FPepe Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 Van nálam most egy amerikából behozott obd2 es műszer. Rádugtam az astra f emre és azt irta ki a gép, hogy error. Létezik az, hogy az amerikai műszer nem jó a kocsimhoz? ECU függő mert nembiztos,hogy támogatja azt a protokolt amit az obd2 használ. Sztem ezek a motorok még sima OBD I-esek nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Kis segítség kellene: Hang alapján újra szét kell szednem még a hideg beállta előtt az önindítómat (Bosch), amit tavasszal újítottam föl. Sajnos a szar résolajcsövek miatt xarakodott az indulás, és a sok erőltetés ismét megviselte az önindítót. Kérdésem, hogy hol lehet hozzá alkatrészeket kapni, mert "nincs kedvem" egy új vagy felújított önindítóra beruházni. Valszeg megint arra a műanyag fogaskerékre lesz szükségem, amit tavasszal már cseréltem, mert kb. 1268 darabban jött ki a házból. Csodálkoztam ám rendesen, hogy egyáltalán volt még olyan része ahol el tudta kapni és beindult a verda. Szóval van olyan üzlet, ahol kimondottan alkatrészeket is lehet kapni? Köszi az infókat előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Kis segítség kellene: Hang alapján újra szét kell szednem még a hideg beállta előtt az önindítómat (Bosch), amit tavasszal újítottam föl. Sajnos a szar résolajcsövek miatt xarakodott az indulás, és a sok erőltetés ismét megviselte az önindítót. Kérdésem, hogy hol lehet hozzá alkatrészeket kapni, mert "nincs kedvem" egy új vagy felújított önindítóra beruházni. Valszeg megint arra a műanyag fogaskerékre lesz szükségem, amit tavasszal már cseréltem, mert kb. 1268 darabban jött ki a házból. Csodálkoztam ám rendesen, hogy egyáltalán volt még olyan része ahol el tudta kapni és beindult a verda. Szóval van olyan üzlet, ahol kimondottan alkatrészeket is lehet kapni? Köszi az infókat előre is! Hova valósi vagy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Kis segítség kellene: Hang alapján újra szét kell szednem még a hideg beállta előtt az önindítómat (Bosch), amit tavasszal újítottam föl. Sajnos a szar résolajcsövek miatt xarakodott az indulás, és a sok erőltetés ismét megviselte az önindítót. Kérdésem, hogy hol lehet hozzá alkatrészeket kapni, mert "nincs kedvem" egy új vagy felújított önindítóra beruházni. Valszeg megint arra a műanyag fogaskerékre lesz szükségem, amit tavasszal már cseréltem, mert kb. 1268 darabban jött ki a házból. Csodálkoztam ám rendesen, hogy egyáltalán volt még olyan része ahol el tudta kapni és beindult a verda. Szóval van olyan üzlet, ahol kimondottan alkatrészeket is lehet kapni? Köszi az infókat előre is! Szétborítottam az enyémet, megláttam hány darabból van a műanyag része, összeborítottam, és hívtam a kedvenc bontómat :wacko: 10 pénzért kaptam egy nagyon babát. <_< Többet nem újítok, újíttatok, veszek újítottat, az tuti :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Szeptember18, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2010 Sziasztok Kéne egy kis segítség elektromos tükör bekötéshez, útólag lesz beépítve gyárilag manuális csak kaptam M3 indexes tükröket! Van egy gyári astra F elektromos tükör állítóm és az M indexes tükör, na szóval az állítónak melyik kábelei kellenek az M3 tükör-höz hogy mind a 2 oldalon működjön mind a 4 állítási lehetőség meg stb... Lécci segítsetek Rengeted kábel a kapcsolón és mind tuti nem kell! Link to comment Megosztás: More sharing options...
frecsume Elküldve Szeptember18, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2010 Sziasztok Kéne egy kis segítség elektromos tükör bekötéshez, útólag lesz beépítve gyárilag manuális csak kaptam M3 indexes tükröket! Van egy gyári astra F elektromos tükör állítóm és az M indexes tükör, na szóval az állítónak melyik kábelei kellenek az M3 tükör-höz hogy mind a 2 oldalon működjön mind a 4 állítási lehetőség meg stb... Lécci segítsetek Rengeted kábel a kapcsolón és mind tuti nem kell! Ha nem fűthető akkor egy pár elmarad,egyébként ajtóátvezetőd van vagy kifúrod és át a kábel? bal oldal sárga,szürke és fekete-piros, jobb oldal:zöld,kék,fekete piros ez a közös szál a két motoron ez mind két opldalon van .ű A barna egy test és a fekete +,a többi a fűtésé:két fekete fehér az egyik a kapcsolóé ami arelére megy a másik a led-é világít míg van fűtés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember18, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2010 Sziasztok Kéne egy kis segítség elektromos tükör bekötéshez, útólag lesz beépítve gyárilag manuális csak kaptam M3 indexes tükröket! Van egy gyári astra F elektromos tükör állítóm és az M indexes tükör, na szóval az állítónak melyik kábelei kellenek az M3 tükör-höz hogy mind a 2 oldalon működjön mind a 4 állítási lehetőség meg stb... Lécci segítsetek Rengeted kábel a kapcsolón és mind tuti nem kell! Rá nem tenném :wacko: :( <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
neodd Elküldve Szeptember18, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2010 Üdv! Még nyár közepe fele sikerült egy új autóhoz hozzájutni, Astra F '94-es. Már akkor törött volt a hátul levő teleszkópantenna, ma jutottunk el odáig, hogy kivegyük, megnézni milyen kell bele. Igen ám, de mihelyst kivettük az antennát, elszállt a bal hátsó féklámpa (aminek a vezetékei ugyebár az antenna közelében futnak) . Ezzel párhuzamosan viszont működőképessé vált az eddig üzemképtelen hátsó szélvédő mögötti "extra" féklámpa! Még kb. 10 percet kisérletezgettünk a fékkel, drótokkal (egyszer működött, egyszer nem , teljesen kiszámíthatalanul), mire végül az akksi megadta magát.... Ez normális? Ilyen rövid időt azért ki kellene bírnia (mi lesz itt télen...). Esetleg a féklámpára valakinek valami tippje? Mi okozhatja a problémát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember18, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2010 Üdv! Még nyár közepe fele sikerült egy új autóhoz hozzájutni, Astra F '94-es. Már akkor törött volt a hátul levő teleszkópantenna, ma jutottunk el odáig, hogy kivegyük, megnézni milyen kell bele. Igen ám, de mihelyst kivettük az antennát, elszállt a bal hátsó féklámpa (aminek a vezetékei ugyebár az antenna közelében futnak) . Ezzel párhuzamosan viszont működőképessé vált az eddig üzemképtelen hátsó szélvédő mögötti "extra" féklámpa! Még kb. 10 percet kisérletezgettünk a fékkel, drótokkal (egyszer működött, egyszer nem , teljesen kiszámíthatalanul), mire végül az akksi megadta magát.... Ez normális? Ilyen rövid időt azért ki kellene bírnia (mi lesz itt télen...). Esetleg a féklámpára valakinek valami tippje? Mi okozhatja a problémát? Valami részleges zárlat lehet, ezért merült le az akku is. Végig kell nézni a kábeleket ahol piszkáltátok, lehet letestel valami. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Szeptember18, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2010 Ha nem fűthető akkor egy pár elmarad,egyébként ajtóátvezetőd van vagy kifúrod és át a kábel? bal oldal sárga,szürke és fekete-piros, jobb oldal:zöld,kék,fekete piros ez a közös szál a két motoron ez mind két opldalon van .ű A barna egy test és a fekete +,a többi a fűtésé:két fekete fehér az egyik a kapcsolóé ami arelére megy a másik a led-é világít míg van fűtés. Köszi egyenlőre, ha elakadok még írok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember18, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2010 Üdv! Még nyár közepe fele sikerült egy új autóhoz hozzájutni, Astra F '94-es........ Sztem sikerült a lámpa testelését lepiszkálnotok. A többi izzó világít a lámpában (helyzetjelző, index, tolatólámpa)? A barna színű vezetéknek stabilan testen kell lennie. Aksinak elvileg bírnia kéne ennél többet is, nézd meg a gyártás évét rajta, ha régi akkor érdemes újat venni, mert télen gond lesz vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
