zotya975 Elküldve Június1, 2010 Megoszt Elküldve Június1, 2010 Sziasztok! Egy érdekes problémám van. Ma a nagy esőben egy vízátfolyáson mentem át és fölverte a vizet a motor térbe ez még nem is annyira gázos de nem gyári központi zár meg riasztó van a kocsiba valahol beázott de nem tudom hol a központi zár folyamatosan kinyit-bezár-kinyit stb megállás nélkül. a végeredmény az lett hogy a riasztó távirányítójával csak 3-om ajtót zár be a vezető oldal ajtaját nem. de viszont kulccsal simán lehet zárni az ajtókat. Hol kéne keresni a hibát vigyem inkább autó villamoságishoz? Hát én mielőtt villamosságihoz rohannák, levett akkusaruval várnák egy íccakát, ha víz okozza hátha megoldódik ahogy kiszárad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Június1, 2010 Megoszt Elküldve Június1, 2010 Úgy van neki megoldva, hogy a ricsajgó vezérli a központi motorokat is. Szal ha megnyomja a távirányítón a gombot, akkor zár a központi és élesedik a ricsajgó. Viszont ha beteszi a kulcsot a zárba és elfordítja, akkor a központi zár lezár, de a ricsajgó nem élesedik. Ez azért van, mert 5 vezetékes vezérlő motor van neki a vezető oldalon, és ha az lehúz akkor adja a többinek is a vezérlő impulzust. Na ja, én ezt értem, de ez nem így megy. A riasztó csak egy zárás jelet küld, olyat mint az 5vezetékes motor. Tehát ez nem okozhat ilyen hibát. Viszont a kulccsal meg jó? akkor meg a központi is jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Június1, 2010 Megoszt Elküldve Június1, 2010 Na ja, én ezt értem, de ez nem így megy. A riasztó csak egy zárás jelet küld, olyat mint az 5vezetékes motor. Tehát ez nem okozhat ilyen hibát. Viszont a kulccsal meg jó? akkor meg a központi is jó. Két vezérlő van benne. Egyik vezérli a központit, a másik meg a riasztóé. Lehet hogy a ricsajgó a motortérben van eldugva valahol aztán az ázott be. Viszont a kulccsal jó távirányítóval nem jó az lehet attól is hogy maga az a kis rögzítő van fellazulva az ajtóban motornál, amivel a motor huzal rögzítve van a zár huzaljához. Megcsúszik, nem tudja lehúzni, viszont ha kulccsal nyit zár, akkor meg tulajdonképpen letolja a motor huzalját a zár huzalja, tehát a motor záródik és a többit is zárja. Remélem nagyjából érthetően írtam. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június1, 2010 Megoszt Elküldve Június1, 2010 Délután beszereltem a fényre sötétedő belső visszapillantó tükröt. Golfból érkezett ollé. Képem nincs, mert még nincs szépen elrendezve a csoki, meg keksz....ellenben működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Június1, 2010 Megoszt Elküldve Június1, 2010 Délután beszereltem a fényre sötétedő belső visszapillantó tükröt. Golfból érkezett ollé. Képem nincs, mert még nincs szépen elrendezve a csoki, meg keksz....ellenben működik. Jól hangzik... Siess a rendrakással :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidka2 Elküldve Június2, 2010 Megoszt Elküldve Június2, 2010 Két vezérlő van benne. Egyik vezérli a központit, a másik meg a riasztóé. Lehet hogy a ricsajgó a motortérben van eldugva valahol aztán az ázott be. Viszont a kulccsal jó távirányítóval nem jó az lehet attól is hogy maga az a kis rögzítő van fellazulva az ajtóban motornál, amivel a motor huzal rögzítve van a zár huzaljához. Megcsúszik, nem tudja lehúzni, viszont ha kulccsal nyit zár, akkor meg tulajdonképpen letolja a motor huzalját a zár huzalja, tehát a motor záródik és a többit is zárja. Remélem nagyjából érthetően írtam. :rolleyes: köszönöm segítségeteket! Várok pár napot hátha kiszárad ha akkor se záródik a bal első ajtó akkor leszedem az ajtó burkolatot hátha ott lazult meg valami. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június2, 2010 Megoszt Elküldve Június2, 2010 Ui: ahányszor ránézek a képedre, mindig Tápiószecső cartárs jut eszembe, ugyanilyen kinézetű autója van (volt?). Uhhh bazz. Legyen a barátom Balázs Pali, ha nem ez volt az első gondolatom a kép láttán. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Június3, 2010 Megoszt Elküldve Június3, 2010 Ma generátort csapágyaztam. ( Bosch) Csúszógyűrű csere nélkül vicces volt leszedni a kisebb csapágyat, mert lehúzatót nem lehetett ráfeszíteni a tengelyre, összetörte volna a csúszógyűrű műanyagját. Le kellett vágni. :rolleyes: Képek Link to comment Megosztás: More sharing options...
adamka368 Elküldve Június3, 2010 Megoszt Elküldve Június3, 2010 helló Már csapágyztam 1x 2x a generátoromat és az a gondom hogy a szénkefék már belerágtak a réz gyűrűbe vettem iylen cuccot hozzá asszem az a csúszógyűrű de azt hogy kell kicserélni? forrasztás meg stb... ?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június4, 2010 Megoszt Elküldve Június4, 2010 helló Már csapágyztam 1x 2x a generátoromat és az a gondom hogy a szénkefék már belerágtak a réz gyűrűbe vettem iylen cuccot hozzá asszem az a csúszógyűrű de azt hogy kell kicserélni? forrasztás meg stb... ?? Figyelj te srác, pont az előtted lévő hozzászóló fényképezte végig a szerelést....ha megkérdezed magánüziben tuti tudni fogja a választ. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június4, 2010 Megoszt Elküldve Június4, 2010 Ma generátort csapágyaztam. ( Bosch) Csúszógyűrű csere nélkül vicces volt leszedni a kisebb csapágyat, mert lehúzatót nem lehetett ráfeszíteni a tengelyre, összetörte volna a csúszógyűrű műanyagját. Le kellett vágni. :rolleyes: Képek Remélem C3-as csapágyakat vettél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Június4, 2010 Megoszt Elküldve Június4, 2010 Remélem C3-as csapágyakat vettél. NKE 6303-2RS2, és 6203-2RS2, ezt vettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rauros Elküldve Június6, 2010 Megoszt Elküldve Június6, 2010 Sziasztok Egy ideje nem tudom kivillogtatni a hibakódokat, mert hiába zárom rövidre az 5-6-os lábakat a szervízcsatin, nem villog a csekklámpa, viszont ilyenkor hallom, hogy az alapjárati motor meg kerreg mint az állat... találkoztatok ilyesmivel már? Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Június6, 2010 Megoszt Elküldve Június6, 2010 Hát ha nem is kerreg, de nyit-zár folyamatosan a kiolvasás alatt. Legalább is az enyém. Esetleg kialudt a lámpás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rauros Elküldve Június6, 2010 Megoszt Elküldve Június6, 2010 Hát ha nem is kerreg, de nyit-zár folyamatosan a kiolvasás alatt. Legalább is az enyém. Esetleg kialudt a lámpás. gyújtáskor ég... ja nem... VILÁGÍT! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rauros Elküldve Június6, 2010 Megoszt Elküldve Június6, 2010 unalombul kicserélem a lambda-szondát, hátha amiatt rángat Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Június6, 2010 Megoszt Elküldve Június6, 2010 unalombul kicserélem a lambda-szondát, hátha amiatt rángat Remélem gyárit vettél bele, mert az után gyártottak, illetve az univerzálisak egy kalap semmit se érnek :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rauros Elküldve Június6, 2010 Megoszt Elküldve Június6, 2010 Remélem gyárit vettél bele, mert az után gyártottak, illetve az univerzálisak egy kalap semmit se érnek :rolleyes: Nem, bontottat. Pár éve vettem, most beraktam de még nem próbáltam ki. Majd holnap reggel ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június6, 2010 Megoszt Elküldve Június6, 2010 Sziasztok Egy ideje nem tudom kivillogtatni a hibakódokat, mert hiába zárom rövidre az 5-6-os lábakat a szervízcsatin, nem villog a csekklámpa, viszont ilyenkor hallom, hogy az alapjárati motor meg kerreg mint az állat... találkoztatok ilyesmivel már? Vannak olyan vezérlők, amik semmit se villognak, ha nincs bennük hibakód tárolva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rauros Elküldve Június7, 2010 Megoszt Elküldve Június7, 2010 Vannak olyan vezérlők, amik semmit se villognak, ha nincs bennük hibakód tárolva. Aha, ez érdekes, akkor biztos az a baj h nincs baj Link to comment Megosztás: More sharing options...
shootman Elküldve Június7, 2010 Megoszt Elküldve Június7, 2010 hali, szerintetek 6000 jó ár egy fordulatszámmérős kilóméteróráért??? mert most találtam 1et, és pont olyan ami nekem kell a W=1111 :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június7, 2010 Megoszt Elküldve Június7, 2010 hali, szerintetek 6000 jó ár egy fordulatszámmérős kilóméteróráért??? mert most találtam 1et, és pont olyan ami nekem kell a W=1111 :rolleyes: Elmegy, 5-8 ig szoktak lenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
shootman Elküldve Június7, 2010 Megoszt Elküldve Június7, 2010 és hogy érdemes? venni egy ilyet, vagy venni ilyen különálló csodát? ;) de lehet azlesz hogy ezt veszem meg, mert kevesebb a szívás vele :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június7, 2010 Megoszt Elküldve Június7, 2010 és hogy érdemes? venni egy ilyet, vagy venni ilyen különálló csodát? :D de lehet azlesz hogy ezt veszem meg, mert kevesebb a szívás vele ;) Különálló csoda: 1- külön többe kerül mint egy komplett műszeregység 2- hogynéézmááki? :rolleyes: 3- kisebb cumi 4- (a legfontosabb) Nem szeretem és kész :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Wolfy Elküldve Június8, 2010 Megoszt Elküldve Június8, 2010 Elmegy, 5-8 ig szoktak lenni. Hmmm... Hol osztják ennyiért? Ennyiért vennék én is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts