mrbis Elküldve Augusztus13, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2010 Mennyit jelent az hogy egy w1102 es km óraegység delco vagy vdo márkájú? Ettöl még az útszakaszjeladó egyforma nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus13, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2010 Erősen bendix gyanús ugyanis hidegben nehezen rántja ki -ez egy alapos pucolással és utána átkenéssel orvosolható.. :D Én is erre tippelek. Ha nem induláskor kocogatásra behúz, akkor meg tuti. Mennyit jelent az hogy egy w1102 es km óraegység delco vagy vdo márkájú? Ettöl még az útszakaszjeladó egyforma nem? Két gyártó terméke, fel lehet cserélni őket, de ha pölö a régi órád akarod átrakni a megtett kilóméter miatt a másik műszeregységbe az csak faragás után fog menni. Az útjeladós em cserélhető, én is váltottam, és hamis értéket mér, bár ettől még a kocsi tökéletesen működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Augusztus14, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2010 Én is erre tippelek. Ha nem induláskor kocogatásra behúz, akkor meg tuti. Két gyártó terméke, fel lehet cserélni őket, de ha pölö a régi órád akarod átrakni a megtett kilóméter miatt a másik műszeregységbe az csak faragás után fog menni. Az útjeladós em cserélhető, én is váltottam, és hamis értéket mér, bár ettől még a kocsi tökéletesen működik. Eredetileg W1102 es, Delco, normál (nem fordsz mérős) volt a kocsiban. Ezt cseréltem ki egy ugyanilyen "W" számú fordsz mérősre aminek vdo a márkája. Ezért kérdeztem ezt, hogy a vdo és a delco között van e valami működsbeli különbség a jeladók között. A bc miatt lenne ez fontos hogy 16665 ös legyen. A megtett km nem érdekes, mert írom egy papiron a km állást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus14, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2010 Eredetileg W1102 es, Delco, normál (nem fordsz mérős) volt a kocsiban. Ezt cseréltem ki egy ugyanilyen "W" számú fordsz mérősre aminek vdo a márkája. Ezért kérdeztem ezt, hogy a vdo és a delco között van e valami működsbeli különbség a jeladók között. A bc miatt lenne ez fontos hogy 16665 ös legyen. A megtett km nem érdekes, mert írom egy papiron a km állást. Szerintem van, mert a régi órámmal rendesen működött, az fordulatszámmérőssel egy fix. számot mutatott bármennyivel menem, asszem 27Km/órát, most hogy összecseréltem a jeladókat meg fele annyit mér mint amennyivel megyek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bazsi19 Elküldve Augusztus14, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2010 Eredetileg W1102 es, Delco, normál (nem fordsz mérős) volt a kocsiban. Ezt cseréltem ki egy ugyanilyen "W" számú fordsz mérősre aminek vdo a márkája. Ezért kérdeztem ezt, hogy a vdo és a delco között van e valami működsbeli különbség a jeladók között. A bc miatt lenne ez fontos hogy 16665 ös legyen. A megtett km nem érdekes, mert írom egy papiron a km állást. mennyiért vetted?:wacko: :D a km er órát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus14, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2010 Szerintem van, mert a régi órámmal rendesen működött, az fordulatszámmérőssel egy fix. számot mutatott bármennyivel menem, asszem 27Km/órát, most hogy összecseréltem a jeladókat meg fele annyit mér mint amennyivel megyek. Nem a jeladón múlik :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Augusztus14, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2010 Nem a jeladón múlik :D Hiába magyarázod, úgysem értik meg. Nem is tudom, hányszor volt már téma. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Augusztus14, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2010 mennyiért vetted?:wacko: :D a km er órát? Paksi bontóban vettem 6000 ért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus14, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2010 Nem a jeladón múlik :D De végülis nekem mindegy, nálam nincs jelentősége. De azért mond el min múlik, most utoljára. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bazsi19 Elküldve Augusztus14, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2010 Paksi bontóban vettem 6000 ért. ahham értem az jó olcsó bonto itt a közelbe a sima órát 15ért akarták adni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Augusztus14, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2010 ahham értem az jó olcsó bonto itt a közelbe a sima órát 15ért akarták adni :D Az igen. Elég drága környéken lax. :wacko: Nekem ha ekll vlmi mindig megkérdem ezeket h van e nekik. Ha nincs nálunk raktáron, akk hoznak be külföldről cumókat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Séfbácsi Elküldve Augusztus14, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2010 Sziasztok! Segítség kellene nekem. Van egy 1996-os astra f caravan TD kocsi. Az adagoló szelepétől megy egy kábel az izzítási idő reléhez és ugyanaz a kábel megy egy zöld henger alakú csokiba a bal kerékdob oldalán. Ez a kábel másodszor füstöl el. Ha direktre kötöm a szelepet akkor semmi gond csak úgy tudom leállítani ha leveszem a kábelt az aksiról. Ha kicserélem az eredeti kábelt akkor kb 2 hét után felizzik. A kérdés, hogy hova megy a másik vége a kábelnek és hol lehet zárlatos, továbbá mi az a zöld csoki szerűség. Köszönettel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus14, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2010 Sziasztok! Segítség kellene nekem. Van egy 1996-os astra f caravan TD kocsi. Az adagoló szelepétől megy egy kábel az izzítási idő reléhez és ugyanaz a kábel megy egy zöld henger alakú csokiba a bal kerékdob oldalán. Ez a kábel másodszor füstöl el. Ha direktre kötöm a szelepet akkor semmi gond csak úgy tudom leállítani ha leveszem a kábelt az aksiról. Ha kicserélem az eredeti kábelt akkor kb 2 hét után felizzik. A kérdés, hogy hova megy a másik vége a kábelnek és hol lehet zárlatos, továbbá mi az a zöld csoki szerűség. Köszönettel. Milyen? :wacko: Mert van 2 féle! :D (DTL vagy ISUZU) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Séfbácsi Elküldve Augusztus14, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2010 Német. Nem isuzu. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus14, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2010 Német. Nem isuzu. Most kölcsönbe van a DTL uncsiméknál, holnap este ha hazahozzák megvizsgálom neked! :wacko: (ha addig meg nem előz valamelyik cartárs! :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Séfbácsi Elküldve Augusztus14, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2010 Köszi. Ma kicseréltem de nem tudom meddig tart. Most műkszik. Nesze neked az ember egyszer vesz öreg kocsit és egy hónap alatt ötször szereltem :D Csomó gondom van vele. Nem megy a belső levegő keringető, előtétellenállást kell cserélni, hátsóablak öblítés nem megy, szélvédőt újra kell ragasztani, légrugó mellé fúj.stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus14, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2010 Köszi. Ma kicseréltem de nem tudom meddig tart. Most műkszik. Nesze neked az ember egyszer vesz öreg kocsit és egy hónap alatt ötször szereltem :wacko: Pech... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Séfbácsi Elküldve Augusztus14, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2010 De megy mint akit segberúgtak és elnyeli a jövő hetet is a háta :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bazsi19 Elküldve Augusztus15, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2010 De megy mint akit segberúgtak és elnyeli a jövő hetet is a háta :wacko: hát igen ez ijen enyémnekis van baja enyém 97es fastra kerek hátulja van ráadásul rendörségi volt szegény autó mitkapott a rendörbácsiktol biztosan nem ugybántak vele mint én :wacko: :wacko: :D az a jó ha tudsz menni vhová ha kel cucc igen elég drága sajnos de csak azért mert magán bonto és ugy adja ahogy ö gondolja pl vettem váltóra bört mégváltó kartis adott hozzá 1000ft é persze amikor megkérdeztem az órát egyböl 15ezer hát mondom netenis 5-6ezreké leeht venni de mivolt abban 15ezer nemtok rájönni demár m1 vettem netröl :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
frecsume Elküldve Augusztus16, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2010 valakinek:Visit My Website? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus16, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2010 valakinek:Visit My Website? Az ELADÓ topikban.... ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus16, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2010 valakinek:Visit My Website? köszi van, gyárilag. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus16, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2010 valakinek:Visit My Website? Ilyen szakadt számlappal, még drága is ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Augusztus17, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2010 Úgy néz ki meghalt az akkumulátorom ma reggelre. Kapocsfeszültség, kb. 9 Volt. Ingadozó. Már a múlt héten észrevettem, feltünően meleg volt a teteje. A testet leszedve, és áramot mérve 165 mA. Ez betudható szerintem a riasztónak. Lehetséges a fenékszárlat ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus17, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2010 Úgy néz ki meghalt az akkumulátorom ma reggelre. Kapocsfeszültség, kb. 9 Volt. Ingadozó. Már a múlt héten észrevettem, feltünően meleg volt a teteje. A testet leszedve, és áramot mérve 165 mA. Ez betudható szerintem a riasztónak. Lehetséges a fenékszárlat ? Az kicsit sok. Nem világított vmi lámpa, esetleg a DID/TID kijelző, miután levetted az akksisarut? Lehet fenékzárlat a hiba oka. Folyadékszinteket néztél a cellákban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts