Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Tudom, hogy néz ki. Engem az érdekel, hogy nem nyírja e ki a vezérlőt, hogy az egyik motor helyére két motor van kötve?

A vezérlők relé kimeneten keresztül hajtják a motorokat. Nem láttam még 10A-nél kisebb terhelhetőségű relét bennük, inkább nagyobbat. Ha nyitja a tanksapit is, az már a 6. moci :D Vígan el kell bírnia.

Link to comment
Megosztás:

Van ezeknél elektromos ablakemelő mind a 4 ajtóhoz 26.000 Ft-ért. Tegyük fel ha bontottan szerzek is nem lenne olcsóbb továbbá könnyebben lehet ehhez pótolni az alkatrészt az eredeti Opel kapcsolóba is bele tudom kötni akkor jobban megéri nemde?

Ahogy nézem a motor az eredeti kurblis szerkezetet hajtja de ezzel nem mondtam újat :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Meg tudnátok mondani, hogy a kilóméterórában milyen égő van a háttérvilágításnál, mert én láttam 1,2W-osat is és 2W-osat is.

Szeretnék kéket rakni bele, szerintetek ez jó lenne?

Nézd meg

Melyik jobb, a sima izzó vagy a led?

Köszi :D

Úgy hívják, hogy rizsszemizzó, lehet cserélni foglalat nélkül, úgy 60-70 forint, vagy foglalattal együtt úgy olyan 220-250-forint. Általában 3-4 hónap alatt befeketednek-nekem. Be lehet tenni helyette egy 750-Ohmos, vagy 1kOhmos ellenállással ledet, megoszlanak a vélemények az ereményről. Márhogy mennyire lesz egyenletes a megvilágítás.

Link to comment
Megosztás:

Úgy hívják, hogy rizsszemizzó, lehet cserélni foglalat nélkül, úgy 60-70 forint, vagy foglalattal együtt úgy olyan 220-250-forint. Általában 3-4 hónap alatt befeketednek-nekem. Be lehet tenni helyette egy 750-Ohmos, vagy 1kOhmos ellenállással ledet, megoszlanak a vélemények az ereményről. Márhogy mennyire lesz egyenletes a megvilágítás.

Na, én most dolgozok az egyenletes megvilágításon. Ma vettem ledet, 50 db-ot 990ért, mert jobb a több, mint a kevesebb. Holnap elmegyek ellenállatkákért, ma már kivágtam a fordulatszámmérő és a km óra sablonját papírból, szereztem egy nagy tábla plexit, és levezettem 422 km-t (az autó egyébként gyertyacsere óta köszöni szépen nagyon jól érzi magát, ezennel rángatós problémát hivatalosan lezárom).

De ez mind nem fontos.

Kérdéssel fordulnék a fórumhoz ismét. Viszonylag sokat csal az órám. Jó 10-et minden tartományban. Ha leszedem a mutatót, és arrébb teszem, fog az változtatni valamit?

Huh, nagyon kíváncsi vagyok, mennyire sikerül egyenletes megvilágítást csinálnom :D

Még nemigen dolgoztam ilyenekkel, kérdésem lenne, a lednek melyik lábára kell kötni az ellenállatkát, és hova a pozitívat, és hova a testet?

És ami műszeregységbe megy kábelköteg, azon talán a 3as meg 5ös vezeték, egyik test, másik poz, úgy rémlik. Abban mikor van áram? Gyújtásra? Lámpakapcsolásra? Vehetek onnan áramot, vagy honnan kéne? Nem hiszem, hogy ezt a vékony fóliát roncsolásmentesen meg tudnám forrasztani...

Úgy szeretném megcsinálni, hogy ha nem sikerül a ledezés, vissza tudjam alakítani égősre.

Köszönöm a segítséget előre is

Üdv

Gábor

Link to comment
Megosztás:

Kérdéssel fordulnék a fórumhoz ismét. Viszonylag sokat csal az órám. Jó 10-et minden tartományban. Ha leszedem a mutatót, és arrébb teszem, fog az változtatni valamit?

Huh, nagyon kíváncsi vagyok, mennyire sikerül egyenletes megvilágítást csinálnom :D

Még nemigen dolgoztam ilyenekkel, kérdésem lenne, a lednek melyik lábára kell kötni az ellenállatkát, és hova a pozitívat, és hova a testet?

És ami műszeregységbe megy kábelköteg, azon talán a 3as meg 5ös vezeték, egyik test, másik poz, úgy rémlik. Abban mikor van áram? Gyújtásra? Lámpakapcsolásra? Vehetek onnan áramot, vagy honnan kéne? Nem hiszem, hogy ezt a vékony fóliát roncsolásmentesen meg tudnám forrasztani...

Úgy szeretném megcsinálni, hogy ha nem sikerül a ledezés, vissza tudjam alakítani égősre.

Köszönöm a segítséget előre is

Üdv

Gábor

Ez az óra kérdés érdekes dolog. Nekem GPS-hez képest 5-el mutat többet. Eddig csak max.110 -ig teszteltem, de addig egyformán ugyanannyival mutatott többet. Lehet, hogy feljebb nagyobb az eltérés. Sztem én így hagyom, mert a téli kerekek nem váltóméret, így akkor kb. jó lesz.

A ledek hosszabb lába az anód vagyis a pozitívja. Ellenállatot a pozitívra szoktuk tenni, de elvileg mindegy.

Legegyszerűbb, ha fogsz egy kiégett izzót és ráforrasztasz a foglalatára vezetéket, betekered valamelyik gyári helyre és kész.

Link to comment
Megosztás:

Köszi, már csak azt nem tudom, hogy hány wattosak, mert régebben vettem hozzá égőket, de van 1,2 és 2 wattos is. Most azért nem akarom szétszedni. Meg tudná mondani valaki?

A megvilágítás 2W, a visszajelzők 1,2W (kivéve a töltés visszajelzőt) :D

Link to comment
Megosztás:

sziasztok lenne 1 kérésem akinek van központi az astrájában f astra és kerek hátuljú kellene 1kép a hátsó ajtókról hogyan áll benne a motor mert én betettem de nemigazán müködik jól nyitzár megminden de függölegesen kell csak nemtaláltam neki helyet és ferdén raktam fel és ha vki lefényképezné neki hogyan áll a motor vagy hová kell kb felfurni az nemlenne rossz köszi elöreis:)fontos....)

Link to comment
Megosztás:

sziasztok lenne 1 kérésem akinek van központi az astrájában f astra és kerek hátuljú kellene 1kép a hátsó ajtókról hogyan áll benne a motor mert én betettem de nemigazán müködik jól nyitzár megminden de függölegesen kell csak nemtaláltam neki helyet és ferdén raktam fel és ha vki lefényképezné neki hogyan áll a motor vagy hová kell kb felfurni az nemlenne rossz köszi elöreis:)fontos....)

Most így csípőből nem kapom le a kárpitot mert lassan menni kéne vele :wacko: De arra emlékszem hogy nem függőlegesen van benne :wacko: Kb az ajtó közép részén kell lennie 3 lyuknak a lemezen, oda megy föl, és a vízszintes rudat mozgatja. Megnézem van -e képem róla, de nem ígérem :D

Link to comment
Megosztás:

Most így csípőből nem kapom le a kárpitot mert lassan menni kéne vele :wacko: De arra emlékszem hogy nem függőlegesen van benne :wacko: Kb az ajtó közép részén kell lennie 3 lyuknak a lemezen, oda megy föl, és a vízszintes rudat mozgatja. Megnézem van -e képem róla, de nem ígérem :D

ok kössz

akkor van gond amikor felrakom kárpitot és az a pöcök amit mozgat az szpoorul de annyira h fogoval lehet felhuzni

akk azért mert a függölegesre raktam....

Link to comment
Megosztás:

igen nagyon kössz örök hála énis lefényképeztem közbe de nekem ott nincsen luk

Nekem látod az első képen már ilyen volt mikor megvettem,

A másik oldalon viszont nekem kellett kifúrni, mert ott gyári cucc volt benn.

Persze a vezetékek szépen elvágva. :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem látod az első képen már ilyen volt mikor megvettem,

A másik oldalon viszont nekem kellett kifúrni, mert ott gyári cucc volt benn.

Persze a vezetékek szépen elvágva. :D

az nem semmi enyémbe is van kavalkád baloldalt 1ik ajton sem volt védö folia ami gyárilag lenne csak jobboldalt de most már legaláb tok mihez tartani hogyáll a motor stb... a vezetékelés megvan bevan kötve aksira kötöttem egyböl biztositék volt hozzá 10A de én 15A tettem már csak ez a hijja a hátsó 2ajtó soha életben nemcsináltam ijet de meglett elsö 2ajtó rendesen mukszik mondjuk ottsem furtam bolhának a hejére csavaroztam csavarok trják a kárpitot meg a többi bolha 2bolhát kiveszek és kész sztem jolesz ugy

jah nekem a box alatt van elvágva 1 csomó vezeték lesevolt szigetelve de aztán kiszedtem a boxot és szigetelés nehogy gubanc legyen rendörségi autó volt télen jöttem rá mikor párásodni kezdett az ablak és elöjött a rendörség felirat

Link to comment
Megosztás:

az nem semmi enyémbe is van kavalkád baloldalt 1ik ajton sem volt védö folia ami gyárilag lenne csak jobboldalt de most már legaláb tok mihez tartani hogyáll a motor stb... a vezetékelés megvan bevan kötve aksira kötöttem egyböl biztositék volt hozzá 10A de én 15A tettem már csak ez a hijja a hátsó 2ajtó soha életben nemcsináltam ijet de meglett elsö 2ajtó rendesen mukszik mondjuk ottsem furtam bolhának a hejére csavaroztam csavarok trják a kárpitot meg a többi bolha 2bolhát kiveszek és kész sztem jolesz ugy

Használj írásjeleket. Mondatot nagybetűvel kezdjük. Használd az ékezetes betűket is, hisz azért vannak.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.