Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  davidka2 írta:
Sziasztok!

Egy érdekes problémám van. Ma a nagy esőben egy vízátfolyáson mentem át és fölverte a vizet a motor térbe ez még nem is annyira gázos de nem gyári központi zár meg riasztó van a kocsiba valahol beázott de nem tudom hol a központi zár folyamatosan kinyit-bezár-kinyit stb megállás nélkül. a végeredmény az lett hogy a riasztó távirányítójával csak 3-om ajtót zár be a vezető oldal ajtaját nem. de viszont kulccsal simán lehet zárni az ajtókat. Hol kéne keresni a hibát vigyem inkább autó villamoságishoz?

Hát én mielőtt villamosságihoz rohannák, levett akkusaruval várnák egy íccakát, ha víz okozza hátha megoldódik ahogy kiszárad.

Elküldve
  m_petya írta:
Úgy van neki megoldva, hogy a ricsajgó vezérli a központi motorokat is. Szal ha megnyomja a távirányítón a gombot, akkor zár a központi és élesedik a ricsajgó. Viszont ha beteszi a kulcsot a zárba és elfordítja, akkor a központi zár lezár, de a ricsajgó nem élesedik. Ez azért van, mert 5 vezetékes vezérlő motor van neki a vezető oldalon, és ha az lehúz akkor adja a többinek is a vezérlő impulzust.

Na ja, én ezt értem, de ez nem így megy. A riasztó csak egy zárás jelet küld, olyat mint az 5vezetékes motor. Tehát ez nem okozhat ilyen hibát. Viszont a kulccsal meg jó? akkor meg a központi is jó.

Elküldve
  ZsöPö írta:
Na ja, én ezt értem, de ez nem így megy. A riasztó csak egy zárás jelet küld, olyat mint az 5vezetékes motor. Tehát ez nem okozhat ilyen hibát. Viszont a kulccsal meg jó? akkor meg a központi is jó.

Két vezérlő van benne. Egyik vezérli a központit, a másik meg a riasztóé. Lehet hogy a ricsajgó a motortérben van eldugva valahol aztán az ázott be. Viszont a kulccsal jó távirányítóval nem jó az lehet attól is hogy maga az a kis rögzítő van fellazulva az ajtóban motornál, amivel a motor huzal rögzítve van a zár huzaljához. Megcsúszik, nem tudja lehúzni, viszont ha kulccsal nyit zár, akkor meg tulajdonképpen letolja a motor huzalját a zár huzalja, tehát a motor záródik és a többit is zárja. Remélem nagyjából érthetően írtam. :rolleyes:

Elküldve

Délután beszereltem a fényre sötétedő belső visszapillantó tükröt. Golfból érkezett ollé. Képem nincs, mert még nincs szépen elrendezve a csoki, meg keksz....ellenben működik.

Elküldve
  spzoli írta:
Délután beszereltem a fényre sötétedő belső visszapillantó tükröt. Golfból érkezett ollé. Képem nincs, mert még nincs szépen elrendezve a csoki, meg keksz....ellenben működik.

Jól hangzik...

Siess a rendrakással :rolleyes:

Elküldve
  m_petya írta:
Két vezérlő van benne. Egyik vezérli a központit, a másik meg a riasztóé. Lehet hogy a ricsajgó a motortérben van eldugva valahol aztán az ázott be. Viszont a kulccsal jó távirányítóval nem jó az lehet attól is hogy maga az a kis rögzítő van fellazulva az ajtóban motornál, amivel a motor huzal rögzítve van a zár huzaljához. Megcsúszik, nem tudja lehúzni, viszont ha kulccsal nyit zár, akkor meg tulajdonképpen letolja a motor huzalját a zár huzalja, tehát a motor záródik és a többit is zárja. Remélem nagyjából érthetően írtam. :rolleyes:

köszönöm segítségeteket!

Várok pár napot hátha kiszárad ha akkor se záródik a bal első ajtó akkor leszedem az ajtó burkolatot hátha ott lazult meg valami.

Elküldve
  FPepe írta:
Ui: ahányszor ránézek a képedre, mindig Tápiószecső cartárs jut eszembe, ugyanilyen kinézetű autója van (volt?).

Uhhh bazz. Legyen a barátom Balázs Pali, ha nem ez volt az első gondolatom a kép láttán. :rolleyes:

Elküldve

Ma generátort csapágyaztam. ( Bosch) Csúszógyűrű csere nélkül vicces volt leszedni a kisebb csapágyat, mert lehúzatót nem lehetett ráfeszíteni a tengelyre, összetörte volna a csúszógyűrű műanyagját. Le kellett vágni. :rolleyes:

Képek

Elküldve

helló Már csapágyztam 1x 2x a generátoromat és az a gondom hogy a szénkefék már belerágtak a réz gyűrűbe vettem iylen cuccot hozzá asszem az a csúszógyűrű de azt hogy kell kicserélni? forrasztás meg stb... ??

Elküldve
  adamka368 írta:
helló Már csapágyztam 1x 2x a generátoromat és az a gondom hogy a szénkefék már belerágtak a réz gyűrűbe vettem iylen cuccot hozzá asszem az a csúszógyűrű de azt hogy kell kicserélni? forrasztás meg stb... ??

Figyelj te srác, pont az előtted lévő hozzászóló fényképezte végig a szerelést....ha megkérdezed magánüziben tuti tudni fogja a választ. :rolleyes:

Elküldve
  powerup írta:
Ma generátort csapágyaztam. ( Bosch) Csúszógyűrű csere nélkül vicces volt leszedni a kisebb csapágyat, mert lehúzatót nem lehetett ráfeszíteni a tengelyre, összetörte volna a csúszógyűrű műanyagját. Le kellett vágni. :rolleyes:

Képek

Remélem C3-as csapágyakat vettél.

Elküldve

Sziasztok

Egy ideje nem tudom kivillogtatni a hibakódokat, mert hiába zárom rövidre az 5-6-os lábakat a szervízcsatin, nem villog a csekklámpa, viszont ilyenkor hallom, hogy az alapjárati motor meg kerreg mint az állat...

találkoztatok ilyesmivel már?

Elküldve
  öcsibácsi írta:
Hát ha nem is kerreg, de nyit-zár folyamatosan a kiolvasás alatt. Legalább is az enyém.

Esetleg kialudt a lámpás.

gyújtáskor ég...

ja nem... VILÁGÍT!

:rolleyes:

Elküldve
  Rauros írta:
unalombul kicserélem a lambda-szondát, hátha amiatt rángat

Remélem gyárit vettél bele, mert az után gyártottak, illetve az univerzálisak egy kalap semmit se érnek :rolleyes:

Elküldve
  m_petya írta:
Remélem gyárit vettél bele, mert az után gyártottak, illetve az univerzálisak egy kalap semmit se érnek :rolleyes:

Nem, bontottat. Pár éve vettem, most beraktam de még nem próbáltam ki. Majd holnap reggel ;)

Elküldve
  Rauros írta:
Sziasztok

Egy ideje nem tudom kivillogtatni a hibakódokat, mert hiába zárom rövidre az 5-6-os lábakat a szervízcsatin, nem villog a csekklámpa, viszont ilyenkor hallom, hogy az alapjárati motor meg kerreg mint az állat...

találkoztatok ilyesmivel már?

Vannak olyan vezérlők, amik semmit se villognak, ha nincs bennük hibakód tárolva.

Elküldve
  FPepe írta:
Vannak olyan vezérlők, amik semmit se villognak, ha nincs bennük hibakód tárolva.

Aha, ez érdekes, akkor biztos az a baj h nincs baj

Elküldve

hali, szerintetek 6000 jó ár egy fordulatszámmérős kilóméteróráért??? mert most találtam 1et, és pont olyan ami nekem kell a W=1111 :rolleyes:

Elküldve
  shootman írta:
hali, szerintetek 6000 jó ár egy fordulatszámmérős kilóméteróráért??? mert most találtam 1et, és pont olyan ami nekem kell a W=1111 :rolleyes:

Elmegy, 5-8 ig szoktak lenni.

Elküldve

és hogy érdemes? venni egy ilyet, vagy venni ilyen különálló csodát? ;) de lehet azlesz hogy ezt veszem meg, mert kevesebb a szívás vele :rolleyes:

Elküldve
  shootman írta:
és hogy érdemes? venni egy ilyet, vagy venni ilyen különálló csodát? :D de lehet azlesz hogy ezt veszem meg, mert kevesebb a szívás vele ;)

Különálló csoda:

1- külön többe kerül mint egy komplett műszeregység

2- hogynéézmááki? :rolleyes:

3- kisebb cumi

4- (a legfontosabb) Nem szeretem és kész :D :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.