Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Köszi a linket. Felhívtam őket. Azt mondták hogy külön kárpitot nem adnak el, csak egyben az egészet és még sérült kárpitjuk sincs.

Szóval lehet marad a barkácsolás. <_<

Akkó' hujekocsogok, lehet keresni a következő linket :D nemtudom hogy a kapaszkodó része mennyire hasonlít az 5ajtós-sedan-caravan, a 3ajtósokhoz, de ha az ajtóbehúzó-része, ami műanyagból van az jó, akkro tudok adni egy pár szürke ajtókárpitot. Szétfaragás-próbához jó, másra már annyira nem :rolleyes: -_-

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm mindenkitől az ötleteket!!! Megoldódott a problémám, végül nem faragtam <_< hanem vettem egy pár kiemelőt (3000 pengő) + 2 pótló magnat gyűrűt és így pont jó lett minden... Igaz volt egy kis fúrás a kasznihoz de minden okés, most már dudorog a cumó!!! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Köszi a linket. Felhívtam őket. Azt mondták hogy külön kárpitot nem adnak el, csak egyben az egészet és még sérült kárpitjuk sincs.

Szóval lehet marad a barkácsolás. :rolleyes:

Ha jol olvasom és következtetek akkor két első ajtókárpit kellne elektromos ablakhoz? Vagy csak balos kell amibe megvan a kapcsoló helye?

Nekm van gyári. Ha érdekel irj.

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek mi lehet a probléma oka, ha menet közben ki-be kapcsolgat a CAR300 tip. rádióm? :rolleyes:

Alacsony akkufeszültség vagy kontakthiba a csatlakozók valamelyikében, esetleg maga a fejegység paneljén.. <_<

Link to comment
Megosztás:

Köszi, tényleg! Lehet, hogy kontakthiba lesz, mert kb. 10-ből 2x kapcsol ki a rádió gyújtás levételekor!

Emiatt már kellett bikázni! Az akksi teljesen fel van töltve 14,2V a feszültségem járó motornál.

Ha gyári akkor amúgy is le kellene kapcsolni a gyujtás nélkül egy óra mulva nem?

Link to comment
Megosztás:

Ha gyári akkor amúgy is le kellene kapcsolni a gyujtás nélkül egy óra mulva nem?

Ha a gyújtást lekapcsolod akkor alapból kikapcsol, ha gyújtás nélkül kapcsolod be akkor szintén vagy 30 perc vagy ha az akkufesz lemegy 12.8 V alá -ha jól emléxek :rolleyes:

De én mintha folyamatos gyújtásnál/járó motornál értettem volna azt a lekapcsolást.. <_<

Link to comment
Megosztás:

Ha a gyújtást lekapcsolod akkor alapból kikapcsol, ha gyújtás nélkül kapcsolod be akkor szintén vagy 30 perc vagy ha az akkufesz lemegy 12.8 V alá -ha jól emléxek :rolleyes:

De én mintha folyamatos gyújtásnál/járó motornál értettem volna azt a lekapcsolást.. -_-

A ki-be kapcsolást természetesen járó motornál, menet közben szokta csinálni.

És tényleg nem mindig kapcsol le, ha leállítom az autót! <_<

Link to comment
Megosztás:

A ki-be kapcsolást természetesen járó motornál, menet közben szokta csinálni.

És tényleg nem mindig kapcsol le, ha leállítom az autót! :rolleyes:

Erősen gyanús a gyújtáskapcsolód.. -_- <_<

Link to comment
Megosztás:

A gyújtáskapcsoló érintkezőinek a kopására gondolok :rolleyes: esetleg a csati kezd lehullani a helyéről.. <_<

Átmozgattam van kontakt, viszont légzsákos az autó és szerintem nem egyszerű a gy.kapcsoló cseréje.

Hiányolom, hogy az Opelnek nincs radio állása a gy. kapcsolóban. (régebbi autóimban voltak: Suzuki, Ford, Honda...)

Link to comment
Megosztás:

Átmozgattam van kontakt, viszont légzsákos az autó és szerintem nem egyszerű a gy.kapcsoló cseréje.

Hiányolom, hogy az Opelnek nincs radio állása a gy. kapcsolóban. (régebbi autóimban voltak: Suzuki, Ford, Honda...)

Mi az hogy nincs? Nekem van. Ha teljesen kiveszem a kulcsot, csak akkor kapcsol ki a rádió. Amikor a gyujt. kapcs. közepe kiugrik.

Link to comment
Megosztás:

Átmozgattam van kontakt, viszont légzsákos az autó és szerintem nem egyszerű a gy.kapcsoló cseréje.

Hiányolom, hogy az Opelnek nincs radio állása a gy. kapcsolóban. (régebbi autóimban voltak: Suzuki, Ford, Honda...)

Ha a kulcs be van tolva, és a zárhenger nem ugrik ki, akkor van rádió állásban. Ha kihúzod a kulcsot, és a betét közepe kijön, akkor hallgat el :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Ha a kulcs be van tolva, és a zárhenger nem ugrik ki, akkor van rádió állásban. Ha kihúzod a kulcsot, és a betét közepe kijön, akkor hallgat el :rolleyes:

Sajnos nekem nem így működik! Akkor tuti a kapcsoló csere!

Szerintetek Caravan tetőantennába van valami erősítő beépítve, (megy neki egy plusz táp)?

Link to comment
Megosztás:

Átmozgattam van kontakt, viszont légzsákos az autó és szerintem nem egyszerű a gy.kapcsoló cseréje.

Hiányolom, hogy az Opelnek nincs radio állása a gy. kapcsolóban. (régebbi autóimban voltak: Suzuki, Ford, Honda...)

A légzsák közelébe nem kell matatni, az a kormányban van a gyujtáskapcsoló meg a kormány alatt.

Sajnos nekem nem így működik! Akkor tuti a kapcsoló csere!

Szerintetek Caravan tetőantennába van valami erősítő beépítve, (megy neki egy plusz táp)?

Szerintem nincs, csak egy sima antenna. Ellenben lehet eletromos antennának megy hátra táp.

Link to comment
Megosztás:

Mi az hogy nincs? Nekem van. Ha teljesen kiveszem a kulcsot, csak akkor kapcsol ki a rádió. Amikor a gyujt. kapcs. közepe kiugrik.

Ha a kulcs be van tolva, és a zárhenger nem ugrik ki, akkor van rádió állásban. Ha kihúzod a kulcsot, és a betét közepe kijön, akkor hallgat el :rolleyes:

Nektek lehet így működik, de pl. nekem se, amint a gyújtást leveszem, rádió kussol.

Link to comment
Megosztás:

Sajnos nekem nem így működik! Akkor tuti a kapcsoló csere!

Szerintetek Caravan tetőantennába van valami erősítő beépítve, (megy neki egy plusz táp)?

Van ám. :rolleyes: Szép fekete zsinór megy oda ha jól emlékszem. Ha megbontod a kárpitot, akkor láthatod, hogy az antenna mellett van egy gyorscsatlakozó is. Az az erősítőé. A gyári antenna erősítős. <_<

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.