Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Nekem az a gyanúm, hogy nem gyári. Reteszelő funkciót nem találok rajta, és a vezetőoldali ajtó a "vezér". Azaz ott tudom nyitni úgy is, ha a másik első ajtón zártam, ami fordított esetben nem működik.

Gyári az annyiban egyedi, hogy a vezetőoldalinál elfordítod jobbra egy kis fordulaton, ekkor ugye bezár mindent, majd utána fordíthatod teljesen vízszintesig a kulcsot és ki lehet venni. Ilyenkor hallani, hogy még rázár egy kicsit. Egyébként, normális esetben, leszedett akkusarunál is simán fel kéne hogy tudd húzni vagy lenyomni a gombokat. Enyém gyári és anno meg tudtam tenni, mikor úgy kellett lezárnom. Ott valami komoly szorulás van a mechanikában.

Link to comment
Megosztás:

Gyári az annyiban egyedi, hogy a vezetőoldalinál elfordítod jobbra egy kis fordulaton, ekkor ugye bezár mindent, majd utána fordíthatod teljesen vízszintesig a kulcsot és ki lehet venni. Ilyenkor hallani, hogy még rázár egy kicsit. Egyébként, normális esetben, leszedett akkusarunál is simán fel kéne hogy tudd húzni vagy lenyomni a gombokat. Enyém gyári és anno meg tudtam tenni, mikor úgy kellett lezárnom. Ott valami komoly szorulás van a mechanikában.

Ezt nem hagyja, csak egy negyedet tudok rajta fordítani. Pedig reméltem, hogy "csak" annyi a baja, hogy meg van törve a vezeték a vezetőoldali ajtónál, mert ha teljesen nyitva az ajtó, nem tudom le- és fel"húzni" az ablakot (elektromos).

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok tanácsot szeretnék tőletek kérni,mi lehet a gond ha teli tanknál a mutató 37.5 vonásnál tovább nem megy feljebb.Mit kéne megnéznem rajta?

lehetséges hogy a mutató nem áll jól vagy a tankban a jelzővel van valami :wacko: részletesebb tecnnikai ötletem nincsen :wacko: :D :wacko:

Link to comment
Megosztás:

lehetséges hogy a mutató nem áll jól vagy a tankban a jelzővel van valami :wacko: részletesebb tecnnikai ötletem nincsen :wacko: :D :D

sztem óracsere megoldhatja a problémát de nemtudom nekem meg 5litervolt a tankba és 25öt mutatott az óra mostmeg oracseevolt és jolett :wacko:

Link to comment
Megosztás:

hát és csodálkoztam h nemakart menni olyan fekete füstöt levágott pedig benzines h csak lestem megugyindult be h gázpedál tövigbenyom amit bir és ugyindit demár kiheverte

:wacko: :wacko: háát nem irigyellek álmomban se legyen ilyen gondom! :D és mi volt az óra baja?vmi elment benne?

Link to comment
Megosztás:

:wacko: :wacko: háát nem irigyellek álmomban se legyen ilyen gondom! :D és mi volt az óra baja?vmi elment benne?

csupán annyi h megvoltpiszkálva isszavolt pörgetve megmittomén megbeisvolt festve piros festékkel de whááá tisztacsunya a végén réjöttemh a höfok ora semvolt jó

az uj ora 95foknál van a mutatom amikor bekapcsol a ventilátor a réginél 100fok nál kapcsolt de még nemjöttem rá mivolt a gondja

mondjuk elöször injektorra tippeltem de aztán kiderült mégse gyorsan beszalatam autoszerelöhöz és mondta h csak szivattyutol v benzintöl csinálhatja mondjuk ijen rossz zsiguli hang volt:Dmeg füst

Link to comment
Megosztás:

csupán annyi h megvoltpiszkálva isszavolt pörgetve megmittomén megbeisvolt festve piros festékkel de whááá tisztacsunya a végén réjöttemh a höfok ora semvolt jó

az uj ora 95foknál van a mutatom amikor bekapcsol a ventilátor a réginél 100fok nál kapcsolt de még nemjöttem rá mivolt a gondja

mondjuk elöször injektorra tippeltem de aztán kiderült mégse gyorsan beszalatam autoszerelöhöz és mondta h csak szivattyutol v benzintöl csinálhatja mondjuk ijen rossz zsiguli hang volt:Dmeg füst

A hőfok jelző akkor jó, ha 100 °C körüli jelzésnél indul a ventillátor... :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok tanácsot szeretnék tőletek kérni,mi lehet a gond ha teli tanknál a mutató 37.5 vonásnál tovább nem megy feljebb.Mit kéne megnéznem rajta?

Örülj ha nem megy följebb, mert ha ezen az akadáson átugrik, akkor 37.5 alá nem fog menni többet :wacko: Nekem a tankcserénél meg lett szadizva egy kicsit a szintjelző, és azóta olyan 40 körül akad. Ha szerencsém van akkor nem megy följebb, és alulról akad, ha nincs szerencsém, akkor átugrik, és az alját nem mutatja (ez a sz.rabb, az nem érdekel ha tele a tank, azt tudom, az érdekelne hogy mennyi van még az alján :wacko: ) Ha föntről akad akkor 2 tenyeres a tankra, és leesik :D Nem szedtem még össze a lelki erőt ahhoz, hogy megint levegyem a tankot :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Simára?? :wacko: :wacko:

Nagy baklövés! :D

Jelenleg nincs benne fordulatszámmérő, de olyanra akarom kicserélni. Kell hozzá más is, vagy csak az óra? Nem tudom hogy a váltóból megy-e valami bovden. Ha van valaki aki már cserélt ilyen, kérem írja le részletesen a dolog menetét. Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

A teljes műszeregységet lecserélted, vagy csak külön a tank jelzőt kellett? Lehet egyáltalán külön cserélni?

Lehet külön cserélni, de szerintem az óracsoport hátulján található háromlábú fesz.szabályzó volt a bűnös, ezért csak egy óra lecserélésével nem javult volna meg.

Link to comment
Megosztás:

Jelenleg nincs benne fordulatszámmérő, de olyanra akarom kicserélni. Kell hozzá más is, vagy csak az óra? Nem tudom hogy a váltóból megy-e valami bovden. Ha van valaki aki már cserélt ilyen, kérem írja le részletesen a dolog menetét. Előre is köszönöm!

http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...mp;#entry481117

OFF(2.500-ért adok egy komplett sima műszeregységet ha érdekel)ON

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.