Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Olvastam itt egy oldallal előrébb, hogy a cartárs gyertyáinak a végén van 1mm-es hézag. Én úgy tudom, hogy a megfelelő hézag a két pólus között 0,4 mm. Egy sima tapétaszike pengéje pont akkora. Én azzal szoktam beállítani a pólusok közötti hézagokat. Szerintem az se jó mutatvány, hogy marha nagy távolság van a pólusok között. 60ezer km alatt lehet, hogy már kezdenek beégni. Szerintem vagy utánaállít és meglesi hogy jobb lett-e vagy csere.

Elküldve
Olvastam itt egy oldallal előrébb, hogy a cartárs gyertyáinak a végén van 1mm-es hézag. Én úgy tudom, hogy a megfelelő hézag a két pólus között 0,4 mm. Egy sima tapétaszike pengéje pont akkora. Én azzal szoktam beállítani a pólusok közötti hézagokat. Szerintem az se jó mutatvány, hogy marha nagy távolság van a pólusok között. 60ezer km alatt lehet, hogy már kezdenek beégni. Szerintem vagy utánaállít és meglesi hogy jobb lett-e vagy csere.

Szerintem inkább 0.8 és 0.9 a megfelelő távolság. :rolleyes:

Elküldve
És a kétpolusún ezt honnan méritek? :rolleyes:

Ne bonyolítsd ;)

szerk.: Amúgy meg nem csak a széles tapétaszike van forgalomban hanem kapni keskenyebbet is :D

Elküldve
Ennyire nem lehetsz amatőr! Össze kell adni a két hézagot! :rolleyes: ;)

Dehogy köll összeadni.... vagy igen? Nekem külön külön pólusonként 1mm

Elküldve
Csak az nyitja dobozos sört karikával, akinek nincs bicskája. ;)

Akkor meg kivonni, ezen nem veszünk össze. :rolleyes:

Dehogy kell kivonni. Ahány pólus annyi hézagérték. A pólusokból azért van több, hogy a szikra a számára mindig a legoptimálisabb helyen tudjon képződni.

Elküldve
De te még közel sem vagy classicos, nem hogy fészliftes. :rolleyes: Fészlifttől van ez a funkció.

Én se akarok classicos:D Tehát akkor meglehet oldani?

Elküldve
Szerintem meg a dugattyú felső holtpontja és a gyertya közti távolság az, amit megadnak mint 0,8 és 0,9. :D ;) :D

Na ja, te könnyen vagy, de az enyémből kihagyták a holtpont jeladót. :rolleyes: :D

Elküldve
Zsír Köszi szépen. Másik azt hogy lehet hogy amikor az autóra gyújtást adok alapból beindul a rádió. Ezt hogy lehet meg csinállni hogy akkor kapcsoljon be a rádió ha bekapcsolom?. Másik, opeleknél van az az opció amíg kulcs van a gyújtás kapcsolóba addig muzsikál majd ha kiveszem a kulcsot elalszik? Vagy ez csak akkor él ha az első kérdésem megmard?

Pedig sztem Zotyának igaza van, próbáld meg, hogy az autó leállítása előtt kikapcsolod a rádiót (én mindig így teszek). Újra elindítva az autót, nem fog magától megszólalni.

Elküldve
Pedig sztem Zotyának igaza van, próbáld meg, hogy az autó leállítása előtt kikapcsolod a rádiót. Újra elindítva az autót, nem fog magától megszólalni.

Ilyen funkció amúgy tényleg van. ;) Ha kikapcsolod mint leállítás előtt (vagy kulcs kirántás előtt), akkor a legközelebbi beindításnál nem kapcsol be, viszont a következőnél már igen, ha nem volt bekapcsolva és idő előtt kikapcsolva, bár ebben nem vagyok biztos. Kipróbálnám, de már karosszériásnál van a sas. :rolleyes:

Elküldve
Igen csatikra gondoltam. Hát sajna csak úgy lehet vezetékszakadást ellenőrizni, ha kéznél van a kábel mindkét fele. Apropó, lehet még a világításkapcsoló is bűnös. De csak akkor szedd szétt, ha nagyon nyugodt vagy, és nagyon sok időd van. :rolleyes:

a világítás kapcsoló bizti bűnös lehet? :$ mert hátul van helyzetjelzőm csak elől nincs. vagy dugjam rá mérőt a vezetékre van-e fesz? de na mind1 majd kiokoskodunk valamit ma még hátravan egy kárpit szedés, meg ablakos móka

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.