Dáwid Elküldve Június28, 2010 Elküldve Június28, 2010 Én is megcsináltam, egy utángyári relét vettem, és az a gond vele, hogy nem csak az index első villanásánál villan fel utánfutó nélkül, hanem folyamatosan, minden indexvillanásnál az is villan. Nekem meg egyet sem villan futó nélkül. Ha futó rajta van, akkor villog az is :D ^_^
FPepe Elküldve Június28, 2010 Elküldve Június28, 2010 Nekem meg egyet sem villan futó nélkül. Ha futó rajta van, akkor villog az is :D ^_^ Az még a jobbik eset. Majd egyszer szétkapom a relét, és megnézem, hogy van megoldva benne az áramérzékelés. Lehet, hogy állítható az érzékenysége.
m_petya Elküldve Június29, 2010 Elküldve Június29, 2010 Az még a jobbik eset. Majd egyszer szétkapom a relét, és megnézem, hogy van megoldva benne az áramérzékelés. Lehet, hogy állítható az érzékenysége. Nem oldalindexes véletlenül a szekér? Lehet, hogy az a baja. Azt a terhelést már soknak érzi. Unixnál látok relét 3500 péz környékén. Te is olyat vettél?
astrásgyerek Elküldve Június29, 2010 Elküldve Június29, 2010 Isuzu F astránál milyen csövek mennek a generátorra? Mintha látnék valami csöveket a hátulján (nem a vezeték, hanem valami kemény cső) Nekem DTL-en nincs semmi ilyesmi... :D ^_^
mrbis Elküldve Június29, 2010 Elküldve Június29, 2010 Sziasztok! Tudja vlki hogy mit jelent a W szám a km óra számlapján? Okoz e valami elektronikai gondot az ha egy W1102 es KM egységet kicserélek egy W1111 sel? Köszi
Dáwid Elküldve Június29, 2010 Elküldve Június29, 2010 Sziasztok! Tudja vlki hogy mit jelent a W szám a km óra számlapján? Okoz e valami elektronikai gondot az ha egy W1102 es KM egységet kicserélek egy W1111 sel? Köszi Még távolabb fog állni a mutatott érték a valóstól :D
mrbis Elküldve Június29, 2010 Elküldve Június29, 2010 Még távolabb fog állni a mutatott érték a valóstól :D Lényegesen eltér, vagy csak pár km/h val?
Breki Elküldve Június29, 2010 Elküldve Június29, 2010 Isuzu F astránál milyen csövek mennek a generátorra? Mintha látnék valami csöveket a hátulján (nem a vezeték, hanem valami kemény cső) Nekem DTL-en nincs semmi ilyesmi... ^_^ :P Csövek??? :D Ott van minden egy kupacban: generátor, szervopumpa, vízpumpa.....valamelyik a sok közül ;)
Dáwid Elküldve Június29, 2010 Elküldve Június29, 2010 Lényegesen eltér, vagy csak pár km/h val? Az eredeti is csak 5-9 km/h körül. Ez rádob kb. még egyszer ennyit. Pár napig volt bent 1102-es az eredeti 1111-esem helyett, de nekem a nem túl gyári kerékméret miatt, azzal lett pontos ^_^ :P 10-15 km/h-nyi csalást borítékolhatsz az tuti. Benzineseknél nem tudom hogy a sebességjeladót mennyire kavarhatja meg, ill. hogy az okozhat -e valami prücit :D Nekem a dízelben túl sokat nem zavart ;)
mrbis Elküldve Június29, 2010 Elküldve Június29, 2010 Az eredeti is csak 5-9 km/h körül. Ez rádob kb. még egyszer ennyit. Pár napig volt bent 1102-es az eredeti 1111-esem helyett, de nekem a nem túl gyári kerékméret miatt, azzal lett pontos ^_^ :P 10-15 km/h-nyi csalást borítékolhatsz az tuti. Benzineseknél nem tudom hogy a sebességjeladót mennyire kavarhatja meg, ill. hogy az okozhat -e valami prücit :D Nekem a dízelben túl sokat nem zavart ;) Beraktam a kocsimba, de szerintem nem csal annyit. Arra alapozom ezt, hogy beraktam a gyári km órát (1102) mentem a kocsival 4 esben, 2000 es fordulaton és akkor a mutató 60 km/h felett volt 1-2 mm rel. Na most beraktam a másik órát (1111), és ott úgy állítottam be a mutatót, ahogy a másikon volt. Ezzel szintén mentem egy tesztkört (4 esben 2000 res fordulaton). A fedélzeti számítógép miatt kellett órát cserélnem. (Útszakasz jeladó miatt)
Gabor -- C14Se Elküldve Június29, 2010 Elküldve Június29, 2010 Lényegesen eltér, vagy csak pár km/h val? Helló! Húúú erre én is mennyire figyeltem, hogy ugyan olyant vegyek. 1102, fordulatszámos, jó áron. Megvettem, beszereltem, műkszik is, minden király, nem tudtam egy az egyben belerakni a régi órámat, ezért bökte a csőrömet, hogy nem a valósat mutatja megtett km-ben. Szétszedtem, alján a mérőnek ott van a matrica, hogy W=1111. ^_^ De már benne maradt. Tévedését réginek nem tudom, ezzel GPS-szel bemérve kb tudom, mennyivel megyek, meg meg is lehet szokni. általában ha 50-et mutat a GPS, 60at az óra, és belemegyek egy ilyen világítós útszéli mérőbe, az meg 55-öt, szal lehet átlagolni:) Sebesség jeladóm meg mindennek a felét érzékeli csak, de még nem volt belőle gond (ha valaki szerint ez mégsem jó neki, szóljon ám). :D Üdv Gábor
zotya975 Elküldve Június29, 2010 Elküldve Június29, 2010 Helló! Húúú erre én is mennyire figyeltem, hogy ugyan olyant vegyek. 1102, fordulatszámos, jó áron. Megvettem, beszereltem, műkszik is, minden király, nem tudtam egy az egyben belerakni a régi órámat, ezért bökte a csőrömet, hogy nem a valósat mutatja megtett km-ben. Szétszedtem, alján a mérőnek ott van a matrica, hogy W=1111. ^_^ De már benne maradt. Tévedését réginek nem tudom, ezzel GPS-szel bemérve kb tudom, mennyivel megyek, meg meg is lehet szokni. általában ha 50-et mutat a GPS, 60at az óra, és belemegyek egy ilyen világítós útszéli mérőbe, az meg 55-öt, szal lehet átlagolni:) Sebesség jeladóm meg mindennek a felét érzékeli csak, de még nem volt belőle gond (ha valaki szerint ez mégsem jó neki, szóljon ám). :D Üdv Gábor Nekem is, de más gond nincs vele.
astrásgyerek Elküldve Június29, 2010 Elküldve Június29, 2010 Sziasztok! Tudja vlki hogy mit jelent a W szám a km óra számlapján? Okoz e valami elektronikai gondot az ha egy W1102 es KM egységet kicserélek egy W1111 sel? Köszi Benyásnál lehet gond, de dízelnél semmi extra (elektronikai ügyben értem persze). Benzinesnél úgytudom összejátszik a motorvezérlő elektronikával (de dízelnél ilyen nincs :D ). Nekem is volt benne W=1111 (eredeti W=1102) asszem 2-3 km/h-val csalt a kettő egymáshoz képest, de én betudtam ezen műszerek megbízhatatlanságának ^_^ . Mellesleg nekem az üzemanyagszintmérő se egyformán mutatott a kettőnél :P . Ez van! ;) DE haver C14SE-jében is a C16NZ-m W=1111-es órája figyel (eredeti W=1102-es volt a haveréban) és nem panaszkodott azóta ő sem! ;)
öcsibácsi Elküldve Június29, 2010 Elküldve Június29, 2010 A Vectrába W1083 helyére W1111 Astra óra került, semmi gond nincs vele. Nem vettem észre, hogy zavarna bármit is. Ja, üdv néked megyei cimbi! :D
FPepe Elküldve Június29, 2010 Elküldve Június29, 2010 Nem oldalindexes véletlenül a szekér? Lehet, hogy az a baja. Azt a terhelést már soknak érzi. Unixnál látok relét 3500 péz környékén. Te is olyat vettél? Nincs oldalindex. Igen, kb. annyiba került. Isuzu F astránál milyen csövek mennek a generátorra? Mintha látnék valami csöveket a hátulján (nem a vezeték, hanem valami kemény cső) Nekem DTL-en nincs semmi ilyesmi... :D ^_^ Vákuumcsövek. Isuzunál a generátoron van a vákuumszivattyú. Sziasztok! Tudja vlki hogy mit jelent a W szám a km óra számlapján? Okoz e valami elektronikai gondot az ha egy W1102 es KM egységet kicserélek egy W1111 sel? Köszi Az óra belső áttételezését jelenti.
astrásgyerek Elküldve Június30, 2010 Elküldve Június30, 2010 Vákuumcsövek. Isuzunál a generátoron van a vákuumszivattyú. Értem. Köszi! :D
Reeckatee Elküldve Július1, 2010 Elküldve Július1, 2010 Nem hiszem el, hogy még akad Mo-on olyan F Astra amiben még nem fordszámmérôs óra van. Minden oldalon 4x rákérdez valaki. :D
Dáwid Elküldve Július1, 2010 Elküldve Július1, 2010 Nem hiszem el, hogy még akad Mo-on olyan F Astra amiben még nem fordszámmérôs óra van. Minden oldalon 4x rákérdez valaki. :P Akkor igazán vehetnének nem fordulatszámmérőset. Véletlenül épp van 2 eladóm :D ^_^
Zsoltee Elküldve Július2, 2010 Elküldve Július2, 2010 Üdv Szereztem még annó egy elektromos tetőablak motort, amit jó lenne már működésre bírni. Esetleg valaki kötött már be ilyet? Megkaptam hozzá a bukolatot, kapcsolóval és magát a motort is. A kapcsoló és a motor össze van kötve egy kábellel, gyári szóval annak a bekötése tuti jó. A kapcsolóból pedig kilóg egy piros, egy barna és egy fekete kábel. Ezt vajon hogy lehet összehozni, hogy működjön is? Előre is köszi a válaszokat. :D
kknl Elküldve Július3, 2010 Elküldve Július3, 2010 Üdv Szereztem még annó egy elektromos tetőablak motort, amit jó lenne már működésre bírni. Esetleg valaki kötött már be ilyet? Megkaptam hozzá a bukolatot, kapcsolóval és magát a motort is. A kapcsoló és a motor össze van kötve egy kábellel, gyári szóval annak a bekötése tuti jó. A kapcsolóból pedig kilóg egy piros, egy barna és egy fekete kábel. Ezt vajon hogy lehet összehozni, hogy működjön is? Előre is köszi a válaszokat. :D Szia a szervizkönyvben bent van a elektromos rajz
Zsoltee Elküldve Július3, 2010 Elküldve Július3, 2010 Szia a szervizkönyvben bent van a elektromos rajz és milyen néven? Mert nekem van szervízkönyvem, de én csak az elektromos ablakét találtam ( Window Lifter ) tetőablakét nem. :D
FPepe Elküldve Július3, 2010 Elküldve Július3, 2010 és milyen néven? Mert nekem van szervízkönyvem, de én csak az elektromos ablakét találtam ( Window Lifter ) tetőablakét nem. :D Én se láttam benne.
Breki Elküldve Július3, 2010 Elküldve Július3, 2010 és milyen néven? Mert nekem van szervízkönyvem, de én csak az elektromos ablakét találtam ( Window Lifter ) tetőablakét nem. :D A piros a fix 12V-os táp, fekete a gyk-val kapcsolt +12V, barna a test! Én se láttam benne. Benne van az.....97-es rajzokon már szerepel, vagy az "A" vekién "schiebedach vagy sun roof névvel ^_^ De itt van:
huan Elküldve Július3, 2010 Elküldve Július3, 2010 Sziasztok. Használ valaki ilyen,vagy más típusszámú Thunder központi zárat? Thunder A roblémám az, hogy bezárom az autót vele, majd később magától kinyílik. Reggel arra mentem le hogy nyitva a kocsi. Egy icipicit zavaró :D Tud valaki megoldást erre?
FPepe Elküldve Július3, 2010 Elküldve Július3, 2010 Sziasztok. Használ valaki ilyen,vagy más típusszámú Thunder központi zárat? Thunder A roblémám az, hogy bezárom az autót vele, majd később magától kinyílik. Reggel arra mentem le hogy nyitva a kocsi. Egy icipicit zavaró :D Tud valaki megoldást erre? Nem lehet, hogy valakinek a közelben van egy ugyanilyen kp-záras kocsija? Ezekben nem lehet dip-kapcsolókkal vagy jumperekkel állítani kódokat?
Recommended Posts