Bálintka 1.6i Elküldve Június22, 2010 Megoszt Elküldve Június22, 2010 Ma dél után kicsivel megjött a várt csomagom,benne a ford.mérős műszerrel. Be is szereltem,már üzemel is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június22, 2010 Megoszt Elküldve Június22, 2010 Sziasztok! Sajnos (vagy szerencsére) megvan 400mV üzemmeleg motornál a lambda szondán. Lehet esetleg motorhőfok mérő? Mert úgy tudom, hogy 70 fokos motor alatt nem foglalkozik az ECU a lambda szondával és emiatt is úgy láthatja mint ha rossz lenne?! Vagy hallottam még kopogásszenzor hibát is. Az érdekesség az, hogy a lambda szonda hibájával egy időben keletkezett egy zárlat a szivargyújtó csatlakozóban ami miatt a biztosíték elszállt. Ezt most megcsináltam. Ugyanúgy világit a motorkontroll lámpa. Lehet ezzel összefüggésben? Lehet, hogy emiatt volt és a hibakód még benne van? A klíma sem megy azóta. (amikor beindítom a sárga világít a venti beindul) Lehetséges, hogy az ECU biztonsági üzemmódja miatt tiltja a klímát. Köszi Attól, hogy a lambda-szondán mértél vmekkora feszültséget, még nem biztos, hogy jó is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas78 Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Attól, hogy a lambda-szondán mértél vmekkora feszültséget, még nem biztos, hogy jó is. Töröltem a hibakódot (akkusaru le félórára) nem is világított kb. 10 perc után ujra. Kiolvastam a hibakódot és jött a másik hiba, a klima. De csak az. Ugyhogy szerintem jólesz az a lambda szonda. Azért majd szkóppal ránézek. Hibakód alapján az egyik relé rossz, csak nem tudom hol van. (másik topikban már érdeklődtem) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Megnéztem a tolató lámpa hibát.Gyászos hangulat,fekete ruha... Tolató kapcsoló elhunyt :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Megnéztem a tolató lámpa hibát.Gyászos hangulat,fekete ruha... Tolató kapcsoló elhunyt :D Nem tétel......2000 Ft Bárdinál, melóban meg 5 perc ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Helló! Az mitől lehet, hogy a fordulatszámmérőm néha önálló életet él ? :D Konkrétan elkezd táncolni a valós körül pluszminusz 2000-t, vagy leesik nullára, onnan vissza, aztán működik rendesen, és ezt csinálja nem túl rendszeresen. Pár hete láttam, meg ma. Kontakthibás valahol a kábel, amit behúztam? Már úgyis rég szedtem szét ^_^ Ezt gondolom nem tudom a MAP-ra fogni :P Üdv Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Nem tétel......2000 Ft Bárdinál, melóban meg 5 perc :D Holnap meg is vásárlom a holmit.Melóban hamar megvan.Könnyen hozzáférhető,nem úgy mint a Samarán.Az egész bádogot le kellett bontanom az aljáról...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Helló! Az mitől lehet, hogy a fordulatszámmérőm néha önálló életet él ? :D Konkrétan elkezd táncolni a valós körül pluszminusz 2000-t, vagy leesik nullára, onnan vissza, aztán működik rendesen, és ezt csinálja nem túl rendszeresen. Pár hete láttam, meg ma. Kontakthibás valahol a kábel, amit behúztam? Már úgyis rég szedtem szét ^_^ Ezt gondolom nem tudom a MAP-ra fogni :P Üdv Gábor Ja-ja kábel, vagy a csati. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Ja-ja kábel, vagy a csati. Majd akkor elmegyek és veszek valami kábelt, mert itthon csak mindenféle lom van, aztán nem akarom 80Ft-on még egyszer szivatni magam :D Középkonzolba milyen égők kellenek? olyan, mint műszerfalba? Konkrétan B Corsába, de szerintem mindegy az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Helló! Az mitől lehet, hogy a fordulatszámmérőm néha önálló életet él ? :D Konkrétan elkezd táncolni a valós körül pluszminusz 2000-t, vagy leesik nullára, onnan vissza, aztán működik rendesen, és ezt csinálja nem túl rendszeresen. Pár hete láttam, meg ma. Kontakthibás valahol a kábel, amit behúztam? Már úgyis rég szedtem szét ^_^ Ezt gondolom nem tudom a MAP-ra fogni :P Üdv Gábor Nekem gyári a fordulatszám jel vezetéke hálisten.Tegnap építettem be a ketyerét,azóta üzemel... Ha meg beokádik,akkor a gyáriakra fogom. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Majd akkor elmegyek és veszek valami kábelt, mert itthon csak mindenféle lom van, aztán nem akarom 80Ft-on még egyszer szivatni magam :D Középkonzolba milyen égők kellenek? olyan, mint műszerfalba? Konkrétan B Corsába, de szerintem mindegy az. A középkijelző mögött foglalatos, a fűtéstekerők mögött meg sima rizsszemizzók vannak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas78 Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 Megnéztem a tolató lámpa hibát.Gyászos hangulat,fekete ruha... Tolató kapcsoló elhunyt :D Hello! Én is fekete ruhába járok én is gyászolom a tolatólámpa kapcsolót. Már csak meg kell keresnem, hogy hol van:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 Hello! Én is fekete ruhába járok én is gyászolom a tolatólámpa kapcsolót. Már csak meg kell keresnem, hogy hol van:) Úgy rémlik hogy a váltóba van beletolva :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 Úgy rémlik hogy a váltóba van beletolva :D Igen a váltóban van. Nekem is van valami kínja.... ^_^ Pedig ki is cseréltem de nem változott... Aztán 1szercsak fogtamagát és megjavult. Aztán 1 jóideje megint nem megy. :P Na mind1, különösebben nem érdekel a dolog. ;) Amikor meg jó lett érdekes volt, hogy betettük hátramanetbe... 3-4 másodpercet várt, és felvillant a lámpa. Cseréltem tolatógombát 2X is ...de csak nem jó. Evvan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 Igen a váltóban van. Nekem is van valami kínja.... :D Pedig ki is cseréltem de nem változott... Aztán 1szercsak fogtamagát és megjavult. Aztán 1 jóideje megint nem megy. ^_^ Na mind1, különösebben nem érdekel a dolog. :D Cseréltem gombát 2X is ...de csak nem jó. Evvan. Tegyél egy diszkrét kapcsolót a műszerfal közepére, és kapcsold kézzel :P ;) :P (vagy egy kis kapcsolót a váltószoknya alá amit maga a váltókar nyom meg) Vagy akár meg is csinálhatod az eredetit ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 Tegyél egy diszkrét kapcsolót a műszerfal közepére, és kapcsold kézzel :D ^_^ :D (vagy egy kis kapcsolót a váltószoknya alá amit maga a váltókar nyom meg) Vagy akár meg is csinálhatod az eredetit :P Ilyet teszek bele, és filctollal ( lehetőleg piros vagy zöld ;) ) felírom rá hogy Nitrós gomb. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
PottR Elküldve Június25, 2010 Megoszt Elküldve Június25, 2010 Nemrég vettem észre, hogy a hátsóablak fűtésem nem működik! Mi lehet a probléma? Télen még problémamentesen másodpercek alatt láttam, ahogy elkezd működni, most azonban egyáltalán nem páramentesít. Egyszer egy szép nyári (esős reggelen) bekapcsoltam és véletlenül úgyhagytam és csak későn vettem észre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június25, 2010 Megoszt Elküldve Június25, 2010 Nemrég vettem észre, hogy a hátsóablak fűtésem nem működik! Mi lehet a probléma? Télen még problémamentesen másodpercek alatt láttam, ahogy elkezd működni, most azonban egyáltalán nem páramentesít. Egyszer egy szép nyári (esős reggelen) bekapcsoltam és véletlenül úgyhagytam és csak későn vettem észre. Lehet levált a sarú az üvegről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiri01 Elküldve Június25, 2010 Megoszt Elküldve Június25, 2010 Sziasztok! A bal első ajtón nem működik a központizár. Pontosabban nem húz be csak félig. Mechanikai akadás a jellemző ilyenkor vagy a működtető motor romlott el? Nehéz kicserélni, vagy inkább vigyem szerelőhöz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június25, 2010 Megoszt Elküldve Június25, 2010 Téves. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Június25, 2010 Megoszt Elküldve Június25, 2010 Sziasztok! A bal első ajtón nem működik a központizár. Pontosabban nem húz be csak félig. Mechanikai akadás a jellemző ilyenkor vagy a működtető motor romlott el? Nehéz kicserélni, vagy inkább vigyem szerelőhöz. Gyári vagy univerzális a központizárad? Vagy a motorod halódik, vagy a vezetéke van megtörve, és nem ad olyan impulzust mint amilyen kéne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiri01 Elküldve Június25, 2010 Megoszt Elküldve Június25, 2010 Gyári vagy univerzális a központizárad? Vagy a motorod halódik, vagy a vezetéke van megtörve, és nem ad olyan impulzust mint amilyen kéne. Úgy tudom gyári. Lehet leveszem a burkolatot és belenézek. Csak ha leveszem, félek hogy majd zörögni fog később. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június25, 2010 Megoszt Elküldve Június25, 2010 Úgy tudom gyári. Lehet leveszem a burkolatot és belenézek. Csak ha leveszem, félek hogy majd zörögni fog később. Hát rakd vissza rendesen a patentekkel, és akkor nem zörög. :D Adsz neki direkt tápot akár egy 9Voltos elemről, és meglátod, hogy behúz-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Június26, 2010 Megoszt Elküldve Június26, 2010 A bal első ajtón nem működik a központizár. Pontosabban nem húz be csak félig. Mechanikai akadás a jellemző ilyenkor vagy a működtető motor romlott el? Csak pár tipp: ha a porvédő gumiharang szakadt vagy lelépett a helyéről és be tudott menni a retek akkor is tud ilyent produkálni -valamint ha a mechanikája szorul, akkor inkább nyitva hagyja ;) utóbbi megoldása: szilikonzsírt neki bőven majd alaposan megjáratni :P tudom, sz@ptam vele 1x :D sikeresen ki is zártam magamat, persze kulcs belül.. ^_^ ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június26, 2010 Megoszt Elküldve Június26, 2010 DID/TID témában kérdeznék tőlletek! Haver B Corsájába szerelnénk DID-et (mivel hőmérséklet jeladó nincs kéznél, ezért nem kap TID-et) Arra rájöttünk, hogy a piros szál megy az 1.érintkezőre, a barna meg a 3. érintkezőre. Így fog működni, nem veszti el a beállításokat, mivel direktre van kötve, de a kijelzés csak úgy működik, hogy ha megnyomjuk a gombot, és utánna 10 másodperc múlva meg ki is alszik a kijelző! Erre szeretnénk valami megoldást találni! Honnan kapja a jelet a világításnál? tompítottól? helyzetjelzőtől? Ha tud valaki valami értelmeset, szívesen vesszük!! Köszi előre is!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts