Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Persze, ugyanúgy vezérli! :D

Íme: Csomi kp-zár kép 2

Igazából ilyet akartam, de mint kitárgyaltuk itt, nem bírná az ajtót (túl nehéz)

Tudom, hogy néz ki. Engem az érdekel, hogy nem nyírja e ki a vezérlőt, hogy az egyik motor helyére két motor van kötve?

Elküldve
Tudom, hogy néz ki. Engem az érdekel, hogy nem nyírja e ki a vezérlőt, hogy az egyik motor helyére két motor van kötve?

A vezérlők relé kimeneten keresztül hajtják a motorokat. Nem láttam még 10A-nél kisebb terhelhetőségű relét bennük, inkább nagyobbat. Ha nyitja a tanksapit is, az már a 6. moci :D Vígan el kell bírnia.

Elküldve

Van ezeknél elektromos ablakemelő mind a 4 ajtóhoz 26.000 Ft-ért. Tegyük fel ha bontottan szerzek is nem lenne olcsóbb továbbá könnyebben lehet ehhez pótolni az alkatrészt az eredeti Opel kapcsolóba is bele tudom kötni akkor jobban megéri nemde?

Ahogy nézem a motor az eredeti kurblis szerkezetet hajtja de ezzel nem mondtam újat :D

Elküldve
Tudom, hogy néz ki. Engem az érdekel, hogy nem nyírja e ki a vezérlőt, hogy az egyik motor helyére két motor van kötve?

és most lesz még rákötve a tanksapi kp-zárja is! :D (és így 3 lesz 1 vezetéken).

Elküldve

Sziasztok!

Meg tudnátok mondani, hogy a kilóméterórában milyen égő van a háttérvilágításnál, mert én láttam 1,2W-osat is és 2W-osat is.

Szeretnék kéket rakni bele, szerintetek ez jó lenne?

Nézd meg

Melyik jobb, a sima izzó vagy a led?

Köszi :D

Elküldve
Sziasztok!

Meg tudnátok mondani, hogy a kilóméterórában milyen égő van a háttérvilágításnál, mert én láttam 1,2W-osat is és 2W-osat is.

Szeretnék kéket rakni bele, szerintetek ez jó lenne?

Nézd meg

Melyik jobb, a sima izzó vagy a led?

Köszi :D

Úgy hívják, hogy rizsszemizzó, lehet cserélni foglalat nélkül, úgy 60-70 forint, vagy foglalattal együtt úgy olyan 220-250-forint. Általában 3-4 hónap alatt befeketednek-nekem. Be lehet tenni helyette egy 750-Ohmos, vagy 1kOhmos ellenállással ledet, megoszlanak a vélemények az ereményről. Márhogy mennyire lesz egyenletes a megvilágítás.

Elküldve
Úgy hívják, hogy rizsszemizzó, lehet cserélni foglalat nélkül, úgy 60-70 forint, vagy foglalattal együtt úgy olyan 220-250-forint. Általában 3-4 hónap alatt befeketednek-nekem. Be lehet tenni helyette egy 750-Ohmos, vagy 1kOhmos ellenállással ledet, megoszlanak a vélemények az ereményről. Márhogy mennyire lesz egyenletes a megvilágítás.

Na, én most dolgozok az egyenletes megvilágításon. Ma vettem ledet, 50 db-ot 990ért, mert jobb a több, mint a kevesebb. Holnap elmegyek ellenállatkákért, ma már kivágtam a fordulatszámmérő és a km óra sablonját papírból, szereztem egy nagy tábla plexit, és levezettem 422 km-t (az autó egyébként gyertyacsere óta köszöni szépen nagyon jól érzi magát, ezennel rángatós problémát hivatalosan lezárom).

De ez mind nem fontos.

Kérdéssel fordulnék a fórumhoz ismét. Viszonylag sokat csal az órám. Jó 10-et minden tartományban. Ha leszedem a mutatót, és arrébb teszem, fog az változtatni valamit?

Huh, nagyon kíváncsi vagyok, mennyire sikerül egyenletes megvilágítást csinálnom :D

Még nemigen dolgoztam ilyenekkel, kérdésem lenne, a lednek melyik lábára kell kötni az ellenállatkát, és hova a pozitívat, és hova a testet?

És ami műszeregységbe megy kábelköteg, azon talán a 3as meg 5ös vezeték, egyik test, másik poz, úgy rémlik. Abban mikor van áram? Gyújtásra? Lámpakapcsolásra? Vehetek onnan áramot, vagy honnan kéne? Nem hiszem, hogy ezt a vékony fóliát roncsolásmentesen meg tudnám forrasztani...

Úgy szeretném megcsinálni, hogy ha nem sikerül a ledezés, vissza tudjam alakítani égősre.

Köszönöm a segítséget előre is

Üdv

Gábor

Elküldve
Kérdéssel fordulnék a fórumhoz ismét. Viszonylag sokat csal az órám. Jó 10-et minden tartományban. Ha leszedem a mutatót, és arrébb teszem, fog az változtatni valamit?

Huh, nagyon kíváncsi vagyok, mennyire sikerül egyenletes megvilágítást csinálnom :D

Még nemigen dolgoztam ilyenekkel, kérdésem lenne, a lednek melyik lábára kell kötni az ellenállatkát, és hova a pozitívat, és hova a testet?

És ami műszeregységbe megy kábelköteg, azon talán a 3as meg 5ös vezeték, egyik test, másik poz, úgy rémlik. Abban mikor van áram? Gyújtásra? Lámpakapcsolásra? Vehetek onnan áramot, vagy honnan kéne? Nem hiszem, hogy ezt a vékony fóliát roncsolásmentesen meg tudnám forrasztani...

Úgy szeretném megcsinálni, hogy ha nem sikerül a ledezés, vissza tudjam alakítani égősre.

Köszönöm a segítséget előre is

Üdv

Gábor

Ez az óra kérdés érdekes dolog. Nekem GPS-hez képest 5-el mutat többet. Eddig csak max.110 -ig teszteltem, de addig egyformán ugyanannyival mutatott többet. Lehet, hogy feljebb nagyobb az eltérés. Sztem én így hagyom, mert a téli kerekek nem váltóméret, így akkor kb. jó lesz.

A ledek hosszabb lába az anód vagyis a pozitívja. Ellenállatot a pozitívra szoktuk tenni, de elvileg mindegy.

Legegyszerűbb, ha fogsz egy kiégett izzót és ráforrasztasz a foglalatára vezetéket, betekered valamelyik gyári helyre és kész.

Elküldve
Bökd már ki nekem, hogy a 4motoros vezérlő elbírja az 5 motort is? Gondolom akkor az egyik hátsó ajtóéhoz hozzácsaptad a csomagtérajtóét nem?

nem. volt neki külön csomagtérajtó kivezetése

Elküldve

Köszi, már csak azt nem tudom, hogy hány wattosak, mert régebben vettem hozzá égőket, de van 1,2 és 2 wattos is. Most azért nem akarom szétszedni. Meg tudná mondani valaki?

Elküldve
Köszi, már csak azt nem tudom, hogy hány wattosak, mert régebben vettem hozzá égőket, de van 1,2 és 2 wattos is. Most azért nem akarom szétszedni. Meg tudná mondani valaki?

A megvilágítás 2W, a visszajelzők 1,2W (kivéve a töltés visszajelzőt) :D

Elküldve
Bökd már ki nekem, hogy a 4motoros vezérlő elbírja az 5 motort is? Gondolom akkor az egyik hátsó ajtóéhoz hozzácsaptad a csomagtérajtóét nem?

nem. volt neki külön csomagtérajtó kivezetése

Ha nincs külön kivezetése, akkor is elbírja! :D

Elküldve

sziasztok lenne 1 kérésem akinek van központi az astrájában f astra és kerek hátuljú kellene 1kép a hátsó ajtókról hogyan áll benne a motor mert én betettem de nemigazán müködik jól nyitzár megminden de függölegesen kell csak nemtaláltam neki helyet és ferdén raktam fel és ha vki lefényképezné neki hogyan áll a motor vagy hová kell kb felfurni az nemlenne rossz köszi elöreis:)fontos....)

Elküldve
sziasztok lenne 1 kérésem akinek van központi az astrájában f astra és kerek hátuljú kellene 1kép a hátsó ajtókról hogyan áll benne a motor mert én betettem de nemigazán müködik jól nyitzár megminden de függölegesen kell csak nemtaláltam neki helyet és ferdén raktam fel és ha vki lefényképezné neki hogyan áll a motor vagy hová kell kb felfurni az nemlenne rossz köszi elöreis:)fontos....)

Most így csípőből nem kapom le a kárpitot mert lassan menni kéne vele :wacko: De arra emlékszem hogy nem függőlegesen van benne :wacko: Kb az ajtó közép részén kell lennie 3 lyuknak a lemezen, oda megy föl, és a vízszintes rudat mozgatja. Megnézem van -e képem róla, de nem ígérem :D

Elküldve
Most így csípőből nem kapom le a kárpitot mert lassan menni kéne vele :wacko: De arra emlékszem hogy nem függőlegesen van benne :wacko: Kb az ajtó közép részén kell lennie 3 lyuknak a lemezen, oda megy föl, és a vízszintes rudat mozgatja. Megnézem van -e képem róla, de nem ígérem :D

ok kössz

akkor van gond amikor felrakom kárpitot és az a pöcök amit mozgat az szpoorul de annyira h fogoval lehet felhuzni

akk azért mert a függölegesre raktam....

Elküldve
igen nagyon kössz örök hála énis lefényképeztem közbe de nekem ott nincsen luk

Nekem látod az első képen már ilyen volt mikor megvettem,

A másik oldalon viszont nekem kellett kifúrni, mert ott gyári cucc volt benn.

Persze a vezetékek szépen elvágva. :D

Elküldve
Nekem látod az első képen már ilyen volt mikor megvettem,

A másik oldalon viszont nekem kellett kifúrni, mert ott gyári cucc volt benn.

Persze a vezetékek szépen elvágva. :D

az nem semmi enyémbe is van kavalkád baloldalt 1ik ajton sem volt védö folia ami gyárilag lenne csak jobboldalt de most már legaláb tok mihez tartani hogyáll a motor stb... a vezetékelés megvan bevan kötve aksira kötöttem egyböl biztositék volt hozzá 10A de én 15A tettem már csak ez a hijja a hátsó 2ajtó soha életben nemcsináltam ijet de meglett elsö 2ajtó rendesen mukszik mondjuk ottsem furtam bolhának a hejére csavaroztam csavarok trják a kárpitot meg a többi bolha 2bolhát kiveszek és kész sztem jolesz ugy

jah nekem a box alatt van elvágva 1 csomó vezeték lesevolt szigetelve de aztán kiszedtem a boxot és szigetelés nehogy gubanc legyen rendörségi autó volt télen jöttem rá mikor párásodni kezdett az ablak és elöjött a rendörség felirat

Elküldve
az nem semmi enyémbe is van kavalkád baloldalt 1ik ajton sem volt védö folia ami gyárilag lenne csak jobboldalt de most már legaláb tok mihez tartani hogyáll a motor stb... a vezetékelés megvan bevan kötve aksira kötöttem egyböl biztositék volt hozzá 10A de én 15A tettem már csak ez a hijja a hátsó 2ajtó soha életben nemcsináltam ijet de meglett elsö 2ajtó rendesen mukszik mondjuk ottsem furtam bolhának a hejére csavaroztam csavarok trják a kárpitot meg a többi bolha 2bolhát kiveszek és kész sztem jolesz ugy

Használj írásjeleket. Mondatot nagybetűvel kezdjük. Használd az ékezetes betűket is, hisz azért vannak.

Elküldve
Használj írásjeleket. Mondatot nagybetűvel kezdjük. Használd az ékezetes betűket is, hisz azért vannak.

:D :wacko: :wacko: szúúszáá :wacko: :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.