Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Köszi a linket. Felhívtam őket. Azt mondták hogy külön kárpitot nem adnak el, csak egyben az egészet és még sérült kárpitjuk sincs.

Szóval lehet marad a barkácsolás. <_<

Akkó' hujekocsogok, lehet keresni a következő linket :D nemtudom hogy a kapaszkodó része mennyire hasonlít az 5ajtós-sedan-caravan, a 3ajtósokhoz, de ha az ajtóbehúzó-része, ami műanyagból van az jó, akkro tudok adni egy pár szürke ajtókárpitot. Szétfaragás-próbához jó, másra már annyira nem :rolleyes: -_-

Elküldve
Jelzem, elektromos topicban vagyunk. Ahhoz kéne igazodni. :rolleyes:

Az elektromos ablak kárpitja volt a téma. De akkor nem folytatjuk a beszélgetést. <_<

Elküldve

Köszönöm mindenkitől az ötleteket!!! Megoldódott a problémám, végül nem faragtam <_< hanem vettem egy pár kiemelőt (3000 pengő) + 2 pótló magnat gyűrűt és így pont jó lett minden... Igaz volt egy kis fúrás a kasznihoz de minden okés, most már dudorog a cumó!!! :rolleyes:

Elküldve
Köszi a linket. Felhívtam őket. Azt mondták hogy külön kárpitot nem adnak el, csak egyben az egészet és még sérült kárpitjuk sincs.

Szóval lehet marad a barkácsolás. :rolleyes:

Ha jol olvasom és következtetek akkor két első ajtókárpit kellne elektromos ablakhoz? Vagy csak balos kell amibe megvan a kapcsoló helye?

Nekm van gyári. Ha érdekel irj.

Elküldve

Sziasztok!

Szerintetek mi lehet a probléma oka, ha menet közben ki-be kapcsolgat a CAR300 tip. rádióm? :rolleyes:

Gyújtáskapcsoló vagy fejegység?

Elküldve
Sziasztok!

Szerintetek mi lehet a probléma oka, ha menet közben ki-be kapcsolgat a CAR300 tip. rádióm? <_<

Gyújtáskapcsoló vagy fejegység?

Gyujtás biztos nem, hacsak az autó is nem áll le ilyenkor. :rolleyes:

Elküldve
Szerintetek mi lehet a probléma oka, ha menet közben ki-be kapcsolgat a CAR300 tip. rádióm? :rolleyes:

Alacsony akkufeszültség vagy kontakthiba a csatlakozók valamelyikében, esetleg maga a fejegység paneljén.. <_<

Elküldve

Köszi, tényleg! Lehet, hogy kontakthiba lesz, mert kb. 10-ből 2x kapcsol ki a rádió gyújtás levételekor!

Emiatt már kellett bikázni! Az akksi teljesen fel van töltve 14,2V a feszültségem járó motornál.

Elküldve
Köszi, tényleg! Lehet, hogy kontakthiba lesz, mert kb. 10-ből 2x kapcsol ki a rádió gyújtás levételekor!

Emiatt már kellett bikázni! Az akksi teljesen fel van töltve 14,2V a feszültségem járó motornál.

Ha gyári akkor amúgy is le kellene kapcsolni a gyujtás nélkül egy óra mulva nem?

Elküldve
Ha gyári akkor amúgy is le kellene kapcsolni a gyujtás nélkül egy óra mulva nem?

Ha a gyújtást lekapcsolod akkor alapból kikapcsol, ha gyújtás nélkül kapcsolod be akkor szintén vagy 30 perc vagy ha az akkufesz lemegy 12.8 V alá -ha jól emléxek :rolleyes:

De én mintha folyamatos gyújtásnál/járó motornál értettem volna azt a lekapcsolást.. <_<

Elküldve
Ha a gyújtást lekapcsolod akkor alapból kikapcsol, ha gyújtás nélkül kapcsolod be akkor szintén vagy 30 perc vagy ha az akkufesz lemegy 12.8 V alá -ha jól emléxek :rolleyes:

De én mintha folyamatos gyújtásnál/járó motornál értettem volna azt a lekapcsolást.. -_-

A ki-be kapcsolást természetesen járó motornál, menet közben szokta csinálni.

És tényleg nem mindig kapcsol le, ha leállítom az autót! <_<

Elküldve
A ki-be kapcsolást természetesen járó motornál, menet közben szokta csinálni.

És tényleg nem mindig kapcsol le, ha leállítom az autót! :rolleyes:

Erősen gyanús a gyújtáskapcsolód.. -_- <_<

Elküldve
Erősen gyanús a gyújtáskapcsolód.. <_< :rolleyes:

Miért is? Nekem 4 szál megy rá, ha elveszem a gyujtást a kocsi is megáll nem? Vagy arra a kiugrás-dologra gondotál? Hogy akkor hallgat el a rádió amikor kiugrik a betét?

Elküldve
Miért is?

A gyújtáskapcsoló érintkezőinek a kopására gondolok :rolleyes: esetleg a csati kezd lehullani a helyéről.. <_<

Elküldve
A gyújtáskapcsoló érintkezőinek a kopására gondolok :rolleyes: esetleg a csati kezd lehullani a helyéről.. <_<

Átmozgattam van kontakt, viszont légzsákos az autó és szerintem nem egyszerű a gy.kapcsoló cseréje.

Hiányolom, hogy az Opelnek nincs radio állása a gy. kapcsolóban. (régebbi autóimban voltak: Suzuki, Ford, Honda...)

Elküldve
Átmozgattam van kontakt, viszont légzsákos az autó és szerintem nem egyszerű a gy.kapcsoló cseréje.

Hiányolom, hogy az Opelnek nincs radio állása a gy. kapcsolóban. (régebbi autóimban voltak: Suzuki, Ford, Honda...)

Mi az hogy nincs? Nekem van. Ha teljesen kiveszem a kulcsot, csak akkor kapcsol ki a rádió. Amikor a gyujt. kapcs. közepe kiugrik.

Elküldve
Átmozgattam van kontakt, viszont légzsákos az autó és szerintem nem egyszerű a gy.kapcsoló cseréje.

Hiányolom, hogy az Opelnek nincs radio állása a gy. kapcsolóban. (régebbi autóimban voltak: Suzuki, Ford, Honda...)

Ha a kulcs be van tolva, és a zárhenger nem ugrik ki, akkor van rádió állásban. Ha kihúzod a kulcsot, és a betét közepe kijön, akkor hallgat el :rolleyes:

Elküldve
Ha a kulcs be van tolva, és a zárhenger nem ugrik ki, akkor van rádió állásban. Ha kihúzod a kulcsot, és a betét közepe kijön, akkor hallgat el :rolleyes:

Sajnos nekem nem így működik! Akkor tuti a kapcsoló csere!

Szerintetek Caravan tetőantennába van valami erősítő beépítve, (megy neki egy plusz táp)?

Elküldve
Átmozgattam van kontakt, viszont légzsákos az autó és szerintem nem egyszerű a gy.kapcsoló cseréje.

Hiányolom, hogy az Opelnek nincs radio állása a gy. kapcsolóban. (régebbi autóimban voltak: Suzuki, Ford, Honda...)

A légzsák közelébe nem kell matatni, az a kormányban van a gyujtáskapcsoló meg a kormány alatt.

Sajnos nekem nem így működik! Akkor tuti a kapcsoló csere!

Szerintetek Caravan tetőantennába van valami erősítő beépítve, (megy neki egy plusz táp)?

Szerintem nincs, csak egy sima antenna. Ellenben lehet eletromos antennának megy hátra táp.

Elküldve
Mi az hogy nincs? Nekem van. Ha teljesen kiveszem a kulcsot, csak akkor kapcsol ki a rádió. Amikor a gyujt. kapcs. közepe kiugrik.

Ha a kulcs be van tolva, és a zárhenger nem ugrik ki, akkor van rádió állásban. Ha kihúzod a kulcsot, és a betét közepe kijön, akkor hallgat el :rolleyes:

Nektek lehet így működik, de pl. nekem se, amint a gyújtást leveszem, rádió kussol.

Elküldve
Sajnos nekem nem így működik! Akkor tuti a kapcsoló csere!

Szerintetek Caravan tetőantennába van valami erősítő beépítve, (megy neki egy plusz táp)?

Van ám. :rolleyes: Szép fekete zsinór megy oda ha jól emlékszem. Ha megbontod a kárpitot, akkor láthatod, hogy az antenna mellett van egy gyorscsatlakozó is. Az az erősítőé. A gyári antenna erősítős. <_<

Elküldve

sziasztok

előre is bocs mindenkitől ha rossz helyre írnák

szeretnék venni 92-es f astrámba elektromos ablakemelőt mind a 4 ablakra

mit gondoltok erről a cuccról?

http://www.bicskakulcs.hu/

sztem 26 e ért megéri ennél mindenhol drágábban láttam

előre is köszi a hsz eket

Elküldve
sziasztok

előre is bocs mindenkitől ha rossz helyre írnák

szeretnék venni 92-es f astrámba elektromos ablakemelőt mind a 4 ablakra

mit gondoltok erről a cuccról?

http://www.bicskakulcs.hu/

sztem 26 e ért megéri ennél mindenhol drágábban láttam

előre is köszi a hsz eket

Nekem ez a véleményem róla. :rolleyes:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.