Losee Elküldve Június16, 2010 Megoszt Elküldve Június16, 2010 Ezt ki mondta? Hátulról sokkal egyszerűbb, emiatt kár volt szétszedni. Magát a fekete számtárcsát kell egy kis óráscsavarhúzóval elnyomni az őt hajtó fogaskeréktől, így számjegyenként átfordítható. Ott a pont, én is tőle tanultam :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Ezt ki mondta? Hátulról sokkal egyszerűbb, emiatt kár volt szétszedni. Magát a fekete számtárcsát kell egy kis óráscsavarhúzóval elnyomni az őt hajtó fogaskeréktől, így számjegyenként átfordítható. Nem tudom már ki mondta, de nagyon úgy rémlett, na mind1, már összeraktam, műxik, végül én is az őt hajtó fogaskerekektől nyomkodtam el, és úgy állítottam be. Tehát az lett, ahogy te mondtad. Volt rajta néhány durva csavarhúzónyom, az 1-2 között az első helyiértéken.... valaki már barbárkodott vele, de nem volt túl diszkrét. Szerencse hogy ez nem az én órámban van. Azt nem is mertem szétszedni, 250 ezerrel vettem a kocsit, inkább nem nézem meg, azon vannak-e külsérelmi nyomok ^_^ Összerakásnál csak finoman mertem a mutatót rányomni a tengelyre, és amikor vissza akartam rakni a helyére a műszeregységet, leesett a mutató... be a középkonzol mögé... Boldogság, az volt. Szedhettem szét azt is :P Mindig tanul valami újat az ember ;) Ja, és az miért van, hogy kívülről W=1102, ami látszik elölről, és ami a mérő alján van matrica, azon meg W = 1111 van... Szerencsére jól mér, ezért nem bolygattam. Milyen égők kellenek a világításba? Mert nekem nem igazán homogén, meg elég halovány is (200-220 körül és környéke elég sötét). Kicseréltem az összes égőt, beleraktam ami az előző órámban lévőt, abban 12Volt/2 Wattos égők voltak. Valaki tudna mutatni egy képet, hova kell égőket tenni bele? Bár egy ideig nem szedem szét, az hóttuti ;) 200 fölött majd nem figyelem az órát, és kész :D Üdv Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Nem tudom már ki mondta, de nagyon úgy rémlett, na mind1, már összeraktam, műxik, végül én is az őt hajtó fogaskerekektől nyomkodtam el, és úgy állítottam be. Tehát az lett, ahogy te mondtad. Volt rajta néhány durva csavarhúzónyom, az 1-2 között az első helyiértéken.... valaki már barbárkodott vele, de nem volt túl diszkrét. Szerencse hogy ez nem az én órámban van. Azt nem is mertem szétszedni, 250 ezerrel vettem a kocsit, inkább nem nézem meg, azon vannak-e külsérelmi nyomok :P Összerakásnál csak finoman mertem a mutatót rányomni a tengelyre, és amikor vissza akartam rakni a helyére a műszeregységet, leesett a mutató... be a középkonzol mögé... Boldogság, az volt. Szedhettem szét azt is ;) Mindig tanul valami újat az ember ;) Ja, és az miért van, hogy kívülről W=1102, ami látszik elölről, és ami a mérő alján van matrica, azon meg W = 1111 van... Szerencsére jól mér, ezért nem bolygattam. Milyen égők kellenek a világításba? Mert nekem nem igazán homogén, meg elég halovány is (200-220 körül és környéke elég sötét). Kicseréltem az összes égőt, beleraktam ami az előző órámban lévőt, abban 12Volt/2 Wattos égők voltak. Valaki tudna mutatni egy képet, hova kell égőket tenni bele? Bár egy ideig nem szedem szét, az hóttuti :D 200 fölött majd nem figyelem az órát, és kész ^_^ Üdv Gábor http://pics.coldline.hu/picdetails.php?fna...D8Sv.jpg#pictop Mondjuk ez nem ford.számmérős, azon mintha háttérvilágításnak 5 izzó lenne. A pirossal bekarikázott izzók felelnek a háttérvilágításért és igen, 2W-osak! :D Szerk: Nem, mégiscsak 4 db izzó világítja a hátteret a ford.szám.-ben is. Az 5. izzó az az üzemanyag visszajelző izzója! http://pics.coldline.hu/pics/49556-20100617-lKFKE9.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Urak! Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy szeretnék ford.mérős műszercsoportot az f-be. Találtam egyet,de eredetileg Vektráé.Ha a W számozása passzol,bele tudom rakni a szekerembe? Köszi a segedelmet :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Urak! Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy szeretnék ford.mérős műszercsoportot az f-be. Találtam egyet,de eredetileg Vektráé.Ha a W számozása passzol,bele tudom rakni a szekerembe? Köszi a segedelmet :D Nem szokásom ezt mondani, DE ez már hányszor volt minden hetes téma. OLVASS VISSZAAAAAAAAAAAAAAAAAA:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Nem szokásom ezt mondani, DE ez már hányszor volt minden hetes téma. OLVASS VISSZAAAAAAAAAAAAAAAAAA:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bocsi :D Értettem Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Bocsi :D Értettem D ha már ezt hozta a sors akkor elárulom, hogy nem jó bele. 110es vízhőfok, 60as tank. A vektra az astra pedig 100/50 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 D ha már ezt hozta a sors akkor elárulom, hogy nem jó bele. 110es vízhőfok, 60as tank. A vektra az astra pedig 100/50 Köszi,már megnéztem.Így már világos.Vissza olvasgatok,s utána kérdezek Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Köszi,már megnéztem.Így már világos.Vissza olvasgatok,s utána kérdezek Jaaaaj neeee.....a modik munkanélkül maradnak :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 http://pics.coldline.hu/picdetails.php?fna...D8Sv.jpg#pictop Mondjuk ez nem ford.számmérős, azon mintha háttérvilágításnak 5 izzó lenne. A pirossal bekarikázott izzók felelnek a háttérvilágításért és igen, 2W-osak! :D Szerk: Nem, mégiscsak 4 db izzó világítja a hátteret a ford.szám.-ben is. Az 5. izzó az az üzemanyag visszajelző izzója! http://pics.coldline.hu/pics/49556-20100617-lKFKE9.jpg Oké köszi, az utóbbi, kékféle van nekem most bent. Már nem tudom, hány helyre raktam zöld égőket, de az tuti, hogy eredetileg az órában 1.2 Wattosak voltak, olyanok, amik a visszajelző lámpák. De mintha ezek az újak közül néhány már megfeketedett volna... Lehet lassan ismét gyakorolhatom a ki-beszerelést ?:P Már becsukott szemmel is menni fog ^_^ szerk: mentem ma vele, és megnéztem a középső kijelzőn, mennyivel megyek ECU szerint. 60nál szerinte kábé 27 alatta kicsit kevesebb nullánál nulla ez gond? Úgy rémlik, Ecu-t csak az érdekli, megyek-e, az nem, hogy mennyivel. Ez egyébként miért fontos neki? Üdv Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Oké köszi, az utóbbi, kékféle van nekem most bent. Már nem tudom, hány helyre raktam zöld égőket, de az tuti, hogy eredetileg az órában 1.2 Wattosak voltak, olyanok, amik a visszajelző lámpák. De mintha ezek az újak közül néhány már megfeketedett volna... Lehet lassan ismét gyakorolhatom a ki-beszerelést ?^_^ Már becsukott szemmel is menni fog :D Ja, nem valami tartósak ezek az izzók-led projekt. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Ja, nem valami tartósak ezek az izzók-led projekt. ^_^ Jaja, tervbe van véve, de akkor plusz dolgokat is szeretnék bele. Pl számok fehéren, mutató piros Gyújtásra kapcsolódjon fel, mint a középrész Menjen az utánfutó visszajelző, ha már van helye. Van már egy ilyen visszajelzőm a ködlámpa kapcsoló helyén, de elég rossz helyen, nem látni a kormánytól, akkor meg minek oda. Ezt szeretném majd valahogy becsalni a műszerfalba. Asszem olvastam, hogy macerás-drága megcsinálni, hogy ECU vezérelje, úgyhogy sztem csak becsalok oda egy ledet, és rákötöm a meglévő vezetékére, oszt jónapot :D Még kell hozzá egy adag lelkierő, meg elszántság, meg még motorikusan se tökéletes ... Gázüzemre átalakításról van valakinek tapasztalata? Kábé mennyibe kerül? Bár én inkább etanoloznék... Ilyen benzinárak mellett... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Jaja, tervbe van véve, de akkor plusz dolgokat is szeretnék bele. Pl számok fehéren, mutató piros Gyújtásra kapcsolódjon fel, mint a középrész Menjen az utánfutó visszajelző, ha már van helye. Van már egy ilyen visszajelzőm a ködlámpa kapcsoló helyén, de elég rossz helyen, nem látni a kormánytól, akkor meg minek oda. Ezt szeretném majd valahogy becsalni a műszerfalba. Asszem olvastam, hogy macerás-drága megcsinálni, hogy ECU vezérelje, úgyhogy sztem csak becsalok oda egy ledet, és rákötöm a meglévő vezetékére, oszt jónapot ^_^ Utánfutó visszajelzőnek semmi köze sincs az ECU-hoz! :P Ha nincs bekötve, akkor egy szál vezetéket kell behúzni az óra és az index relé között és kicserélni az indexrelét négylábúra :D Ja, meg berakni az izzót az órába. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 D ha már ezt hozta a sors akkor elárulom, hogy nem jó bele. 110es vízhőfok, 60as tank. A vektra az astra pedig 100/50 A Vectra tank 60l-es az biztos, de az Astrában is van 110°C vízmérő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Oké köszi, az utóbbi, kékféle van nekem most bent. Már nem tudom, hány helyre raktam zöld égőket, de az tuti, hogy eredetileg az órában 1.2 Wattosak voltak, olyanok, amik a visszajelző lámpák. De mintha ezek az újak közül néhány már megfeketedett volna... Lehet lassan ismét gyakorolhatom a ki-beszerelést ?^_^ Már becsukott szemmel is menni fog :D szerk: mentem ma vele, és megnéztem a középső kijelzőn, mennyivel megyek ECU szerint. 60nál szerinte kábé 27 alatta kicsit kevesebb nullánál nulla ez gond? Úgy rémlik, Ecu-t csak az érdekli, megyek-e, az nem, hogy mennyivel. Ez egyébként miért fontos neki? Üdv Gábor Ez azért van, mert a TID-ed 16665 impulzusos, a jeladó az órában meg 8850-es. A Vectra tank 60l-es az biztos, de az Astrában is van 110°C vízmérő. http://pics.coldline.hu/pics/23220-20100324-tgRYfm.jpg Ráadásul a kilométeróra W-száma 1083. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Ráadásul a kilométeróra W-száma 1083. A Vectráé igen, az Astráé nem látszik, de 1111. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 A Vectráé igen, az Astráé nem látszik, de 1111. Nem kell egy jó állapotban lévő (nem lemállott, mutatóba akadós) számlap? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Nem kell egy jó állapotban lévő (nem lemállott, mutatóba akadós) számlap? :D Már javítva van, de kösz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Már javítva van, de kösz. http://pics.coldline.hu/pics/25737-20100402-1dXNWs.jpg Láttam, azért kérdeztem hogy jó állapotú nem kell -e :D :P Ha olyanod lesz akkor írjál egy üzit ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Június18, 2010 Megoszt Elküldve Június18, 2010 Ez azért van, mert a TID-ed 16665 impulzusos, a jeladó az órában meg 8850-es. Ráadásul a kilométeróra W-száma 1083. Aham. És ez baj? Ha igen, gondolom bele kell masszíroznom a régi órát, sebességjeladóval együtt... mindkettő VDO, de tök mások, ezért nem piszkáltam eddig :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kotama Elküldve Június18, 2010 Megoszt Elküldve Június18, 2010 Sziasztok Próbálkozott már vki innen tolatóradar beszerelésével?Mivel már elég olcsón vannak és sokat parkolok városba gondoltam beruházok egyre. ÜDv:Tamás Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június18, 2010 Megoszt Elküldve Június18, 2010 Sziasztok Próbálkozott már vki innen tolatóradar beszerelésével?Mivel már elég olcsón vannak és sokat parkolok városba gondoltam beruházok egyre. ÜDv:Tamás Az a rész amire leginkább szükségem lenne (15centi >) már csak folyamatos sípolás. Ennyit radar nélkül is tudok, fizessen érte a f.szom :P Amúgy berakni nem egy nagy macera, csak ki kell bökni a lököst pár helyen, amit szintén sajnálnék. Illetve láttam már Audin is azt a roppant kultúr verziót hogy felragasztotta az érzékelőket a lökösre kívülről a jóember, a drótok meg ott lógtak alatta ^_^ Ha befúrta az ember a lökhárítóba akkor már csak el kell húzni a madzagokat, semmi gond nem szokott lenni vele, elég ha tudja az ember hogy hol vezesse el a zsinórokat :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kotama Elküldve Június18, 2010 Megoszt Elküldve Június18, 2010 Az a rész amire leginkább szükségem lenne (15centi >) már csak folyamatos sípolás. Ennyit radar nélkül is tudok, fizessen érte a f.szom :P Amúgy berakni nem egy nagy macera, csak ki kell bökni a lököst pár helyen, amit szintén sajnálnék. Illetve láttam már Audin is azt a roppant kultúr verziót hogy felragasztotta az érzékelőket a lökösre kívülről a jóember, a drótok meg ott lógtak alatta ^_^ Ha befúrta az ember a lökhárítóba akkor már csak el kell húzni a madzagokat, semmi gond nem szokott lenni vele, elég ha tudja az ember hogy hol vezesse el a zsinórokat :D Ebben igazad van,nekem is az lenne jó ha 10-15cm-re tudnék megállni a radar segítségével.Amiket néztem 40cm-re már folyamatosan sípolnak az meg nem a legjobb.Egy olyan terméket találtam ami 30cm-re sípol be,de még ez is elég sok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június18, 2010 Megoszt Elküldve Június18, 2010 Aham. És ez baj? Ha igen, gondolom bele kell masszíroznom a régi órát, sebességjeladóval együtt... mindkettő VDO, de tök mások, ezért nem piszkáltam eddig :D A jeladót nem érdemes átrakni, mert nem az határozza meg az impulzusszámot. Ha benézel az órába a jeladó helyén, láthatsz benne egy tárcsát körben fényvisszaverő felületekkel. Ezeknek a felületeknek a száma határozza meg az impulzusszámot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június18, 2010 Megoszt Elküldve Június18, 2010 Ebben igazad van,nekem is az lenne jó ha 10-15cm-re tudnék megállni a radar segítségével.Amiket néztem 40cm-re már folyamatosan sípolnak az meg nem a legjobb.Egy olyan terméket találtam ami 30cm-re sípol be,de még ez is elég sok. Akkor tök egyszerű, mész addíg amíg sípol, az ugye 30 centi, aztán mész még 15-öt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts