szantozoli Elküldve Április11, 2005 Elküldve Április11, 2005 Hello! A hétvégén bemérettem a gyújtáskábeleket, és a leghosszabb (1) ellenállása 8,4 Ohm körül volt, a másik 3-é viszont csak 3 és 4 Ohm közötti. Nem baj, hogy az 1-es hengeré ennyire eltérő a többihez képest? :?: Ja, és a gyertyákkal kapcsolatban is lenne egy kérdésem WR8DC gyertyát tettek bele régebben, amit már ki is cseréltettem, de a hőérték itt is 8. A könyv szerint nekem csak 7-es hőérték javasolt ('92-es C16NZ). Lehet belőle valami gubanc? :?:
Laci4 Elküldve Április11, 2005 Elküldve Április11, 2005 Skacok! Tud vki vmi bensőségesebb infót a lambda szondák őőő.. lábairól? :wink: :oops: Az érdekelne, hogy nekem egy 3 lábas kütyü van... Namost melyik mi.. Van e esetleg olyan hogy +táp, föld és mondjuk jel? Csak mert azt villogja a szentem, hogy 38 Oxigen senzor voltage Low Meg bejött egy 93 as is, ami Hall Effect Switch Low Voltage.. de ez lehet csak kontár hiba... De most érdekes volt. Hazafelé a taliról megküldtük petyával a vasakat,mert egy kis csira.. nem emlékszem milyen kocsi, ugy jött be közénk, elénk, h majdnem elvitte az orrunkat, ozt még tolt is.. Na szóval megkergettük a vasat 220ig.. ÉS NEM világított a mocikontrolom!! Eddig 140 fölött szinte tutkó volt h elkezdett pilácsolni, és amint lejebb vettem a gázt, elaludt.. Most viszont fordítva volt, hogy azért ne örüljek. Amint lelasítottam szép nyugis tempóra, pilácsolni kezdett, egészen leállításig. Most megent nem világit ha beindítom, de nem mentem vele.. Úgy biztos megint kijönne.. ezek a rejtélyes hibák, nem hibák.. ehh... sirba fog vinni :(
Julio Elküldve Április11, 2005 Elküldve Április11, 2005 Skacok! Tud vki vmi bensőségesebb infót a lambda szondák őőő.. lábairól? :wink: :oops: Az érdekelne, hogy nekem egy 3 lábas kütyü van... Namost melyik mi.. Van e esetleg olyan hogy +táp, föld és mondjuk jel? Csak mert azt villogja a szentem, hogy 38 Oxigen senzor voltage Low Meg bejött egy 93 as is, ami Hall Effect Switch Low Voltage.. de ez lehet csak kontár hiba... De most érdekes volt. Hazafelé a taliról megküldtük petyával a vasakat,mert egy kis csira.. nem emlékszem milyen kocsi, ugy jött be közénk, elénk, h majdnem elvitte az orrunkat, ozt még tolt is.. Na szóval megkergettük a vasat 220ig.. ÉS NEM világított a mocikontrolom!! Eddig 140 fölött szinte tutkó volt h elkezdett pilácsolni, és amint lejebb vettem a gázt, elaludt.. Most viszont fordítva volt, hogy azért ne örüljek. Amint lelasítottam szép nyugis tempóra, pilácsolni kezdett, egészen leállításig. Most megent nem világit ha beindítom, de nem mentem vele.. Úgy biztos megint kijönne.. ezek a rejtélyes hibák, nem hibák.. ehh... sirba fog vinni :( A háromvezetékesnél: +12V Test Jel a "38 Oxigen senzor voltage Low" hibánál lehet, hogy nem kap tápot vagy a jel vezeték letestel vagy a legrosszabb ha teljesen kinyúlt a szenzor és nincs vezérlő jel. Ki lehet mérni egy mutatós műszerrel mérőkábel a test és a jel közé és egy kis frutti a motornak, Kb.: 100mV-ról 1V-ra tér ki a mutató és viszonylag intenzíven akkor jó egyébként kuka. Nekem amikor besz@rt akkor állandóan 300mV-ot mutatott. Egy kis angol segítség: http://www.topbuzz.co.uk/info/oxygen_senso...ygen_sensor.htm Julio
Laci4 Elküldve Április11, 2005 Elküldve Április11, 2005 Nagyon nagyon köszi!!! Pont ilyenen agyaltam!! Akkor már csak azt kell megtalálnom, melyik lába melyik, de azt nem lesz nehéz. (elektromüszerészként végeztem). Köszi a segítséget.. Amúgy meg az a baj, hogy hol csinálja hol nem.. szal lehet kontkat, vagy törött kábel, mert elég hülyén néz ki a szenzor töve, ahonnan kijön... majd mutizok képet is...
kaszika Elküldve Április12, 2005 Elküldve Április12, 2005 Sziasztok! Delco generátornál elment a töltés. Szétszedtem, diódák szénkefék rendben, kicseréltem a feszszabályzót. Az töltés egy napig rendben volt utána elszállt újra. Kérdésem, a feszszabályzó bemenete a kék-fehér vezetékkel honnan kapja a jelet? Közvetlen a töltésjelző lámpáról, vagy valami más is van a rendszerben? Köszönettel,
Julio Elküldve Április12, 2005 Elküldve Április12, 2005 Sziasztok! Delco generátornál elment a töltés. Szétszedtem, diódák szénkefék rendben, kicseréltem a feszszabályzót. Az töltés egy napig rendben volt utána elszállt újra. Kérdésem, a feszszabályzó bemenete a kék-fehér vezetékkel honnan kapja a jelet? Közvetlen a töltésjelző lámpáról, vagy valami más is van a rendszerben? Köszönettel, Egy vezeték megy a töltésvisszajelző lámpához, amely ha testet kap világít, ezért a kék-fehér nem kapja a jelet hanem adja, mégpedig testet. Szerintem nézd meg nem sérült-e a kék-fehér vezeték szigetelése és nem testel-e le a kasznihoz vagy a motorblokkhoz. Lásd: http://julio.fw.hu/s1.jpg 117 http://julio.fw.hu/s5.jpg 567 Julio
kaszika Elküldve Április12, 2005 Elküldve Április12, 2005 Köszönöm a segítséget. A kapja adja kapcsolatban szerintem kapja is, mivel SZVSZ a feszszabályzó innen tudja, hogy rajta van a gyújtás és delejezheti a forgórészt.
Gepard Elküldve Április13, 2005 Elküldve Április13, 2005 Tegnap indítózásnál valami nagyot kattant, azóta ha indítok nem húzza vissza a rugó a kulcsot, gondolom az adhatta meg magát. A kérdésem az lenne, hogy mekkora meló kicserélni, ha leszedem a burkolatot akkor látok valamit, ahol a rugónak eredetileg lennie kellene?
opel16v Elküldve Április13, 2005 Elküldve Április13, 2005 Nem úgy van az... :( A slussz egy hibrid fémdarab, nem tudod szétszedni. A végén ott fityeg a kapcsoló modul, de abban nincs rugó, és vigyázz mert ha szétugrik, akkor akár egész estés programod is lehet vele... :(
PetiGSI Elküldve Április15, 2005 Elküldve Április15, 2005 Emberek egy kírdísem lenne : Ma reggel mikor állítottam a tükrökön (motoros tükör) picit erölködő hangja volt a tükörmozgató motornak. Ezt a mechanikát belehet olajozni vagy zsírozni? Vagy hagyjam a francba hisz félévente ha állítok rajta :wink:
beck31 Elküldve Április22, 2005 Elküldve Április22, 2005 Halli, bövebb információt szeretnék megtudni a 24.es hibakódról. Elözmények: csak motorfék üzemmódban jelentkezik, meleg motornál. Tehát ha melegen sokáig megyek motorfékkel, pl lejtön lefelé kigyullad a sárga lámpa. A kód szerint: nincs sebességjel. Az útjeladót kicseréltem,(2 különbözö db-ot is kipróbáltam) söt utána az egész km-órát is kicseréltem (W=1111) a hiba nem szünt meg. A vezetéket motorvezérlö és jeladó között kimértem rendbe van az is. Tudtok valami más információt erröl a hibajelenségröl? Hogyan tudnám kimérni a jeladót, hogy tényleg hibás-e ?Lehet, hogy a motorvezérlö hibás? (ASTRA Caravan, 93-as X16SZ) A válaszokat elöre is köszönöm....
knight Elküldve Április22, 2005 Elküldve Április22, 2005 Halli, bövebb információt szeretnék megtudni a 24.es hibakódról. Elözmények: csak motorfék üzemmódban jelentkezik, meleg motornál. Tehát ha melegen sokáig megyek motorfékkel, pl lejtön lefelé kigyullad a sárga lámpa. A kód szerint: nincs sebességjel. Az útjeladót kicseréltem,(2 különbözö db-ot is kipróbáltam) söt utána az egész km-órát is kicseréltem (W=1111) a hiba nem szünt meg. A vezetéket motorvezérlö és jeladó között kimértem rendbe van az is. Tudtok valami más információt erröl a hibajelenségröl? Hogyan tudnám kimérni a jeladót, hogy tényleg hibás-e ?Lehet, hogy a motorvezérlö hibás? (ASTRA Caravan, 93-as X16SZ) A válaszokat elöre is köszönöm.... Egy Tech célműszeres vizsgálattal valószínűleg ki lehetne deríteni. 3-6 e Ft között szokott lenni az ára, de érdemes olyan helyre vinni ahol nemcsak azt nyögik, hogy mi a hibakód, hanem a jeladók értékei alapján mondanak v.mi használhatót, illetve cserélnek v.mit... A környékeden én nem tudok ilyet, de van Mediterrán szekciónk, az ottani tagoktól érdeklődj sztem... :wink:
beck31 Elküldve Április22, 2005 Elküldve Április22, 2005 köszi a választ, sajnos már kétszer is rajta volt a Tech1 es müszer, hibakód ugyanaz, szerelö javaslata: útjeladó cseréje. Nem tudtok megbízható és hozzáértö szakembert Pécsen vagy környékén?
mélykék76 Elküldve Április22, 2005 Elküldve Április22, 2005 köszi a választ, sajnos már kétszer is rajta volt a Tech1 es müszer, hibakód ugyanaz, szerelö javaslata: útjeladó cseréje. Nem tudtok megbízható és hozzáértö szakembert Pécsen vagy környékén? beck31 ! Kornélt nem ismered ? Szép MV6-os Omega-ja van, ő is mohácson lakik. Keresd meg, hátha tud neked segíteni :arrow: ]http://www.opelforum.hu/profile.php?mode=v...e&u=132
beck31 Elküldve Április22, 2005 Elküldve Április22, 2005 beck31 ! Kornélt nem ismered ? Szép MV6-os Omega-ja van, ő is mohácson lakik. Keresd meg, hátha tud neked segíteni :arrow: ]http://www.opelforum.hu/profile.php?mode=v...e&u=132 ismerem, köszi a tippet :( :( !!!
J0hnny Elküldve Április22, 2005 Elküldve Április22, 2005 A héten kaptam egyik havertól jó árban(1500Ft/pár,vacsi újak) xenon izzókat az első fényszorómba. 100/90W,a gyári 60/55W volt.Egyik haver persze leugatott,hogy minek az bele,mert csak a szembejövőket vakítom vele jobban,meg a foncsor fog szétégni hamarabb! Szal a kérdésem az,hogy tehet valamilyen kárt a nagyobb izzó?
J0hnny Elküldve Április22, 2005 Elküldve Április22, 2005 Még valami:mivel már csak a helyzetjelző izzómnak van picit sárgás fénye,ezért arra gondoltam kicserélem egy 10mm-es nagy fehér LED-re,persze megfelelő előtét ellenállással. Remélem elég szép fehér fénye lesz neki!Még villogtató áramkört is lehetne rákötni! :(
Gepard Elküldve Április22, 2005 Elküldve Április22, 2005 A 10 mm-es ledhez elvileg nem kell ellenállat
warwolf Elküldve Április22, 2005 Elküldve Április22, 2005 Még valami:mivel már csak a helyzetjelző izzómnak van picit sárgás fénye,ezért arra gondoltam kicserélem egy 10mm-es nagy fehér LED-re,persze megfelelő előtét ellenállással. Remélem elég szép fehér fénye lesz neki!Még villogtató áramkört is lehetne rákötni! :( Szabadna volt megjegyeznem, hogy roppantul érdekel majd a fejlemény, mert ugye akkor be lehetne szerválni piciny verdámba is! :wink:
leslie Elküldve Április22, 2005 Elküldve Április22, 2005 Xenonhoz sok köze nem lehet, uis ott pont az a lényeg, hogy kell hozzá az elektronika, azaz 80 alatt nem nagyon lehet megúszni. Szal jó lesz az halogénnek is. Szerintem. :( De az eredmeny érdekel. :( SIma H4-es foglalatú?
warwolf Elküldve Április22, 2005 Elküldve Április22, 2005 Xenonhoz sok köze nem lehet, uis ott pont az a lényeg, hogy kell hozzá az elektronika, azaz 80 alatt nem nagyon lehet megúszni. Szal jó lesz az halogénnek is. Szerintem. :( De az eredmeny érdekel. :( SIma H4-es foglalatú? Xenonszerű a helyes kifejezés! :wink:
opel16v Elküldve Április22, 2005 Elküldve Április22, 2005 A nagyobb égő tényleg elégeti a foncsort. Maradj az eredeti teljesítménynél, különben nemsokára cserélheted a komplett lámpád!
leslie Elküldve Április22, 2005 Elküldve Április22, 2005 A nagyobb égő tényleg elégeti a foncsort. Maradj az eredeti teljesítménynél, különben nemsokára cserélheted a komplett lámpád! Világít az foncsor nélkül is. :(
leslie Elküldve Április22, 2005 Elküldve Április22, 2005 Én nem tenném rá a foncsorom... :( Én sem. Inkább 2 ködlámpa előre, eleve többet is ér. :(
Recommended Posts