brezsó Elküldve Június8, 2010 Elküldve Június8, 2010 Hmmm... Hol osztják ennyiért? Ennyiért vennék én is! Pl. vaterán, racing-bazáron és hasonlókon valamint a bontókban. :rolleyes:
Opeles90 Elküldve Június8, 2010 Elküldve Június8, 2010 Pl. vaterán, racing-bazáron és hasonlókon valamint a bontókban. ;) Bezzeg én sehol se találok egy dízelbe valót. Ami van az is somogymegyébe... Onnan én meg nem veszem meg :rolleyes: Bontókba ahol eddig kérdeztem, "pont nem bontottunk dízelt mostanában" Szóval nem hiszem hogy nekem lesz mostanába
Wolfy Elküldve Június8, 2010 Elküldve Június8, 2010 Pl. vaterán, racing-bazáron és hasonlókon valamint a bontókban. :rolleyes: Lehet, hogy nekem nem megy ez, de én W=1111 fordulatszámmárős műszerfalat csak egyet találtam a fent említett helyeken itt. A környéken 5 böntóban összesen 3 fastrát találtam, de azok is teljesen ki voltak fosztva. Hol érdemes körbenézni bontókba szerintetek?
Dáwid Elküldve Június8, 2010 Elküldve Június8, 2010 Lehet, hogy nekem nem megy ez, de én W=1111 fordulatszámmárős műszerfalat csak egyet találtam a fent említett helyeken itt. A környéken 5 böntóban összesen 3 fastrát találtam, de azok is teljesen ki voltak fosztva. Hol érdemes körbenézni bontókba szerintetek? És ez helyből nem is astra, hanem vectra. Nézd csak meg, 60-ig van skálázva a tank :rolleyes: A Wszámra nem kell ennyire ráugrani, ha a típusa (VDO-DELCO) megegyezik, akkor bele tudod tenni a jelenlegi saját órádat abba a műszeregységbe :D Nekem pár napig 1102-vel futott, pedig nekem is 1111 az eredeti. Picit többet csalt, de ennyi ;)
Wolfy Elküldve Június8, 2010 Elküldve Június8, 2010 És ez helyből nem is astra, hanem vectra. Nézd csak meg, 60-ig van skálázva a tank :rolleyes: A Wszámra nem kell ennyire ráugrani, ha a típusa (VDO-DELCO) megegyezik, akkor bele tudod tenni a jelenlegi saját órádat abba a műszeregységbe :D Nekem pár napig 1102-vel futott, pedig nekem is 1111 az eredeti. Picit többet csalt, de ennyi ;) Nekem már így is sokat csal! :D :D Szerintem még nézelődök. Nem sürgős, most úgyis van egyéb költség (kis rozsda a tanksapka alatt, meg a srávédő sarkánál).
feri05 Elküldve Június8, 2010 Elküldve Június8, 2010 Az 1.7TD (isuzu) termosztátnak mikor kellene nyitni? Mert nekem egy 90-es tempó mellett a 80°C-ot sem éri el a műszer szerint. Télen a fűtése nagyon jó volt ekkor a mutató épphogy a kék vonal fölött volt. Alapjáraton járatva volt már 90°C fölött is de a venti nem kapcsolt. Hamar eléri ezt a közel 75°C-ot. Szerintem a termosztát a hibás, de a ventit sem láttam még menni soha. Remélem legalább az működik.
Dáwid Elküldve Június8, 2010 Elküldve Június8, 2010 Az 1.7TD (isuzu) termosztátnak mikor kellene nyitni? Mert nekem egy 90-es tempó mellett a 80°C-ot sem éri el a műszer szerint. Télen a fűtése nagyon jó volt ekkor a mutató épphogy a kék vonal fölött volt. Alapjáraton járatva volt már 90°C fölött is de a venti nem kapcsolt. Hamar eléri ezt a közel 75°C-ot. Szerintem a termosztát a hibás, de a ventit sem láttam még menni soha. Remélem legalább az működik. Direktbe kötöd az akksira egy pillanatra, és meglátod :rolleyes: Most éppen nekem nem megy ;)
m_petya Elküldve Június8, 2010 Elküldve Június8, 2010 Az 1.7TD (isuzu) termosztátnak mikor kellene nyitni? Mert nekem egy 90-es tempó mellett a 80°C-ot sem éri el a műszer szerint. Télen a fűtése nagyon jó volt ekkor a mutató épphogy a kék vonal fölött volt. Alapjáraton járatva volt már 90°C fölött is de a venti nem kapcsolt. Hamar eléri ezt a közel 75°C-ot. Szerintem a termosztát a hibás, de a ventit sem láttam még menni soha. Remélem legalább az működik. Nagy valószínűséggel behalt a termosztátod és folyamatosan nyitva van. Indítsd el a motort, had járjon alapjáraton, fogod a motorháztetőt felnyitod, és megfogod a hűtő bal felső sarkát. Ha folyamatosan melegszik, akkor nyitva a termosztátod, és ezért nem éri el a motorod az üzemi hőfokot. Ez nem jó a motornak sem, illetve a fogyasztásnak sem. Ha hirtelen kb ugy 10 perc után elönti a hűtőt a forró víz, akkor a termosztátod jó és nagy valószínűséggel vagy a műszer hőgombája halt be, vagy a műszer nem a tiédbe való. Hány fokig van skálázva a hőfok? 100 C° vagy 110C°? Ha 110-es akkor az a műszer nem ahhoz a hőgombához való.
feri05 Elküldve Június8, 2010 Elküldve Június8, 2010 Nagy valószínűséggel behalt a termosztátod és folyamatosan nyitva van. Indítsd el a motort, had járjon alapjáraton, fogod a motorháztetőt felnyitod, és megfogod a hűtő bal felső sarkát. Ha folyamatosan melegszik, akkor nyitva a termosztátod, és ezért nem éri el a motorod az üzemi hőfokot. Ez nem jó a motornak sem, illetve a fogyasztásnak sem. Ha hirtelen kb ugy 10 perc után elönti a hűtőt a forró víz, akkor a termosztátod jó és nagy valószínűséggel vagy a műszer hőgombája halt be, vagy a műszer nem a tiédbe való. Hány fokig van skálázva a hőfok? 100 C° vagy 110C°? Ha 110-es akkor az a műszer nem ahhoz a hőgombához való. 110-es Dieselbe csal 100-as van gyárilag? Nekem ford.mérőm is van.
Breki Elküldve Június8, 2010 Elküldve Június8, 2010 110-es Dieselbe csal 100-as van gyárilag? Nekem ford.mérőm is van. Nekem 100-as van.....gyári. Milyen évjárat az autód? Egyáltalán astra vagy veki?
feri05 Elküldve Június8, 2010 Elküldve Június8, 2010 Nekem 100-as van.....gyári. Milyen évjárat az autód? Egyáltalán astra vagy veki? 93-as Astra
feri05 Elküldve Június9, 2010 Elküldve Június9, 2010 Sziasztok. Ma behalt az óra a kocsiban. Tesco-s ledek voltak benne, ma az egyik elkezdett villogni. Kicseréltem de nem világít csak az egyik. Szemből a jobb oldali (a baloldali ég amíg nem teszem bele a másikat). Nagyon gyengén világít, amíg nem adom rá a gyújtást, ekkor elalszik(pedig most kellene világítania) majd csak akkor világít ha kapcsolok helyzetjelzőt. Az óra egyébként jó csak a világítással van valami. Szerintem valami gond van az autóval, mert amikor megvettük a középkonzolon semmi, a műszerfalon 2 égő működött. A helyzetjelzőm pedig majdnem akkora fényt ad mint a tompított. Pedig gyári van benne. Vagy ez más astrákban is így van?
astrásgyerek Elküldve Június9, 2010 Elküldve Június9, 2010 Sziasztok. Ma behalt az óra a kocsiban. Tesco-s ledek voltak benne, ma az egyik elkezdett villogni. Kicseréltem de nem világít csak az egyik. Szemből a jobb oldali (a baloldali ég amíg nem teszem bele a másikat). Nagyon gyengén világít, amíg nem adom rá a gyújtást, ekkor elalszik(pedig most kellene világítania) majd csak akkor világít ha kapcsolok helyzetjelzőt. Az óra egyébként jó csak a világítással van valami. Szerintem valami gond van az autóval, mert amikor megvettük a középkonzolon semmi, a műszerfalon 2 égő működött. A helyzetjelzőm pedig majdnem akkora fényt ad mint a tompított. Pedig gyári van benne. Vagy ez más astrákban is így van? Az enyémben is csak minden második funkcionált! :rolleyes: Vettem égőket, kicseréltem, azóta semmi gond nincsen vele. :D Nekem a helyzetjelzők "csak" helyzetjelző fényűek. :D De lámpát már cseréltem a donoréra, mert az enyémek ki voltak már mattulva. ;)
Gabor -- C14Se Elküldve Június9, 2010 Elküldve Június9, 2010 Sziasztok! Gyors kérdésem lenne. Ehelyére Bemehet EZ egy az egyben? Sztem más a márkája, bár az enyémen nem látok semmit sem eziránt. Gyik-ban az volt, hogy fordulatszámmérő ugyanaddig menjen, hőfok ugyan addig. Az új 2000-es benzines, enyém C14SE. Hogy tudnám esetleg letesztelni, hogy jó-e, mielőtt kifizetem? Beszerelem és vagy jó vagy nem? :rolleyes: Köszönöm előre is Gábor
astrásgyerek Elküldve Június9, 2010 Elküldve Június9, 2010 Sziasztok! Gyors kérdésem lenne. Ehelyére Bemehet EZ egy az egyben? Sztem más a márkája, bár az enyémen nem látok semmit sem eziránt. Gyik-ban az volt, hogy fordulatszámmérő ugyanaddig menjen, hőfok ugyan addig. Az új 2000-es benzines, enyém C14SE. Hogy tudnám esetleg letesztelni, hogy jó-e, mielőtt kifizetem? Beszerelem és vagy jó vagy nem? ;) Köszönöm előre is Gábor Az lenne a legjobb megoldás, ha kipróbálnád! :rolleyes: De ha a W száma megeggyezik, akkor tuti jó lesz! (a képen a 2.0-é ha jól látom W=1111, az eredetid meg W=1102) Mondjuk ettől függetlenül még mutathat jól is, az én 1.6-os donorautómból beszereltük C14SE-be a W=1111-est, és ugyanúgy mutat GPS-el tesztelve, mint a W=1102). A fordulatszám, hőfok a lényeges, az óra amúgy is csal mindegyikben, majd beméred GPS-el, és akkor fogod tudni, hogy hol mennyit mutat valósan a Km órád! :D Max annyi, hogy hátul kicsit mókolni kell a sebesség jeladós részével..
Gabor -- C14Se Elküldve Június9, 2010 Elküldve Június9, 2010 Az lenne a legjobb megoldás, ha kipróbálnád! :rolleyes: De ha a W száma megeggyezik, akkor tuti jó lesz! (a képen a 2.0-é ha jól látom W=1111, az eredetid meg W=1102) Mondjuk ettől függetlenül még mutathat jól is, az én 1.6-os donorautómból beszereltük C14SE-be a W=1111-est, és ugyanúgy mutat GPS-el tesztelve, mint a W=1102). A fordulatszám, hőfok a lényeges, az óra amúgy is csal mindegyikben, majd beméred GPS-el, és akkor fogod tudni, hogy hol mennyit mutat valósan a Km órád! :D Max annyi, hogy hátul kicsit mókolni kell a sebesség jeladós részével.. Köszönöm szépen Mit kell mókolni mivel? Épp ettől a részétől félek, mert az, hogy kiveszem, ha kell elhúzom a zöld kábelt valamerre, még belefér, csak a többire nem szeretnék magamtól rájönni. hát én pusztuljak meg nem látom mi van a W után írva ;) Nincs GPS, de majd szerzek egyet kölcsönbe, mert sztem csal a mostani. Ha csal nem lehet valahogy kalibrálni? Avagy marad a csalás, kisebb/nagyobb gumi? Juteszembe 185/60R14 Az jóaz Astra F-re? jujj ez nem elektromos, kegyelem :D Üdv Gábor
Tiu Elküldve Június9, 2010 Elküldve Június9, 2010 Sziasztok! Gyors kérdésem lenne. Ehelyére Bemehet EZ egy az egyben? Sztem más a márkája, bár az enyémen nem látok semmit sem eziránt. Gyik-ban az volt, hogy fordulatszámmérő ugyanaddig menjen, hőfok ugyan addig. Az új 2000-es benzines, enyém C14SE. Hogy tudnám esetleg letesztelni, hogy jó-e, mielőtt kifizetem? Beszerelem és vagy jó vagy nem? :rolleyes: Köszönöm előre is Gábor A km órát kicserélni a műszeregységben semeddig sem tart (pár csavar), és akkor a km számláló és a mutatott sebesség is marad az eredeti.
astrásgyerek Elküldve Június9, 2010 Elküldve Június9, 2010 ... Mit kell mókolni mivel?..... A képen láthatod, fent a km spirál csatlakozója felett van egy csati, abban 3 szál, ez megy a km órára, ez másabb az egyes óráknál... ez az egyik fajta és ez a másik. De ez is megoldható, kis kézügyességgel. :D A km órát kicserélni a műszeregységben semeddig sem tart (pár csavar), és akkor a km számláló és a mutatott sebesség is marad az eredeti. Feltéve, ha egyforma a kettő, a képeken, amiket linkeltem, pl nem egyformák, ilyenkor nyűgös kicsit a km-óra rész kicserélése. ;) Ha a hátsó részen a nyomtatott áramkör másabb, akkor marad a jól bevált forrasztgatós módszer. :rolleyes:
sly88 Elküldve Június9, 2010 Elküldve Június9, 2010 Széép estét mindenkiek aki erre olvas! ebben a percben regisztráltam, óriási segítségre lenne szükségem! F karaván 1.4, 8v, tegnap a gyújtáselosztó megadta magát szén = 0. csere megvolt, utánna próbakör, pont mint elötte :rolleyes: kicsit "bubugott" a kipufogó már elötte is, csere után ez megmaradt. Hiba: nagyobb kigyorsításkor a motor megtorpan, lefullad, utánna le is áll,valamennyit hül utánna újra beindul, nagyon szabálytalanul jár. valaki találkozott már ilyennel? tapasztalat, ötlet hogy miért csinálhatja???
Gabor -- C14Se Elküldve Június9, 2010 Elküldve Június9, 2010 A képen láthatod, fent a km spirál csatlakozója felett van egy csati, abban 3 szál, ez megy a km órára, ez másabb az egyes óráknál... ez az egyik fajta és ez a másik. De ez is megoldható, kis kézügyességgel. :D Feltéve, ha egyforma a kettő, a képeken, amiket linkeltem, pl nem egyformák, ilyenkor nyűgös kicsit a km-óra rész kicserélése. ;) Ha a hátsó részen a nyomtatott áramkör másabb, akkor marad a jól bevált forrasztgatós módszer. :rolleyes: Aham, köszönöm. Akkor a spirál mindenképp stimmel, és max ez a három szálú dolog lehet más. Többinek stimmelnie kell? Nem teljesen értem, most mi miből mit számol? Mi jön a spirálon? Mi jön ezen a három vezetéken? Spirálon jön a megtett út, és abból számol sebességet? Én így gondolnám. Bár ezek részletek, de érdekel. Ecu nem is tudja mennyivel megyünk? Üdv Gábor
J0hnny Elküldve Június9, 2010 Elküldve Június9, 2010 Széép estét mindenkiek aki erre olvas! ebben a percben regisztráltam, óriási segítségre lenne szükségem! F karaván 1.4, 8v, tegnap a gyújtáselosztó megadta magát szén = 0. csere megvolt, utánna próbakör, pont mint elötte :rolleyes: kicsit "bubugott" a kipufogó már elötte is, csere után ez megmaradt. Hiba: nagyobb kigyorsításkor a motor megtorpan, lefullad, utánna le is áll,valamennyit hül utánna újra beindul, nagyon szabálytalanul jár. valaki találkozott már ilyennel? tapasztalat, ötlet hogy miért csinálhatja??? 4 gyertya csere,gyárira.
astrásgyerek Elküldve Június9, 2010 Elküldve Június9, 2010 Aham, köszönöm. Akkor a spirál mindenképp stimmel, és max ez a három szálú dolog lehet más. Többinek stimmelnie kell? Nem teljesen értem, most mi miből mit számol? Mi jön a spirálon? Mi jön ezen a három vezetéken? Spirálon jön a megtett út, és abból számol sebességet? Én így gondolnám. Bár ezek részletek, de érdekel. Ecu nem is tudja mennyivel megyünk? A spirál meghajtja a km órát, és az mutatja a sebességet, ez a része teljesen mechanikus, tehát ugyanúgy működik dízelnél is, meg benzinesnél is. A különbség csak annyi a kettő közt, hogy a dízelbe nincs ECU, a benzinesnek meg van. Na ennek küldi a jelet azon a felső kis csatlakozón, és esetleg emiatt küldhet kissé fals értéket :rolleyes: ... De mondom: C14SE-be pakoltuk bele a C16NZ műszeregységet, és tökéletesen műxik vele ;)! A két nagy érintkező a műszeregység hátán ugyanolyan, csak a km órádat nem tudod beletenni az ilyenbe, és emiatt nem lesz valós a km állásod, vagy fúrsz, faragsz, és akkor megoldható, vagy odatekered az újat, ahol a régid állt - ezt nem tudom, hogy hogyan is kell pontosan-. De majd valaki hozzáértőbb pontosabban, és érthetőbben elmagyarázza majd neked! :D
Breki Elküldve Június9, 2010 Elküldve Június9, 2010 Aham, köszönöm. Akkor a spirál mindenképp stimmel, és max ez a három szálú dolog lehet más. Többinek stimmelnie kell? Nem teljesen értem, most mi miből mit számol? Mi jön a spirálon? Mi jön ezen a három vezetéken? Spirálon jön a megtett út, és abból számol sebességet? Én így gondolnám. Bár ezek részletek, de érdekel. Ecu nem is tudja mennyivel megyünk? Üdv Gábor Minden a spirálon jön, mivel teljesen mechanikus a km óra. Az a fekete vacak az óra hátulján a sebesség jeladó, ami az ECU felé ad jeleket. Ezt a jelet használja a közép kijelző is. Ha más fajta jeladó kerül bele nagy gondot nem okoz, mert az ecu csak azt látja belőle, hogy mozog az autó, nem érdekli mennyivel mész. BC-hez viszont fontos a megfelelő típus, mert az sok infóhoz használja. A W szám meg az óra belső áttételezését jelenti, ha nem stimmel a tieddel nem fog jól mérni.
Tiu Elküldve Június9, 2010 Elküldve Június9, 2010 A képen láthatod, fent a km spirál csatlakozója felett van egy csati, abban 3 szál, ez megy a km órára, ez másabb az egyes óráknál... ez az egyik fajta és ez a másik. De ez is megoldható, kis kézügyességgel. :D Feltéve, ha egyforma a kettő, a képeken, amiket linkeltem, pl nem egyformák, ilyenkor nyűgös kicsit a km-óra rész kicserélése. ;) Ha a hátsó részen a nyomtatott áramkör másabb, akkor marad a jól bevált forrasztgatós módszer. :rolleyes: Amit Gábor linkelt, mindkét óra egyformának látszik, vastagabb 50-nél a piros csík, ha jól emlékszem akkor az Delco műszer. Ha vékony ez a csík akkor VDO. De a legbiztosabb megnézni a sajátot és megkérdezni az eladót, milyen gyártmány a kmó, mert az egyformák csereszabatosak. Ez a harmadik fajta. :D
astrásgyerek Elküldve Június9, 2010 Elküldve Június9, 2010 ... Ez a harmadik fajta. :D Oh, elnézést, ezt a fajtát nem ismertem :rolleyes: ;) :D De mondtam, hogy valahogyan megoldható! :D
Recommended Posts