eddig is tudtam). Most beszéltem egy autóvillamossági szerelővel, aki azt mondta, hogy 6 percig megy az utóizzítás. Hát, ha 6-ig nem is, de jó néhány percig biztosan.

Jó le is fikázta a szerelő az Isuzu-s Astra-k generátorát... Nem is csodálom, kb. 2 évente járok felújításra... <_<

Most vasárnap is megszűnt a fordulatszámjelem, azóta sincs. Sőt, töltés is hol van, hol nincs... :wacko:

őőő tudom-tudom OFF, majd kimoderálsz. Mennyit kértek érte? :(

Elküldve
őőő tudom-tudom OFF, majd kimoderálsz. Mennyit kértek érte? :wacko:

Na, ja, vannak nálam találékonyabb emberek... <_<

De én éjjel is látom! :( Igaz 3k-ért...

Ui: Arról nem is beszélve, hogy a multiméter sokkal nagyobb, ráadásul az enyém csúnya sárga ;)

Elküldve
Na, ja, vannak nálam találékonyabb emberek... :wacko:

De én éjjel is látom! ;) Igaz 3k-ért...

Ui: Arról nem is beszélve, hogy a multiméter sokkal nagyobb, ráadásul az enyém csúnya sárga ;)

Jó, persze, meg csóró (és még annál is spúrabb :( ) vagyok, hogy vegyek ilyesmit, de télleg érdekel hogy miért adták <_<

Elküldve
Jó, persze, meg csóró (és még annál is spúrabb :wacko: ) vagyok, hogy vegyek ilyesmit, de télleg érdekel hogy miért adták <_<

Ott van, odaírtam kb. 3k (2600+posta)

No, de most már ne off-oljunk, inkább szidjuk az Isuzu generátort...

Ui: Amúgy ha nekem is eszembe jut a módszered, akkor valószínűleg én sem veszek ilyet

Elküldve
Sziasztok!

Nem rég vettem egy szivargyújtóba dugható feszültségmérőt, mert rakoncátlankodott a töltésem, és kíváncsi voltam, hogy mikor mennyit tölt a generátor.

Az Isuzu-n van utóizzítás, az biztos (ezt eddig is tudtam). Most beszéltem egy autóvillamossági szerelővel, aki azt mondta, hogy 6 percig megy az utóizzítás. Hát, ha 6-ig nem is, de jó néhány percig biztosan.

Jó le is fikázta a szerelő az Isuzu-s Astra-k generátorát... Nem is csodálom, kb. 2 évente járok felújításra... :wacko:

Most vasárnap is megszűnt a fordulatszámjelem, azóta sincs. Sőt, töltés is hol van, hol nincs... :(

Az a lényeg, hogy kihúztak a sárból buli után <_<

Nézd meg a generátor hátulján a sarukat/csavarokat (nem tudom, milyen a Tiéd) lehet csak oxidos, azért nincs fordszámjeled.

Elküldve
Ott van, odaírtam kb. 3k (2600+posta)

No, de most már ne off-oljunk, inkább szidjuk az Isuzu generátort...

Tényleg, már látom <_< (majd beLEDezem a multimétert és akkor én is fogom ;) ) Azzal hogy 2 évente újíttatod fel a generátort, nem lehet hogy inkább keresni kéne egy szépet, és kompletten cserélni? :wacko: Nem létezik hogy ezek gyárilag 2 évre vannak kódolva és állandóan szétesnek :(

Elküldve
Az a lényeg, hogy kihúztak a sárból buli után <_<

Látom mesélt a tesód... Na, ott még volt fordszámjel... Hazafelé fogyott el. Esős időben gyakran le szokott esni alapjárat környékére egy kis időre, ha pocsolyába mentem. De most kereken nulla.

Nézd meg a generátor hátulján a sarukat/csavarokat (nem tudom, milyen a Tiéd) lehet csak oxidos, azért nincs fordszámjeled.

Majd megnézetem, mert nincs hol alámásznom.

Azzal hogy 2 évente újíttatod fel a generátort, nem lehet hogy inkább keresni kéne egy szépet, és kompletten cserélni? :wacko: Nem létezik hogy ezek gyárilag 2 évre vannak kódolva és állandóan szétesnek :(

Mi az a szép? És miért jobb az, ha veszek egy használtat, mint ha az enyémet újíttatom fel? Akkor elvileg ez is szép lesz... 2 éve (talán 3), amikor ezt megcsinálták, akkor 1 év garit is ígértek rá...

Elküldve

Ha egy hónappal ezelőtt írtam volna a HSZ-t akkor én is a felújítást mondom. Azóta levettem a másfél éve "felújított" önindítómat, és rájöttem hogy milyen az, amikor egy önindító jó. (és rájöttem milyen az, amikor a szénkefék csonkig kopnak, és beledarálódnak a forgórészbe, miközben a műanyag fogaskoszorú ropira törik...) Megjegyzem ez a bontott, ami kb. 6x annyit pörög, mint az előző amikor belekerült, 5 ropival olcsóbb volt, mint a felújított. <_<

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.