mrbis Elküldve Augusztus5, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2010 Sziasztok. Egy olyan kérdésem lenne, hogy a w1102 es km óra helyett egy w1111 es órát raktam be a kocsiba és ma akartam menni a kocsival és nem indult el a motor csak tekerte. Lehet ez az indítási baki a km óra csere miatt? Mert az útszakasz jeladó össze van kötve a motorvezérlővel elvileg és épp ez a két jeladó nem egyezik meg a 2 km órában. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus5, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2010 Sziasztok. Egy olyan kérdésem lenne, hogy a w1102 es km óra helyett egy w1111 es órát raktam be a kocsiba és ma akartam menni a kocsival és nem indult el a motor csak tekerte. Lehet ez az indítási baki a km óra csere miatt? Mert az útszakasz jeladó össze van kötve a motorvezérlővel elvileg és épp ez a két jeladó nem egyezik meg a 2 km órában. Próbáld ki, hogy visszarakod az előző órát egy indítás erejéig. Akkor tutira kiderül. Azon a 12 csavaron ne múljon :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bazsi19 Elküldve Augusztus5, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2010 Sziasztok. Egy olyan kérdésem lenne, hogy a w1102 es km óra helyett egy w1111 es órát raktam be a kocsiba és ma akartam menni a kocsival és nem indult el a motor csak tekerte. Lehet ez az indítási baki a km óra csere miatt? Mert az útszakasz jeladó össze van kötve a motorvezérlővel elvileg és épp ez a két jeladó nem egyezik meg a 2 km órában. Nekemis ez volt az óraszámom és nekem müködik énis 1111 est tettembe és semmi probléma sztem a csatlakozót forditva dugtad be nekem ez a tippem. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus5, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2010 Sziasztok. Egy olyan kérdésem lenne, hogy a w1102 es km óra helyett egy w1111 es órát raktam be a kocsiba és ma akartam menni a kocsival és nem indult el a motor csak tekerte. Lehet ez az indítási baki a km óra csere miatt? Mert az útszakasz jeladó össze van kötve a motorvezérlővel elvileg és épp ez a két jeladó nem egyezik meg a 2 km órában. Elvileg nem , én jártam komplett óregység nélkül is, és most sem a belevaló jeladó van a kocsiban. Kezd el a szokásos hibakeresést. Benzint kap- e gyujtás van-e....stb. Már ha benzines. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 Köszi mindenkinek a választ. Próbálkozok. :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 Elvileg nem , én jártam komplett óregység nélkül is, és most sem a belevaló jeladó van a kocsiban. Kezd el a szokásos hibakeresést. Benzint kap- e gyujtás van-e....stb. Már ha benzines. Amikor az enyémben nem volt benne az egység, nem akart leállni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 Amikor az enyémben nem volt benne az egység, nem akart leállni. :D Értem. Nem tudom mi lehet mert tegnap mentem vele. Amikor indítottam nem indult be. Párszor még inditottam és egyszercsak beindult. Ma pl nem csinálja ezt. Tök jól megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bazsi19 Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 Értem. Nem tudom mi lehet mert tegnap mentem vele. Amikor indítottam nem indult be. Párszor még inditottam és egyszercsak beindult. Ma pl nem csinálja ezt. Tök jól megy. Öhm és mivanakkor ha az üzemanyagszivatyud baszakszik?????pl nekem akkor csinálta mikor nemvolt üzeemayag és több levegöt kapott a kelleténél persze erröl az injektor godoskodik denem ez a lényeg és hát megijedtem amikor kiáltam garázsbol és 1x csak leállt aztán csak ugy birtam beinditani h tövig amit birt benyomtam a gázpedált és beindult de olyan füstöt levágott feketét mintha diesel lett volna megijen rossz zsiguli hang na jolvan gyorsan biciglire ültem és go be autoszerelö ismerösömhöz és moondta h gyertya vagy üzemanyag.aztán hazajöttem és probálkoztam velemég aztán öntöttünk bele benzint és hát akkorsemakart menni ,aztán kiszedtük gyertyákat megtakaritottuk és ugy hagytam kipárolgott belöle a cucc amiberakodott és lám jolett . Aztán mondta akinél voltam h melegitsem be ne nagygázon alapjárattol kicsivel nagyobbon és ha leengedem akk üzemanyag szivattyu de végülis annak sincs baja mainapig megy sztem neked üzemanyagszivattyu vagy kevés van nekedis benne és nemmindig tudja felszivni probálj meg önts bele vmennyit és ugy :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 Öhm és mivanakkor ha az üzemanyagszivatyud baszakszik?????pl nekem akkor csinálta mikor nemvolt üzeemayag és több levegöt kapott a kelleténél persze erröl az injektor godoskodik denem ez a lényeg és hát megijedtem amikor kiáltam garázsbol és 1x csak leállt aztán csak ugy birtam beinditani h tövig amit birt benyomtam a gázpedált és beindult de olyan füstöt levágott feketét mintha diesel lett volna megijen rossz zsiguli hang na jolvan gyorsan biciglire ültem és go be autoszerelö ismerösömhöz és moondta h gyertya vagy üzemanyag.aztán hazajöttem és probálkoztam velemég aztán öntöttünk bele benzint és hát akkorsemakart menni ,aztán kiszedtük gyertyákat megtakaritottuk és ugy hagytam kipárolgott belöle a cucc amiberakodott és lám jolett . Aztán mondta akinél voltam h melegitsem be ne nagygázon alapjárattol kicsivel nagyobbon és ha leengedem akk üzemanyag szivattyu de végülis annak sincs baja mainapig megy sztem neked üzemanyagszivattyu vagy kevés van nekedis benne és nemmindig tudja felszivni probálj meg önts bele vmennyit és ugy :D Köszi az infót! Tankoltam bele, most így megy. De volt benne annyi benzin, hogy kb 60-70 km t tudtam volna vele még menni. Mégeccer köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bazsi19 Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 Köszi az infót! Tankoltam bele, most így megy. De volt benne annyi benzin, hogy kb 60-70 km t tudtam volna vele még menni. Mégeccer köszi nm :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mate1990 Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 sziasztok a mai nap bekerült az autómba a 4 ablakra való elektromos ablakemelő nincs is vele gond csak annyi hogy nehezen mennek lefelé és fölfelé is érezni h kicsit erőlködnek a motorok,(amikor még kézzel kjellett tekerni akkor is elég nehezen mentek) szerintetek mit csináljak vele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 sziasztok a mai nap bekerült az autómba a 4 ablakra való elektromos ablakemelő nincs is vele gond csak annyi hogy nehezen mennek lefelé és fölfelé is érezni h kicsit erőlködnek a motorok,(amikor még kézzel kjellett tekerni akkor is elég nehezen mentek) szerintetek mit csináljak vele? Illett volna kipucolni a mechanikát mielőtt rákerül a villanyosítás :D Ha szorul, akkor nem lesz hosszú életű az a villanyablak :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mate1990 Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 ha befújom wd-40 el vagy vmi hasonlóval akkor jó lessz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 ha befújom wd-40 el vagy vmi hasonlóval akkor jó lessz? Nem. Akkor WD40-es lesz :wacko: :wacko: :D A retket ki kéne szedni belőle, attól hogy lefújod, még nem lesz tiszta :D többször befúj, át-töröl, fogaskerék-fogasív tisztára pucol, sín elpucol+meg-ken, ablaküveg csúszó részének áttörlése, aztán úgy emlékszem a srácok szilikonspray-el szokták befújni azt a részt (visítsatok ha rosszul emlékszem) Ha már kézzel könnyen megy, akkor lehet rátenni az utólagos villanyosítást. Addig szerintem kár összerakni amíg szorul :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mate1990 Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 köszi majd próbálkozok mint a kutyák :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 Öhm és mivanakkor ha az üzemanyagszivatyud baszakszik?????pl nekem akkor csinálta mikor nemvolt üzeemayag és több levegöt kapott a kelleténél persze erröl az injektor godoskodik denem ez a lényeg és hát megijedtem amikor kiáltam garázsbol és 1x csak leállt aztán csak ugy birtam beinditani h tövig amit birt benyomtam a gázpedált és beindult de olyan füstöt levágott feketét mintha diesel lett volna megijen rossz zsiguli hang na jolvan gyorsan biciglire ültem és go be autoszerelö ismerösömhöz és moondta h gyertya vagy üzemanyag.aztán hazajöttem és probálkoztam velemég aztán öntöttünk bele benzint és hát akkorsemakart menni ,aztán kiszedtük gyertyákat megtakaritottuk és ugy hagytam kipárolgott belöle a cucc amiberakodott és lám jolett . Aztán mondta akinél voltam h melegitsem be ne nagygázon alapjárattol kicsivel nagyobbon és ha leengedem akk üzemanyag szivattyu de végülis annak sincs baja mainapig megy sztem neked üzemanyagszivattyu vagy kevés van nekedis benne és nemmindig tudja felszivni probálj meg önts bele vmennyit és ugy :D A pumpa a tank legaljáról szívja a benyát, hacsak 1 liter van benne azzal is üzembiztosan jár a motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 A pumpa a tank legaljáról szívja a benyát, hacsak 1 liter van benne azzal is üzembiztosan jár a motor. Hmm... újabb előny a benyásoknak! Nekem a DTL 20 L-nél emelkedőn feladta a szívást! :wacko: :wacko: Meg kellett fordulnom, hogy beinduljon, aztán irány a hegy lába és az üzemanyagkút! :wacko: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 Hmm... újabb előny a benyásoknak! Nekem a DTL 20 L-nél emelkedőn feladta a szívást! :wacko: :wacko: Meg kellett fordulnom, hogy beinduljon, aztán irány a hegy lába és az üzemanyagkút! :D :D Igen... a tiedbe nem kell pumpálni a naftát, hanem magától szívja :wacko: Nem egy hegyi-kecske nah :D :P Viszont abból a vízszintesen viszont messzebbre jutsz egy tankkal, mint ők ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 Igen... a tiedbe nem kell pumpálni a naftát, hanem magától szívja :D Nem egy hegyi-kecske nah :wacko: :wacko: Viszont abból a vízszintesen viszont messzebbre jutsz egy tankkal, mint ők :D Ez kétségtelen! :D :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 Ez kétségtelen! :D :wacko: bázz... ezt megfogalmaztam... :D :wacko: :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 bázz... ezt megfogalmaztam... :wacko: :wacko: :wacko: A lényeget értjük! :P :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Augusztus7, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 C16 se motor-hoz keresek Ecu-t (computert) ha valaki tud segíteni azt megköszönném! 06706526884 Elég egy helyre. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus7, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 C16 se motor-hoz keresek Ecu-t (computert) ha valaki tud segíteni azt megköszönném! 06706526884 Elég egy helyre. :wacko: Főleg hogy van adok veszek topic. :D Vakok az emberek. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Augusztus7, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 Elég egy helyre. :wacko: Főleg hogy van adok veszek topic. :D Vakok az emberek. :wacko: Ti is, ahelyett, hogy jeleznétek, írogattok neki. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bazsi19 Elküldve Augusztus7, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 deha legalulrol szivja akkor mértnem ment????????? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts