Guest Sanci Elküldve Július18, 2010 Megoszt Elküldve Július18, 2010 Tehát akkor tisztázom: most is ilyen sima univ. van az autóban, de már sz@r, ezért cserélnem kéne. Ha veszek ilyen univerzálisat akkor mennyire lesz csereszabatos? Nem akarom ugyanis a mostani felfúrt konzoljait lecserélni, csak konkrétan a motort cserélném ki. Szerintem jó lesz <_< eléggé "egykutyák" ezek a cuccok.. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július18, 2010 Megoszt Elküldve Július18, 2010 Szerintem jó lesz <_< eléggé "egykutyák" ezek a cuccok.. :rolleyes: A legtutibb, ha kiveszi és elviszi magával, aztán a bótban egymás mellé teszi a kettőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Július18, 2010 Megoszt Elküldve Július18, 2010 Szerintem jó lesz -_- eléggé "egykutyák" ezek a cuccok.. :rolleyes: Nehéz szülés volt, hogy megértsed, mit akarok. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július18, 2010 Megoszt Elküldve Július18, 2010 Nehéz szülés volt, hogy megértsed, mit akarok. -_- Én ami utángyárikat vettem, mint csereszabatos volt egymással. A vezető ajtó kivételével már az összeset cseréltem, és csont nélkül fölment mindig. (ekkora szerencsém azé' csak nem lehet <_< :rolleyes: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Központizár szerkezettel kapcsolatos kérdésem lenne! A gyári központizáras, és a gyári NEM központizáras zárszerkezetek mennyire különböznek? -Megvan a gyári kp-zár motornak a felfogatás helye, és az a kis nyelvecske, amit mozgatna? :rolleyes: -És a zár (ahova a kulcsot dugjuk be, annak a) végén megvan a hely, ahova a kis fém rudacska megy be, ami összeköti a kp-zár motorját, és a kis érzékelőt a zár végén? Át akarom pakolni az enyémbe a gyári cuccost, és kíváncsi vagyok miket kellene még átpakolni. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Központizár szerkezettel kapcsolatos kérdésem lenne! A gyári központizáras, és a gyári NEM központizáras zárszerkezetek mennyire különböznek? -Megvan a gyári kp-zár motornak a felfogatás helye, és az a kis nyelvecske, amit mozgatna? :rolleyes: -És a zár (ahova a kulcsot dugjuk be, annak a) végén megvan a hely, ahova a kis fém rudacska megy be, ami összeköti a kp-zár motorját, és a kis érzékelőt a zár végén? Át akarom pakolni az enyémbe a gyári cuccost, és kíváncsi vagyok miket kellene még átpakolni. <_< Kell a vezérlője, kábelezése, zárak (kompletten az ajtóból kivéve, 3 db csavar), mikrokapcsolók a kilincs mögül, ajtókábelek, más most nem jut eszembe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Kell a vezérlője, kábelezése, zárak (kompletten az ajtóból kivéve, 3 db csavar), mikrokapcsolók a kilincs mögül, ajtókábelek, más most nem jut eszembe. Szerintem a zárbetéteket nem kell cserélni. Sőt biztos nem kell. :rolleyes: Vagy azok nélkül gondoltad? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Szerintem a zárbetéteket nem kell cserélni. Sőt biztos nem kell. :rolleyes: Vagy azok nélkül gondoltad? A kulcsos rész nem kell. Csak ami az ajtó "élére" van belülre van csavarozva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Kell a vezérlője, kábelezése, zárak (kompletten az ajtóból kivéve, 3 db csavar), mikrokapcsolók a kilincs mögül, ajtókábelek, más most nem jut eszembe. Értem köszi! :D A kábelezés megvan a donoré kompletten, az kerül majd bele. De a vezérlőjét nem találtam sajna! :rolleyes: (a motorvezérlő melletti kis fekete reléféleség lenne? Más nekem nem volt jobb oldalon benne. <_< ) Szerintem a zárbetéteket nem kell cserélni. Sőt biztos nem kell. :) Vagy azok nélkül gondoltad? Azokat nem, elég csak a fém keretre (ami belül van az ajtón, 2db csavar fogja belülről) rápattintani a kapcsolókat, mert megnéztem, és az a kis műanyag, ami kapcsolja a kapcsolót, az rajta van a NEM gyárin is. -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Úgy tudom, hogy a gyári vezérlő a motorvezérlő mögött van felfogatva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Úgy tudom, hogy a gyári vezérlő a motorvezérlő mögött van felfogatva. Aha, ott kerestem én is, de ott csak egy kis fekete relészerű valami volt, az lenne az? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Aha, ott kerestem én is, de ott csak egy kis fekete relészerű valami volt, az lenne az? :rolleyes: Le kell venni az ECU tartókeretét is. Félrehúzni a szigetelőanyagot, és az alatt lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Le kell venni az ECU tartókeretét is. Félrehúzni a szigetelőanyagot, és az alatt lesz. Oh értem, akkor még egy réteget le kell hámozni! :rolleyes: Ok, holnap kiszerelem! Köszi! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Oh értem, akkor még egy réteget le kell hámozni! :rolleyes: Ok, holnap kiszerelem! Köszi! <_< NM, amúgy tényleg egy nagyobbfajta fekete relére hasonlít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 NM, amúgy tényleg egy nagyobbfajta fekete relére hasonlít. Csak mert egy ilyen reléfélét találtam, de fogalmam sincs mié lehet :rolleyes: (jobb oldalt a motorvezérlőtőt beljebb a kerékdob fele.) kép1 kép2 kép 3 kép 4. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Csak mert egy ilyen reléfélét találtam, de fogalmam sincs mié lehet :rolleyes: (jobb oldalt a motorvezérlőtőt beljebb a kerékdob fele.) kép1 kép2 kép 3 kép 4. Mint traktoros tudnod kéne, hogy a lábtérben lent található még az izzítás reléje is. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Mint traktoros tudnod kéne, hogy a lábtérben lent található még az izzítás reléje is. <_< A traktorban hol van motorvezérlő? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 A traktorban hol van motorvezérlő? :rolleyes: Most rajtam gúgyolodsz? Az hülye kérdéseket feltevő fórumozó szerepe már foglalt! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 8 Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Aha, ott kerestem én is, de ott csak egy kis fekete relészerű valami volt, az lenne az? :rolleyes: ECU mögött van Így nézz ki!Katt Szerk: Tényleg nincs nekik ilyen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Most rajtam gúgyolodsz? Az hülye kérdéseket feltevő fórumozó szerepe már foglalt! -_- Nem tőled idéztem.......de kösz nem pályázom rá <_< :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 A traktorban hol van motorvezérlő? :rolleyes: Most nem a motorvezérlőről volt szó, hanem egy fekete reléről, amit belinkelt. Az meg tudtommal az izzítás reléje. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Most nem a motorvezérlőről volt szó, hanem egy fekete reléről, amit belinkelt. Az meg tudtommal az izzítás reléje. Nálunk ennyi a motorvezérlő. :rolleyes: <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
csoszogi Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Sziasztok Új vagyok még, elolvastam pár ezzel a problémával kapcsolatos dolgot de nem találtamrá választ. Tegnap feltettem e kérdést rádiós topicban de nem keptem még választ Íme: Lenne egy érdekes problémám. Van egy 96-os Astrank, benne CAR 300-as rádióval. A kijelzőnek a háttérvilágílágítása nem volt okés , mert az egyik égő kiégett, ezért kicseréltem az égőt: kijező ki, égő ki új égő be, kijelző vissza. A következő hiba jött elő: eddig ha bekapcsoltam a rádiót gyújtás nélkül volt háttérvilágítás, most nincs ha ráadtam a gyújtást volt háttérvilágítás most nincs, ha felkapcsoltam a világítást-lámpákat volt világítás, az most is megvan. Vagyis ha bármit meg akarok nézni a kijelzőn, akkor fel kell hogy kapcsoljam a kocsi világítását... Újra kiszereltem a kijelzőt, kihúztam a vezetéket ami a kijelzőhöz ment, majd vissza beszerelés dátumállítás de a probléma továbbra is megvan. A gond szerintem az lehetett, hogy mikor kicseréltem a háttérvilágítás izzóit, akkor valahogy okozhattam egy rövidzárlatot-kis fogóval fogtam az izzót aminek két oldala nyitott, nem műanyaggal fedett. Én csak erre tudok gondolni. Szerintetek mi történhetett,lehet orvosolni vagy ilyen marad? egyébként mindent jól kijelez-idő, rádió info-külső hőmérsékletSegítségeteket előre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Most nem a motorvezérlőről volt szó, hanem egy fekete reléről, amit belinkelt. Az meg tudtommal az izzítás reléje. Elbeszélünk egymás mellett :rolleyes: Azt írta a motorvezérlő mellett találta, tehát nem lehet az izzítás reléje.....amúgy nálam sárga <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Július19, 2010 Megoszt Elküldve Július19, 2010 Elbeszélünk egymás mellett <_< Azt írta a motorvezérlő mellett találta, tehát nem lehet az izzítás reléje.....amúgy nálam sárga -_- :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts