Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  Zsoltee írta:
Köszi a linket. Felhívtam őket. Azt mondták hogy külön kárpitot nem adnak el, csak egyben az egészet és még sérült kárpitjuk sincs.

Szóval lehet marad a barkácsolás. <_<

Akkó' hujekocsogok, lehet keresni a következő linket :D nemtudom hogy a kapaszkodó része mennyire hasonlít az 5ajtós-sedan-caravan, a 3ajtósokhoz, de ha az ajtóbehúzó-része, ami műanyagból van az jó, akkro tudok adni egy pár szürke ajtókárpitot. Szétfaragás-próbához jó, másra már annyira nem :rolleyes: -_-

Elküldve
  hening írta:
Jelzem, elektromos topicban vagyunk. Ahhoz kéne igazodni. :rolleyes:

Az elektromos ablak kárpitja volt a téma. De akkor nem folytatjuk a beszélgetést. <_<

Elküldve

Köszönöm mindenkitől az ötleteket!!! Megoldódott a problémám, végül nem faragtam <_< hanem vettem egy pár kiemelőt (3000 pengő) + 2 pótló magnat gyűrűt és így pont jó lett minden... Igaz volt egy kis fúrás a kasznihoz de minden okés, most már dudorog a cumó!!! :rolleyes:

Elküldve
  Zsoltee írta:
Köszi a linket. Felhívtam őket. Azt mondták hogy külön kárpitot nem adnak el, csak egyben az egészet és még sérült kárpitjuk sincs.

Szóval lehet marad a barkácsolás. :rolleyes:

Ha jol olvasom és következtetek akkor két első ajtókárpit kellne elektromos ablakhoz? Vagy csak balos kell amibe megvan a kapcsoló helye?

Nekm van gyári. Ha érdekel irj.

Elküldve

Sziasztok!

Szerintetek mi lehet a probléma oka, ha menet közben ki-be kapcsolgat a CAR300 tip. rádióm? :rolleyes:

Gyújtáskapcsoló vagy fejegység?

Elküldve
  dajkazs írta:
Sziasztok!

Szerintetek mi lehet a probléma oka, ha menet közben ki-be kapcsolgat a CAR300 tip. rádióm? <_<

Gyújtáskapcsoló vagy fejegység?

Gyujtás biztos nem, hacsak az autó is nem áll le ilyenkor. :rolleyes:

Elküldve
  dajkazs írta:
Szerintetek mi lehet a probléma oka, ha menet közben ki-be kapcsolgat a CAR300 tip. rádióm? :rolleyes:

Alacsony akkufeszültség vagy kontakthiba a csatlakozók valamelyikében, esetleg maga a fejegység paneljén.. <_<

Elküldve

Köszi, tényleg! Lehet, hogy kontakthiba lesz, mert kb. 10-ből 2x kapcsol ki a rádió gyújtás levételekor!

Emiatt már kellett bikázni! Az akksi teljesen fel van töltve 14,2V a feszültségem járó motornál.

Elküldve
  dajkazs írta:
Köszi, tényleg! Lehet, hogy kontakthiba lesz, mert kb. 10-ből 2x kapcsol ki a rádió gyújtás levételekor!

Emiatt már kellett bikázni! Az akksi teljesen fel van töltve 14,2V a feszültségem járó motornál.

Ha gyári akkor amúgy is le kellene kapcsolni a gyujtás nélkül egy óra mulva nem?

Elküldve
  zotya975 írta:
Ha gyári akkor amúgy is le kellene kapcsolni a gyujtás nélkül egy óra mulva nem?

Ha a gyújtást lekapcsolod akkor alapból kikapcsol, ha gyújtás nélkül kapcsolod be akkor szintén vagy 30 perc vagy ha az akkufesz lemegy 12.8 V alá -ha jól emléxek :rolleyes:

De én mintha folyamatos gyújtásnál/járó motornál értettem volna azt a lekapcsolást.. <_<

Elküldve
  Sanci írta:
Ha a gyújtást lekapcsolod akkor alapból kikapcsol, ha gyújtás nélkül kapcsolod be akkor szintén vagy 30 perc vagy ha az akkufesz lemegy 12.8 V alá -ha jól emléxek :rolleyes:

De én mintha folyamatos gyújtásnál/járó motornál értettem volna azt a lekapcsolást.. -_-

A ki-be kapcsolást természetesen járó motornál, menet közben szokta csinálni.

És tényleg nem mindig kapcsol le, ha leállítom az autót! <_<

Elküldve
  dajkazs írta:
A ki-be kapcsolást természetesen járó motornál, menet közben szokta csinálni.

És tényleg nem mindig kapcsol le, ha leállítom az autót! :rolleyes:

Erősen gyanús a gyújtáskapcsolód.. -_- <_<

Elküldve
  Sanci írta:
Erősen gyanús a gyújtáskapcsolód.. <_< :rolleyes:

Miért is? Nekem 4 szál megy rá, ha elveszem a gyujtást a kocsi is megáll nem? Vagy arra a kiugrás-dologra gondotál? Hogy akkor hallgat el a rádió amikor kiugrik a betét?

Elküldve
  zotya975 írta:
Miért is?

A gyújtáskapcsoló érintkezőinek a kopására gondolok :rolleyes: esetleg a csati kezd lehullani a helyéről.. <_<

Elküldve
  Sanci írta:
A gyújtáskapcsoló érintkezőinek a kopására gondolok :rolleyes: esetleg a csati kezd lehullani a helyéről.. <_<

Átmozgattam van kontakt, viszont légzsákos az autó és szerintem nem egyszerű a gy.kapcsoló cseréje.

Hiányolom, hogy az Opelnek nincs radio állása a gy. kapcsolóban. (régebbi autóimban voltak: Suzuki, Ford, Honda...)

Elküldve
  dajkazs írta:
Átmozgattam van kontakt, viszont légzsákos az autó és szerintem nem egyszerű a gy.kapcsoló cseréje.

Hiányolom, hogy az Opelnek nincs radio állása a gy. kapcsolóban. (régebbi autóimban voltak: Suzuki, Ford, Honda...)

Mi az hogy nincs? Nekem van. Ha teljesen kiveszem a kulcsot, csak akkor kapcsol ki a rádió. Amikor a gyujt. kapcs. közepe kiugrik.

Elküldve
  dajkazs írta:
Átmozgattam van kontakt, viszont légzsákos az autó és szerintem nem egyszerű a gy.kapcsoló cseréje.

Hiányolom, hogy az Opelnek nincs radio állása a gy. kapcsolóban. (régebbi autóimban voltak: Suzuki, Ford, Honda...)

Ha a kulcs be van tolva, és a zárhenger nem ugrik ki, akkor van rádió állásban. Ha kihúzod a kulcsot, és a betét közepe kijön, akkor hallgat el :rolleyes:

Elküldve
  Dáwid írta:
Ha a kulcs be van tolva, és a zárhenger nem ugrik ki, akkor van rádió állásban. Ha kihúzod a kulcsot, és a betét közepe kijön, akkor hallgat el :rolleyes:

Sajnos nekem nem így működik! Akkor tuti a kapcsoló csere!

Szerintetek Caravan tetőantennába van valami erősítő beépítve, (megy neki egy plusz táp)?

Elküldve
  dajkazs írta:
Átmozgattam van kontakt, viszont légzsákos az autó és szerintem nem egyszerű a gy.kapcsoló cseréje.

Hiányolom, hogy az Opelnek nincs radio állása a gy. kapcsolóban. (régebbi autóimban voltak: Suzuki, Ford, Honda...)

A légzsák közelébe nem kell matatni, az a kormányban van a gyujtáskapcsoló meg a kormány alatt.

  dajkazs írta:
Sajnos nekem nem így működik! Akkor tuti a kapcsoló csere!

Szerintetek Caravan tetőantennába van valami erősítő beépítve, (megy neki egy plusz táp)?

Szerintem nincs, csak egy sima antenna. Ellenben lehet eletromos antennának megy hátra táp.

Elküldve
  Tiv. írta:
Mi az hogy nincs? Nekem van. Ha teljesen kiveszem a kulcsot, csak akkor kapcsol ki a rádió. Amikor a gyujt. kapcs. közepe kiugrik.

  Dáwid írta:
Ha a kulcs be van tolva, és a zárhenger nem ugrik ki, akkor van rádió állásban. Ha kihúzod a kulcsot, és a betét közepe kijön, akkor hallgat el :rolleyes:

Nektek lehet így működik, de pl. nekem se, amint a gyújtást leveszem, rádió kussol.

Elküldve
  dajkazs írta:
Sajnos nekem nem így működik! Akkor tuti a kapcsoló csere!

Szerintetek Caravan tetőantennába van valami erősítő beépítve, (megy neki egy plusz táp)?

Van ám. :rolleyes: Szép fekete zsinór megy oda ha jól emlékszem. Ha megbontod a kárpitot, akkor láthatod, hogy az antenna mellett van egy gyorscsatlakozó is. Az az erősítőé. A gyári antenna erősítős. <_<

Elküldve

sziasztok

előre is bocs mindenkitől ha rossz helyre írnák

szeretnék venni 92-es f astrámba elektromos ablakemelőt mind a 4 ablakra

mit gondoltok erről a cuccról?

http://www.bicskakulcs.hu/

sztem 26 e ért megéri ennél mindenhol drágábban láttam

előre is köszi a hsz eket

Elküldve
  mate1990 írta:
sziasztok

előre is bocs mindenkitől ha rossz helyre írnák

szeretnék venni 92-es f astrámba elektromos ablakemelőt mind a 4 ablakra

mit gondoltok erről a cuccról?

http://www.bicskakulcs.hu/

sztem 26 e ért megéri ennél mindenhol drágábban láttam

előre is köszi a hsz eket

Nekem ez a véleményem róla. :rolleyes:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.