daykiller Elküldve Augusztus8, 2010 Elküldve Augusztus8, 2010 Nekem az a gyanúm, hogy nem gyári. Reteszelő funkciót nem találok rajta, és a vezetőoldali ajtó a "vezér". Azaz ott tudom nyitni úgy is, ha a másik első ajtón zártam, ami fordított esetben nem működik. Gyári az annyiban egyedi, hogy a vezetőoldalinál elfordítod jobbra egy kis fordulaton, ekkor ugye bezár mindent, majd utána fordíthatod teljesen vízszintesig a kulcsot és ki lehet venni. Ilyenkor hallani, hogy még rázár egy kicsit. Egyébként, normális esetben, leszedett akkusarunál is simán fel kéne hogy tudd húzni vagy lenyomni a gombokat. Enyém gyári és anno meg tudtam tenni, mikor úgy kellett lezárnom. Ott valami komoly szorulás van a mechanikában.
dita Elküldve Augusztus8, 2010 Elküldve Augusztus8, 2010 Gyári az annyiban egyedi, hogy a vezetőoldalinál elfordítod jobbra egy kis fordulaton, ekkor ugye bezár mindent, majd utána fordíthatod teljesen vízszintesig a kulcsot és ki lehet venni. Ilyenkor hallani, hogy még rázár egy kicsit. Egyébként, normális esetben, leszedett akkusarunál is simán fel kéne hogy tudd húzni vagy lenyomni a gombokat. Enyém gyári és anno meg tudtam tenni, mikor úgy kellett lezárnom. Ott valami komoly szorulás van a mechanikában. Ezt nem hagyja, csak egy negyedet tudok rajta fordítani. Pedig reméltem, hogy "csak" annyi a baja, hogy meg van törve a vezeték a vezetőoldali ajtónál, mert ha teljesen nyitva az ajtó, nem tudom le- és fel"húzni" az ablakot (elektromos).
bandika Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 Sziasztok tanácsot szeretnék tőletek kérni,mi lehet a gond ha teli tanknál a mutató 37.5 vonásnál tovább nem megy feljebb.Mit kéne megnéznem rajta?
CoolAdam Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 Sziasztok tanácsot szeretnék tőletek kérni,mi lehet a gond ha teli tanknál a mutató 37.5 vonásnál tovább nem megy feljebb.Mit kéne megnéznem rajta? lehetséges hogy a mutató nem áll jól vagy a tankban a jelzővel van valami :wacko: részletesebb tecnnikai ötletem nincsen :wacko: :D :wacko:
Bazsi19 Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 lehetséges hogy a mutató nem áll jól vagy a tankban a jelzővel van valami :wacko: részletesebb tecnnikai ötletem nincsen :wacko: :D :D sztem óracsere megoldhatja a problémát de nemtudom nekem meg 5litervolt a tankba és 25öt mutatott az óra mostmeg oracseevolt és jolett :wacko:
CoolAdam Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 sztem óracsere megoldhatja a problémát de nemtudom nekem meg 5litervolt a tankba és 25öt mutatott az óra mostmeg oracseevolt és jolett :D az komoly eltérés! :wacko: :wacko:
Bazsi19 Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 az komoly eltérés! :D :wacko: hát és csodálkoztam h nemakart menni olyan fekete füstöt levágott pedig benzines h csak lestem megugyindult be h gázpedál tövigbenyom amit bir és ugyindit demár kiheverte
CoolAdam Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 hát és csodálkoztam h nemakart menni olyan fekete füstöt levágott pedig benzines h csak lestem megugyindult be h gázpedál tövigbenyom amit bir és ugyindit demár kiheverte :wacko: :wacko: háát nem irigyellek álmomban se legyen ilyen gondom! :D és mi volt az óra baja?vmi elment benne?
Bazsi19 Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 :wacko: :wacko: háát nem irigyellek álmomban se legyen ilyen gondom! :D és mi volt az óra baja?vmi elment benne? csupán annyi h megvoltpiszkálva isszavolt pörgetve megmittomén megbeisvolt festve piros festékkel de whááá tisztacsunya a végén réjöttemh a höfok ora semvolt jó az uj ora 95foknál van a mutatom amikor bekapcsol a ventilátor a réginél 100fok nál kapcsolt de még nemjöttem rá mivolt a gondja mondjuk elöször injektorra tippeltem de aztán kiderült mégse gyorsan beszalatam autoszerelöhöz és mondta h csak szivattyutol v benzintöl csinálhatja mondjuk ijen rossz zsiguli hang volt:Dmeg füst
pszilaj Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 csupán annyi h megvoltpiszkálva isszavolt pörgetve megmittomén megbeisvolt festve piros festékkel de whááá tisztacsunya a végén réjöttemh a höfok ora semvolt jó az uj ora 95foknál van a mutatom amikor bekapcsol a ventilátor a réginél 100fok nál kapcsolt de még nemjöttem rá mivolt a gondja mondjuk elöször injektorra tippeltem de aztán kiderült mégse gyorsan beszalatam autoszerelöhöz és mondta h csak szivattyutol v benzintöl csinálhatja mondjuk ijen rossz zsiguli hang volt:Dmeg füst A hőfok jelző akkor jó, ha 100 °C körüli jelzésnél indul a ventillátor... :D
bandika Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 lehetséges hogy a mutató nem áll jól vagy a tankban a jelzővel van valami :wacko: részletesebb tecnnikai ötletem nincsen :wacko: :D :wacko: Köszi a gyors választ,akkor valszeg így hagyom, igy legalább mikor a pirosba ér még 10L bőven van benne
Dáwid Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 Sziasztok tanácsot szeretnék tőletek kérni,mi lehet a gond ha teli tanknál a mutató 37.5 vonásnál tovább nem megy feljebb.Mit kéne megnéznem rajta? Örülj ha nem megy följebb, mert ha ezen az akadáson átugrik, akkor 37.5 alá nem fog menni többet :wacko: Nekem a tankcserénél meg lett szadizva egy kicsit a szintjelző, és azóta olyan 40 körül akad. Ha szerencsém van akkor nem megy följebb, és alulról akad, ha nincs szerencsém, akkor átugrik, és az alját nem mutatja (ez a sz.rabb, az nem érdekel ha tele a tank, azt tudom, az érdekelne hogy mennyi van még az alján :wacko: ) Ha föntről akad akkor 2 tenyeres a tankra, és leesik :D Nem szedtem még össze a lelki erőt ahhoz, hogy megint levegyem a tankot :wacko:
zotya975 Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 sztem óracsere megoldhatja a problémát de nemtudom nekem meg 5litervolt a tankba és 25öt mutatott az óra mostmeg oracseevolt és jolett :D Nekem is óracserekor javult meg, pont 37.5-nél volt a régin full tanknál.
bandika Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 Nekem is óracserekor javult meg, pont 37.5-nél volt a régin full tanknál. A teljes műszeregységet lecserélted, vagy csak külön a tank jelzőt kellett? Lehet egyáltalán külön cserélni?
astrásgyerek Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 A teljes műszeregységet lecserélted, vagy csak külön a tank jelzőt kellett? Lehet egyáltalán külön cserélni? Lehet, de nem gazdaságos! :D Fordulatmérős műszeregységed van? Ha nem , akkor ideje azt beszerezni! :wacko:
Dáwid Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 A teljes műszeregységet lecserélted, vagy csak külön a tank jelzőt kellett? Lehet egyáltalán külön cserélni? Adok én egyet :D (ha nem fordulatszámmérős)
bandika Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 Adok én egyet :D (ha nem fordulatszámmérős) Nem az :wacko:
bandika Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 Lehet, de nem gazdaságos! :D Fordulatmérős műszeregységed van? Ha nem , akkor ideje azt beszerezni! :wacko: Nem fordulatszámmérős, milyen áron mozog?
astrásgyerek Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 Nem fordulatszámmérős, milyen áron mozog? Kb ennyi! Ez olcsóbb kicsit! Ez fordulatmérős.
bandika Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 Kb ennyi! Ez olcsóbb kicsit! Ez fordulatmérős. Köszi a linkeket,azt hiszem cserélek :D
astrásgyerek Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 Köszi a linkeket,azt hiszem cserélek :wacko: Simára?? :wacko: :wacko: Nagy baklövés! :D
bandika Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 Simára?? :wacko: :wacko: Nagy baklövés! :D Jelenleg nincs benne fordulatszámmérő, de olyanra akarom kicserélni. Kell hozzá más is, vagy csak az óra? Nem tudom hogy a váltóból megy-e valami bovden. Ha van valaki aki már cserélt ilyen, kérem írja le részletesen a dolog menetét. Előre is köszönöm!
astrásgyerek Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 Jelenleg nincs benne fordulatszámmérő, de olyanra akarom kicserélni. Kell hozzá más is, vagy csak az óra? Nem tudom hogy a váltóból megy-e valami bovden. Ha van valaki aki már cserélt ilyen, kérem írja le részletesen a dolog menetét. Előre is köszönöm! Bocsi félreértettelek!! :D Tessék az útmutató a GYÍK_ban!
zotya975 Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 A teljes műszeregységet lecserélted, vagy csak külön a tank jelzőt kellett? Lehet egyáltalán külön cserélni? Lehet külön cserélni, de szerintem az óracsoport hátulján található háromlábú fesz.szabályzó volt a bűnös, ezért csak egy óra lecserélésével nem javult volna meg.
Dáwid Elküldve Augusztus9, 2010 Elküldve Augusztus9, 2010 Jelenleg nincs benne fordulatszámmérő, de olyanra akarom kicserélni. Kell hozzá más is, vagy csak az óra? Nem tudom hogy a váltóból megy-e valami bovden. Ha van valaki aki már cserélt ilyen, kérem írja le részletesen a dolog menetét. Előre is köszönöm! http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...mp;#entry481117 OFF(2.500-ért adok egy komplett sima műszeregységet ha érdekel)ON
Recommended Posts