Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Én is megcsináltam, egy utángyári relét vettem, és az a gond vele, hogy nem csak az index első villanásánál villan fel utánfutó nélkül, hanem folyamatosan, minden indexvillanásnál az is villan.

Nekem meg egyet sem villan futó nélkül. Ha futó rajta van, akkor villog az is :D ^_^

Elküldve
Nekem meg egyet sem villan futó nélkül. Ha futó rajta van, akkor villog az is :D ^_^

Az még a jobbik eset. Majd egyszer szétkapom a relét, és megnézem, hogy van megoldva benne az áramérzékelés. Lehet, hogy állítható az érzékenysége.

Elküldve
Az még a jobbik eset. Majd egyszer szétkapom a relét, és megnézem, hogy van megoldva benne az áramérzékelés. Lehet, hogy állítható az érzékenysége.

Nem oldalindexes véletlenül a szekér? Lehet, hogy az a baja. Azt a terhelést már soknak érzi. Unixnál látok relét 3500 péz környékén. Te is olyat vettél?

Elküldve

Sziasztok!

Tudja vlki hogy mit jelent a W szám a km óra számlapján? Okoz e valami elektronikai gondot az ha egy W1102 es KM egységet kicserélek egy W1111 sel?

Köszi

Elküldve
Sziasztok!

Tudja vlki hogy mit jelent a W szám a km óra számlapján? Okoz e valami elektronikai gondot az ha egy W1102 es KM egységet kicserélek egy W1111 sel?

Köszi

Még távolabb fog állni a mutatott érték a valóstól :D

Elküldve
Isuzu F astránál milyen csövek mennek a generátorra? Mintha látnék valami csöveket a hátulján (nem a vezeték, hanem valami kemény cső) Nekem DTL-en nincs semmi ilyesmi... ^_^ :P

Csövek??? :D Ott van minden egy kupacban: generátor, szervopumpa, vízpumpa.....valamelyik a sok közül ;)

Elküldve
Lényegesen eltér, vagy csak pár km/h val?

Az eredeti is csak 5-9 km/h körül. Ez rádob kb. még egyszer ennyit. Pár napig volt bent 1102-es az eredeti 1111-esem helyett, de nekem a nem túl gyári kerékméret miatt, azzal lett pontos ^_^ :P 10-15 km/h-nyi csalást borítékolhatsz az tuti. Benzineseknél nem tudom hogy a sebességjeladót mennyire kavarhatja meg, ill. hogy az okozhat -e valami prücit :D Nekem a dízelben túl sokat nem zavart ;)

Elküldve
Az eredeti is csak 5-9 km/h körül. Ez rádob kb. még egyszer ennyit. Pár napig volt bent 1102-es az eredeti 1111-esem helyett, de nekem a nem túl gyári kerékméret miatt, azzal lett pontos ^_^ :P 10-15 km/h-nyi csalást borítékolhatsz az tuti. Benzineseknél nem tudom hogy a sebességjeladót mennyire kavarhatja meg, ill. hogy az okozhat -e valami prücit :D Nekem a dízelben túl sokat nem zavart ;)

Beraktam a kocsimba, de szerintem nem csal annyit. Arra alapozom ezt, hogy beraktam a gyári km órát (1102) mentem a kocsival 4 esben, 2000 es fordulaton és akkor a mutató 60 km/h felett volt 1-2 mm rel. Na most beraktam a másik órát (1111), és ott úgy állítottam be a mutatót, ahogy a másikon volt. Ezzel szintén mentem egy tesztkört (4 esben 2000 res fordulaton). A fedélzeti számítógép miatt kellett órát cserélnem. (Útszakasz jeladó miatt)

Elküldve
Lényegesen eltér, vagy csak pár km/h val?

Helló!

Húúú erre én is mennyire figyeltem, hogy ugyan olyant vegyek. 1102, fordulatszámos, jó áron. Megvettem, beszereltem, műkszik is, minden király, nem tudtam egy az egyben belerakni a régi órámat, ezért bökte a csőrömet, hogy nem a valósat mutatja megtett km-ben. Szétszedtem, alján a mérőnek ott van a matrica, hogy W=1111. ^_^

De már benne maradt. Tévedését réginek nem tudom, ezzel GPS-szel bemérve kb tudom, mennyivel megyek, meg meg is lehet szokni. általában ha 50-et mutat a GPS, 60at az óra, és belemegyek egy ilyen világítós útszéli mérőbe, az meg 55-öt, szal lehet átlagolni:)

Sebesség jeladóm meg mindennek a felét érzékeli csak, de még nem volt belőle gond (ha valaki szerint ez mégsem jó neki, szóljon ám). :D

Üdv

Gábor

Elküldve
Helló!

Húúú erre én is mennyire figyeltem, hogy ugyan olyant vegyek. 1102, fordulatszámos, jó áron. Megvettem, beszereltem, műkszik is, minden király, nem tudtam egy az egyben belerakni a régi órámat, ezért bökte a csőrömet, hogy nem a valósat mutatja megtett km-ben. Szétszedtem, alján a mérőnek ott van a matrica, hogy W=1111. ^_^

De már benne maradt. Tévedését réginek nem tudom, ezzel GPS-szel bemérve kb tudom, mennyivel megyek, meg meg is lehet szokni. általában ha 50-et mutat a GPS, 60at az óra, és belemegyek egy ilyen világítós útszéli mérőbe, az meg 55-öt, szal lehet átlagolni:)

Sebesség jeladóm meg mindennek a felét érzékeli csak, de még nem volt belőle gond (ha valaki szerint ez mégsem jó neki, szóljon ám). :D

Üdv

Gábor

Nekem is, de más gond nincs vele.

Elküldve
Sziasztok!

Tudja vlki hogy mit jelent a W szám a km óra számlapján? Okoz e valami elektronikai gondot az ha egy W1102 es KM egységet kicserélek egy W1111 sel?

Köszi

Benyásnál lehet gond, de dízelnél semmi extra (elektronikai ügyben értem persze). Benzinesnél úgytudom összejátszik a motorvezérlő elektronikával (de dízelnél ilyen nincs :D ).

Nekem is volt benne W=1111 (eredeti W=1102) asszem 2-3 km/h-val csalt a kettő egymáshoz képest, de én betudtam ezen műszerek megbízhatatlanságának ^_^ . Mellesleg nekem az üzemanyagszintmérő se egyformán mutatott a kettőnél :P . Ez van! ;)

DE haver C14SE-jében is a C16NZ-m W=1111-es órája figyel (eredeti W=1102-es volt a haveréban) és nem panaszkodott azóta ő sem! ;)

Elküldve
Nem oldalindexes véletlenül a szekér? Lehet, hogy az a baja. Azt a terhelést már soknak érzi. Unixnál látok relét 3500 péz környékén. Te is olyat vettél?

Nincs oldalindex. Igen, kb. annyiba került.

Isuzu F astránál milyen csövek mennek a generátorra? Mintha látnék valami csöveket a hátulján (nem a vezeték, hanem valami kemény cső) Nekem DTL-en nincs semmi ilyesmi... :D ^_^

Vákuumcsövek. Isuzunál a generátoron van a vákuumszivattyú.

Sziasztok!

Tudja vlki hogy mit jelent a W szám a km óra számlapján? Okoz e valami elektronikai gondot az ha egy W1102 es KM egységet kicserélek egy W1111 sel?

Köszi

Az óra belső áttételezését jelenti.

Elküldve
Nem hiszem el, hogy még akad Mo-on olyan F Astra amiben még nem fordszámmérôs óra van. Minden oldalon 4x rákérdez valaki. :P

Akkor igazán vehetnének nem fordulatszámmérőset. Véletlenül épp van 2 eladóm :D ^_^

Elküldve

Üdv

Szereztem még annó egy elektromos tetőablak motort, amit jó lenne már működésre bírni. Esetleg valaki kötött már be ilyet? Megkaptam hozzá a bukolatot, kapcsolóval és magát a motort is. A kapcsoló és a motor össze van kötve egy kábellel, gyári szóval annak a bekötése tuti jó. A kapcsolóból pedig kilóg egy piros, egy barna és egy fekete kábel. Ezt vajon hogy lehet összehozni, hogy működjön is?

Előre is köszi a válaszokat. :D

Elküldve
Üdv

Szereztem még annó egy elektromos tetőablak motort, amit jó lenne már működésre bírni. Esetleg valaki kötött már be ilyet? Megkaptam hozzá a bukolatot, kapcsolóval és magát a motort is. A kapcsoló és a motor össze van kötve egy kábellel, gyári szóval annak a bekötése tuti jó. A kapcsolóból pedig kilóg egy piros, egy barna és egy fekete kábel. Ezt vajon hogy lehet összehozni, hogy működjön is?

Előre is köszi a válaszokat. :D

Szia a szervizkönyvben bent van a elektromos rajz

Elküldve
Szia a szervizkönyvben bent van a elektromos rajz

és milyen néven? Mert nekem van szervízkönyvem, de én csak az elektromos ablakét találtam ( Window Lifter ) tetőablakét nem. :D

Elküldve
és milyen néven? Mert nekem van szervízkönyvem, de én csak az elektromos ablakét találtam ( Window Lifter ) tetőablakét nem. :D

Én se láttam benne.

Elküldve
és milyen néven? Mert nekem van szervízkönyvem, de én csak az elektromos ablakét találtam ( Window Lifter ) tetőablakét nem. :D

A piros a fix 12V-os táp, fekete a gyk-val kapcsolt +12V, barna a test!

Én se láttam benne.

Benne van az.....97-es rajzokon már szerepel, vagy az "A" vekién "schiebedach vagy sun roof névvel ^_^

De itt van:elektromosbekotes.jpg

Elküldve

Sziasztok.

Használ valaki ilyen,vagy más típusszámú Thunder központi zárat?

Thunder

A roblémám az, hogy bezárom az autót vele, majd később magától kinyílik. Reggel arra mentem le hogy nyitva a kocsi. Egy icipicit zavaró :D

Tud valaki megoldást erre?

Elküldve
Sziasztok.

Használ valaki ilyen,vagy más típusszámú Thunder központi zárat?

Thunder

A roblémám az, hogy bezárom az autót vele, majd később magától kinyílik. Reggel arra mentem le hogy nyitva a kocsi. Egy icipicit zavaró :D

Tud valaki megoldást erre?

Nem lehet, hogy valakinek a közelben van egy ugyanilyen kp-záras kocsija? Ezekben nem lehet dip-kapcsolókkal vagy jumperekkel állítani kódokat?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.