Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sziasztok!

Egy érdekes problémám van. Ma a nagy esőben egy vízátfolyáson mentem át és fölverte a vizet a motor térbe ez még nem is annyira gázos de nem gyári központi zár meg riasztó van a kocsiba valahol beázott de nem tudom hol a központi zár folyamatosan kinyit-bezár-kinyit stb megállás nélkül. a végeredmény az lett hogy a riasztó távirányítójával csak 3-om ajtót zár be a vezető oldal ajtaját nem. de viszont kulccsal simán lehet zárni az ajtókat. Hol kéne keresni a hibát vigyem inkább autó villamoságishoz?

Hát én mielőtt villamosságihoz rohannák, levett akkusaruval várnák egy íccakát, ha víz okozza hátha megoldódik ahogy kiszárad.

Elküldve
Úgy van neki megoldva, hogy a ricsajgó vezérli a központi motorokat is. Szal ha megnyomja a távirányítón a gombot, akkor zár a központi és élesedik a ricsajgó. Viszont ha beteszi a kulcsot a zárba és elfordítja, akkor a központi zár lezár, de a ricsajgó nem élesedik. Ez azért van, mert 5 vezetékes vezérlő motor van neki a vezető oldalon, és ha az lehúz akkor adja a többinek is a vezérlő impulzust.

Na ja, én ezt értem, de ez nem így megy. A riasztó csak egy zárás jelet küld, olyat mint az 5vezetékes motor. Tehát ez nem okozhat ilyen hibát. Viszont a kulccsal meg jó? akkor meg a központi is jó.

Elküldve
Na ja, én ezt értem, de ez nem így megy. A riasztó csak egy zárás jelet küld, olyat mint az 5vezetékes motor. Tehát ez nem okozhat ilyen hibát. Viszont a kulccsal meg jó? akkor meg a központi is jó.

Két vezérlő van benne. Egyik vezérli a központit, a másik meg a riasztóé. Lehet hogy a ricsajgó a motortérben van eldugva valahol aztán az ázott be. Viszont a kulccsal jó távirányítóval nem jó az lehet attól is hogy maga az a kis rögzítő van fellazulva az ajtóban motornál, amivel a motor huzal rögzítve van a zár huzaljához. Megcsúszik, nem tudja lehúzni, viszont ha kulccsal nyit zár, akkor meg tulajdonképpen letolja a motor huzalját a zár huzalja, tehát a motor záródik és a többit is zárja. Remélem nagyjából érthetően írtam. :rolleyes:

Elküldve

Délután beszereltem a fényre sötétedő belső visszapillantó tükröt. Golfból érkezett ollé. Képem nincs, mert még nincs szépen elrendezve a csoki, meg keksz....ellenben működik.

Elküldve
Délután beszereltem a fényre sötétedő belső visszapillantó tükröt. Golfból érkezett ollé. Képem nincs, mert még nincs szépen elrendezve a csoki, meg keksz....ellenben működik.

Jól hangzik...

Siess a rendrakással :rolleyes:

Elküldve
Két vezérlő van benne. Egyik vezérli a központit, a másik meg a riasztóé. Lehet hogy a ricsajgó a motortérben van eldugva valahol aztán az ázott be. Viszont a kulccsal jó távirányítóval nem jó az lehet attól is hogy maga az a kis rögzítő van fellazulva az ajtóban motornál, amivel a motor huzal rögzítve van a zár huzaljához. Megcsúszik, nem tudja lehúzni, viszont ha kulccsal nyit zár, akkor meg tulajdonképpen letolja a motor huzalját a zár huzalja, tehát a motor záródik és a többit is zárja. Remélem nagyjából érthetően írtam. :rolleyes:

köszönöm segítségeteket!

Várok pár napot hátha kiszárad ha akkor se záródik a bal első ajtó akkor leszedem az ajtó burkolatot hátha ott lazult meg valami.

Elküldve
Ui: ahányszor ránézek a képedre, mindig Tápiószecső cartárs jut eszembe, ugyanilyen kinézetű autója van (volt?).

Uhhh bazz. Legyen a barátom Balázs Pali, ha nem ez volt az első gondolatom a kép láttán. :rolleyes:

Elküldve

Ma generátort csapágyaztam. ( Bosch) Csúszógyűrű csere nélkül vicces volt leszedni a kisebb csapágyat, mert lehúzatót nem lehetett ráfeszíteni a tengelyre, összetörte volna a csúszógyűrű műanyagját. Le kellett vágni. :rolleyes:

Képek

Elküldve

helló Már csapágyztam 1x 2x a generátoromat és az a gondom hogy a szénkefék már belerágtak a réz gyűrűbe vettem iylen cuccot hozzá asszem az a csúszógyűrű de azt hogy kell kicserélni? forrasztás meg stb... ??

Elküldve
helló Már csapágyztam 1x 2x a generátoromat és az a gondom hogy a szénkefék már belerágtak a réz gyűrűbe vettem iylen cuccot hozzá asszem az a csúszógyűrű de azt hogy kell kicserélni? forrasztás meg stb... ??

Figyelj te srác, pont az előtted lévő hozzászóló fényképezte végig a szerelést....ha megkérdezed magánüziben tuti tudni fogja a választ. :rolleyes:

Elküldve
Ma generátort csapágyaztam. ( Bosch) Csúszógyűrű csere nélkül vicces volt leszedni a kisebb csapágyat, mert lehúzatót nem lehetett ráfeszíteni a tengelyre, összetörte volna a csúszógyűrű műanyagját. Le kellett vágni. :rolleyes:

Képek

Remélem C3-as csapágyakat vettél.

Elküldve

Sziasztok

Egy ideje nem tudom kivillogtatni a hibakódokat, mert hiába zárom rövidre az 5-6-os lábakat a szervízcsatin, nem villog a csekklámpa, viszont ilyenkor hallom, hogy az alapjárati motor meg kerreg mint az állat...

találkoztatok ilyesmivel már?

Elküldve
Hát ha nem is kerreg, de nyit-zár folyamatosan a kiolvasás alatt. Legalább is az enyém.

Esetleg kialudt a lámpás.

gyújtáskor ég...

ja nem... VILÁGÍT!

:rolleyes:

Elküldve
unalombul kicserélem a lambda-szondát, hátha amiatt rángat

Remélem gyárit vettél bele, mert az után gyártottak, illetve az univerzálisak egy kalap semmit se érnek :rolleyes:

Elküldve
Remélem gyárit vettél bele, mert az után gyártottak, illetve az univerzálisak egy kalap semmit se érnek :rolleyes:

Nem, bontottat. Pár éve vettem, most beraktam de még nem próbáltam ki. Majd holnap reggel ;)

Elküldve
Sziasztok

Egy ideje nem tudom kivillogtatni a hibakódokat, mert hiába zárom rövidre az 5-6-os lábakat a szervízcsatin, nem villog a csekklámpa, viszont ilyenkor hallom, hogy az alapjárati motor meg kerreg mint az állat...

találkoztatok ilyesmivel már?

Vannak olyan vezérlők, amik semmit se villognak, ha nincs bennük hibakód tárolva.

Elküldve
Vannak olyan vezérlők, amik semmit se villognak, ha nincs bennük hibakód tárolva.

Aha, ez érdekes, akkor biztos az a baj h nincs baj

Elküldve

hali, szerintetek 6000 jó ár egy fordulatszámmérős kilóméteróráért??? mert most találtam 1et, és pont olyan ami nekem kell a W=1111 :rolleyes:

Elküldve
hali, szerintetek 6000 jó ár egy fordulatszámmérős kilóméteróráért??? mert most találtam 1et, és pont olyan ami nekem kell a W=1111 :rolleyes:

Elmegy, 5-8 ig szoktak lenni.

Elküldve

és hogy érdemes? venni egy ilyet, vagy venni ilyen különálló csodát? ;) de lehet azlesz hogy ezt veszem meg, mert kevesebb a szívás vele :rolleyes:

Elküldve
és hogy érdemes? venni egy ilyet, vagy venni ilyen különálló csodát? :D de lehet azlesz hogy ezt veszem meg, mert kevesebb a szívás vele ;)

Különálló csoda:

1- külön többe kerül mint egy komplett műszeregység

2- hogynéézmááki? :rolleyes:

3- kisebb cumi

4- (a legfontosabb) Nem szeretem és kész :D :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.