neodd Elküldve Szeptember18, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2010 Sztem sikerült a lámpa testelését lepiszkálnotok. A többi izzó világít a lámpában (helyzetjelző, index, tolatólámpa)? A barna színű vezetéknek stabilan testen kell lennie. Aksinak elvileg bírnia kéne ennél többet is, nézd meg a gyártás évét rajta, ha régi akkor érdemes újat venni, mert télen gond lesz vele. A többi izzó világított, a probléma ott kezdődött, hogy kivettük az antennát a helyéről. Onnantól meg kavarodott minden. Még olyanra is gondoltam, hogy mivel törött volt az antenna, és egy lyuk volt így rajta, talán beázhatott (és a vezetékek is kaphattak vizet). Aksi ha minden igaz 2007-es. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 A többi izzó világított, a probléma ott kezdődött, hogy kivettük az antennát a helyéről. Onnantól meg kavarodott minden. Még olyanra is gondoltam, hogy mivel törött volt az antenna, és egy lyuk volt így rajta, talán beázhatott (és a vezetékek is kaphattak vizet). Aksi ha minden igaz 2007-es. Azért a 12Volt nem húz úgy átt vizes környezetben mint pölö a 220. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Azért a 12Volt nem húz úgy átt vizes környezetben mint pölö a 220. 230 <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Azért a 12Volt nem húz úgy átt vizes környezetben mint pölö a 220. 230V se húz át jelentősebben, mint a 12V.... <_< Ráadásul a 12V egyenáram, a 230 váltó ez is számít. Amúgy körülbelül 22kV/cm az áthúzási távolság... :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
benel Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Sziasztok! Egy grundig gyári magnó van a kocsiba, és azt csinálja hogy az egész jobboldal (csipogó-első-hátsó) recseg-szörcsög. Hangerőtől függetlenül, és ott nem is szól zene csak a zaj. Ez a fajta Kiszedtem a magnót, megnéztem a csatik jók. Szerintetek a magnó ment tönkre? Mert elég fura lenne ha a kábelek, mert a komplett jobboldal rossz tehát fura lenne.. Ott a csatlakozók tájékán ameddig láttam jók a kábelek. Érdemes lenne szétszedni a magnót, vagy vegyek egy használt másikat? Csak parázok hogy lehet nem a magnó baja :S Más: A magnó felett kijelzőben van 2 kis égő zöld műanyag cuccban. Azt úgy komplett lehet kapni vagy abból ki lehet vadászni és ugyanolyan kisizzó van mint a középkonzolba ? Az egyik kiégett. kösz előre is Üdv:B Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Sziasztok! Egy grundig gyári magnó van a kocsiba, és azt csinálja hogy az egész jobboldal (csipogó-első-hátsó) recseg-szörcsög. Hangerőtől függetlenül, és ott nem is szól zene csak a zaj. Ez a fajta Kiszedtem a magnót, megnéztem a csatik jók. Szerintetek a magnó ment tönkre? Mert elég fura lenne ha a kábelek, mert a komplett jobboldal rossz tehát fura lenne.. Ott a csatlakozók tájékán ameddig láttam jók a kábelek. Érdemes lenne szétszedni a magnót, vagy vegyek egy használt másikat? Csak parázok hogy lehet nem a magnó baja :S Más: A magnó felett kijelzőben van 2 kis égő zöld műanyag cuccban. Azt úgy komplett lehet kapni vagy abból ki lehet vadászni és ugyanolyan kisizzó van mint a középkonzolba ? Az egyik kiégett. kösz előre is Üdv:B Szerintem a magnó lehet a ludas... Az az égőt foglalatostól lehet kapni... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Sziasztok! Egy grundig gyári magnó van a kocsiba, és azt csinálja hogy az egész jobboldal (csipogó-első-hátsó) recseg-szörcsög. Hangerőtől függetlenül, és ott nem is szól zene csak a zaj. Ez a fajta Kiszedtem a magnót, megnéztem a csatik jók. Szerintetek a magnó ment tönkre? Mert elég fura lenne ha a kábelek, mert a komplett jobboldal rossz tehát fura lenne.. Ott a csatlakozók tájékán ameddig láttam jók a kábelek. Érdemes lenne szétszedni a magnót, vagy vegyek egy használt másikat? Csak parázok hogy lehet nem a magnó baja :S Más: A magnó felett kijelzőben van 2 kis égő zöld műanyag cuccban. Azt úgy komplett lehet kapni vagy abból ki lehet vadászni és ugyanolyan kisizzó van mint a középkonzolba ? Az egyik kiégett. kösz előre is Üdv:B Valószínű néhány vagy csak egy csatolókondi az előerősítőnél feladta. Rádió és kazettás üzemben is recseg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Ha a gyertyakábelem igyencsak megvágott amikor a közelébe értem akkor az cserés mi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Ha a gyertyakábelem igyencsak megvágott amikor a közelébe értem akkor az cserés mi? Gyanús <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Ha a gyertyakábelem igyencsak megvágott amikor a közelébe értem akkor az cserés mi? 1. járó motornál ne fogdosd <_< 2. tegyél rá gégecsövet, feketét pl (a fehér az vékony) mondjuk 11,5-es méretű is rámegy, maximum hosszában fel kell vágni és úgy ráhúzni 3. ha éjjel töksötétben nyitott motorháztetőnél csillagszórót látsz a környékén akkor lehet cserés, de a gégecsöves megoldás olcsóbb Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 1. járó motornál ne fogdosd <_< 2. tegyél rá gégecsövet, feketét pl (a fehér az vékony) mondjuk 11,5-es méretű is rámegy, maximum hosszában fel kell vágni és úgy ráhúzni 3. ha éjjel töksötétben nyitott motorháztetőnél csillagszórót látsz a környékén akkor lehet cserés, de a gégecsöves megoldás olcsóbb 1. Nem fogdostam, áthúzott az magától. 2. Gégecsövön gondolkodtam már én is, de nem tudom mitévő legyek. 3. Nincs karácsonyfa tök sötétben a motortérben, de van amikor elég nehezen indul. Mivel gyertyák cserélve, üzemanyagrendszer rendben van, azért gondolkodom a gyertyakábeleken. Főleg mióta odavágott a kezemnek. Jah és mostanában első indításnál elég sűrűn három hengerezik. Olyankor kocsi megállít, motortér felnyit gyertyakábelek megmozgat, utána pöci röfi minden. 4 Ahogy elnéztem a kábelek gyertya felőli végét, mintha kicsit rozsdásak vagy oxidosak lennének a csatlakozási pontok. Kaptak egy kis féktisztítót, mert kontakt sprém nem volt itthon, hátha javul a helyzet, de nem igazán akart. 5. Gondolkoztam azon a módszeren, hogy sötétben végighúzok egy kábelvéget - aminek a másik fele a testre van kötve - a gyertyakábelek mentén, hátha akkor látok valami értelmeset is. Gondolom ha szikrázik akkor erősen kukába való már a kábel. Lehetséges az hogy pl a legrövidebb kábelen mértem 1,87 KOhm-ot, a leghosszabbon meg valami 4,5 KOhm-ot? Úgy tudom hogy 3 KOhm ellenállás alatt nem szabadna lennie egyik kábelnek sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Az új tükrömbe index is van, és az lenne a kérdésem hogy az indexet hova kössem mert az index kapcolóra hiába kötöm nem működik megfelelően! Előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Az új tükrömbe index is van, és az lenne a kérdésem hogy az indexet hova kössem mert az index kapcolóra hiába kötöm nem működik megfelelően! Előre is köszi Mondjuk az indexizzók vezetékére? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 230V se húz át jelentősebben, mint a 12V.... <_< Ráadásul a 12V egyenáram, a 230 váltó ez is számít. Amúgy körülbelül 22kV/cm az áthúzási távolság... :) Köszönjük Bakter Úr! :o 1. járó motornál ne fogdosd ;) 2. tegyél rá gégecsövet, feketét pl (a fehér az vékony) mondjuk 11,5-es méretű is rámegy, maximum hosszában fel kell vágni és úgy ráhúzni 3. ha éjjel töksötétben nyitott motorháztetőnél csillagszórót látsz a környékén akkor lehet cserés, de a gégecsöves megoldás olcsóbb Sima villanyszerelő gégecsövet? :wacko: Mondjuk az indexizzók vezetékére? :( Határeset.... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts