brezsó Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 Hmmm... Hol osztják ennyiért? Ennyiért vennék én is! Pl. vaterán, racing-bazáron és hasonlókon valamint a bontókban. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 Pl. vaterán, racing-bazáron és hasonlókon valamint a bontókban. ;) Bezzeg én sehol se találok egy dízelbe valót. Ami van az is somogymegyébe... Onnan én meg nem veszem meg :rolleyes: Bontókba ahol eddig kérdeztem, "pont nem bontottunk dízelt mostanában" Szóval nem hiszem hogy nekem lesz mostanába Link to comment Megosztás: More sharing options...
Wolfy Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 Pl. vaterán, racing-bazáron és hasonlókon valamint a bontókban. :rolleyes: Lehet, hogy nekem nem megy ez, de én W=1111 fordulatszámmárős műszerfalat csak egyet találtam a fent említett helyeken itt. A környéken 5 böntóban összesen 3 fastrát találtam, de azok is teljesen ki voltak fosztva. Hol érdemes körbenézni bontókba szerintetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 Lehet, hogy nekem nem megy ez, de én W=1111 fordulatszámmárős műszerfalat csak egyet találtam a fent említett helyeken itt. A környéken 5 böntóban összesen 3 fastrát találtam, de azok is teljesen ki voltak fosztva. Hol érdemes körbenézni bontókba szerintetek? És ez helyből nem is astra, hanem vectra. Nézd csak meg, 60-ig van skálázva a tank :rolleyes: A Wszámra nem kell ennyire ráugrani, ha a típusa (VDO-DELCO) megegyezik, akkor bele tudod tenni a jelenlegi saját órádat abba a műszeregységbe :D Nekem pár napig 1102-vel futott, pedig nekem is 1111 az eredeti. Picit többet csalt, de ennyi ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Wolfy Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 És ez helyből nem is astra, hanem vectra. Nézd csak meg, 60-ig van skálázva a tank :rolleyes: A Wszámra nem kell ennyire ráugrani, ha a típusa (VDO-DELCO) megegyezik, akkor bele tudod tenni a jelenlegi saját órádat abba a műszeregységbe :D Nekem pár napig 1102-vel futott, pedig nekem is 1111 az eredeti. Picit többet csalt, de ennyi ;) Nekem már így is sokat csal! :D :D Szerintem még nézelődök. Nem sürgős, most úgyis van egyéb költség (kis rozsda a tanksapka alatt, meg a srávédő sarkánál). Link to comment Megosztás: More sharing options...
feri05 Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 Az 1.7TD (isuzu) termosztátnak mikor kellene nyitni? Mert nekem egy 90-es tempó mellett a 80°C-ot sem éri el a műszer szerint. Télen a fűtése nagyon jó volt ekkor a mutató épphogy a kék vonal fölött volt. Alapjáraton járatva volt már 90°C fölött is de a venti nem kapcsolt. Hamar eléri ezt a közel 75°C-ot. Szerintem a termosztát a hibás, de a ventit sem láttam még menni soha. Remélem legalább az működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 Az 1.7TD (isuzu) termosztátnak mikor kellene nyitni? Mert nekem egy 90-es tempó mellett a 80°C-ot sem éri el a műszer szerint. Télen a fűtése nagyon jó volt ekkor a mutató épphogy a kék vonal fölött volt. Alapjáraton járatva volt már 90°C fölött is de a venti nem kapcsolt. Hamar eléri ezt a közel 75°C-ot. Szerintem a termosztát a hibás, de a ventit sem láttam még menni soha. Remélem legalább az működik. Direktbe kötöd az akksira egy pillanatra, és meglátod :rolleyes: Most éppen nekem nem megy ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 Az 1.7TD (isuzu) termosztátnak mikor kellene nyitni? Mert nekem egy 90-es tempó mellett a 80°C-ot sem éri el a műszer szerint. Télen a fűtése nagyon jó volt ekkor a mutató épphogy a kék vonal fölött volt. Alapjáraton járatva volt már 90°C fölött is de a venti nem kapcsolt. Hamar eléri ezt a közel 75°C-ot. Szerintem a termosztát a hibás, de a ventit sem láttam még menni soha. Remélem legalább az működik. Nagy valószínűséggel behalt a termosztátod és folyamatosan nyitva van. Indítsd el a motort, had járjon alapjáraton, fogod a motorháztetőt felnyitod, és megfogod a hűtő bal felső sarkát. Ha folyamatosan melegszik, akkor nyitva a termosztátod, és ezért nem éri el a motorod az üzemi hőfokot. Ez nem jó a motornak sem, illetve a fogyasztásnak sem. Ha hirtelen kb ugy 10 perc után elönti a hűtőt a forró víz, akkor a termosztátod jó és nagy valószínűséggel vagy a műszer hőgombája halt be, vagy a műszer nem a tiédbe való. Hány fokig van skálázva a hőfok? 100 C° vagy 110C°? Ha 110-es akkor az a műszer nem ahhoz a hőgombához való. Link to comment Megosztás: More sharing options...
feri05 Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 Nagy valószínűséggel behalt a termosztátod és folyamatosan nyitva van. Indítsd el a motort, had járjon alapjáraton, fogod a motorháztetőt felnyitod, és megfogod a hűtő bal felső sarkát. Ha folyamatosan melegszik, akkor nyitva a termosztátod, és ezért nem éri el a motorod az üzemi hőfokot. Ez nem jó a motornak sem, illetve a fogyasztásnak sem. Ha hirtelen kb ugy 10 perc után elönti a hűtőt a forró víz, akkor a termosztátod jó és nagy valószínűséggel vagy a műszer hőgombája halt be, vagy a műszer nem a tiédbe való. Hány fokig van skálázva a hőfok? 100 C° vagy 110C°? Ha 110-es akkor az a műszer nem ahhoz a hőgombához való. 110-es Dieselbe csal 100-as van gyárilag? Nekem ford.mérőm is van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 110-es Dieselbe csal 100-as van gyárilag? Nekem ford.mérőm is van. Nekem 100-as van.....gyári. Milyen évjárat az autód? Egyáltalán astra vagy veki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
feri05 Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 Nekem 100-as van.....gyári. Milyen évjárat az autód? Egyáltalán astra vagy veki? 93-as Astra Link to comment Megosztás: More sharing options...
feri05 Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 Sziasztok. Ma behalt az óra a kocsiban. Tesco-s ledek voltak benne, ma az egyik elkezdett villogni. Kicseréltem de nem világít csak az egyik. Szemből a jobb oldali (a baloldali ég amíg nem teszem bele a másikat). Nagyon gyengén világít, amíg nem adom rá a gyújtást, ekkor elalszik(pedig most kellene világítania) majd csak akkor világít ha kapcsolok helyzetjelzőt. Az óra egyébként jó csak a világítással van valami. Szerintem valami gond van az autóval, mert amikor megvettük a középkonzolon semmi, a műszerfalon 2 égő működött. A helyzetjelzőm pedig majdnem akkora fényt ad mint a tompított. Pedig gyári van benne. Vagy ez más astrákban is így van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 Sziasztok. Ma behalt az óra a kocsiban. Tesco-s ledek voltak benne, ma az egyik elkezdett villogni. Kicseréltem de nem világít csak az egyik. Szemből a jobb oldali (a baloldali ég amíg nem teszem bele a másikat). Nagyon gyengén világít, amíg nem adom rá a gyújtást, ekkor elalszik(pedig most kellene világítania) majd csak akkor világít ha kapcsolok helyzetjelzőt. Az óra egyébként jó csak a világítással van valami. Szerintem valami gond van az autóval, mert amikor megvettük a középkonzolon semmi, a műszerfalon 2 égő működött. A helyzetjelzőm pedig majdnem akkora fényt ad mint a tompított. Pedig gyári van benne. Vagy ez más astrákban is így van? Az enyémben is csak minden második funkcionált! :rolleyes: Vettem égőket, kicseréltem, azóta semmi gond nincsen vele. :D Nekem a helyzetjelzők "csak" helyzetjelző fényűek. :D De lámpát már cseréltem a donoréra, mert az enyémek ki voltak már mattulva. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 Sziasztok! Gyors kérdésem lenne. Ehelyére Bemehet EZ egy az egyben? Sztem más a márkája, bár az enyémen nem látok semmit sem eziránt. Gyik-ban az volt, hogy fordulatszámmérő ugyanaddig menjen, hőfok ugyan addig. Az új 2000-es benzines, enyém C14SE. Hogy tudnám esetleg letesztelni, hogy jó-e, mielőtt kifizetem? Beszerelem és vagy jó vagy nem? :rolleyes: Köszönöm előre is Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 Sziasztok! Gyors kérdésem lenne. Ehelyére Bemehet EZ egy az egyben? Sztem más a márkája, bár az enyémen nem látok semmit sem eziránt. Gyik-ban az volt, hogy fordulatszámmérő ugyanaddig menjen, hőfok ugyan addig. Az új 2000-es benzines, enyém C14SE. Hogy tudnám esetleg letesztelni, hogy jó-e, mielőtt kifizetem? Beszerelem és vagy jó vagy nem? ;) Köszönöm előre is Gábor Az lenne a legjobb megoldás, ha kipróbálnád! :rolleyes: De ha a W száma megeggyezik, akkor tuti jó lesz! (a képen a 2.0-é ha jól látom W=1111, az eredetid meg W=1102) Mondjuk ettől függetlenül még mutathat jól is, az én 1.6-os donorautómból beszereltük C14SE-be a W=1111-est, és ugyanúgy mutat GPS-el tesztelve, mint a W=1102). A fordulatszám, hőfok a lényeges, az óra amúgy is csal mindegyikben, majd beméred GPS-el, és akkor fogod tudni, hogy hol mennyit mutat valósan a Km órád! :D Max annyi, hogy hátul kicsit mókolni kell a sebesség jeladós részével.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 Az lenne a legjobb megoldás, ha kipróbálnád! :rolleyes: De ha a W száma megeggyezik, akkor tuti jó lesz! (a képen a 2.0-é ha jól látom W=1111, az eredetid meg W=1102) Mondjuk ettől függetlenül még mutathat jól is, az én 1.6-os donorautómból beszereltük C14SE-be a W=1111-est, és ugyanúgy mutat GPS-el tesztelve, mint a W=1102). A fordulatszám, hőfok a lényeges, az óra amúgy is csal mindegyikben, majd beméred GPS-el, és akkor fogod tudni, hogy hol mennyit mutat valósan a Km órád! :D Max annyi, hogy hátul kicsit mókolni kell a sebesség jeladós részével.. Köszönöm szépen Mit kell mókolni mivel? Épp ettől a részétől félek, mert az, hogy kiveszem, ha kell elhúzom a zöld kábelt valamerre, még belefér, csak a többire nem szeretnék magamtól rájönni. hát én pusztuljak meg nem látom mi van a W után írva ;) Nincs GPS, de majd szerzek egyet kölcsönbe, mert sztem csal a mostani. Ha csal nem lehet valahogy kalibrálni? Avagy marad a csalás, kisebb/nagyobb gumi? Juteszembe 185/60R14 Az jóaz Astra F-re? jujj ez nem elektromos, kegyelem :D Üdv Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 Sziasztok! Gyors kérdésem lenne. Ehelyére Bemehet EZ egy az egyben? Sztem más a márkája, bár az enyémen nem látok semmit sem eziránt. Gyik-ban az volt, hogy fordulatszámmérő ugyanaddig menjen, hőfok ugyan addig. Az új 2000-es benzines, enyém C14SE. Hogy tudnám esetleg letesztelni, hogy jó-e, mielőtt kifizetem? Beszerelem és vagy jó vagy nem? :rolleyes: Köszönöm előre is Gábor A km órát kicserélni a műszeregységben semeddig sem tart (pár csavar), és akkor a km számláló és a mutatott sebesség is marad az eredeti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 ... Mit kell mókolni mivel?..... A képen láthatod, fent a km spirál csatlakozója felett van egy csati, abban 3 szál, ez megy a km órára, ez másabb az egyes óráknál... ez az egyik fajta és ez a másik. De ez is megoldható, kis kézügyességgel. :D A km órát kicserélni a műszeregységben semeddig sem tart (pár csavar), és akkor a km számláló és a mutatott sebesség is marad az eredeti. Feltéve, ha egyforma a kettő, a képeken, amiket linkeltem, pl nem egyformák, ilyenkor nyűgös kicsit a km-óra rész kicserélése. ;) Ha a hátsó részen a nyomtatott áramkör másabb, akkor marad a jól bevált forrasztgatós módszer. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
sly88 Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 Széép estét mindenkiek aki erre olvas! ebben a percben regisztráltam, óriási segítségre lenne szükségem! F karaván 1.4, 8v, tegnap a gyújtáselosztó megadta magát szén = 0. csere megvolt, utánna próbakör, pont mint elötte :rolleyes: kicsit "bubugott" a kipufogó már elötte is, csere után ez megmaradt. Hiba: nagyobb kigyorsításkor a motor megtorpan, lefullad, utánna le is áll,valamennyit hül utánna újra beindul, nagyon szabálytalanul jár. valaki találkozott már ilyennel? tapasztalat, ötlet hogy miért csinálhatja??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 A képen láthatod, fent a km spirál csatlakozója felett van egy csati, abban 3 szál, ez megy a km órára, ez másabb az egyes óráknál... ez az egyik fajta és ez a másik. De ez is megoldható, kis kézügyességgel. :D Feltéve, ha egyforma a kettő, a képeken, amiket linkeltem, pl nem egyformák, ilyenkor nyűgös kicsit a km-óra rész kicserélése. ;) Ha a hátsó részen a nyomtatott áramkör másabb, akkor marad a jól bevált forrasztgatós módszer. :rolleyes: Aham, köszönöm. Akkor a spirál mindenképp stimmel, és max ez a három szálú dolog lehet más. Többinek stimmelnie kell? Nem teljesen értem, most mi miből mit számol? Mi jön a spirálon? Mi jön ezen a három vezetéken? Spirálon jön a megtett út, és abból számol sebességet? Én így gondolnám. Bár ezek részletek, de érdekel. Ecu nem is tudja mennyivel megyünk? Üdv Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 Széép estét mindenkiek aki erre olvas! ebben a percben regisztráltam, óriási segítségre lenne szükségem! F karaván 1.4, 8v, tegnap a gyújtáselosztó megadta magát szén = 0. csere megvolt, utánna próbakör, pont mint elötte :rolleyes: kicsit "bubugott" a kipufogó már elötte is, csere után ez megmaradt. Hiba: nagyobb kigyorsításkor a motor megtorpan, lefullad, utánna le is áll,valamennyit hül utánna újra beindul, nagyon szabálytalanul jár. valaki találkozott már ilyennel? tapasztalat, ötlet hogy miért csinálhatja??? 4 gyertya csere,gyárira. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 Aham, köszönöm. Akkor a spirál mindenképp stimmel, és max ez a három szálú dolog lehet más. Többinek stimmelnie kell? Nem teljesen értem, most mi miből mit számol? Mi jön a spirálon? Mi jön ezen a három vezetéken? Spirálon jön a megtett út, és abból számol sebességet? Én így gondolnám. Bár ezek részletek, de érdekel. Ecu nem is tudja mennyivel megyünk? A spirál meghajtja a km órát, és az mutatja a sebességet, ez a része teljesen mechanikus, tehát ugyanúgy működik dízelnél is, meg benzinesnél is. A különbség csak annyi a kettő közt, hogy a dízelbe nincs ECU, a benzinesnek meg van. Na ennek küldi a jelet azon a felső kis csatlakozón, és esetleg emiatt küldhet kissé fals értéket :rolleyes: ... De mondom: C14SE-be pakoltuk bele a C16NZ műszeregységet, és tökéletesen műxik vele ;)! A két nagy érintkező a műszeregység hátán ugyanolyan, csak a km órádat nem tudod beletenni az ilyenbe, és emiatt nem lesz valós a km állásod, vagy fúrsz, faragsz, és akkor megoldható, vagy odatekered az újat, ahol a régid állt - ezt nem tudom, hogy hogyan is kell pontosan-. De majd valaki hozzáértőbb pontosabban, és érthetőbben elmagyarázza majd neked! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 Aham, köszönöm. Akkor a spirál mindenképp stimmel, és max ez a három szálú dolog lehet más. Többinek stimmelnie kell? Nem teljesen értem, most mi miből mit számol? Mi jön a spirálon? Mi jön ezen a három vezetéken? Spirálon jön a megtett út, és abból számol sebességet? Én így gondolnám. Bár ezek részletek, de érdekel. Ecu nem is tudja mennyivel megyünk? Üdv Gábor Minden a spirálon jön, mivel teljesen mechanikus a km óra. Az a fekete vacak az óra hátulján a sebesség jeladó, ami az ECU felé ad jeleket. Ezt a jelet használja a közép kijelző is. Ha más fajta jeladó kerül bele nagy gondot nem okoz, mert az ecu csak azt látja belőle, hogy mozog az autó, nem érdekli mennyivel mész. BC-hez viszont fontos a megfelelő típus, mert az sok infóhoz használja. A W szám meg az óra belső áttételezését jelenti, ha nem stimmel a tieddel nem fog jól mérni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 A képen láthatod, fent a km spirál csatlakozója felett van egy csati, abban 3 szál, ez megy a km órára, ez másabb az egyes óráknál... ez az egyik fajta és ez a másik. De ez is megoldható, kis kézügyességgel. :D Feltéve, ha egyforma a kettő, a képeken, amiket linkeltem, pl nem egyformák, ilyenkor nyűgös kicsit a km-óra rész kicserélése. ;) Ha a hátsó részen a nyomtatott áramkör másabb, akkor marad a jól bevált forrasztgatós módszer. :rolleyes: Amit Gábor linkelt, mindkét óra egyformának látszik, vastagabb 50-nél a piros csík, ha jól emlékszem akkor az Delco műszer. Ha vékony ez a csík akkor VDO. De a legbiztosabb megnézni a sajátot és megkérdezni az eladót, milyen gyártmány a kmó, mert az egyformák csereszabatosak. Ez a harmadik fajta. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 ... Ez a harmadik fajta. :D Oh, elnézést, ezt a fajtát nem ismertem :rolleyes: ;) :D De mondtam, hogy valahogyan megoldható! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts