Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Nekem 1-2napot áll és lemerül magától, töltővel fél óra alatt maxra lehet tölteni, és megint jó egy két napig. Gondolom haldoklik, de nemtudom milyet vegyek :S

Valószínűleg haldoklik, főleg ha ilyen gyorsan maxon van. Én bementem itt a városban egy akku szaküzletbe, és vettem valami nevenincs 74Ah-at 1 év garival 16 ropiért.

Link to comment
Megosztás:

Egyáltalán olyan típusú a rádiód amelyik tud feliratozni a TIDre? Nekem csak a gyári tudott, amit utólag vettem, annak meg nem is kell, mert saját szép kijelzője van. <_<

A kapcs rajz szerint egyébként a rádió és a TID között 3 barna-fehér vezeték van, amik a 17, 18, 19 -es lábakra mennek a rádiónál. Szerintem azok lesznek...

Blaupunkt car 300-ast vettem,ennek nincs saját kijelzője.

Link to comment
Megosztás:

Én a nagyokos torkával kezdtem volna. :o

Miért? jó játék :) Nekem is úgy volt be"kötve" (inkább taknyolva) hogy a jobb csipogó, és a bal hangszóró volt "hátul" és a bal csipogó volt a komplett első szett <_< :wacko: Amikor kipusztult a car300, akkor vettem egy rendesebb fejegységet, és bekötésnél ott játszottam mi a mi. Aztán jött fater, ránézett, és hozta a kis-csípőt. Indultunk az elejéről, így legalább kimértük melyik drót hova megy, feliratoztuk, aztán kötöttünk. Így már jobb. A két leghátsó volt a legszebb, mert a csomagtartó-ajtómba csak zöld-barna kábel ment :( Mindenhez zöldbarna volt, a 2 hangszóró, az ablaktörlő, a központi zár, minden... ;) ;)

Link to comment
Megosztás:

Miért? jó játék :) Nekem is úgy volt be"kötve" (inkább taknyolva) hogy a jobb csipogó, és a bal hangszóró volt "hátul" és a bal csipogó volt a komplett első szett :wacko: :( Amikor kipusztult a car300, akkor vettem egy rendesebb fejegységet, és bekötésnél ott játszottam mi a mi. Aztán jött fater, ránézett, és hozta a kis-csípőt. Indultunk az elejéről, így legalább kimértük melyik drót hova megy, feliratoztuk, aztán kötöttünk. Így már jobb. A két leghátsó volt a legszebb, mert a csomagtartó-ajtómba csak zöld-barna kábel ment ;) Mindenhez zöldbarna volt, a 2 hangszóró, az ablaktörlő, a központi zár, minden... ;) :o

Jó játék lehetett <_<

Nekem a hátsók jelenleg is katasztrófálisan vannak bekötve...legalább 3 helyen van toldás...és ezt akarom majd most kiküszöbölni. Na de milyen kábelt vegyek? Sima 2 eres az okés? És kb milyen hosszút? A 2 hangszóróra 15 méter elég nem? Hogy kényelmesen ellehessen vezetni.

Link to comment
Megosztás:

Jó játék lehetett <_<

Nekem a hátsók jelenleg is katasztrófálisan vannak bekötve...legalább 3 helyen van toldás...és ezt akarom majd most kiküszöbölni. Na de milyen kábelt vegyek? Sima 2 eres az okés? És kb milyen hosszút? A 2 hangszóróra 15 méter elég nem? Hogy kényelmesen ellehessen vezetni.

Neked még eCCerű, nem az ajtóban van :wacko: Nyomvonal függő, de ha nem kábelezed körbe az ülés-síneket is, aztán csapsz egy kört a tetőkárpitban, és végül a pótkeréknél jössz be a csomagtartóba, akkor szerintem elég lesz.

Link to comment
Megosztás:

Neked még eCCerű, nem az ajtóban van :wacko: Nyomvonal függő, de ha nem kábelezed körbe az ülés-síneket is, aztán csapsz egy kört a tetőkárpitban, és végül a pótkeréknél jössz be a csomagtartóba, akkor szerintem elég lesz.

Igazából most is a küszöb burkolat alatt megy...szóval szerintem ott fogom elhúzni az újat is. Nem szándékozok felesleges köröket menni a kábellel...csak ami szükséges <_<

Link to comment
Megosztás:

Ma délután meghegesztettem a kocsit. Világított a légzsák lámpa ezért kicseréltem a kormányon az átvezető kábelt. Igaz, hogy a bontott amit vettem nem teljesen ugyanolyan, mert más csatik voltak rajta. Viszont forrasztással kicseréltem rajta a csatlakozókat az eredetivel. Multiméterrel ki lett mérve és jó volt minden vezeték. Most már össze van rakva, de a lámpa most is világít. <_< Miért? :(

A duda szól rendesen, pedig az is ezen az átvezetőn megy keresztül, és ugyanúgy forrasztottam azt is. Lehet, hogy a légzsáknak van egy vezérlője a műszerfalban valahol és az szállt el? Vagy újra lehet indítani az elektronikáját valamivel, hogy elfelejtse a hibát?

Mit nézzek még meg? :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Ma délután meghegesztettem a kocsit. Világított a légzsák lámpa ezért kicseréltem a kormányon az átvezető kábelt. Igaz, hogy a bontott amit vettem nem teljesen ugyanolyan, mert más csatik voltak rajta. Viszont forrasztással kicseréltem rajta a csatlakozókat az eredetivel. Multiméterrel ki lett mérve és jó volt minden vezeték. Most már össze van rakva, de a lámpa most is világít. :wacko: Miért? ;)

A duda szól rendesen, pedig az is ezen az átvezetőn megy keresztül, és ugyanúgy forrasztottam azt is. Lehet, hogy a légzsáknak van egy vezérlője a műszerfalban valahol és az szállt el? Vagy újra lehet indítani az elektronikáját valamivel, hogy elfelejtse a hibát?

Mit nézzek még meg? :(

Ha jól tévedek, a lufi vezérlője, a kardánbox hátuljánál van, a hátsó hamutartó, és a kézi között, a burkolat alatt. Annak a csatiját megnézheted még. <_<

Link to comment
Megosztás:

Ha jól tévedek, a lufi vezérlője, a kardánbox hátuljánál van, a hátsó hamutartó, és a kézi között, a burkolat alatt. Annak a csatiját megnézheted még. <_<

OK. Megpróbálom.

De gondolod, hogy az a csati is egyszerre halt meg a zárlatos/szakadt átvezető kábellel? Kicsi az esélye.... :wacko:

Link to comment
Megosztás:

OK. Megpróbálom.

De gondolod, hogy az a csati is egyszerre halt meg a zárlatos/szakadt átvezető kábellel? Kicsi az esélye.... :(

Azthittem az átvezető kábel csere, csak ötlet volt, és csak mellé lőttél vele <_< Nem tudom hogy mekkora az esélye, nekem nincs lufi, és nem is igazán foglalkoztam vele még, csak gondoltam hogy azt a pár csavar kitekerést, amiből fel lehet szedni a kardánboxot, megéri ránézni :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Azthittem az átvezető kábel csere, csak ötlet volt, és csak mellé lőttél vele <_< Nem tudom hogy mekkora az esélye, nekem nincs lufi, és nem is igazán foglalkoztam vele még, csak gondoltam hogy azt a pár csavar kitekerést, amiből fel lehet szedni a kardánboxot, megéri ránézni :wacko:

Ha úgy vesszük nem lőttem mellé, mert az átvezető kábel tényleg rossz volt. De most hogy kicseréltem, ugyanúgy nem működik a lufi. Tehát nem lett jobb a helyzet.

Ezért tuti, hogy valahol még defekt van a rendszerben. ;)

De hol? :(

Link to comment
Megosztás:

Ma délután meghegesztettem a kocsit. Világított a légzsák lámpa ezért kicseréltem a kormányon az átvezető kábelt. Igaz, hogy a bontott amit vettem nem teljesen ugyanolyan, mert más csatik voltak rajta. Viszont forrasztással kicseréltem rajta a csatlakozókat az eredetivel. Multiméterrel ki lett mérve és jó volt minden vezeték. Most már össze van rakva, de a lámpa most is világít. <_< Miért? :(

A duda szól rendesen, pedig az is ezen az átvezetőn megy keresztül, és ugyanúgy forrasztottam azt is. Lehet, hogy a légzsáknak van egy vezérlője a műszerfalban valahol és az szállt el? Vagy újra lehet indítani az elektronikáját valamivel, hogy elfelejtse a hibát?

Mit nézzek még meg? :wacko:

Nem tudom, ennél is így van-e, de újabb autóknál nem alszik el magától a lufi visszajelzője, ha megszűnik a hiba, csak Tech műszerrel lehet törölni. Egyik kollégám is szívott vele B Vekivel, mert azoknál gyakori az ülésnél valami csati hiba, ami ilyet okoz.

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom, ennél is így van-e, de újabb autóknál nem alszik el magától a lufi visszajelzője, ha megszűnik a hiba, csak Tech műszerrel lehet törölni. Egyik kollégám is szívott vele, mert azoknál gyakori az ülésnél valami csati hiba, ami ilyet okoz.

Lehetséges, hogy nem áll vissza a rendszer alaphelyzetbe magától egy hiba után? Végülis el tudom ezt képzelni.

Akkor most irány a márkaszerviz? :wacko: Nem szeretem őket amióta egyszer átvágtak ... <_<

Találkozott már valaki hasonlóval? Nem hiszem hogy én vagyok az egyetlen. :(

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.