Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

sziasztok

nem tudjátok hogy azok a toyotához való első ablakemelők mennyit érhetnek?

esetleg itt nem kell vkinek?

Tök egyszerű, hívj föl egy bontót, és kérdezd meg hogy van -e ilyen toyotához ablakemelője, és ha igen akkor mennyiért adja. Aztán megköszönöd, és elkezded árulni 3-4-5 ezerrel olcsóbban mert annyiért el is lehet adni, nem csak árulni. <_< Esetleg azt is megkérdezheted hogy nem cseréli -e be astra ablakemelőre. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mi mondja meg, az első ablaktörlőknek, hogy hol álljanak meg alsó véghelyzetben, mert nekem kedvszerűen néha feljebb áll meg, ha kikapcsolom őket. Na nem az ablak közepén, de egy jó 4-5 centivel feljebb, mint kéne.

Törlésnél úgy vettem észre, végig mozogják az útjukat, leállásnál pedig vagy visszafordulnak és állnak meg rossz helyen, vagy nem mennek le az ablak aljáig (avagy rendesen működnek).

Találkozott már valaki ilyennel?

Üdv

Gábor

Nekem is volt ilyen, amikor jeges szélvédőt kapartattam vele, gondolom megfeszült.Lebontott a cuccokat mintha pollenszűrőt cserélnél, ott a mechanikánál fel kell lazítani egy csavart, a tengely bordás, lehet állítani rajta. Úgyis meglátod miről van szó ha látod a szerkezetet mozgás közben.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is volt ilyen, amikor jeges szélvédőt kapartattam vele, gondolom megfeszült.Lebontott a cuccokat mintha pollenszűrőt cserélnél, ott a mechanikánál fel kell lazítani egy csavart, a tengely bordás, lehet állítani rajta. Úgyis meglátod miről van szó ha látod a szerkezetet mozgás közben.

Vagy esetleg szórakozik a fix 12V-ja, és valamikor kontaktot produkál. Az meg kell a végálláshoz. Lásd hátsó ablaktörlő: Feljebb állt meg, mindig, zsinórok megsasol, alig érintkezett, el volt törve az átvezetésnél. Megcsináltam, és azóta no problem.

Link to comment
Megosztás:

Találkozott már valaki a következő hibajelenséggel:

Rendszeresen dobja a relé kontakthibát a kocsi. Általában akkor amikor meleg autót leállítom pár percere és mikor újraindítom ott virít a lámpácska. Amugy az autó megy minden ok vele. Van, hogy egy újraindítás után eltűnik, de van hogy az sem segít. Hidegebb időben nem jellemző télen meg abszolut nem szokott előjönni a hiba.

Relé már 3x lett cserélve, de nem oldotta meg a dolgot. Relé foglalatot is átnéztem azzal sincs gond.

Link to comment
Megosztás:

Találkozott már valaki a következő hibajelenséggel:

Rendszeresen dobja a relé kontakthibát a kocsi. Általában akkor amikor meleg autót leállítom pár percere és mikor újraindítom ott virít a lámpácska. Amugy az autó megy minden ok vele. Van, hogy egy újraindítás után eltűnik, de van hogy az sem segít. Hidegebb időben nem jellemző télen meg abszolut nem szokott előjönni a hiba.

Relé már 3x lett cserélve, de nem oldotta meg a dolgot. Relé foglalatot is átnéztem azzal sincs gond.

Milyen relé? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

A negatív a barna, a pozitív a fehér-fekete csíkkal.

Nálam már kicsit változott a helyzet a bal hátsó lámpáknál. Volt hogy ráléptem a fékre és világított a ködös visszajelző, illetve megakadt az index is. Szétkaptam, megpucoltam a testet, összeraktam 3 napig jó volt. Meguntam, lekötöttem a testet a csatiból, és fogtam ráforrasztottam a lápma testre egy barna zsinórt, és a burkolat alatt lévő gyári karosszéria testpontra rátettem egy saruval. Amúgy nm is értem, hogy miért előlről jön a test a hátsó lámpákhoz, amikor ott van egy gyári testpont a vázon. Multiteszterrel kimértem azt a testet, és tökéletes. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Telitalálat -_- Már kész vagyok a fúrással,az érzékelők a helyükön,de rám esteledett,így az elektromos része marad holnapra.

Mostanában engem is nagyon foglalkoztat a kérdés, de elrettentettek azzal, hogy a sima radarok állítólag az uccsó 30 centin már folyamatosan fütyülnek. Pont azon a szakaszon ahol értelme lenne az egésznek.

Ha kész vagy elmesélnéd a tied milyen lett? :rolleyes:

Az elgondolkodtató amit Petya írt, lehet jobb lenne fix testpontot használnod, mint a barna madzagot..... <_<

Link to comment
Megosztás:

Mostanában engem is nagyon foglalkoztat a kérdés, de elrettentettek azzal, hogy a sima radarok állítólag az uccsó 30 centin már folyamatosan fütyülnek. Pont azon a szakaszon ahol értelme lenne az egésznek.

Ha kész vagy elmesélnéd a tied milyen lett? :rolleyes:

Vagy már 50 centitől. Akkor már több értelmét látom a kamerának. Vagy teszek egy tükröt a pótféklámpa fölé, lefele fordítva. <_<

Link to comment
Megosztás:

Mostanában engem is nagyon foglalkoztat a kérdés, de elrettentettek azzal, hogy a sima radarok állítólag az uccsó 30 centin már folyamatosan fütyülnek. Pont azon a szakaszon ahol értelme lenne az egésznek.

Ha kész vagy elmesélnéd a tied milyen lett? :rolleyes:

Az elgondolkodtató amit Petya írt, lehet jobb lenne fix testpontot használnod, mint a barna madzagot..... <_<

Azzal nem hinném, hogy gondjai lennének, mert nekem se a zsinórral volt a bajom, mert az tökééletes, hanem a kapcsolódó ponttal a csatiban, eloxidálódott, kontaktos lett és megolvasztotta a műanyagot is. Ha nem valami nagy ampert zár az a test, akkor jó, de lehet, hogy jobb lenne a lámpatest melletti testre kapcsolni. Egy saru van rajta, ha jól rémlik akkor a csomagtérajtó testpontja. Van bőven hely a csavaron, úgyhogy átraktam már a vonóhorog testjét is oda., meg szerintem onnan fogom leszedni a testet a csomagtéri szivargyújtónak is.

Link to comment
Megosztás:

Vagy már 50 centitől. Akkor már több értelmét látom a kamerának. Vagy teszek egy tükröt a pótféklámpa fölé, lefele fordítva. :rolleyes:

Részemről egy radar-kamera kombóra gondoltam. Van olyan kamera is már ami infrás, és olyan kicsi, hogy elfér a hátsó opel embléma helyén, az ablaktörlő mellett. Függőlegesen 100, vízszintesen 170 fokot lát....nem semmi .

30-ért már láttam teljes szettet.

Link to comment
Megosztás:

Azzal nem hinném, hogy gondjai lennének, mert nekem se a zsinórral volt a bajom, mert az tökééletes, hanem a kapcsolódó ponttal a csatiban, eloxidálódott, kontaktos lett és megolvasztotta a műanyagot is. Ha nem valami nagy ampert zár az a test, akkor jó, de lehet, hogy jobb lenne a lámpatest melletti testre kapcsolni. Egy saru van rajta, ha jól rémlik akkor a csomagtérajtó testpontja. Van bőven hely a csavaron, úgyhogy átraktam már a vonóhorog testjét is oda., meg szerintem onnan fogom leszedni a testet a csomagtéri szivargyújtónak is.

Akkor félreértettem. Azt hittem a madzaggal volt baj..... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Mostanában engem is nagyon foglalkoztat a kérdés, de elrettentettek azzal, hogy a sima radarok állítólag az uccsó 30 centin már folyamatosan fütyülnek. Pont azon a szakaszon ahol értelme lenne az egésznek.

Ha kész vagy elmesélnéd a tied milyen lett? :rolleyes:

Az elgondolkodtató amit Petya írt, lehet jobb lenne fix testpontot használnod, mint a barna madzagot..... <_<

Holnapra kész vagyok vele,majd leírom a tapasztalataimat.Én eléggé utána jártam a témának,gyakorlatilag a 30-40cm az amitől már fütyülnek,úgyhogy nincs különbség egy drága vagy olcsó között.

Arról nem beszélve hogy szinte minden kereskedő ugyanazt a 3-4 féle kínai radart árulja csak más-más dobozolással,névvel.Őszintén megmondom hogy ez az egész radar vétel,szerelgetés csak azért kellett nekem hogy kicsit kiszálljak a mókuskerékből és aktívan pihenjek,szerelgessek. Évek óta városba járok nap mint nap,úgyhogy ahova be tudtam tenni az autót oda ezután is menni fog,kisebb helyre ezzel a radarral sem -_- A kamera nekem is tetszett,főleg volt olyan ami a belső visszapillantóba mutatta a képet,de ez mindenestől 40k körül lett volna,annyit nem szántam rá meg 5 ajtós esetén nem is nagyon lehetett normális helyre szerelni az olyan kamerát ami 170fokban lát.Esetleg a rendszámtáblába integrált megoldás,de az meg még drágább.

Link to comment
Megosztás:

Még időben sikerült észrevenni, és megoldani, mielőtt beleolvadt volna a kábelkötegbe a test <_<

Nekem nem volt ilyen szerencsém. Már úgy vettem az autót, hogy a gyk-nál össze volt olvadva a stekker. Egy darabig nem mertem leszedni, féltem nem bírom visszarakni. Már megvan a donor csak időm nincs szétásni, meg most félkézzel nem állok neki..... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Holnapra kész vagyok vele,majd leírom a tapasztalataimat.Én eléggé utána jártam a témának,gyakorlatilag a 30-40cm az amitől már fütyülnek,úgyhogy nincs különbség egy drága vagy olcsó között.

Arról nem beszélve hogy szinte minden kereskedő ugyanazt a 3-4 féle kínai radart árulja csak más-más dobozolással,névvel.Őszintén megmondom hogy ez az egész radar vétel,szerelgetés csak azért kellett nekem hogy kicsit kiszálljak a mókuskerékből és aktívan pihenjek,szerelgessek. Évek óta városba járok nap mint nap,úgyhogy ahova be tudtam tenni az autót oda ezután is menni fog,kisebb helyre ezzel a radarral sem :rolleyes:

A testkábelnek akkor meg nézek majd vmi más helyet.

A bal hátsó lámpánál kell hogy kiálljon egy csavar a karosszériából, amire egy vastag barna saru van csavarozva. 6-os saru kell. Kilazítod, és melléteszed a másik testet.

Link to comment
Megosztás:

Holnapra kész vagyok vele,majd leírom a tapasztalataimat.Én eléggé utána jártam a témának,gyakorlatilag a 30-40cm az amitől már fütyülnek,úgyhogy nincs különbség egy drága vagy olcsó között.

Arról nem beszélve hogy szinte minden kereskedő ugyanazt a 3-4 féle kínai radart árulja csak más-más dobozolással,névvel.Őszintén megmondom hogy ez az egész radar vétel,szerelgetés csak azért kellett nekem hogy kicsit kiszálljak a mókuskerékből és aktívan pihenjek,szerelgessek. Évek óta városba járok nap mint nap,úgyhogy ahova be tudtam tenni az autót oda ezután is menni fog,kisebb helyre ezzel a radarral sem <_< A kamera nekem is tetszett,főleg volt olyan ami a belső visszapillantóba mutatta a képet,de ez mindenestől 40k körül lett volna,annyit nem szántam rá meg 5 ajtós esetén nem is nagyon lehetett normális helyre szerelni az olyan kamerát ami 170fokban lát.Esetleg a rendszámtáblába integrált megoldás,de az meg még drágább.

Rendben! Kíváncsian várom a fejleményeket :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Nekem nem volt ilyen szerencsém. Már úgy vettem az autót, hogy a gyk-nál össze volt olvadva a stekker. Egy darabig nem mertem leszedni, féltem nem bírom visszarakni. Már megvan a donor csak időm nincs szétásni, meg most félkézzel nem állok neki..... :rolleyes:

Mi történt? <_<

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.