astrásgyerek Elküldve Június10, 2010 Megoszt Elküldve Június10, 2010 Üdv.Elektromos tetőablakot akarok az autóba a mehanikus helyett.MIvel f astrába ritka a motoros melyik autóét lehet belerakni?Vectra,omega? Úgy tudom a Vectráé ugyanaz. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Június10, 2010 Megoszt Elküldve Június10, 2010 Nekem riasztó sincs az astrában,nem látom értelmét,ez a komfort modulos dolog meg annyira nem izgat. Inkább jópofa dolognak tartom, meg hasznos, ha az asszony elfelejti az ő oldalán felhúzni :rolleyes: Üdv.Elektromos tetőablakot akarok az autóba a mehanikus helyett.MIvel f astrába ritka a motoros melyik autóét lehet belerakni?Vectra,omega? "A" vekié ugyanaz és gyakrabban találni, de a "B"-é is jó hozzá ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június10, 2010 Megoszt Elküldve Június10, 2010 És az a 31es pontot hol keressem? A kapcsolókra az érintkezőtüskékhez oda szokták írni a számokat :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 A kapcsolókra az érintkezőtüskékhez oda szokták írni a számokat :rolleyes: Oké. Ha kiveszem kívülről csak az 1-2-3-4 van rajta. Lehet hogy a belsejében lenne....? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Skacok! Nagyon úgy néz ki , hogy akkumulátort kell vennem a kocsiba. Benzines kollégák, meg tudnátok mondani, hogy kinek hány amperóras akksi van a kocsijában? Jelent pillanatban az enyémben 55AH-ás van, de sztem az a kelleténél nagyobb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Skacok! Nagyon úgy néz ki , hogy akkumulátort kell vennem a kocsiba. Benzines kollégák, meg tudnátok mondani, hogy kinek hány amperóras akksi van a kocsijában? Jelent pillanatban az enyémben 55AH-ás van, de sztem az a kelleténél nagyobb. Nekem is 55-ös van (Varta Blue). Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Oké. Ha kiveszem kívülről csak az 1-2-3-4 van rajta. Lehet hogy a belsejében lenne....? :rolleyes: Az érdekes. Akkor mondok mást: fogsz egy multimétert, és a kapcsoló foglalatában megkeresed, melyik láb a test (ellenállásmérés valami testponthoz, pl. az ajtókapcsoló csavarja, én az alá szoktam beszorítani ilyen esetben a multimétert). De halátod a kapcsoló foglalatánál, hogy milyen színű vezeték megy rá, a barna a test. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Nekem is 55-ös van (Varta Blue). Nekem is egy 55-ös van benne, méghozzá ugyan az mint neked. Amúgy ezeken hol találni a gyártási évet? Kigúvad a szemem, de sehol se találom rajta. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 44Ah-s Akksi akksi van benne, támogatom a magyar ipart. 5 éve lassan. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tothlaszlo Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Sziasztok! Érdeklődnék hogy 2000-res Astra F Caravanba lehet-e rakni olyan elektromos ablakemelőt ami a riasztóra kötve felhúzza az ablakokat? Minimum az első kettőt kéne de lehet h mind a 4 olyan lenne.. És ez a művelet kb mennyiből állna meg? Köszi előre is! :rolleyes: László Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Sziasztok! Érdeklődnék hogy 2000-res Astra F Caravanba lehet-e rakni olyan elektromos ablakemelőt ami a riasztóra kötve felhúzza az ablakokat? Minimum az első kettőt kéne de lehet h mind a 4 olyan lenne.. És ez a művelet kb mennyiből állna meg? Köszi előre is! :rolleyes: László Igen. 20-25 ezer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tothlaszlo Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Na az egész jó:rolleyes::) Bontóban találok megfelelő alkatrészeket? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Na az egész jó:rolleyes::) Bontóban találok megfelelő alkatrészeket? Igen ott, vagy Vaterán. Beszerelés itt már többször ki lett tárgyalva. A két első ajtóra értettem ezt az árat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Skacok! Nagyon úgy néz ki , hogy akkumulátort kell vennem a kocsiba. Benzines kollégák, meg tudnátok mondani, hogy kinek hány amperóras akksi van a kocsijában? Jelent pillanatban az enyémben 55AH-ás van, de sztem az a kelleténél nagyobb. Nekem is 55-ös van (Varta Blue). Nekem is egy 55-ös van benne, méghozzá ugyan az mint neked. Amúgy ezeken hol találni a gyártási évet? Kigúvad a szemem, de sehol se találom rajta. ;) Nekem is. Decemberben lesz öt éves. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Nekem is. Decemberben lesz öt éves. :rolleyes: Fiu vagy lány? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Fiu vagy lány? ;) Hybrid. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Hybrid. :rolleyes: Szóval travi. ;) :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Az érdekes. Akkor mondok mást: fogsz egy multimétert, és a kapcsoló foglalatában megkeresed, melyik láb a test (ellenállásmérés valami testponthoz, pl. az ajtókapcsoló csavarja, én az alá szoktam beszorítani ilyen esetben a multimétert). De halátod a kapcsoló foglalatánál, hogy milyen színű vezeték megy rá, a barna a test. Én is gondoltam rá, csak nem akartam szétköszörülni a multizsinórnak a lábát. Mert nem fért bele a kapcsoló helyére. De akkor nem lesz más. Nem nagyon látni, de először akkor inkább az lesz. Látod a kapcsolók hátulját? Csak számok vannak rajt, egytől.... A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Én is gondoltam rá, csak nem akartam szétköszörülni a multizsinórnak a lábát. Mert nem fért bele a kapcsoló helyére. De akkor nem lesz más. Nem nagyon látni, de először akkor inkább az lesz. Látod a kapcsolók hátulját? Csak számok vannak rajt, egytől.... http://kepfeltoltes.hu/thumb/100611/94a_2_big_www.kepfeltoltes.hu_.jpg A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu http://kepfeltoltes.hu/thumb/100611/941a_2_big_www.kepfeltoltes.hu_.jpg A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu http://kepfeltoltes.hu/thumb/100517/e2a_2_big_www.kepfeltoltes.hu_.jpg A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Csak nekem van hozzá tű vastagságú toldatom? :rolleyes: De akkor is ha nincs nálam, a végére tekersz egy 0.2-es drótot, aztán jónapot, nehogy szétfaragd már a végét azért mert nem fér be ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Csak nekem van hozzá tű vastagságú toldatom? :rolleyes: De akkor is ha nincs nálam, a végére tekersz egy 0.2-es drótot, aztán jónapot, nehogy szétfaragd már a végét azért mert nem fér be ;) Nekem is van 4 darab toldat hozzá, de mind ugyanolyan "nem fér be" vastag. Gondoltam akkor 2őt feláldozok. Ki tudj lehet utána is kell még olyan vékony valahova... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Helló! sikerült szereznem fordulatszám mérős műszeregységet, épp a mostani kiszerelésénél tartok. Már lebontottam mindent, amit le kell, kivéve ezt nem tudom, hogy lehet. Még egy csavar fogja a bal aljában, szerintem. http://www.opelforum.hu/uploads/1180273880...6_202_41058.jpg Egy csavart kivettem a tetejéből, meg egyet a jobb aljából. Semmi többet. enélkül nem tudom kihúzni a km óra spirált, amit egyébként a váltóról se tudok leszedni, mert nem jövök rá, hogy kéne. Azt olvastam, csavaros, de csak fél fordulatot fordul, onnan semmit. Gondoltam nem szakítom le, inkább kérdezek. Légyszi valaki valamelyik utat magyarázza el, hogy kéne, mert darabokban az autó és holnap menni kéne vele :rolleyes: Köszönöm előre is Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Helló! sikerült szereznem fordulatszám mérős műszeregységet, épp a mostani kiszerelésénél tartok. Már lebontottam mindent, amit le kell, kivéve ezt nem tudom, hogy lehet. Még egy csavar fogja a bal aljában, szerintem. http://www.opelforum.hu/uploads/1180273880...6_202_41058.jpg Egy csavart kivettem a tetejéből, meg egyet a jobb aljából. Semmi többet. enélkül nem tudom kihúzni a km óra spirált, amit egyébként a váltóról se tudok leszedni, mert nem jövök rá, hogy kéne. Azt olvastam, csavaros, de csak fél fordulatot fordul, onnan semmit. Gondoltam nem szakítom le, inkább kérdezek. Légyszi valaki valamelyik utat magyarázza el, hogy kéne, mert darabokban az autó és holnap menni kéne vele :rolleyes: Köszönöm előre is Gábor Teh Ennyire nem kéne szétbontani a szekeret hozzá. Leveszed a burkolatot, ami takarja a műszeregységet, aztán meg a műszeregység felső részében fogja egy csavar, aztán jobb oldalt alul, és bal oldalt alul. Az üzemanyag szintmérő alatt van egy csavar, azt kitekered, és akkor már ki tudod mozdítani a műszeregységet. De amúgy a GYÍK-ban is benne van. Itt a link, hátha az segít. http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...mp;#entry481117 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Teh Ennyire nem kéne szétbontani a szekeret hozzá. Leveszed a burkolatot, ami takarja a műszeregységet, aztán meg a műszeregység felső részében fogja egy csavar, aztán jobb oldalt alul, és bal oldalt alul. Az üzemanyag szintmérő alatt van egy csavar, azt kitekered, és akkor már ki tudod mozdítani a műszeregységet. De amúgy a GYÍK-ban is benne van. Itt a link, hátha az segít. http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...mp;#entry481117 Igen, ezt olvastam. Onnan is linkeltem a képet. De nem bírom a spirált kiszedni. Nem tudom annyira kihúzni az órát, hogy elérjem, legalábbis ezen elem levétele nélkül. Spirált is próbáltam levenni a váltóról, de nem ment. Ezért kértem segítséget. Szóval a probléma még mindig adott.v Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Igen, ezt olvastam. Onnan is linkeltem a képet. De nem bírom a spirált kiszedni. Nem tudom annyira kihúzni az órát, hogy elérjem, legalábbis ezen elem levétele nélkül. Spirált is próbáltam levenni a váltóról, de nem ment. Ezért kértem segítséget. Szóval a probléma még mindig adott.v Mert nem kell kihúzni az órát. A trükkje az hogy egy picit húzod ki, csak annyira, hogy a jobb oldalát be tudd buktatni a műszerfalba óvatosan hogy el ne törjön a plexi. Így elfordítva pedig bal kézzel (szűkösen ugyan) de be tudsz nyúlni hogy lehúzd a spirált. Azt az oldalsó elemet nem kell levenni hozzá Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Elgörbítesz egy vékony csavarhúzót(lapos fejűt) És lepattintod vele a plexit. Alul-felül 2-2 fül utána sokkal könnyebb befordítani a műszerfalba. ;) És a motorról vedd le a spirált, jobban kitudod húzni. Ott 1 hollander van, csak le kell tekerni. Nehézkes. Amúgy kicsi kínai kezekre van kitalálva. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts