yankee Elküldve Augusztus28, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2010 Sziasztok! Megtudná mondani nekem valaki,hogy mik ezek? Villogó ledek. Ha utólagos riasztó van benne ahhoz van. De, hogy miért van 3 azt nem tudom. 3Fajta riasztó meg fordult már benne? Az gáz, a vezeték halmaz állapotát nézve is, meg a szak tudatlanságot nézve is, hogy miért kellet minden riasztónak ujjat fúrni PF Riasztón kívül nem tudok mást el képzelni. De majd aki jobban tudja meg mondja Link to comment Megosztás: More sharing options...
vago Elküldve Augusztus28, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2010 A felső képen az utólag beépített riasztó ledjei láthatók. Az alsón pedig a gyárié. Vajon mivel lehet őket müködésbe hozni,mert nem adtak hozzá sem távkapcsolót,sem pedig azt nem mondták,hogy hol lehet,vagy egyáltalán mükszik-e? Egyáltalán,hogy néz ki,hol kereshetem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Augusztus28, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2010 Kábel bogozás, vezérlő keresés és utána könnyebb lesz a helyzet. Legalább a típusa meglesz. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Augusztus28, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2010 Vonóhorog van rajta? Volt akinek ilyen visszajelzőt "csináltak". Link to comment Megosztás: More sharing options...
vago Elküldve Augusztus28, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2010 Kábel bogozás, vezérlő keresés és utána könnyebb lesz a helyzet. Legalább a típusa meglesz. ^_^ Akkor megint molyolhatok benne legalább egy napot,csak az a baj,hogy nem tom mit keressek! Van rajta "peca",ma vontattam is,csak nem figyeltem,hogy pillogott-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Augusztus28, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2010 Esetleg fotózz le minden kis dobozkát, amibe vezetékek mennek. Ez mondjuk a központi záré, csak példának mutatom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Augusztus28, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2010 Vajon mivel lehet őket müködésbe hozni,mert nem adtak hozzá sem távkapcsolót,sem pedig azt nem mondták,hogy hol lehet,vagy egyáltalán mükszik-e? Egyáltalán,hogy néz ki,hol kereshetem? Az a felső zöld a ködlámpa kapcsoló mellett, nálam utánfutó index-visszajelző. Szerintem itt is az lesz. Elég sz@r helyen van, mert csak akkor látom, ha keresem, mert nekem kitakarja a kormány. Egyébként ha tök sötét van, néha látni, hogy halványan villog utánfutó nélkül is. (Vészvillogóra nálam nem villan, ne úgy próbáld). Üdv Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
vago Elküldve Augusztus28, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2010 Esetleg fotózz le minden kis dobozkát, amibe vezetékek mennek. Ez mondjuk a központi záré, csak példának mutatom. http://pics.coldline.hu/pics/43750-20100601-Zc9l30.jpg Értem,holnap rávetem magam. Köszönöm a gyors választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Augusztus28, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2010 Nincs mit, sok sikert! ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
vago Elküldve Augusztus28, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2010 Az a felső zöld a ködlámpa kapcsoló mellett, nálam utánfutó index-visszajelző. Szerintem itt is az lesz. Elég sz@r helyen van, mert csak akkor látom, ha keresem, mert nekem kitakarja a kormány. Egyébként ha tök sötét van, néha látni, hogy halványan villog utánfutó nélkül is. (Vészvillogóra nálam nem villan, ne úgy próbáld). Üdv Gábor Eggyel kevesbb az ismeretlen visszajelző. Köszönöm Én is Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Augusztus28, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2010 Az a felső zöld a ködlámpa kapcsoló mellett, nálam utánfutó index-visszajelző. Szerintem itt is az lesz. Elég sz@r helyen van, mert csak akkor látom, ha keresem, mert nekem kitakarja a kormány. Egyébként ha tök sötét van, néha látni, hogy halványan villog utánfutó nélkül is. (Vészvillogóra nálam nem villan, ne úgy próbáld). Én meg rákötöttem óracsoportra ^_^ ott villog, nem lent a takarásban :D egyébként indexre vagy vészvillogóra egy pillanatra fel kellene villannia.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
vago Elküldve Augusztus28, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2010 Én meg rákötöttem óracsoportra ^_^ ott villog, nem lent a takarásban :D egyébként indexre vagy vészvillogóra egy pillanatra fel kellene villannia.. :D Most,hogy mondod mintha láttam volna én is,csak nem tudtam mihez kötni. Egyébként majdnem földik vagyunk./Hsámson/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Augusztus28, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2010 Én meg rákötöttem óracsoportra ^_^ ott villog, nem lent a takarásban :D egyébként indexre vagy vészvillogóra egy pillanatra fel kellene villannia.. ;) Igen, rákötni az óracsoportra tervbe van véve... De nincs első prioritási szinten :D Egyszer villan ha jól rémlik nálam is, aztán halványan folytatja utánfutó nélkül. Vészvillogóra nem reagál. Semmit. Ez elektromos topik, remélem belefér: Már egy ideje megfigyeltem, hogy esőben/kocsimosásnál beázik a jobb oldali indexbúrám elöl. Ma valahogy igazgattam, aztán a kezemben maradt :D Egész fekete volt már a széleiben, amennyire tudtam kitakarítgattam, és visszaragasztottam a helyére, jól körbenyomva ragasztóval. Ugye ez gyárilag nem volt kiszerelhető? Mármint nem innen kell égőt cserélni, vagy valami. Üdv Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus28, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2010 Igen, rákötni az óracsoportra tervbe van véve... De nincs első prioritási szinten ^_^ Egyszer villan ha jól rémlik nálam is, aztán halványan folytatja utánfutó nélkül. Vészvillogóra nem reagál. Semmit. Ez elektromos topik, remélem belefér: Már egy ideje megfigyeltem, hogy esőben/kocsimosásnál beázik a jobb oldali indexbúrám elöl. Ma valahogy igazgattam, aztán a kezemben maradt :D Egész fekete volt már a széleiben, amennyire tudtam kitakarítgattam, és visszaragasztottam a helyére, jól körbenyomva ragasztóval. Ugye ez gyárilag nem volt kiszerelhető? Mármint nem innen kell égőt cserélni, vagy valami. Üdv Gábor Nem ilyen gyárilag, más is hagyta már el a búrát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus28, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2010 Igen, rákötni az óracsoportra tervbe van véve... De nincs első prioritási szinten ^_^ Egyszer villan ha jól rémlik nálam is, aztán halványan folytatja utánfutó nélkül. Vészvillogóra nem reagál. Semmit. Ez elektromos topik, remélem belefér: Már egy ideje megfigyeltem, hogy esőben/kocsimosásnál beázik a jobb oldali indexbúrám elöl. Ma valahogy igazgattam, aztán a kezemben maradt :D Egész fekete volt már a széleiben, amennyire tudtam kitakarítgattam, és visszaragasztottam a helyére, jól körbenyomva ragasztóval. Ugye ez gyárilag nem volt kiszerelhető? Mármint nem innen kell égőt cserélni, vagy valami. Üdv Gábor Csak egy csavar fogja, és nem is kell teljesen kivenni kiszedéskor, mert csak egy villás fület szorít elég maglazítani hogy kiszedd az indexet. Amúgy kiszedve könnyebb izzót cserélni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Augusztus28, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2010 Sziasztok. Az mitől lehet, hogy hetente-kéthetente csinál olyat, hogy akarom indítani a motort és csak tekeri tekeri. Nem indul be. Aztán néha sokadjára próbálom akkor meg egyszer csak elindul. Akkor megint megy pár hétig gond nélkül a kocsi. Mi lehet ez? Elektromos probléma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Augusztus28, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2010 Sziasztok. Az mitől lehet, hogy hetente-kéthetente csinál olyat, hogy akarom indítani a motort és csak tekeri tekeri. Nem indul be. Aztán néha sokadjára próbálom akkor meg egyszer csak elindul. Akkor megint megy pár hétig gond nélkül a kocsi. Mi lehet ez? Elektromos probléma? Gondolom hibakód nincs. Két dolog lehet: 1, Nem kap üzemanyagot 2, Nincs gyújtás. De így messziről megmondani... hát nehéz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Augusztus28, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2010 Sziasztok. Aztán néha sokadjára próbálom akkor meg egyszer csak elindul. Akkor megint megy pár hétig gond nélkül a kocsi. Mi lehet ez? Elektromos probléma? 1 tankkal vagy utántöltesz menet közben? ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus29, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2010 Sziasztok. Az mitől lehet, hogy hetente-kéthetente csinál olyat, hogy akarom indítani a motort és csak tekeri tekeri. Nem indul be. Aztán néha sokadjára próbálom akkor meg egyszer csak elindul. Akkor megint megy pár hétig gond nélkül a kocsi. Mi lehet ez? Elektromos probléma? Nekem eddíg a következők okoztak ilyen tönetet: először haldokló AC, aztán kontaktos AC-csati (amikor a kölykök már nagyon izegtek-mozogtak hátul hogy :mikó megyünk máááá..akkor szokott elindulni mert ugye ott megy ki a kábelkorbács), harmadszor meg haldokló gyujtásmodul. Néha indult, aztán 3X nehezen, aztán mgint egy hétig gond nékül...stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vago Elküldve Augusztus29, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2010 Sziasztok! Diesel astrában,a generátorra hány vezetéknek kell mennie?A szineket is jó lenne tudni. Haveromnak beállt benne a csapágy,a vezetékek meg ugy voltak neki toldozgatva. Nagy lendülettel széttépte a toldásoknál,csak sajna nem jegyezte meg, mit-honnan? Tud segiteni valaki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Augusztus29, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2010 Sziasztok! Diesel astrában,a generátorra hány vezetéknek kell mennie?A szineket is jó lenne tudni. Haveromnak beállt benne a csapágy,a vezetékek meg ugy voltak neki toldozgatva. Nagy lendülettel széttépte a toldásoknál,csak sajna nem jegyezte meg, mit-honnan? Tud segiteni valaki? A kapcsolási rajz szerint a következő vezetékek mennek rá: 1P jelű bemenetre: piros 6-os 1-esre: sárga-piros 0,75-ös 2-esre: zöld 0,75-ös 3-asra: fekete 0,75-ös 4-esre: piros 4-es Remélem tudtam segíteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vago Elküldve Augusztus29, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2010 A kapcsolási rajz szerint a következő vezetékek mennek rá: 1P jelű bemenetre: piros 6-os 1-esre: sárga-piros 0,75-ös 2-esre: zöld 0,75-ös 3-asra: fekete 0,75-ös 4-esre: piros 4-es Remélem tudtam segíteni. Köszönöm,megyek és próbálkozunk! Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstraF_Feri Elküldve Augusztus29, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2010 Milyen Vectra? A vagy B? A-s vectra volt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Augusztus29, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2010 Vonóhorog van rajta? Volt akinek ilyen visszajelzőt "csináltak". Nekem bent villog a vonóhorog a műszercsoportban :D Legalábbis vészvillogó esetén ^_^ Amugy nem tudom, mert nem vontattam vele még azt hiszem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve Augusztus29, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2010 Nagy problémám van, NZ-SE átalakítás után gyújtás ráadásakor nem gyullad ki a sárga lámpa, csak olaj és kézifék, ami ECU nélkül is ég, és az AC-t sem indítja. Átnéztem mindent, de az ECU mellett bejön még egy csati az AC relének, egy 9 tűs négyzet alakú, ezek párjai meg is vannak, DE van még egy kis négyzet alakú fekete csati 3 vezetékkel, mindhárom vezeték az ECU-ba megy, ennek nincs párja. Mi lehet ez? Már csak erre tudok gondolni, hogy az okozhatja a problémát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts