zotya975 Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Nekem 1-2napot áll és lemerül magától, töltővel fél óra alatt maxra lehet tölteni, és megint jó egy két napig. Gondolom haldoklik, de nemtudom milyet vegyek :S Valószínűleg haldoklik, főleg ha ilyen gyorsan maxon van. Én bementem itt a városban egy akku szaküzletbe, és vettem valami nevenincs 74Ah-at 1 év garival 16 ropiért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Valószínűleg haldoklik, főleg ha ilyen gyorsan maxon van. Én bementem itt a városban egy akku szaküzletbe, és vettem valami nevenincs 74Ah-at 1 év garival 16 ropiért. Én olyant vettem Szigetszentmiklóson 13 rugóért. Itt ni.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Én olyant vettem Szigetszentmiklóson 13 rugóért. Itt ni.. A neten én is találtam jobb árakat, csak ugye a + postaköltség.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Dátumom van!A semmit a rádóhoz értettem! Kell még harmadik csatlakozó? Mert van még ott sok vezeték,ami nincs sehova kötve. A gyári rádióra 3-szintes csati megy, tehát ha még lógnak ott neked pl. barna vezetékek, akkor hiányzik a 3. része a csatinak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vago Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Egyáltalán olyan típusú a rádiód amelyik tud feliratozni a TIDre? Nekem csak a gyári tudott, amit utólag vettem, annak meg nem is kell, mert saját szép kijelzője van. <_< A kapcs rajz szerint egyébként a rádió és a TID között 3 barna-fehér vezeték van, amik a 17, 18, 19 -es lábakra mennek a rádiónál. Szerintem azok lesznek... Blaupunkt car 300-ast vettem,ennek nincs saját kijelzője. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vago Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 A gyári rádióra 3-szintes csati megy, tehát ha még lógnak ott neked pl. barna vezetékek, akkor hiányzik a 3. része a csatinak. Igazad lehet!Utána nézek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Igazad lehet!Utána nézek. 100% hogy úgy van, mert ezzel én is megszívtam anno, nekem is szét volt barmolva a rádiónál minden, hiányoztak a csatik <_< vettem bele gyári rádiót én is ... aztán behalt a Car300 és vettem inkább egy új szerkentyűt bele... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Vágd el a piros-szürkét, és akkor legalább dátumod lesz :wacko: Én a nagyokos torkával kezdtem volna. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Én a nagyokos torkával kezdtem volna. :o Miért? jó játék :) Nekem is úgy volt be"kötve" (inkább taknyolva) hogy a jobb csipogó, és a bal hangszóró volt "hátul" és a bal csipogó volt a komplett első szett <_< :wacko: Amikor kipusztult a car300, akkor vettem egy rendesebb fejegységet, és bekötésnél ott játszottam mi a mi. Aztán jött fater, ránézett, és hozta a kis-csípőt. Indultunk az elejéről, így legalább kimértük melyik drót hova megy, feliratoztuk, aztán kötöttünk. Így már jobb. A két leghátsó volt a legszebb, mert a csomagtartó-ajtómba csak zöld-barna kábel ment :( Mindenhez zöldbarna volt, a 2 hangszóró, az ablaktörlő, a központi zár, minden... ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Miért? jó játék :) Nekem is úgy volt be"kötve" (inkább taknyolva) hogy a jobb csipogó, és a bal hangszóró volt "hátul" és a bal csipogó volt a komplett első szett :wacko: :( Amikor kipusztult a car300, akkor vettem egy rendesebb fejegységet, és bekötésnél ott játszottam mi a mi. Aztán jött fater, ránézett, és hozta a kis-csípőt. Indultunk az elejéről, így legalább kimértük melyik drót hova megy, feliratoztuk, aztán kötöttünk. Így már jobb. A két leghátsó volt a legszebb, mert a csomagtartó-ajtómba csak zöld-barna kábel ment ;) Mindenhez zöldbarna volt, a 2 hangszóró, az ablaktörlő, a központi zár, minden... ;) :o Jó játék lehetett <_< Nekem a hátsók jelenleg is katasztrófálisan vannak bekötve...legalább 3 helyen van toldás...és ezt akarom majd most kiküszöbölni. Na de milyen kábelt vegyek? Sima 2 eres az okés? És kb milyen hosszút? A 2 hangszóróra 15 méter elég nem? Hogy kényelmesen ellehessen vezetni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Jó játék lehetett <_< Nekem a hátsók jelenleg is katasztrófálisan vannak bekötve...legalább 3 helyen van toldás...és ezt akarom majd most kiküszöbölni. Na de milyen kábelt vegyek? Sima 2 eres az okés? És kb milyen hosszút? A 2 hangszóróra 15 méter elég nem? Hogy kényelmesen ellehessen vezetni. Neked még eCCerű, nem az ajtóban van :wacko: Nyomvonal függő, de ha nem kábelezed körbe az ülés-síneket is, aztán csapsz egy kört a tetőkárpitban, és végül a pótkeréknél jössz be a csomagtartóba, akkor szerintem elég lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Neked még eCCerű, nem az ajtóban van :wacko: Nyomvonal függő, de ha nem kábelezed körbe az ülés-síneket is, aztán csapsz egy kört a tetőkárpitban, és végül a pótkeréknél jössz be a csomagtartóba, akkor szerintem elég lesz. Igazából most is a küszöb burkolat alatt megy...szóval szerintem ott fogom elhúzni az újat is. Nem szándékozok felesleges köröket menni a kábellel...csak ami szükséges <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Ma délután meghegesztettem a kocsit. Világított a légzsák lámpa ezért kicseréltem a kormányon az átvezető kábelt. Igaz, hogy a bontott amit vettem nem teljesen ugyanolyan, mert más csatik voltak rajta. Viszont forrasztással kicseréltem rajta a csatlakozókat az eredetivel. Multiméterrel ki lett mérve és jó volt minden vezeték. Most már össze van rakva, de a lámpa most is világít. <_< Miért? :( A duda szól rendesen, pedig az is ezen az átvezetőn megy keresztül, és ugyanúgy forrasztottam azt is. Lehet, hogy a légzsáknak van egy vezérlője a műszerfalban valahol és az szállt el? Vagy újra lehet indítani az elektronikáját valamivel, hogy elfelejtse a hibát? Mit nézzek még meg? :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Ma délután meghegesztettem a kocsit. Világított a légzsák lámpa ezért kicseréltem a kormányon az átvezető kábelt. Igaz, hogy a bontott amit vettem nem teljesen ugyanolyan, mert más csatik voltak rajta. Viszont forrasztással kicseréltem rajta a csatlakozókat az eredetivel. Multiméterrel ki lett mérve és jó volt minden vezeték. Most már össze van rakva, de a lámpa most is világít. :wacko: Miért? ;) A duda szól rendesen, pedig az is ezen az átvezetőn megy keresztül, és ugyanúgy forrasztottam azt is. Lehet, hogy a légzsáknak van egy vezérlője a műszerfalban valahol és az szállt el? Vagy újra lehet indítani az elektronikáját valamivel, hogy elfelejtse a hibát? Mit nézzek még meg? :( Ha jól tévedek, a lufi vezérlője, a kardánbox hátuljánál van, a hátsó hamutartó, és a kézi között, a burkolat alatt. Annak a csatiját megnézheted még. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Ha jól tévedek, a lufi vezérlője, a kardánbox hátuljánál van, a hátsó hamutartó, és a kézi között, a burkolat alatt. Annak a csatiját megnézheted még. <_< Itt a helye, jól tévedsz: Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Ha jól tévedek, a lufi vezérlője, a kardánbox hátuljánál van, a hátsó hamutartó, és a kézi között, a burkolat alatt. Annak a csatiját megnézheted még. <_< OK. Megpróbálom. De gondolod, hogy az a csati is egyszerre halt meg a zárlatos/szakadt átvezető kábellel? Kicsi az esélye.... :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 OK. Megpróbálom. De gondolod, hogy az a csati is egyszerre halt meg a zárlatos/szakadt átvezető kábellel? Kicsi az esélye.... :( Azthittem az átvezető kábel csere, csak ötlet volt, és csak mellé lőttél vele <_< Nem tudom hogy mekkora az esélye, nekem nincs lufi, és nem is igazán foglalkoztam vele még, csak gondoltam hogy azt a pár csavar kitekerést, amiből fel lehet szedni a kardánboxot, megéri ránézni :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Azthittem az átvezető kábel csere, csak ötlet volt, és csak mellé lőttél vele <_< Nem tudom hogy mekkora az esélye, nekem nincs lufi, és nem is igazán foglalkoztam vele még, csak gondoltam hogy azt a pár csavar kitekerést, amiből fel lehet szedni a kardánboxot, megéri ránézni :wacko: Ha úgy vesszük nem lőttem mellé, mert az átvezető kábel tényleg rossz volt. De most hogy kicseréltem, ugyanúgy nem működik a lufi. Tehát nem lett jobb a helyzet. Ezért tuti, hogy valahol még defekt van a rendszerben. ;) De hol? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Ma délután meghegesztettem a kocsit. Világított a légzsák lámpa ezért kicseréltem a kormányon az átvezető kábelt. Igaz, hogy a bontott amit vettem nem teljesen ugyanolyan, mert más csatik voltak rajta. Viszont forrasztással kicseréltem rajta a csatlakozókat az eredetivel. Multiméterrel ki lett mérve és jó volt minden vezeték. Most már össze van rakva, de a lámpa most is világít. <_< Miért? :( A duda szól rendesen, pedig az is ezen az átvezetőn megy keresztül, és ugyanúgy forrasztottam azt is. Lehet, hogy a légzsáknak van egy vezérlője a műszerfalban valahol és az szállt el? Vagy újra lehet indítani az elektronikáját valamivel, hogy elfelejtse a hibát? Mit nézzek még meg? :wacko: Nem tudom, ennél is így van-e, de újabb autóknál nem alszik el magától a lufi visszajelzője, ha megszűnik a hiba, csak Tech műszerrel lehet törölni. Egyik kollégám is szívott vele B Vekivel, mert azoknál gyakori az ülésnél valami csati hiba, ami ilyet okoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember15, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2010 Nem tudom, ennél is így van-e, de újabb autóknál nem alszik el magától a lufi visszajelzője, ha megszűnik a hiba, csak Tech műszerrel lehet törölni. Egyik kollégám is szívott vele, mert azoknál gyakori az ülésnél valami csati hiba, ami ilyet okoz. Lehetséges, hogy nem áll vissza a rendszer alaphelyzetbe magától egy hiba után? Végülis el tudom ezt képzelni. Akkor most irány a márkaszerviz? :wacko: Nem szeretem őket amióta egyszer átvágtak ... <_< Találkozott már valaki hasonlóval? Nem hiszem hogy én vagyok az egyetlen. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba77 Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 a középkonzolba milyen fogalaltu izzok vannak? végre raszantam megam a cserére... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 a középkonzolba milyen fogalaltu izzok vannak? végre raszantam megam a cserére... Semmilyen. Leírás a GyIK-ban <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba77 Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 Semmilyen. Leírás a GyIK-ban <_< Köszi megtaláltam :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 Van nálam most egy amerikából behozott obd2 es műszer. Rádugtam az astra f emre és azt irta ki a gép, hogy error. Létezik az, hogy az amerikai műszer nem jó a kocsimhoz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 Van nálam most egy amerikából behozott obd2 es műszer. Rádugtam az astra f emre és azt irta ki a gép, hogy error. Létezik az, hogy az amerikai műszer nem jó a kocsimhoz? ECU függő mert nembiztos,hogy támogatja azt a protokolt amit az obd2 használ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts