Dáwid Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Köszi a linket. Felhívtam őket. Azt mondták hogy külön kárpitot nem adnak el, csak egyben az egészet és még sérült kárpitjuk sincs. Szóval lehet marad a barkácsolás. <_< Akkó' hujekocsogok, lehet keresni a következő linket :D nemtudom hogy a kapaszkodó része mennyire hasonlít az 5ajtós-sedan-caravan, a 3ajtósokhoz, de ha az ajtóbehúzó-része, ami műanyagból van az jó, akkro tudok adni egy pár szürke ajtókárpitot. Szétfaragás-próbához jó, másra már annyira nem :rolleyes: -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Jelzem, elektromos topicban vagyunk. Ahhoz kéne igazodni. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Jelzem, elektromos topicban vagyunk. Ahhoz kéne igazodni. :rolleyes: Az elektromos ablak kárpitja volt a téma. De akkor nem folytatjuk a beszélgetést. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
hedhed Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Köszönöm mindenkitől az ötleteket!!! Megoldódott a problémám, végül nem faragtam <_< hanem vettem egy pár kiemelőt (3000 pengő) + 2 pótló magnat gyűrűt és így pont jó lett minden... Igaz volt egy kis fúrás a kasznihoz de minden okés, most már dudorog a cumó!!! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
frecsume Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Köszi a linket. Felhívtam őket. Azt mondták hogy külön kárpitot nem adnak el, csak egyben az egészet és még sérült kárpitjuk sincs. Szóval lehet marad a barkácsolás. :rolleyes: Ha jol olvasom és következtetek akkor két első ajtókárpit kellne elektromos ablakhoz? Vagy csak balos kell amibe megvan a kapcsoló helye? Nekm van gyári. Ha érdekel irj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dajkazs Elküldve Július9, 2010 Megoszt Elküldve Július9, 2010 Sziasztok! Szerintetek mi lehet a probléma oka, ha menet közben ki-be kapcsolgat a CAR300 tip. rádióm? :rolleyes: Gyújtáskapcsoló vagy fejegység? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július9, 2010 Megoszt Elküldve Július9, 2010 Sziasztok! Szerintetek mi lehet a probléma oka, ha menet közben ki-be kapcsolgat a CAR300 tip. rádióm? <_< Gyújtáskapcsoló vagy fejegység? Gyujtás biztos nem, hacsak az autó is nem áll le ilyenkor. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Július9, 2010 Megoszt Elküldve Július9, 2010 Szerintetek mi lehet a probléma oka, ha menet közben ki-be kapcsolgat a CAR300 tip. rádióm? :rolleyes: Alacsony akkufeszültség vagy kontakthiba a csatlakozók valamelyikében, esetleg maga a fejegység paneljén.. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
dajkazs Elküldve Július9, 2010 Megoszt Elküldve Július9, 2010 Köszi, tényleg! Lehet, hogy kontakthiba lesz, mert kb. 10-ből 2x kapcsol ki a rádió gyújtás levételekor! Emiatt már kellett bikázni! Az akksi teljesen fel van töltve 14,2V a feszültségem járó motornál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július9, 2010 Megoszt Elküldve Július9, 2010 Köszi, tényleg! Lehet, hogy kontakthiba lesz, mert kb. 10-ből 2x kapcsol ki a rádió gyújtás levételekor! Emiatt már kellett bikázni! Az akksi teljesen fel van töltve 14,2V a feszültségem járó motornál. Ha gyári akkor amúgy is le kellene kapcsolni a gyujtás nélkül egy óra mulva nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Július9, 2010 Megoszt Elküldve Július9, 2010 Ha gyári akkor amúgy is le kellene kapcsolni a gyujtás nélkül egy óra mulva nem? Ha a gyújtást lekapcsolod akkor alapból kikapcsol, ha gyújtás nélkül kapcsolod be akkor szintén vagy 30 perc vagy ha az akkufesz lemegy 12.8 V alá -ha jól emléxek :rolleyes: De én mintha folyamatos gyújtásnál/járó motornál értettem volna azt a lekapcsolást.. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
dajkazs Elküldve Július9, 2010 Megoszt Elküldve Július9, 2010 Ha a gyújtást lekapcsolod akkor alapból kikapcsol, ha gyújtás nélkül kapcsolod be akkor szintén vagy 30 perc vagy ha az akkufesz lemegy 12.8 V alá -ha jól emléxek :rolleyes: De én mintha folyamatos gyújtásnál/járó motornál értettem volna azt a lekapcsolást.. -_- A ki-be kapcsolást természetesen járó motornál, menet közben szokta csinálni. És tényleg nem mindig kapcsol le, ha leállítom az autót! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Július9, 2010 Megoszt Elküldve Július9, 2010 A ki-be kapcsolást természetesen járó motornál, menet közben szokta csinálni. És tényleg nem mindig kapcsol le, ha leállítom az autót! :rolleyes: Erősen gyanús a gyújtáskapcsolód.. -_- <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július9, 2010 Megoszt Elküldve Július9, 2010 Erősen gyanús a gyújtáskapcsolód.. <_< :rolleyes: Miért is? Nekem 4 szál megy rá, ha elveszem a gyujtást a kocsi is megáll nem? Vagy arra a kiugrás-dologra gondotál? Hogy akkor hallgat el a rádió amikor kiugrik a betét? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Július9, 2010 Megoszt Elküldve Július9, 2010 Miért is? A gyújtáskapcsoló érintkezőinek a kopására gondolok :rolleyes: esetleg a csati kezd lehullani a helyéről.. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július9, 2010 Megoszt Elküldve Július9, 2010 A gyújtáskapcsoló érintkezőinek a kopására gondolok :rolleyes: esetleg a csati kezd lehullani a helyéről.. <_< Aha, az lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dajkazs Elküldve Július10, 2010 Megoszt Elküldve Július10, 2010 A gyújtáskapcsoló érintkezőinek a kopására gondolok :rolleyes: esetleg a csati kezd lehullani a helyéről.. <_< Átmozgattam van kontakt, viszont légzsákos az autó és szerintem nem egyszerű a gy.kapcsoló cseréje. Hiányolom, hogy az Opelnek nincs radio állása a gy. kapcsolóban. (régebbi autóimban voltak: Suzuki, Ford, Honda...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Július10, 2010 Megoszt Elküldve Július10, 2010 Átmozgattam van kontakt, viszont légzsákos az autó és szerintem nem egyszerű a gy.kapcsoló cseréje. Hiányolom, hogy az Opelnek nincs radio állása a gy. kapcsolóban. (régebbi autóimban voltak: Suzuki, Ford, Honda...) Mi az hogy nincs? Nekem van. Ha teljesen kiveszem a kulcsot, csak akkor kapcsol ki a rádió. Amikor a gyujt. kapcs. közepe kiugrik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július10, 2010 Megoszt Elküldve Július10, 2010 Átmozgattam van kontakt, viszont légzsákos az autó és szerintem nem egyszerű a gy.kapcsoló cseréje. Hiányolom, hogy az Opelnek nincs radio állása a gy. kapcsolóban. (régebbi autóimban voltak: Suzuki, Ford, Honda...) Ha a kulcs be van tolva, és a zárhenger nem ugrik ki, akkor van rádió állásban. Ha kihúzod a kulcsot, és a betét közepe kijön, akkor hallgat el :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dajkazs Elküldve Július10, 2010 Megoszt Elküldve Július10, 2010 Ha a kulcs be van tolva, és a zárhenger nem ugrik ki, akkor van rádió állásban. Ha kihúzod a kulcsot, és a betét közepe kijön, akkor hallgat el :rolleyes: Sajnos nekem nem így működik! Akkor tuti a kapcsoló csere! Szerintetek Caravan tetőantennába van valami erősítő beépítve, (megy neki egy plusz táp)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július10, 2010 Megoszt Elküldve Július10, 2010 Átmozgattam van kontakt, viszont légzsákos az autó és szerintem nem egyszerű a gy.kapcsoló cseréje. Hiányolom, hogy az Opelnek nincs radio állása a gy. kapcsolóban. (régebbi autóimban voltak: Suzuki, Ford, Honda...) A légzsák közelébe nem kell matatni, az a kormányban van a gyujtáskapcsoló meg a kormány alatt. Sajnos nekem nem így működik! Akkor tuti a kapcsoló csere! Szerintetek Caravan tetőantennába van valami erősítő beépítve, (megy neki egy plusz táp)? Szerintem nincs, csak egy sima antenna. Ellenben lehet eletromos antennának megy hátra táp. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július10, 2010 Megoszt Elküldve Július10, 2010 Mi az hogy nincs? Nekem van. Ha teljesen kiveszem a kulcsot, csak akkor kapcsol ki a rádió. Amikor a gyujt. kapcs. közepe kiugrik. Ha a kulcs be van tolva, és a zárhenger nem ugrik ki, akkor van rádió állásban. Ha kihúzod a kulcsot, és a betét közepe kijön, akkor hallgat el :rolleyes: Nektek lehet így működik, de pl. nekem se, amint a gyújtást leveszem, rádió kussol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Július10, 2010 Megoszt Elküldve Július10, 2010 Sajnos nekem nem így működik! Akkor tuti a kapcsoló csere! Szerintetek Caravan tetőantennába van valami erősítő beépítve, (megy neki egy plusz táp)? Van ám. :rolleyes: Szép fekete zsinór megy oda ha jól emlékszem. Ha megbontod a kárpitot, akkor láthatod, hogy az antenna mellett van egy gyorscsatlakozó is. Az az erősítőé. A gyári antenna erősítős. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
mate1990 Elküldve Július10, 2010 Megoszt Elküldve Július10, 2010 sziasztok előre is bocs mindenkitől ha rossz helyre írnák szeretnék venni 92-es f astrámba elektromos ablakemelőt mind a 4 ablakra mit gondoltok erről a cuccról? http://www.bicskakulcs.hu/ sztem 26 e ért megéri ennél mindenhol drágábban láttam előre is köszi a hsz eket Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július10, 2010 Megoszt Elküldve Július10, 2010 sziasztok előre is bocs mindenkitől ha rossz helyre írnák szeretnék venni 92-es f astrámba elektromos ablakemelőt mind a 4 ablakra mit gondoltok erről a cuccról? http://www.bicskakulcs.hu/ sztem 26 e ért megéri ennél mindenhol drágábban láttam előre is köszi a hsz eket Nekem ez a véleményem róla. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts